Je zou ook kunnen zeggen dat wegmoffelen en elkaar de hand boven het hoofd houden wel heel makkelijk is.quote:
En dat cancellen eigenlijk nog steeds gewoon een loze term is.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat wegmoffelen en elkaar de hand boven het hoofd houden wel heel makkelijk is.
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.quote:Toen Jan begin 2020 een burn-out kreeg, zou hij tijdelijk uit huis zijn gegaan. Dit blijkt volgens een buurvrouw een broodje aap verhaal. Jan zou destijds door Lisa (zijn vrouw) zijn betrapt met Maan. Lisa heeft Jan uit huis gegooid. Beide zussen van Jan kozen Lisa’s kant. Vandaar de bekoelde relatie tussenbeide.”
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dat cancellen eigenlijk nog steeds gewoon een loze term is.
Al die mannen die vreemd gaan krijgen een burn outquote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al
Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”
Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.
Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:
Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!
https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/
Ik pak de popcorn![]()
Volgens wikipedia zijn 12 mannen op de Maan geweest, maar daar horen ook Ali, Jan en Marco bij?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al
Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”
Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!
Ik pak de popcorn![]()
Als ze wat te verbergen hebben hebben ze altijd ineens een Burn-Out.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel toevallig hoor. Jan Smit een burn-out, Stalko een burn-out...
Ik geloof het gelijk dat Jan Smit Maan gedaan heeft. Of andersom.
quote:[...]
Chantal woest over doofpot
Nu lijkt ook Chantal Janzen uit te halen naar de familie De Mol. "Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo'n 10 jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met 'we zijn enorm geschrokken': laat deze woorden a.u.b. over voor de slachtoffers", schrijft ze.
Ze vervolgt: "Ja, ik presenteer dit pas twee jaar, en lees net in de pers dat ik er daarom 'nog niet echt iets over kan zeggen'. Nee, het blijkt nu wel dat ik inderdaad heel veel NIET weet over dit programma. Maar twee jaar is lang genoeg om te weten dat er ook heel veel mensen, het merendeel, zijn die er WEL zuiver en snoeihard aan meewerken."
Verdrietig en frustrerend
Die onwetende meerderheid had en heeft hart voor het programma, benadrukt Chantal. "En het werk van deze grote groep mensen, leiding, opdrachtgevers, kandidaten en medewerkers, wordt nu verpest door de acties en het geheimhouden van een kleinere groep mensen door de jaren heen."
"Schandalig, verdrietig en frustrerend is het. Nu die doofpot omgooien en de waarheid op tafel. De slachtoffers en hun familie, en dan komt er heel lang niks, en daarna komen ergens pas alle medewerkers en gedupeerden, DIE zijn pas enorm geschrokken."
'Enorm geschrokken'
Chantal noemt geen namen, maar ze heeft het dus over partijen die in de pers reageren met 'we zijn enorm geschrokken'. Er is maar één partij die in exact die bewoordingen heeft gereageerd en dat is het Talpa van John de Mol. En hij is volgens Angela de Jong enorm aan het jokkebrokken.
De huidige Voice-producent ITV liet in zijn reactie weten 'geschokt' te zijn en RTL sprak over aantijgingen die 'niet bekend waren bij RTL'. Dat Chantal naar deze partijen, met wie ze momenteel samenwerkt, wijst, is onwaarschijnlijk.
[...]
Ze heeft het er maar druk mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:29 schreef Stepperoller het volgende:
Chantal Janzen lijkt Mol-familie te beschuldigen, Wendy van Dijk zwijgt
[..]
Vreemdgaan hoeft niet gepaard te gaan met machtsmisbruik hèquote:Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Momo het volgende:
Vrijwel iedereen in dat wereldje gaat vreemd he?
Chantal heeft ondertussen meerdere posts over deze kwestie de deur uit gedaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Stepperoller het volgende:
Die paar letters tikken in een Insta story is niet bepaald er druk mee zijn mi, maar oké.
Sowquote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Chantal heeft ondertussen meerdere posts over deze kwestie de deur uit gedaan.
Geeft wel wat aan als je met je vrouw gewoon afspreekt monogaam te zijn met elkaar en dan lekker naar de snoepwinkel blijft gaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vreemdgaan hoeft niet gepaard te gaan met machtsmisbruik hè
Dit is een mooie kans voor Chantal om even door te kunnen werken aan haar Heilige Maagd Maria imago.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat T-Mobile dit heel goed doet hoor. Je neemt afstand van dit soort ongepaste praktijken. En bovendien doe je dat op een moment dat deze hele gate volop in de belangstelling staat zodat bij het publiek je naam weer blijft hangen dat T-Mobile kiest voor een goede moraal. Niets is zo belangrijk als een positieve merknaam.
In haar pyjama ....quote:Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is een mooie kans voor Chantal om even door te kunnen werken aan haar Heilige Maagd Maria imago.
Kijk mij eens even goed zijn
Dan hoop ik wel dat er echt iets nieuws tussen zit en geen verhalen van "Ik weet dat er nog meer aan komt."quote:
Wat kan ze roddelen hé...quote:Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Chantal heeft ondertussen meerdere posts over deze kwestie de deur uit gedaan.
Vraag het me af ja.... maar meestal is die zondags offline..... verwacht wel dat er wat bommetjes ontploffen bij haar qua info, maar geen idee of er iets nieuws komt vandaag....quote:Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er echt iets nieuws tussen zit en geen verhalen van "Ik weet dat er nog meer aan komt."
Want daar zit ik nu echt niet op te wachten
Hij ontkende stellig dat hij met zijn vingers was binnengedrongen in haar lichaam. Ook zou haar niet ingesmeerd hebben met de olie. ,,Ik ben geen bruut van een man die modellen onder valse voorwendselen in de studio lokt.”quote:Hij sloot niet uit dat hij de vrouw betast had boven de vagina, maar dat was alleen om die goed te ‘positioneren’, zodat hij een mooie naaktfoto kon maken.
Godsamme, waar blijft de Maangate? Waarin we alle roddels kunnen plaatsen want dit is ècht een never ending story zo,quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al
[..]
Ik pak de popcorn![]()
#Waar we vrolijk verder GATENquote:Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Godsamme, waar blijft de Maangate? Waarin we alle roddels kunnen plaatsen want dit is ècht een never ending story zo,.
Die had ik net gemaakt!quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
#Waar we vrolijk verder GATEN
Algemeen gate topic
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fidan Ekiz hint op instorten Mol-imperium: ‘Fusie met RTL in gevaar?’
Fidan Ekiz sluit niet uit dat het familie-imperium van de Molletjes op instorten staat na alle onthullingen over The Voice of Holland. “Is dit het begin van hun einde?”, vraagt ze zich af op de radio.
Fusie in gevaar?![]()
Het is volgens Angela nog maar de vraag of de fusie tussen RTL en SBS wel doorgaat. “Er staat een fusie op stapel tussen SBS en RTL, waar ik ook benieuwd over ben. Daarvan kan de een ook zeggen: ‘Met zo’n bedrijf willen we helemaal geen zaken doen.’ Dat dit heel vergaande gevolgen gaat hebben: ja.”
“Ik ben heel erg benieuwd hoe we over drie maanden in deze kwestie staan.”
https://www.mediacourant.(...)e-met-rtl-in-gevaar/
Dit is voor het eerst dat ik wel eens naar zo'n aflevering wil kijken met dat joch op HLF8quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fidan Ekiz sluit niet uit dat het familie-imperium van de Molletjes op instorten staat na alle onthullingen over The Voice of Holland. “Is dit het begin van hun einde?”, vraagt ze zich af op de radio.
Fusie in gevaar?![]()
Het is volgens Angela nog maar de vraag of de fusie tussen RTL en SBS wel doorgaat. “Er staat een fusie op stapel tussen SBS en RTL, waar ik ook benieuwd over ben. Daarvan kan de een ook zeggen: ‘Met zo’n bedrijf willen we helemaal geen zaken doen.’ Dat dit heel vergaande gevolgen gaat hebben: ja.”
Is zijn seizoen niet afgelopen/ in winterstop?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik wel eens naar zo'n aflevering wil kijken met dat joch op HLF8![]()
Ben toch benieuwd hoe hij hier met een grote boog om heen gaat draaien
Ik geloof dat wel. Ze lijkt me een heel open iemand die vrij benaderbaar is en ze ziet er niet verkeerd uit. Vast onweerstaanbaar voor Gooisch vreemdgaand mannenvolk.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Godsamme, waar blijft de Maangate? Waarin we alle roddels kunnen plaatsen want dit is ècht een never ending story zo,.
Begint volgens mij deze week weer.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:51 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Is zijn seizoen niet afgelopen/ in winterstop?
#Maanquote:Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof dat wel. Ze lijkt me een heel open iemand die vrij benaderbaar is en ze ziet er niet verkeerd uit. Vast onweerstaanbaar voor Gooisch vreemdgaand mannenvolk.
Een vrijwillig opgezochte piempelot vs een opgedrongen piempelot, je snapt het verschil niet Samant?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoeveel dicks van BN'ers zou ze toen al gezien hebben? Waren die echt zo traumatisch?
Iemand die het wel snapt...quote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef quirina het volgende:
Corona is nu echt maar een griepje geworden.
Oooh inderdaad jaquote:Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begint volgens mij deze week weer.
Dit vind ik eigenlijk niet passen in deze topic.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen we deze al
[..]
Ik pak de popcorn![]()
Inkijk voor de thumbnail en extra viewsquote:
Deisyy in SHO / [Overzicht der gates] Maar doe gerust een ander voorstel, het is zo aangepast.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom Matras-Gate?
Vrijwillig neuken om hogerop te komen of lekker vreemd te gaan is wel iets heel anders dan de dingen die rond The Voice gebeurt zijn.
Nou ja dit…quote:Op zondag 16 januari 2022 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een vrijwillig opgezochte piempelot vs een opgedrongen piempelot, je snapt het verschil niet Samant?
Vind ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom Matras-Gate?
Vrijwillig neuken om hogerop te komen of lekker vreemd te gaan is wel iets heel anders dan de dingen die rond The Voice gebeurt zijn.
Ik heb vorige week Beau echt na een paar minuten afgezet (toen ze in de boot stapten), want had toen al mijn portie Maan gehadquote:Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef DKUp het volgende:
Misschien moeten mensen ook eens kijken hoe bizar Maan zich gedraagt in dat programma met Beau in Italië en hysterisch ze deed backstage de afgelopen twee afleveringen van The Voice.
Moest gelijk lachen om de moeder in het beginquote:Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Vanaf 2:08 de reactie van Anouk, die in het eerder genoemde filmpje niet te zien was:
"Alle dicks hebben gedraaid, zoals je ziet."
Ik moet het allemaal nog maar zien. Zonder strafrechtelijke onderzoeken komen adverteerders net zo hard weer terug als dat ze vertrokken zijn. Kijkcijfers zijn alles. Iedere kijker is een potentiële klant.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fusie in gevaar?![]()
8 meiden die schijnbaar (bij Boos) gaan verklaren over seksueel ongewenst gedrag van Jeroen Rietbergenquote:
Borstalko is ook in haar verhaal nummer drie.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
8 meiden die schijnbaar (bij Boos) gaan verklaren over seksueel ongewenst gedrag van Jeroen Rietbergen
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:12 schreef AgnesGru het volgende:
Nog even over de ruzie van Ali B en Waylon:
SHO / Ali B en Waylon op de vuist!
Ik vind ze beide niet echt leuk. Nog ever verder zoeken?quote:
Niks nieuws gehoord. Wel een mooi opzetje om meer geld te verdienen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
8 meiden die schijnbaar (bij Boos) gaan verklaren over seksueel ongewenst gedrag van Jeroen Rietbergen
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Matras gate was goed. Wat er nu staat is DOM.
quote:Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom Matras-Gate?
BOOSGATEquote:Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat we na BOOS pas def kunnen kiezen voor de juiste gate naam.
quote:Rob Goossens houdt rekening met definitief einde The Voice of Holland
Rob Goossens houdt er serieus rekening mee dat The Voice of Holland definitief van de buis verdwijnt vanwege het huidige misbruikschandaal. Het wordt volgens de tv-kenner van RTL Boulevard spannend.
Aran Bade, verslaggever van RTL Boulevard, denkt dat de cultuur bij The Voice volledig verziekt is. Hij heeft met een kandidaat gesproken die slachtoffer is van grensoverschrijdend gedrag. "We zijn er vandaag achtergekomen dat er een WhatsApp-groep is met meer dan veertig vermeende slachtoffers die zich hebben verenigd."
Het zijn slachtoffers van meerdere personen, weet Aran. "Niet van Jeroen (Rietbergen, red.) alleen, maar van het hele programma The Voice of Holland en dat zegt wel iets over de ernst van de situatie."
https://www.mediacourant.(...)he-voice-of-holland/
Het gaat hier om vermeend (seksueel) misbruik, dan kan je zelfs in SHO principes hebben. Bij Maan zou Matrasgate prima passen, maar niet bij deze schandalen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In SHO ineens principes hebben. Gewoon matras gate.
Wat is hier seksistisch aan?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef quirina het volgende:
Hier is Ali B heel seksistisch met dat 18 jarige meisje.
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is mijn pallet met popcorn al binnen ????![]()
![]()
Nu heb ik sws niets met Maan, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef DKUp het volgende:
Misschien moeten mensen ook eens kijken hoe bizar Maan zich gedraagt in dat programma met Beau in Italië en hysterisch ze deed backstage de afgelopen twee afleveringen van The Voice.
Zulke zieke kronkels maken dat dit überhaupt kan gebeuren.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:29 schreef Noek het volgende:
Als ik het hier lees is Maan gewoon de schuldige van alles.
Wow.
Maan lijkt de matras-rol van Caroline Tensen overgenomen te hebben...quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Het gaat hier om vermeend (seksueel) misbruik, dan kan je zelfs in SHO principes hebben. Bij Maan zou Matrasgate prima passen, maar niet bij deze schandalen.
Ook 1 van de zeldzame keren dat ik het heb kunnen aanzien :-)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:59 schreef RipCity het volgende:
Bekende ex Jeroen Rietbergen reageert op seksrel The Voice
https://www.telegraaf.nl/(...)op-seksrel-the-voice
Ik snap niet dat ik er nog geen baantje in heb.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Momo het volgende:
Vrijwel iedereen in dat wereldje gaat vreemd he?
Dacht ik ook nog even aan!quote:
Niks. Gewoon dat ze verrast was door de persberichten en verder wat info over hoe erg het allemaal is en dat ze echt enorme juice gaat vertellen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef quirina het volgende:
Samenvatting video Yvonne graag want ik hoef geen reclame voor haar telegramkanaal en Ali expres sieraden.
Maantje heeft zich omhoog geneukt en ze zwijgt natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu heb ik sws niets met Maan, maar wat wil je daarmee zeggen?
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:27 schreef Stepperoller het volgende:
Jezelf met consent omhoog neuken staat los van deze misbruikzaak.
Hoewel de mogelijkheid je überhaupt omhoog te kunnen neuken wel weer een vorm van machtsmisbruik is, maar Maan is dan nog altijd niet de misbruiker.
Met rechtermuisknop op de afbeelding klikken, kopieer locatie van afbeelding en dit tussen de img tags plaatsen?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongenskan iemand even vertellen hoe je die giphys ook alweer plaatst?
. Die img tags werken niet bij die .gifs en de url tags overigens ook niet,
.
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tagsquote:Op zondag 16 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met rechtermuisknop op de afbeelding klikken, kopieer locatie van afbeelding en dit tussen de img tags plaatsen?
Dark side of the MaanGatequote:Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Share en dan op copy link?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tags
Heb je ook op Copy gif link geklikt?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tags
Je loopt weer eens onwaarheden te verkondigen. Bibi heeft nooit meegedaan aan TVOH. Waylon en Bibi leerden elkaar kennen via het programma It Takes 2 waar zij in zijn team zat en zij samen wonnen. Daarna sprong de vonk over. Bovendien was zij op dat moment al een bn'er en was er dus geen sprake van machtsongelijkheidquote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, waylon was druk met zijn leerling daar, bibi. Die lag ook te batsen in de kleedkamer van TVOH maar is er wel aan blijven plakken. Waylon wordt dus nu gered door bibi, voor bibi was waylon vrijgezel en rocker dat scheelt ook.
Die heeft nooit de familieman uitgehangen.
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niks. Gewoon dat ze verrast was door de persberichten en verder wat info over hoe erg het allemaal is en dat ze echt enorme juice gaat vertellen.
Maar voor dat deel moet je dokken voor die app van haar
Jep! Werkt niet. Niet img tags iig. Of met de url /urlquote:Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook op Copy gif link geklikt?
Marco Borsato wordt ook genoemd door lifeofyvonne. En die kwam ook al met Jeroen Rietbergen voor zijn eigen verklaring geloof ik (not sure, het ging zo snel gisterenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.
In de app deel 2 @:ootjekatootje geef jij een samenvatting?
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig,quote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik voor deze Gate trouwens pleiten voor de volgende naam:
Talpaal-Gate
Ik verwacht namelijk nog wel meer gezeik bij veel meer Talpa-formats dan alleen maar nu The Voice of Holland.
Talpa/John de Mol heeft zeer waarschijnlijk wel de slachtoffers figuurlijk genaaid door als opdrachtgever iemand als Jeroentje Rietbergen de hand boven het hoofd te houden.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig,?
Raarrrrrquote:Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jep! Werkt niet. Niet img tags iig. Of met de url /url
quote:
? John van den Heuvel bekritiseert de 'deskundige' advocaten van beide programma's.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef superniger het volgende:
Fittie tussen deskundigen van Shownieuws en RTL Boulevard.
https://www.mediacourant.(...)n-slaat-wartaal-uit/
Bizarre keuze mijnerzijds, want eindelijk krijgt het begrip 'Goois matras' een gezicht. Bij BoosGate denk ik juist dat Tim iets met KutMarije heeft uitgehaald, dekt de lading niet zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig,?
Shownieuws 'deskundigen' mogen tussen haakjes.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef superniger het volgende:
Fittie tussen deskundigen van Shownieuws en RTL Boulevard.
https://www.mediacourant.(...)n-slaat-wartaal-uit/
Hoi, ja is goed. Ik moet nog gaan kijken. Ff wachten.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.
In de app deel 2 @:ootjekatootje geef jij een samenvatting?
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil iemand die wel gifjes plaatst misschien even zijn of haar geheim verklappen?
Ze weet genoeg na een aantal telefoontjes. Koekoek.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet
Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
Vriendjes van Sjohnquote:Op zondag 16 januari 2022 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shownieuws 'deskundigen' mogen tussen haakjes.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Bij matras denk ik meer aan types die doelbewust zich omhoog hebben (willen) neuken, niet mensen die nu (vermeend) slachtoffer zijn van dit gore schandaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik ben ook spuit elfquote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Daar verwacht ik ook wel veel vanquote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zet Ewbank ook maar vast in de OP,
quote:
Zo ongeveer elke B-artiest wil nog wel, lijkt me. Uiteraard nadat de storm weer wat is gaan liggen.quote:
Toont weer hoe die mensen in elkaar zitten toch. Kun je ook maar weten.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het trouwens ook smerig hoe mensen ter afleiding gaan focussen op vermeende omhoogneukers, om maar lekker weer weg te kunnen kijken van het daadwerkelijke vermeende misbruik
Blonde vrouw met krullen en een ziekte?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ken je Patrica nog?
Ja, dat. Ja klopt, ja samen. Nee niet met Ali of Marco.
Wist ik al, maar blijft me een naar gevoel geven, omdat ik het mechanisme herken bij nare ervaringen van vriendinnen van me. Deze manier van denken is de reden dat misbruikers jarenlang vrij spel kunnen hebben en dat er een hand boven hun hoofd wordt gehouden.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toont weer hoe die mensen in elkaar zitten toch. Kun je ook maar weten.
Nee, natuurlijk heeft de rest niks gezien, die kerels hebben allemaal hun eigen opnamestudio’s.quote:
Ach, meerdere mannen kunnen vieze dingen doen waar de vrouwen niets van afweten. Zo vreemd is het allemaal niet. Mannen zijn eigenlijk vrij goed in zoiets doen onder de neus van vrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft de rest niks gezien, die kerels hebben allemaal hun eigen opnamestudio’s.
Anouk is niet afhankelijk van TV-werk, dat scheelt. Mensen die alleen TV hebben, zijn veel voorzichtiger met hun uitspraken (zoas Wendy van Dijk), allemaal bang om persona non grata bij Talpa/Rtl te worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:20 schreef Mrmime het volgende:
Goedzo Anouk. Opflikkeren met die smeerpijperij
Deze is van giphy...dus...quote:Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Imgur gebruiken ipv giphy dus?
Ben benieuwd of er nog meer gaan opstappen.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
Anouk
Haar reactie zegt trouwens ook wel meer dan genoeg
Ja geupload via Imgur dan, want daar is de URL die je gebruikt van...quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Deze is van giphy...dus...
[ afbeelding ]
Misschien dat-ie live zijn bek opentrekt en dat een eventueel terugkijkopname het fragment dan niet meer bevat. Dat was ze eerder overgekomen,geloof ik. Censuur van Ome John.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef Mylene het volgende:
Toch even Johan Derksen morgen kijken, wat die zegt bij notabene SBS en zijn baas John de Mol.
Die was goed bevriend met Ali B.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Ik zit mobiel en ik gebruik op Giphy in elk geval de ‘copy gif link’. Als ik die hier dan (.gif) plaats tussen de IMG tags dan krijg ik niks. Behalve een gif die niet verschijnt,quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Deze is van giphy...dus...
[ afbeelding ]
Ik vind van niet. Ja ze reageert geschrokken maar de rest bij shownieuws ook. Ze zijn allemaal geschrokken dat het -naar buiten is gekomen-. Maar de geruchten speelden al veel langer en ongetwijfeld dat Anouk dat simpelweg heeft meegekregen. I mean ze is goed bevriend met Ali B en ziet toch hoe die omgaan met vrouwen daar.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
Anouk
Haar reactie zegt trouwens ook wel meer dan genoeg
mtecathlover gebruikt een imgurlink?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en ik gebruik op Giphy in elk geval de ‘copy gif link’. Als ik die hier dan (.gif) plaats tussen de IMG tags dan krijg ik niks. Behalve een gif die niet verschijnt,.
Zitten jullie mobiel of op laptop/pc?
Als ik deze quote bijvoorbeeld, dan zie ik ook geen img-tags maar url-tags. Die upload van Imgur heeft wel gewoon img-tags.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:27 schreef SEMTEX het volgende:
Testgifje voor Chipzak en meteen ontopic
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoel rechtsstreeks via Giphyquote:Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
mtecathlover gebruikt een imgurlink?
Zo te zien lukt hem dat dus ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel rechtsstreeks via Giphy
Ben geen hele grote Anouk fan maar dit is wel het enige juiste lijkt mij; vooral dat mensen gewoon weg hebben gekeken waaronder die metoo Linda.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Doet ze goed.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:45 schreef praadje het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)EcOWnTMu2OpO-sTLItpc
Ali was eerder op de maan dan Marco.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het trouwens ook smerig hoe mensen ter afleiding gaan focussen op vermeende omhoogneukers, om maar lekker weer weg te kunnen kijken van het daadwerkelijke vermeende misbruik
Dit vind ik dus nikszeggend. Da van Anouk komt in mijn ogen echter over.quote:
Tja als je met iemand naar bed gaat om tourmanager van Marco te worden....quote:Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Za het volgende:
Wat ook opvallend is, dit jarenlange gedoe speelt van vele jaren terug. Ook de aangiftes aan het adres van Rietbergen die het daarom zijn vrouw moest vertellen, in therapie ging etc.
Toch is iemand in staat geweest dit al die tijd buiten de media te houden, er zal met de flappen zijn gewapperd.
Maar ook zijn de beschuldigden blijven zitten.
Als verantwoordelijke met macht kun je de boel onder het tapijt schuiven, om vervolgens, de personen in kwestie uiteraard te ontslaan cq te geruisloos te vervangen zgn onder het mom van opfrisser voor het programma.
Maar de bechuldigden bleven aan, en dat is veelzeggend, want dat doe je alleen wanneer hun ontslag zou kunnen leiden tot het prijsgeven van info die zij hebben over deze of gene, oftewel hun ontslag tot meer tumult zou leiden dan hun aanblijven.
Dat is combinatie met het schuldgezang van Jeroen Rietbergen is alles zeggend.
Zo hou je het walgelijke wereldje wel lekker in stand.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Anouk is niet afhankelijk van TV-werk, dat scheelt. Mensen die alleen TV hebben, zijn veel voorzichtiger met hun uitspraken (zoas Wendy van Dijk), allemaal bang om persona non grata bij Talpa/Rtl te worden.
Chantal kan het niet geweten hebben want dit gebeurde niet in of bij de studio.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Anouk is een heldin, maar Chantal (die pas 2 jaar TVOH) presenteert is een vals hypocriet kutwijf? Why?
Heilige maagd Chantal is al 20 jaar onderdeel van het walgelijke Hilversumse kliek.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Anouk is een heldin, maar Chantal (die pas 2 jaar TVOH) presenteert is een vals hypocriet kutwijf? Why?
Omdat die het matras ook goed kent en niet opstapt.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Dat matras was letterlijk zeiknat..quote:Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat die het matras ook goed kent en niet opstapt.
Eindelijk toch nog goed nieuws dusquote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit Anouk stopt als jury bij The Voice. Einde TVOH:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=copy_link
Wat boeit het? Heel dat programma kan van de buisquote:Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog meer gaan opstappen.
Van de regen in de drup, wou je zeggen?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja als je met iemand naar bed gaat om tourmanager van Marco te worden....
Zelfde als Martijn inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Chantal kan het niet geweten hebben want dit gebeurde niet in of bij de studio.
Ja maar "wat doe jij eigenlijk?"quote:Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele tourmanager als bait niet zo. Dat is gewoon een complexe functie die van alles vraagt, wat mensen die net die industrie betreden, en dan ook nog aan de uitvoerende kant, compleet niet bezitten...
Urine in dit geval.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van de regen in de drup, wou je zeggen?
Anouk is volgens mij altijd vrij open geweest over haar ongenoegen met het programma, de juryleden die achter hun pik aan omdraaien en de regels die er voor de kijkcijfers zijn maar niet het bieden van een podium aan muzikaal talent. Ze is al die tijd desalniettemin jurylid gebleven. Dat kun je hypocriet noemen, maar ze heeft wel ruimte gecreëerd voor nieuw talent, is steeds zo compromisloos geweest als ze maar kon en is nooit een goedprater geworden.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Eindelijk toch nog goed nieuws dus![]()
Anouk die jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan dit programma heeft meegewerkt is nu geschokt![]()
Heeft nooooooooooooooooooooooooit wat meegkregen natuurlijk![]()
Wat een crackhoofd heeft ze in dat filmpje trouwens zeg.
Ze deed het ook voor het geld. Punt. Deed ze niet moeilijk over. En dit was dan voldoende (met wat ernaast) om gewoon goed te kunnen leven. En meer wilde ze niet. Althans. Dat staat me bij. Dus ik denk dat het ook een verhaal is van, ik kom de studio in, doe mn trucje en de groeten.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Anouk is volgens mij altijd vrij open geweest over haar ongenoegen met het programma, de juryleden die achter hun pik aan omdraaien en de regels die er voor de kijkcijfers zijn maar niet het bieden van een podium aan muzikaal talent. Ze is al die tijd desalniettemin jurylid gebleven. Dat kun je hypocriet noemen, maar ze heeft wel ruimte gecreëerd voor nieuw talent, is steeds zo compromisloos geweest als ze maar kon en is nooit een goedprater geworden.
Klopt. En daarnaast leek ze me altijd oprecht begaan met 'haar' kandidaten. Zo betaalde ze voor Voicewinnaar Dani een psycholoog toen z'n vriend zelfmoord pleegde. Dus ze deed meer dan alleen op komen draven en geforceerd enthousiast doen voor de camera. Ze was de enige die ervoor zorgde dat de mensen met groot talent boven kwamen drijven.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ze deed het ook voor het geld. Punt. Deed ze niet moeilijk over. En dit was dan voldoende (met wat ernaast) om gewoon goed te kunnen leven. En meer wilde ze niet. Althans. Dat staat me bij. Dus ik denk dat het ook een verhaal is van, ik kom de studio in, doe mn trucje en de groeten.
Dit, die meiden werden thuis in de bunker uitgenodigd. Daar weet de rest niets van.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ze deed het ook voor het geld. Punt. Deed ze niet moeilijk over. En dit was dan voldoende (met wat ernaast) om gewoon goed te kunnen leven. En meer wilde ze niet. Althans. Dat staat me bij. Dus ik denk dat het ook een verhaal is van, ik kom de studio in, doe mn trucje en de groeten.
Ja smeerlap, zal mij niet verbazen als er over die Erland ook nog wel dirt is.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wendy formuleert wel zorgvuldig: ze heeft nooit misstanden waargenomen. Dat sluit niet uit dat ze erover heeft gehoord. En ze wenst alle betrokkenen veel sterkte toe, dus ook d'r matties.
die zal ook op de bak gezeten hebben met Ewbank, eerst Gordon en nu Jeroen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja smeerlap, zal mij niet verbazen als er over die Erland ook nog wel dirt is.
Ja, ff beter geformuleerd: ze deed voor de camera het trucje en rende snel de studio uit na de opnames.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt. En daarnaast leek ze me altijd oprecht begaan met 'haar' kandidaten. Zo betaalde ze voor Voicewinnaar Dani een psycholoog toen z'n vriend zelfmoord pleegde. Dus ze deed meer dan alleen op komen draven en geforceerd enthousiast doen voor de camera. Ze was de enige die ervoor zorgde dat de mensen met groot talent boven kwamen drijven.
Geniet hier best wel van. Interessanter dan het pandemie gedoe.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef Hexagon het volgende:
Het is wel mooi hoe een bolwerk van irritante BN'ers ineen stort zo.
Erland roddels?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Kan iemand de Erland-roddels eens op een rij zetten?
Ik hoop dat het uiteindelijk iets betere tv oplevert.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:06 schreef Rene het volgende:
[..]
Geniet hier best wel van. Interessanter dan het pandemie gedoe.
Heerlijk zo'n instortend kaartenhuis.
Ik zit nog bij te komen van de twee video van Yvonne.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Zegt ze daadwerkelijk iets nieuws in haar video die je zonder betaling kan zien dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van de twee video van Yvonne.
Ja, dit vraagt natuurlijk om meer tekst!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van de twee video van Yvonne.
Nee, maar deze keer wel in de betaalde variant.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zegt ze daadwerkelijk iets nieuws in haar video die je zonder betaling kan zien dan?
Ok, we horen het later nog wel een keer dan.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, maar deze keer wel in de betaalde variant.
Staat op de vorige pagina, jeroen heeft dezelfde voorliefde voor plasseks.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, we horen het later nog wel een keer dan.
Hij is inmiddels genezen had ik uit zijn verklaring begrepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staat op de vorige pagina, jeroen heeft had dezelfde voorliefde voor plasseks.
Volgens hemzelf welquote:Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is inmiddels genezen had ik uit zijn verklaring begrepen.
Dit snap ik inderdaad ook niet helemaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Geen idee, hij deed dat samen met Ewbank.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is inmiddels genezen had ik uit zijn verklaring begrepen.
Geen nieuwe ihkv deze mol-gate, maar minder recent:quote:Op zondag 16 januari 2022 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Huh. Ik vind Lieke, Linda en de tot nu toe vermeende slachtoffers niet echt ordinaire pornovrouwen.....quote:Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Jeroen heeft geen aangifte tegen zich lopen, die valt op ordinaire pornovrouwen.
Maar is verbaal heel grof geweest tegen vrouwen.
Ik heb trouwens alle posts gelezen, maar ben deze echt niet tegengekomen. Moet allledn nog Shownieuws van gisteren nog terugkijken, wellicht dat het daar in ter sprake kwam. Heb hier bijna een dagtaak aanquote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staat op de vorige pagina, jeroen heeft dezelfde voorliefde voor plasseks.
Jeroen heeft ook al een seksbunker in de tuin.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Geen nieuwe ihkv deze mol-gate, maar minder recent:
1. Was doorgesnoven op zijn eigen bruiloft.
2. Wendy is opgepakt op het vliegveld van Ibiza met coke in haar slipje.
3. Zowel Wendy als Erland zijn niet vies van een slippertje. Hij nodigt dames uit in zijn neukbunker studio en zij liet zich volblaffen door Thijs Romer die bij hen logeerde na zijn scheiding van labiele Katja.
Hij heeft ook geen vrouwen van de voice betast. Hij maakte wel ordinaire grappen, vieze opmerkingen naar deelneemsters en is blijkbaar de mildste van de drie.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Huh. Ik vind Lieke, Linda en de tot nu toe vermeende slachtoffers niet echt ordinaire pornovrouwen.....
Dus Ewbank en Jeroen doen aan plassex en swaffelen even een kandidate onder. Moet ik me dat zo voorstellen?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Geen idee, hij deed dat samen met Ewbank.
Waar haal je dit ineens vandaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staat op de vorige pagina, jeroen heeft dezelfde voorliefde voor plasseks.
Ja, ik ben het ook even kwijt hier hoor. Het zou betekenen dat we nu ook inhoudelijke informatie over die sexueel overschrijdende handelingen hebben. En ik heb dat iig gemist.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen vrouwen van de voice betast. Hij maakte wel ordinaire grappen, vieze opmerkingen naar deelneemsters en is blijkbaar de mildste van de drie.
Dus ze heeft het zelfde als Maan moeten doen om haar muziekcarrière op gang te helpen? Dit probleem is breder dan alleen The Voice.quote:
Pfff, omhoogneuken is niet het probleem.quote:
Je omhoog moeten neuken omdat je anders bepaalde kansen niet krijgt is gewoon machtmisbruik van de mensen op die posities.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Pfff, omhoogneuken is niet het probleem.
Dat dit gebeurd is algemeen bekend in de artiesten wereld.
Machtsmisbruik of sexueel misbruik dat is het probleem.
Anouk zegt niks verkeerd.
Dus die nieuwe kandidates worden gelijk even goed ingeneukt ingewerkt. Net zoals ze dat met nieuwe studenten doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef KingRadler het volgende:
Pfff, omhoogneuken is niet het probleem.
Dat dit gebeurd is algemeen bekend in de artiesten wereld.
Machtsmisbruik of sexueel misbruik dat is het probleem.
Anouk zegt niks verkeerd.
Zo kan je wel van alles vanachter de betaalmuur roepenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ootje parafraseert momenteel yvonne's video die achter een betaalmuur zit geloof ik.
Oh dat zou kunnen idd. Sorry dan @ootjekatootje dan heb ik je verkeert begrepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ootje parafraseert momenteel yvonne's video die achter een betaalmuur zit geloof ik.
Wacht even: wordt Ewbank ook genoemd in deze ellende?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus Ewbank en Jeroen doen aan plassex en swaffelen even een kandidate onder. Moet ik me dat zo voorstellen?
Heb nog steeds gemist waar dit vandaan komt; mediakrant, Telegraaf, RTL Boulevard, Juicekanalen, geen idee![]()
Maar het zou (in principe eventueel) kunnen matchen met het verhaal van die appgroep van 40 kandidaten die beweren dat ze door meerdere personen zijn misbruikt.
Kan me toch ook voorstellen dat enkele van die kandidates dit wss zouden delen met een vriendin of een moeder oid.
Dat is pure machtsmisbruik.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar zien sommige mensen het anders omdat het meiden zijn. Maar als je talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent.
Ja, het topic escaleert nu een beetje uit de hand. Ruis komt door wat info die Ootje hier post; we wachten nog op haar verduidelijking.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Wacht even: wordt Ewbank ook genoemd in deze ellende?
Echt, de hypocritie... dat sommige meiden ertoe bereid zijn omdat ze graag genoeg willen, maakt het nog niet ok...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar zien sommige mensen het anders omdat het meiden zijn. Maar als je talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent.
Ik vind het 'citeren' van dit filmpje om te bewijzen dat Anouk machtsmisbruik oké vindt niet zo snugger. Het is toch duidelijk dat ze het niet aanmoedigt of goedkeurt. Ze stelt in feite: mensen zeggen dat je 'bij jezelf moet blijven,' maar daar red je het in dit vak doorgaans niet mee. Je redt het wel als je een masker opzet, imiteert, over lijken gaat, je omhoog neukt.quote:
Van de laatste vraag ik mij af of hij zelf ook niet helemaal netjes is. Vind hem zo nep lief overkomen. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Gordon (heeft regelmatig z’n woordje wel klaar) alsook van Wendy (die slappe story telt niet) en Galjaard.
Ik verwacht dat zij ook veel skeletten in hun kast hebben (Wendy & Galjaard). Staat dan misschien los hiervan maar Galjaard was toch ook op een bepaalde manier betrokken bij De Molletjes?
Ook hoop ik nog dat Ewbank ooit komt opduiken. Die zat zo diep met Borsato dat ik me niet kan voorstellen dat die niet weet heeft gehad van Marco’s creepy handjes. Al is dat misschien voor het #Borsatoo-topic.
Wie? Borsato of Iewbank? Van beiden denk ik namelijk dat het viespeuken zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:50 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Van de laatste vraag ik mij af of hij zelf ook niet helemaal netjes is. Vind hem zo nep lief overkomen. Maar ik kan het mis hebben.
En die krijgt dan zijn eigen gate.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef DKUp het volgende:
Verhalen over Ewbank volgen nog wel een keer.
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten,quote:
Ik maak die gate niet aan, no wayquote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten,.
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef quirina het volgende:
Mooi! Ik hoopte al dat Anouk zich uit zou spreken.
HULDE!
Iewbank hoeft niet zo lastig te zijn,quote:
Als Maan echt de constante factor is, opteer ik voor maanzaadgate.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten,.
Delen mag altijd!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er behoefte aan een samenvatting van een premium-artikel over Jeroen en Linda of is die al ergens gedeeld? (Telegraaf 18:30)
Zet alles dan gewoon ff op een rijtje hier.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook al een seksbunker in de tuin.
Ga je juicen?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er behoefte aan een samenvatting van een premium-artikel over Jeroen en Linda of is die al ergens gedeeld? (Telegraaf 18:30)
Ze weet natuurlijk ook wel dat TVOH niet terugkeert, dus ze kan dit vrijblijvend roepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.
Anouk heeft ook idd een clausule in haar contract, maar ik denk niet dat die zich daar druk om maakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.
Yes pleasequote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Gezien de omstandigheden denk ik dat ze wel onder haar contract uit kan komen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gevlucht naar het buitenland GENOTquote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Misschien moet ik toch ook eens een abo overwegen, maar ik trek haar zo slechtquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De telegram groep van Yvonne a ¤10,- per maand. Die had een tweede video.
Doei en dan straks Yvonne in mijn nek. De rest was ook niet zo interessant, Marco die een deelneemster thuis in de nacht lastigvalt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zet alles dan gewoon ff op een rijtje hier.
Ze lurkt in die video’s niet aan die beker, dat scheelt veel.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch ook eens een abo overwegen, maar ik trek haar zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |