Ja dan is het wel fijn als je zen kunt zijn voor hem. Wat je bent draag je over.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het was nooit echt een probleem bij mij. Zoals je zelf zegt, ik ben er ook aan gewend geraakt. Maar de laatste jaren merk ik dat ik het projecteer op mijn zoon (van nu 8). En dat vind ik dus wel een probleem. Zolang ik er alleen zelf 'last' van heb, vind ik het wel prima.
Ik vond de laatste keer niet prettig.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Rauw vreten is beter; hitte breekt de psycho-actieve stoffen af.
Snap ikquote:Op maandag 17 januari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Rauw vreten is beter; hitte breekt de psycho-actieve stoffen af.
Ow ik loop al anderhalf jaar bij deze psychologen praktijk. Ben allang door de intake fase heen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga kijken naar neurofeedback![]()
Werkt echt
En kun je nadat je intake hebt gedaan bij een psycholoog ook zelf thuis doen.
Hoef je niet elke keer weg.
Wel vermoeiend in het begin
True that...quote:Op maandag 17 januari 2022 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
THC-olie is dan een enorm goed alternatief
Ja wisselde bij mij ook wel, maar de coming down is vaak sowieso minder prettig.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de laatste keer niet prettig.
Dat zou ook echt wat voor mij zijn. Dat bepaal je toch lekker zelf wel? Weet je, ik heb al bij een psycholoog gelopen, maar dat was om een andere reden. Ik heb het gisteren in een ander forum al enigszins uitgelegd, maar kort samengevat; in 2016 kreeg ik GBS (Guillain-Barré Syndroom). Ik zal (als er behoefte aan is) wel eens het hele verhaal vertellen, maar binnen een week was ik van 100% gezond naar 100% verlamd. Ik heb daar een jaar revalidatie na gehad en één van de onderdelen was een psycholoog. Ik zei direct tegen haar bij het eerste gesprek 'je gaat er met mij niet uitkomen'. Stiekem hoopte ik van wel. Na 20 (!) gesprekken hadden we het laatste gesprek en vroeg ik aan haar 'En? Wat denk je?' En ik kreeg het antwoord 'Tja, ik weet het niet zo goed met jou'. Waarop ik zei 'zie je wel?'. Maar goed dat heeft mijn vertrouwen in die wereld dus niet echt heel veel goed gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow goede psychologen hebben daar wel manieren voor om orde in je chaos te krijgen en bij het begin te beginnen.
Maar dan moet je wel naar de juiste instanties gaan. Ik heb echt ontzettend veel stagiaires voor me gehad die boos werden op mij omdat ik volgens hen de vragen verkeerd ingevuld had:
"Als je bij vraag 21 een A invult kun je ON-MO-GE-LIJK een C invullen bij vraag 44!"
Ik: "Nou, die vragen zijn net iets anders geformuleerd: de één is 'vaak' en de ander 'meestal'. Dan is het toch logisch dat ik iets anders aankruis?"
Nee, mevrouw was het er niet mee eens, want in AL die 3 jaren van haar studie en AL die boeken die ze gelezen had, had ze nog NOOIT zo'n grafiek gezien als wat er uit mijn antwoorden kwam!
Ja, blijkt dus dat ik ADD met hyperactieve kenmerken en Asperger heb; dat conflicteert al enorm met elkaar, en daarnaast is mijn IQ ook heel ongelijk verspreid. Gemiddeld ligt het wel erg hoog, maar er zit een enorme onbalans in de soorten IQ, wat volgens experts logischerwijs ENORME problemen kan opleveren.
Ja, dat weet zo'n onervaren kutje natuurlijk allemaal niet.
Ze moeten eerst je hersengolven metenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ik loop al anderhalf jaar bij deze psychologen praktijk. Ben allang door de intake fase heen.
[..]
True that...
Zo, wat mooi gezegd en hoe waar ook!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dan is het wel fijn als je zen kunt zijn voor hem. Wat je bent draag je over.
Hier ook gemerkt dat kinderen een spiegel zijn.
Des te ouder ze worden .. des te groter de spiegel
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten eerst je hersengolven meten
Maak je borst maar natquote:Op maandag 17 januari 2022 18:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo, wat mooi gezegd en hoe waar ook!
Ik bedoel meer dat ik al in een behandeltraject zit en dat we dus niet meerdere dingen tegelijkertijd gaan starten.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten eerst je hersengolven meten
Alleen die van FF niet, daar heeft hij eerst hersens voor nodig.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
Hersengolven kunnen ze makkelijker vinden door alle 5g chips
Wij zijn figuurlijk echt zwart en wit, complete tegenpolen. Dat is tegelijk wat zo goed werkt tussen ons. Zij is heel nuchter, heel makkelijk en ik ben bij ons eigenlijk de zweefteef, hypergevoelig, angst, overal beren zien. Maar zij houdt me wel aan de grond als het nodig is. Helaas neem ik haar ook wel eens mee de lucht in soms.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat![]()
Its gonna be a bumpy ride
Geheel afhankelijk van je eigen karakter en dat van je partner
Dat is fijnquote:Op maandag 17 januari 2022 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik al in een behandeltraject zit en dat we dus niet meerdere dingen tegelijkertijd gaan starten.
Mijn case manager heeft een goede visie en richting. Mijn grootste probleem is zeker niet mijn ADHD in ieder geval
Wel makkelijk, als je er geen hebt kun je er ook geen problemen mee krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen die van FF niet, daar heeft hij eerst hersens voor nodig.
Over mij werd vaak gezegd dat ik uit heit zijn kop was gesneden.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat![]()
Its gonna be a bumpy ride
Geheel afhankelijk van je eigen karakter en dat van je partner
En al een idee wiens karakter overheerst bij de kleine man?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wij zijn figuurlijk echt zwart en wit, complete tegenpolen. Dat is tegelijk wat zo goed werkt tussen ons. Zij is heel nuchter, heel makkelijk en ik ben bij ons eigenlijk de zweefteef, hypergevoelig, angst, overal beren zien. Maar zij houdt me wel aan de grond als het nodig is. Helaas neem ik haar ook wel eens mee de lucht in soms.
Het enige nadeel is dat ze van mening zijn dat ik best even een jaar een dag minder kan gaan werken voor een behandeltraject omdat zij dat in de ochtend plannen overlopend in de middag... Het duurt maar anderhalf uur maar de tijden zij kut waardoor ik twee dagdelen vrij moet nemen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is fijn
Dat er iemand is die goed ziet wie je bent en wat je nodig hebt
Exact 50-50. En in hem is dat dus niet zo fijn. Hij is een lopende contradictie.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En al een idee wiens karakter overheerst bij de kleine man?
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat ze van mening zijn dat ik best even een jaar een dag minder kan gaan werken voor een behandeltraject omdat zij dat in de ochtend plannen overlopend in de middag... Het duurt maar anderhalf uur maar de tijden zij kut waardoor ik twee dagdelen vrij moet nemen.
En vanwege onderwijs is dat voor een volledig jaar...
er komt een moment dat je gaat zien dat het een meer overheerstquote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Exact 50-50. En in hem is dat dus niet zo fijn. Hij is een lopende contradictie.
Ik hoop in dat geval echt dat haar karakter doorslaat. Die hardheid kan hij wel gebruiken in de wereld.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt een moment dat je gaat zien dat het een meer overheerst
pubertijd vaak
leuk
maar jeezzzzz pittig
Ik heb het gewoon niet gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is inderdaad kut!
en daar hebben ze geen andere oplossing voor?
datquote:Op maandag 17 januari 2022 18:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval echt dat haar karakter doorslaat. Die hardheid kan hij wel gebruiken in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |