Doe mij maar de Africa Cup.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De eredivisie samengevat dit weekend
quote:
Een aidstt.quote:
Dat lijkt me een prima idee.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan ze Jan-Joost vervangen?
Het woord ‘cringe’ gebruiken vind ik ook altijd vrij cringe.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die ESPN-reclames zijn echt zo cringe altijd he.
Welk Nederlands woord zou je voor cringe gebruiken?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het woord ‘cringe’ gebruiken vind ik ook altijd vrij cringe.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welk Nederlands woord zou je voor cringe gebruiken?
Dit vind ik niet echt een goede vertaling. Tenenkrommend wel.quote:
De Eredivisie wordt heel interessant zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Tenenkrommend wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit vind ik niet echt een goede vertaling.
Ik had hem al aangepast.quote:
kanker?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welk Nederlands woord zou je voor cringe gebruiken?
Dat is Latijn.quote:
Die kun je melleke.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
#KOEKOEKquote:
Jij ziet ook alles!quote:
Als er aan de voorkant van die broek een verdachte bobbel zit wel.quote:
Wijndal is eigenlijk ook niet echt een type aanvoerder natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zit Wijndal nou slap te lullen joh?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hoort Sparta Utrecht niet bij trouwens.
Interlands in Zuid-Amerika enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is er volgende week geen programma ? Geen bekerprogramma zie ik.
Heb je ook zo'n zin in een KNOTSGEKKE avond eredivisie?!quote:
Bijna alle competities (behalve de Belgjes) liggen dan stil vanwege wk kwalificatiewedstrijden in den vreemde.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is er volgende week geen programma ? Geen bekerprogramma zie ik.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n zin in een KNOTSGEKKE avond eredivisie?!
Ik vind er morgen anders geen zak aan.quote:
Ralf heeft ook altijd een erg goed humeur na een nederlaag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:36 schreef Tagliano het volgende:
We gaan er een positieve avond van maken en Ralf Seuntjens is er ook bij later vanavond
Meer innerlijk tegenstrijdig krijg je het niet
Ja leuk verhaal maar vorig jaar werden ze 4e (op 2 punten van directe promotie) en ze staan nu 20e.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef Tagliano het volgende:
Zou Gert-Jan bij de algehele misère bij Almere ook nog ingaan op het functioneren van Gert-Jan
Kan je even een ander scheldwoord kiezen dan @%^# ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:44 schreef yats het volgende:
De 25e thuiswedstrijd zonder publiek alweer...@%^#regering
Welk woord? Ik noemde het leukste onderdeel van elke vrouw.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je even een ander scheldwoord kiezen dan @%^# ?
Dankjewel
Was het maar waar. Saaie wedstrijd overigens so far.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef Tagliano het volgende:
Hoogste tijd om een zendertje verder te schakelen
Als ik het goed zie heeft Gelredome de deuren alweer geopend voor publiek
Gewoon weer het gemiddelde aantal toeschouwers van afgelopen jaren gehaaldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef Tagliano het volgende:
Vast wennen aan de nieuwe concertreeks van Marco.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef Tagliano het volgende:
Hoogste tijd om een zendertje verder te schakelen
Zou de eigenaar de drainagenu wel vervangen als we zeggen dat Marco hem aangelegd heeft? Ze hebben de tegels van Borsato in ieder geval meteen verwijderd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast wennen aan de nieuwe concertreeks van Marco.
Kan je wel meer kaartjes verkopen daar je onder de 18 onderling geen afstand hoeft te houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast wennen aan de nieuwe concertreeks van Marco.
Marco vraagt of het gaat of beide personen onder de 18 zijn of dat het bij één volstaatquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je wel meer kaartjes verkopen daar je onder de 18 onderling geen afstand hoeft te houden
Vraagt hij voor een vriend neem ik aanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marco vraagt of het gaat of beide personen onder de 18 zijn of dat het bij één volstaat
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraagt hij voor een vriend neem ik aan
Onder de 12 hoeft Marco geen afstand te houden!
Mijn pa was echt ontzettend blij dat én die troep niet meer gedraaid wordt en hij niet meer mee hoeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwijs overigens graag nog even naar dit singletje
18 jaar, ik zag je lopen
Golvend haar, diepblauwe ogen
Jij keek om, niet te geloven
Eén moment, ik was gebroken
18 jaar, één zomeravond
Hou me vast, totdat de zon komt
Ik moet weg, geef me nog één zoen
Ga je mee, laten we dom doen
Moah laten we wel wezen, afscheid nemen bestaat nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn pa was echt ontzettend blij dat én die troep niet meer gedraaid wordt en hij niet meer mee hoeft.
Ik ben het hier ook niet mee eens trouwens, dit vind ik hetzelfde als die spelers van Ajax laatst. (ik ben de wedstrijd en de spelers even kwijt, niet heel sterk voorbeeld begrijp ik)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Als Openda rood krijgt ga ik wel wat anders kijken lieverds
Dit doet me denken aan de tweet van Kozakkenboys.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef Tagliano het volgende:
Dit is vanaf nu een non-pot
mention me maar als het toch leuk wordt
Mwoah voor mij is dit er eentje in de categorie als hij niet fluit is het geen overduidelijke fout, als hij wel fluit ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook niet mee eens trouwens, dit vind ik hetzelfde als die spelers van Ajax laatst. (ik ben de wedstrijd en de spelers even kwijt, niet heel sterk voorbeeld begrijp ik)
Ja, eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoah voor mij is dit er eentje in de categorie als hij niet fluit is het geen overduidelijke fout, als hij wel fluit ook niet
Had de VAR niet zoveel mee hoeven doen
Ontbreken van draagvlak voor een gekleurde trainer zie ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de tweet van Kozakkenboys.
De trainer was daar op non actief.
Nou nee dat kan feitelijk niet want hij zit bijna elke wedstrijd op de bank.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef yats het volgende:
Dat is toch rood joh? Dan kun je Tagliafico er elke wedstrijd wel af sturen...
Kan je technisch gezien ook rood krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee dat kan feitelijk niet want hij zit bijna elke wedstrijd op de bank.
Dat zou dan ook een uitstekend gevolg zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef yats het volgende:
Dat is toch rood joh? Dan kun je Tagliafico er elke wedstrijd wel af sturen...
Ik durf de stelling aan dat dit geen rood is en bij Tadic/Tagliafico etc zelfs geen geel is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
Vitesse wordt ALTIJD genaaid. @:yats
Moet hij eens proberen bij Bogarde.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je technisch gezien ook rood krijgen
Ik kan iedereen adviseren helemaal niets te proberen bij Bogardequote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet hij eens proberen bij Bogarde.
Tadic dan. Ook goed. Ik zie het vaak zat bij andere spelers die er dan niets voor krijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee dat kan feitelijk niet want hij zit bijna elke wedstrijd op de bank.
Tadic doet zoiets echt zelden. Die ligt vooral zelf vaak veel te lang op de grond.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tadic dan. Ook goed. Ik zie het vaak zat bij andere spelers die er dan niets voor krijgen.
Het was wel een stoot, Tadic zwaait wat meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tadic dan. Ook goed. Ik zie het vaak zat bij andere spelers die er dan niets voor krijgen.
Met name je voorbeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat nooit...Hou toch op man. Tadic doet dit soort dingen ook maar doet het minder opvallend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tadic doet zoiets echt zelden. Die ligt vooral zelf vaak veel te lang op de grond.
0-1!
Tadic is wel een stuk slimmer dan Openda ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat nooit...Hou toch op man. Tadic doet dit soort dingen ook maar doet het minder opvallend.
Ik neem aan dat Vitesse in beroep gaat. Dit is geen ernstig gemeen spel. Dit was niet eens geel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tadic is wel een stuk slimmer dan Openda ja.
Dat beroep zal Vitesse ook wel weer verliezen, leer mij de KNVB kennen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Vitesse in beroep gaat. Dit is geen ernstig gemeen spel. Dit was niet eens geel.
Mag 6 dagen ook?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geef hem 20 minuten tot zijn knieband afscheurt.
Ik begrijp ook niet waarom @Tagliano zo'n fan is van deze speler.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:43 schreef yats het volgende:
Ik hoop dat die Te Wierik alles afscheurt.
Ooit zal Willem 2 toch weer eens gaan winnen. Laat ze daar vandaag maar mee beginnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:drizzt_dourden hep een probleem.
Nou ja tegen Willem 2 wel een hoog 'zou het wat uitmaken' gehalte.
Jizzquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 heeft trouwens Jizz Hornkamp bijna binnen. @:lenny_leonard
Ik neem aan een hele hoopquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe eens een gokje, heeft Jizz plakplaatjes of heeft Jizz geen plakplaatjes?
Geen 'ja' zeggen.
Geen 'ja'quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe eens een gokje, heeft Jizz plakplaatjes of heeft Jizz geen plakplaatjes?
Geen 'ja' zeggen.
Scherp.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bah
Maar hij is wel tegen racisme zo te zien, dus dat vind ik wel weer goed
Dit was inderdaad al mijn planquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik raad @:tagliano aan om Heerenveen over te slaan. Voor zover hij dat nog niet van plan was.
Wie wel? Hij is echt belabberd vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:05 schreef Stephan5 het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Dennis Higler. Nee. Echt niet.
Het ligt niet aan 10 spelers van Vitesse die er geen klote van bakken inderdaadquote:
Dat het publiek wel erg gelaten is normaliter in Heerenveenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wat zei die?
Ik kijk trouwens (nog) niet.
Hij moet z'n waffeltje houden. Anders geef ik hem bij mijn terugkomst wel even een klein draaitje om z'n oren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat het publiek wel erg gelaten is normaliter in Heerenveen
Net als de spelers, staf en weet ik wie nog meer
Sow dit zijn wel tekstenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hij moet z'n waffeltje houden. Anders geef ik hem bij mijn terugkomst wel even een klein draaitje om z'n oren.
Zo. Dat is eruit.
Tot die rode kaart was er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het ligt niet aan 10 spelers van Vitesse die er geen klote van bakken inderdaad
Echt blij word ik hier niet van nee. Nu maar hopen dat Twente van Willem 2 verliest.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef Tagliano het volgende:
yats beleeft een zware avond dankzij een complete wanprestatie van Vitesse
Dat wil niet zeggen dat ze er daarna een klote van bakkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Tot die rode kaart was er niets aan de hand.
He verrek...Higler geeft toch kaarten aan Groningen.
Beide teams bakken er niets van. Met 11 man had je dit gewonnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze er daarna een klote van bakken
Maar je kunt natuurlijk ook de schuld aan de KNVB geven, dat is makkelijker!
Over domme opmerkingen gesproken. Als je de wedstrijd niet gezien heb, zeg dan niets. Dit Groningen is echt slecht.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
mEt 11 MaN hAd Je DiT GeWoNneN
Doodse stilte na de zoveelste domme opmerking van die gozer. VBL moet nog even bijkomen.
En er dan toch van verliezen. Erg mooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Over domme opmerkingen gesproken. Als je de wedstrijd niet gezien heb, zeg dan niets. Dit Groningen is echt slecht.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:23 schreef MC-M het volgende:
Hij moet z'n waffeltje houden. Anders geef ik hem bij mijn terugkomst wel even een klein draaitje om z'n oren.
Mijn weekend is kut, maar ik kan me haast niet indenken hoe je je nu als Heerenveensupporter moet voelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef T3hTommay het volgende:
@:MC-M doe hier eens wat aan, scheld die trainer verrot vanaf je balkonnetje of iets dergelijks.
Ik kijk vanaf NU. Dus dan gaan we dit nog even omdraaien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn weekend is kut, maar ik kan me haast niet indenken hoe je je nu als Heerenveensupporter moet voelen.
Inmiddels gevoelloos denk ik, Klaas-Jan Huntelaar is alweer een tijdje weg daar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn weekend is kut, maar ik kan me haast niet indenken hoe je je nu als Heerenveensupporter moet voelen.
FC Heracles Groningen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/wormuth-op-weg-naar-fc-groningen
Dit even geheel tussendoor
Net zo raar als dat een elleboog soms wel en soms niet rood is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:52 schreef Zorro het volgende:
Natrappen is geel.
Blijft een bijzondere regel dat het afhankelijk is hoe hard je dat doet.
Als je toch bezig gaat met touw, kun je dan Buys, Te Wierik en Higler eerst opknopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:11 schreef fetX het volgende:
Goh, het zat Vitesse een keer niet mee. Bel de kranten.Dat werkt niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel dubieusquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/wormuth-op-weg-naar-fc-groningen
Dit even geheel tussendoor
Ik snap er ook geen kut vanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:20 schreef Zorro het volgende:
Sadilek krijgt meer te verwerken dan Te Wierik.
Toch krijgt zijn tegenstander geen kaartje.
Door een strontvervelende tegenstander te zijn die foutjes afdwingt en ze afstraftquote:
Ooit houd jullie mazzel op, liefst komende ronde al.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door een strontvervelende tegenstander te zijn die foutjes afdwingt en ze afstraft
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ooit houd jullie mazzel op, liefst komende ronde al.
Het blijft 11 tegen 11quote:Op zondag 23 januari 2022 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe zouden Cambuur, Go Ahead en NEC het met publiek doen? Zou leuk zijn om een van de promovendi in de Europese play offs te zien spelen.
De bal is rondquote:Op zondag 23 januari 2022 12:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat weet je niet, kan zo maar met minder man eindigen.
Ook relschoppers werken vanuit huisquote:Op zondag 23 januari 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch en ex forum admin @:tagliano vliegen elkaar meteen in de haren op deze zondag
Ik heb niet de indruk dat onlogisch werk heeftquote:Op zondag 23 januari 2022 12:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook relschoppers werken vanuit huis
Feyenoord ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
NEC mag al die kansen wel wat beter uitspelen.
Lekker door het midden uitverdedigen.quote:
Doe maar niet. Net als Twente Europa in sturen. Dan kun je de Europese punten die we nu met zoveel moeite gepakt hebben net zo goed direct weg geven.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe zouden Cambuur, Go Ahead en NEC het met publiek doen? Zou leuk zijn om een van de promovendi in de Europese play offs te zien spelen.
Daarom doel ik ook op de Europese play offs van de Eredivisie. Willem II was ook geen succes en dat was niet eens een promovendus. Laat Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Utrecht of Vitesse het maar uitvechten in Europa. Bevalt primaquote:Op zondag 23 januari 2022 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
Doe maar niet. Net als Twente Europa in sturen. Dan kun je de Europese punten die we nu met zoveel moeite gepakt hebben net zo goed direct weg geven.
Laten we hopen op een ruime overwinning voor ons aller Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef Nober het volgende:
Madueke
Zahavi
Pröpper
Ihattaren
Altijd wat te doen bij PSV.
En een Cambuur speler gisteren trapte na en kreeg geel. Want het was niet hard genoeg of zoquote:
Dat niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen op een ruime overwinning voor ons aller Ajax
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/quote:Op zondag 23 januari 2022 14:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
En een Cambuur speler gisteren trapte na en kreeg geel. Want het was niet hard genoeg of zo
En Openda raakt Te Wierik nauwelijks en krijgt wel rood. Het is wederom gewoon willekeur. Daarom gewoon weer terug naar natrappen en slaan altijd rood, dat scheelt willekeur.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
En een Cambuur speler gisteren trapte na en kreeg geel. Want het was niet hard genoeg of zo
Helemaal eensquote:Op zondag 23 januari 2022 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
En Openda raakt Te Wierik nauwelijks en krijgt wel rood. Het is wederom gewoon willekeur. Daarom gewoon weer terug naar natrappen en slaan altijd rood, dat scheelt willekeur.
Is op de brommerquote:Op zondag 23 januari 2022 14:30 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand enig idee waarom Obispo een fietshelm draagt?
Met de fiets naar het stadion gekomen. Vergeten af te zetten.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:30 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand enig idee waarom Obispo een fietshelm draagt?
Zou mij wel verbazen eigenlijk als dit PSV kampioen wordt.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV-goden eindelijk weer eens kampioen?
[ afbeelding ]
(Met de Cruijffschaal die vreemd genoeg een stuk mooier is dan de kampioensschaal.)
fijn je weer te zien in vblquote:
Mij ook. Echt een kutelftal.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou mij wel verbazen eigenlijk als dit PSV kampioen wordt.
Ik ben tegen vuurwerk.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
fijn je weer te zien in vbl
hopelijk kom je tijdens chinees nieuwjaar even langs in de sc
Vind ‘t al best bijzonder dat ze zoveel punten hebben gehaald. Niet echt een denderend elftal nee.quote:
Nog twee weken.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ‘t al best bijzonder dat ze zoveel punten hebben gehaald. Niet echt een denderend elftal nee.
Het is weer zo’n doodse wedstrijd. Zonder publiek toch echt geen zak aan zeg
Feyenoord speelt beter. Hebben ook een veel hogere XG dan PSV over het hele seizoen.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ‘t al best bijzonder dat ze zoveel punten hebben gehaald. Niet echt een denderend elftal nee.
Het is weer zo’n doodse wedstrijd. Zonder publiek toch echt geen zak aan zeg
De derby als allereerste wedstrijd weer. Blijft zonde dat we Ajax thuis niet hebben kunnen meepakkenquote:
Mja, maar PSV heeft voorin wel wat meer kwaliteit. GakpoGod.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt beter. Hebben ook een veel hogere XG dan PSV over het hele seizoen.
Nee hoor @generationalphaquote:Op zondag 23 januari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt beter. Hebben ook een veel hogere XG dan PSV over het hele seizoen.
Vitesse blijft lachwekkend. Verwacht dat die nog wel weg gaan zakken op de ranglijst.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor @:generationalpha
[ twitter ]
Ah ik lees net dat ik fout zat. Maar eens, PSV is een veel meer individuele ploeg. Maar het gelul over volgasvoetbal kan wel echt de prullenbak in.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar PSV heeft voorin wel wat meer kwaliteit. GakpoGod.
Die worden 'gewoon' vijfdes.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Vitesse blijft lachwekkend. Verwacht dat die nog wel weg gaan zakken op de ranglijst.
We hebben ze nu wel ingehaaldquote:Op zondag 23 januari 2022 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor @:generationalpha
[ twitter ]
Lijkt mij wel ja. En dat is ook prima.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden 'gewoon' vijfdes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |