Dat soort kerels zijn ook onverbeterlijkquote:Op maandag 17 januari 2022 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens Yvonne was Jeroen recent ook nog bezig met dames.
Er ontstaan ook relaties op de werkvloer. Vergeet niet dat er vrouwen zijn die zich omhoog willen neuken.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ik kijk nog help mijn man is klusser, maar laat me raden. Is er al iets gezegd van de strekking 'Je ken tegenwoordig ook niet meer een beetje flirten zonder dat het gelijk #MeToo is' ?
Oh ja, want zonder machtsmisbruik valt er ook echt iets omhoog te neuken natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er ontstaan ook relaties op de werkvloer. Vergeet niet dat er vrouwen zijn die zich omhoog willen neuken.
Wie weet rolt er donderdag een passende naam uit.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mja ik blijf erbij; ik vind de naam 'BOOSGATE' misplaatst. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar 'talpaalgate', of desnoods Voicegate, want bij boosgate komt het meer over alsof Tim Hofman iets fout heeft gedaan.
Ook niet als achteraf het format een 'verborgen gebrek' lijkt te hebben?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
En: ITV kan schade niet meer verhalen op John de Mol omdat het is 'verjaard' (lees: de commotie is meer dan 5 jaar na de deal aan het ontstaan).
Letterlijk verslaafd aan dit soort onzin blijkbaar.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat soort kerels zijn ook onverbeterlijk
We zien wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wie weet rolt er donderdag een passende naam uit.
quote:
Ik zit wat te hannesen met streams zoeken (NLZIET doet moeilijk hier), maar als het blijkbaar wat meevalt, kijk ik het later wel terugquote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef Lievert het volgende:
Slappe hap bij VI![]()
Loop een beetje achter maar tot nu toe niet het verwachte vuurwerk
Dat heeft ze normaal nooit tegengehoudenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:01 schreef Kupelu het volgende:
Ohhhhh!! VI loopt echt te downplayen. En Ali onder de bus, via de flank Humberto en Albert. Aandacht verleggen.
Bijt niet de hand die je voedt
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nog familie van Nelly Frijda trouwens "Ma Flodder", volle nicht van mijn opa aan moederskant
Bespaar je de moeite. Derksen heeft John de Mol duidelijk hoog zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit wat te hannesen met streams zoeken (NLZIET doet moeilijk hier), maar als het blijkbaar wat meevalt, kijk ik het later wel terug
Overduidelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:01 schreef Kupelu het volgende:
Ohhhhh!! VI loopt echt te downplayen. En Ali onder de bus, via de flank Humberto en Albert. Aandacht verleggen.
Bijt niet de hand die je voedt
Het kan ook best zijn dat ze het echt niet snappen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind VI zwak. Het begon een beetje goed, maar snel afzwakken, vergelijken met Harvey Weinstein, Verlinde de schuld geven, maar eigk zwak blijven over de Mol. Door naar Beau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |