SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik denk dat het hooguit naar Amsterdam gaatquote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat krijgen we dus niet te zien.
Grace heeft een armbandje gekregen van Tobi. Een stiekem kusje.
Stoeien vaak.
Ben benieuwd waar het heen gaat.
wattttttt???????????quote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Stoeien vaak.
heul snel naar de uitgangquote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Stoeien vaak.
vera wil immuniteit, die weet dat ze door team groen wordt genomineerdquote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : Ik ga vanavond weer met Dimi slapen. Hij zei om de nacht.
Grace : En als je drukt?
Vera : Ja, het is een leuke jongen. Maar je moet echt niet denken dat ik niet ga drukken!
Vera : Ik wil wel met Dimi slapen, maar de knop is very important.
jij gaat zo klappen krijgen van Dutchquote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry voor de kaap.. maar weer een lege TT is zonde
dat zei zij niet,en zij vergeet Hannequote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : Ik ga vanavond weer met Dimi slapen. Hij zei om de nacht.
Grace : En als je drukt?
Vera : Ja, het is een leuke jongen. Maar je moet echt niet denken dat ik niet ga drukken!
Vera : Ik wil wel met Dimi slapen, maar de knop is very important.
Ik wordt daar zo moe van.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Jockari het volgende:
In de serie liggen met Nick, euh Nawel.
[ afbeelding ]
Nog steeds wakker, het Pareltjequote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
De Navel-zendercheck knop is wel favoriet lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal nergens. Vooral heel ver in alleen Grace's hoofd.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Stoeien vaak.
Ehm ... jawelquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei zij niet,en zij vergeet Hanne
de heeft geluisterd in de wc ruim vandaagquote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
vera wil immuniteit, die weet dat ze door team groen wordt genomineerd
geen last vanquote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Streams hebben het weer eens moeilijk mee.
Binnen een minuut maat!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry voor de kaap.. maar weer een lege TT is zonde
Grace heeft kennelijk wel smaak. Leroy is meh.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Ik merk dat Leroy met mij aan het flirten is.
Vera: Ja hij vroeg toch ook in welke kamer je slaapt?
Grace: Ik merk het echt, weet niet, ik merk het eerder bij hem dan bij Tobias. Maar Leroy is niet echt mijn ding.
Nee, dat zijn ook jouw woorden, niet de mijne.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar naast ligen,maar je denkt toch niet dat ze
neuken als de nieuwe binnen slapt
dat zei ze toch ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar naast ligen,maar je denkt toch niet dat ze
neuken als de nieuwe binnen slapt
Ja hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
@:Dotteke kan vast wel de TT voor je veranderen.
Heeft hij geleend van Gulio geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat shirt vloekt gewoon bij zijn tattoo's![]()
maar niemand zei datquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar somige hier binnen hebben wel fantasien
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeft hij geleend van Gulio geloof ik
looking at YOUquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze gaat morgen vroeg uit bed zei ze netquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef odie22 het volgende:
maar hoe wil luie navel snel bij die rode knop komen als ze de hele tijd in bed ligt
De Gouden Eikel!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snel hé? Mijn persoonlijke record![]()
Krijg ik nu een prijs?
Tot nu toe is nog niet gezegd dat iedereen MOET drukken. Ik verwacht overigens wel dat dat komt, anders automatische nominatie, minimaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef odie22 het volgende:
maar hoe wil luie navel snel bij die rode knop komen als ze de hele tijd in bed ligt
ze heeft wel humorquote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaat morgen vroeg uit bed zei ze net
nur vraag ik me wat naast ligenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar niemand zei dat
dat maak je er zelf van
je beseft je wel dat dit gewoon sloom is hequote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snel hé? Mijn persoonlijke record![]()
Krijg ik nu een prijs?
moet je ook niet op twitter vragenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur vraag ik me wat naast ligen
bringen zoll,dat bringt nur weer dome
pratjes op twitter
Wie niet gedrukt heeft (hebberig is) is niet genomineerd.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tot nu toe is nog niet gezegd dat iedereen MOET drukken. Ik verwacht overigens wel dat dat komt, anders automatische nominatie, minimaal.
afblijven jijquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef MacDeMarco het volgende:
hanne is al heel lang niet in beeld geweest, waar is ze?
Watnou, het was bliksemsnel, om lege TT te voorkomen, ik heb het beste met COS voor.. echtwaarquote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je beseft je wel dat dit gewoon sloom is he
in LLDL was hij lekker kneuzig bezigquote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio denkt dat ie aan de Mol meedoet?
slomiequote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Watnou, het was bliksemsnel, om lege TT te voorkomen, ik hen het beste met COS voor.. echtwaar
Enzo
ik vraag niet,maar de social mediaquote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je ook niet op twitter vragen
mit einander ins selber Bett slapfen
quote:
Hehe.. da's die andere.. Julio zit buiten te vertellen dat hij alles probeert te onthouden qua aantallen broers/zussen en alle andere dingen... helemaal paranoia wordt ie zegt iequote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
in LLDL was hij lekker kneuzig bezig
Zou inderdaad ook zomaar kunnen, net als bij de ballonnen! Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:21 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wie niet gedrukt heeft (hebberig is) is niet genomineerd.
haha ja zie het , foutjequote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hehe.. da's die andere.. Julio zit buiten te vertellen dat hij alles probeert te onthouden qua aantallen broers/zussen en alle andere dingen... helemaal paranoia wordt ie zegt ie
Als we die eigenschappen op volgorde van meest aanwezig zetten, krijg je dit:quote:Op zondag 16 januari 2022 21:24 schreef -sabine- het volgende:
Salaris eigenschappen volgens hem en anderen: ijdel, zorgzaam, uniek lastig over zichzelf te praten.
Ja vind ik ook. Niet overdreven aanwezig maar praat makkelijk mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
julio is wel prettig om naar te luisteren, nu hopen dat het zo blijft
gezonde tanden afslijpen is problemen in de toekomstquote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef -sabine- het volgende:
Jawel heeft tijdens de LD nieuwe tanden gekregen in Turkije, implantaten.
Blijven die voor altijd, vraagt Amy. BlondT
Bij Amy zijn de fillers ook naar haar kop gestegen geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef -sabine- het volgende:
Jawel heeft tijdens de LD nieuwe tanden gekregen in Turkije, implantaten.
Blijven die voor altijd, vraagt Amy. BlondT
Hogere energie fysica...quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hogere energie fysica...
Quarks, leptonen.. fermionen... Hadronen... Higs deeltje... Graviton
quark strangeness and charmquote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hogere energie fysica...
Ja zekers.quote:
Zit in de woonkamerquote:Op zondag 16 januari 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
als Hanne nu niet in de groene kamer
zit,weet ik ook niet waar zij is
15 minuten nog chitchatten hier en dan aan de studie.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hogere energie fysica...
Kijk dat is de druk die ik nodig hebquote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
15 minuten nog chitchatten hier en dan aan de studie.
Maar ze gaan net roddelenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"zit je mij te cappen???"
[ afbeelding ]
Het begin is er. En een goed begin is het halve werk. Waarom half werk geen goed begin is, weet ik niet.quote:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
Hannah doet me aan Achmed denken...
[ afbeelding ]
ik heb ook een naar gevoel als ik naar haar kijk alleen al, laat staan als ze iets zegtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb ook een naar gevoel als ik naar haar kijk alleen al, laat staan als ze iets zegt
[..]
[ afbeelding ]
Jij gaat verplicht bij kitty slapen in een gesloten kamerquote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt kijken of het jou luktquote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel mensen, een ding is vast zeker.. er wordt voorlopig nergens geneukt daar
Met "sommigen" bedoel je toch vooral jezelf he?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee te popie jopiequote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
Leroy kan ik ook nog niet echt leuk vinden
Haha, ik vertrouw er op dat mijn vriendin me komt redden.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jij gaat verplicht bij kitty slapen in een gesloten kamer
Niet onprettig ook, maar of er diepgang inzit? Mwha.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
Leroy kan ik ook nog niet echt leuk vinden
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, ik vertrouw er op dat mijn vriendin me komt redden.
Kitty:WAT een KUTSPEL
Hier welquote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel mensen, een ding is vast zeker.. er wordt voorlopig nergens geneukt daar
nou lijkt meer op evertquote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
eensquote:Op zondag 16 januari 2022 21:41 schreef JDB94 het volgende:
Ik vind BB tot op heden nog wel soft, geen klote challenges die echt je nachtrust verstoren of grote plottwists..
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Ergens een leuke dame? Waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |