SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ze had al een instagrampost gedaan dacht ik
Was op Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.
Zoon van een rijke zelfstandige waar hij "commercieel directeur" is - lees plaatsje in bedrijf gekregen.. Doet wat hij wil uiteraard. Verwend nest, en laat een scharrel zo opzij liggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Dimi gaat ook zo gezellig tegenover Vera zitten![]()
[ afbeelding ]
Ja ik zie dat ik het mis hadquote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.
Of misschien was het van een fan account of zo. Ik volg dat verder ook niet.
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
zo te zien hebben ze maar toch veel
gegeten
en vraag waarom hebben ze nie
en salat??
bij onz thuis komt bijna naarquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
GrootOogje mag naast LangNekje op de Efteling gaan staan wat mij betreft
[ afbeelding ][ afbeelding ]
je praat de hele dag onzinquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben nog geen boodschappen gekregen, alleen aanvulling van de basis productenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
dat weet je toch nu nietquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.
Wel nee ook weer een huispak, alleen een ander kleurtjequote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit dan in het huis
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |