abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203220343
twitter

twitter

twitter

instagram
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203220361
Cancelen is wel heel makkelijk.
SOONY
pi_203220416
Vanaf 2:08 de reactie van Anouk, die in het eerder genoemde filmpje niet te zien was:

"Alle dicks hebben gedraaid, zoals je ziet."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203220426
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
Draggen en roasten is leuker.
pi_203220434
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat wegmoffelen en elkaar de hand boven het hoofd houden wel heel makkelijk is.
pi_203220443
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat wegmoffelen en elkaar de hand boven het hoofd houden wel heel makkelijk is.
En dat cancellen eigenlijk nog steeds gewoon een loze term is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:23:31 #7
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203220478
Kennen we deze al :?

Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”

Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.

quote:
Toen Jan begin 2020 een burn-out kreeg, zou hij tijdelijk uit huis zijn gegaan. Dit blijkt volgens een buurvrouw een broodje aap verhaal. Jan zou destijds door Lisa (zijn vrouw) zijn betrapt met Maan. Lisa heeft Jan uit huis gegooid. Beide zussen van Jan kozen Lisa’s kant. Vandaar de bekoelde relatie tussenbeide.”
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.

Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:

Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!

https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/

Ik pak de popcorn :D _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 14:23:38 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220479
Ik vind dat T-Mobile dit heel goed doet hoor. Je neemt afstand van dit soort ongepaste praktijken. En bovendien doe je dat op een moment dat deze hele gate volop in de belangstelling staat zodat bij het publiek je naam weer blijft hangen dat T-Mobile kiest voor een goede moraal. Niets is zo belangrijk als een positieve merknaam.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:24:01 #9
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203220483
Is het al donderdag???? *O* *O* *O*
  zondag 16 januari 2022 @ 14:24:54 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203220494
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:24 schreef Dazalbest het volgende:
Is het al donderdag???? *O* *O* *O*
Is mijn pallet met popcorn al binnen ???? *O* *O* *O*
  FOK!fotograaf zondag 16 januari 2022 @ 14:25:42 #11
842 Zorro
Z
pi_203220507
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En dat cancellen eigenlijk nog steeds gewoon een loze term is.
_O_

Een show cancel je, als in "gaat niet door wegens..."

Hoe het tegenwoordig gebruikt wordt is walgelijk en compleet fout.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:26:37 #12
184769 crew  Deisyy
pi_203220520
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”

Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.
[..]
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.

De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:

De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!

Al die mannen die vreemd gaan krijgen een burn out _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 16 januari 2022 @ 14:26:39 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220521
quote:

[..]

Volgens wikipedia zijn 12 mannen op de Maan geweest, maar daar horen ook Ali, Jan en Marco bij?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_astronauten_op_de_Maan
pi_203220530

Hier is Ali B heel seksistisch met dat 18 jarige meisje.
pi_203220542
Wel toevallig hoor. Jan Smit een burn-out, Stalko een burn-out...

Ik geloof het gelijk dat Jan Smit Maan gedaan heeft. Of andersom.
pi_203220548
Ik denk dat Anouk zich wel heel erg op heb zitten vreten met Marco en Ali. En ik denk dat zij ook nog wel wat te zeggen hebt.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:28:50 #17
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220559
https://www.instagram.com/p/CYwVI9BrX-q/

Wel opvallend dat gisteren Paul de Leeuw een parodie upload op Instagram van Yvonne Coldeweijer
pi_203220561
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel toevallig hoor. Jan Smit een burn-out, Stalko een burn-out...

Ik geloof het gelijk dat Jan Smit Maan gedaan heeft. Of andersom.
Als ze wat te verbergen hebben hebben ze altijd ineens een Burn-Out.
pi_203220574
Chantal Janzen lijkt Mol-familie te beschuldigen, Wendy van Dijk zwijgt

quote:
[...]

Chantal woest over doofpot
Nu lijkt ook Chantal Janzen uit te halen naar de familie De Mol. "Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo'n 10 jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met 'we zijn enorm geschrokken': laat deze woorden a.u.b. over voor de slachtoffers", schrijft ze.

Ze vervolgt: "Ja, ik presenteer dit pas twee jaar, en lees net in de pers dat ik er daarom 'nog niet echt iets over kan zeggen'. Nee, het blijkt nu wel dat ik inderdaad heel veel NIET weet over dit programma. Maar twee jaar is lang genoeg om te weten dat er ook heel veel mensen, het merendeel, zijn die er WEL zuiver en snoeihard aan meewerken."

Verdrietig en frustrerend
Die onwetende meerderheid had en heeft hart voor het programma, benadrukt Chantal. "En het werk van deze grote groep mensen, leiding, opdrachtgevers, kandidaten en medewerkers, wordt nu verpest door de acties en het geheimhouden van een kleinere groep mensen door de jaren heen."

"Schandalig, verdrietig en frustrerend is het. Nu die doofpot omgooien en de waarheid op tafel. De slachtoffers en hun familie, en dan komt er heel lang niks, en daarna komen ergens pas alle medewerkers en gedupeerden, DIE zijn pas enorm geschrokken."

'Enorm geschrokken'
Chantal noemt geen namen, maar ze heeft het dus over partijen die in de pers reageren met 'we zijn enorm geschrokken'. Er is maar één partij die in exact die bewoordingen heeft gereageerd en dat is het Talpa van John de Mol. En hij is volgens Angela de Jong enorm aan het jokkebrokken.

De huidige Voice-producent ITV liet in zijn reactie weten 'geschokt' te zijn en RTL sprak over aantijgingen die 'niet bekend waren bij RTL'. Dat Chantal naar deze partijen, met wie ze momenteel samenwerkt, wijst, is onwaarschijnlijk.

[...]
  zondag 16 januari 2022 @ 14:33:21 #21
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220647
Vrijwel iedereen in dat wereldje gaat vreemd he?
pi_203220648
Die paar letters tikken in een Insta story is niet bepaald er druk mee zijn mi, maar oké.
pi_203220660
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Momo het volgende:
Vreemdgaan hoeft niet gepaard te gaan met machtsmisbruik hè
pi_203220661
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Stepperoller het volgende:
Die paar letters tikken in een Insta story is niet bepaald er druk mee zijn mi, maar oké.
Chantal heeft ondertussen meerdere posts over deze kwestie de deur uit gedaan.
pi_203220667
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Sow
  zondag 16 januari 2022 @ 14:35:17 #26
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203220692
Vonnie om 15.00 een video

*O* *O* *O*
  zondag 16 januari 2022 @ 14:35:20 #27
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220693
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Vreemdgaan hoeft niet gepaard te gaan met machtsmisbruik hè
Geeft wel wat aan als je met je vrouw gewoon afspreekt monogaam te zijn met elkaar en dan lekker naar de snoepwinkel blijft gaan.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:35:46 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220700
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft het er maar druk mee.
Dit is een mooie kans voor Chantal om even door te kunnen werken aan haar Heilige Maagd Maria imago.

Kijk mij eens even goed zijn O-)
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 14:36:45 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203220719
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:23 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat T-Mobile dit heel goed doet hoor. Je neemt afstand van dit soort ongepaste praktijken. En bovendien doe je dat op een moment dat deze hele gate volop in de belangstelling staat zodat bij het publiek je naam weer blijft hangen dat T-Mobile kiest voor een goede moraal. Niets is zo belangrijk als een positieve merknaam.
^O^
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 14:37:05 #30
197773 crew  maily
pi_203220723
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit is een mooie kans voor Chantal om even door te kunnen werken aan haar Heilige Maagd Maria imago.

Kijk mij eens even goed zijn O-)
In haar pyjama ....
  zondag 16 januari 2022 @ 14:37:24 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220727
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:35 schreef Dazalbest het volgende:
Vonnie om 15.00 een video

*O* *O* *O*
Dan hoop ik wel dat er echt iets nieuws tussen zit en geen verhalen van "Ik weet dat er nog meer aan komt."

Want daar zit ik nu echt niet op te wachten -O-
pi_203220739
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat kan ze roddelen hé...
  zondag 16 januari 2022 @ 14:39:03 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220759
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef maily het volgende:

[..]
In haar roze pyjama met teddybeer
Dit. Ik kan er niet meer tegen ;(
  zondag 16 januari 2022 @ 14:40:02 #34
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203220780
Ik vra
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan hoop ik wel dat er echt iets nieuws tussen zit en geen verhalen van "Ik weet dat er nog meer aan komt."

Want daar zit ik nu echt niet op te wachten -O-
Vraag het me af ja.... maar meestal is die zondags offline..... verwacht wel dat er wat bommetjes ontploffen bij haar qua info, maar geen idee of er iets nieuws komt vandaag....
  zondag 16 januari 2022 @ 14:40:14 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203220784
Wil er nog iemand op de foto :?

Fotograaf ontkent verkrachting model (18): ‘Alleen betast boven de vagina om die goed te positioneren’

Het Openbaar Ministerie eist tegen Ronald S. (59), een bekende kunst- en naaktfotograaf uit Den Haag, een celstraf van veertien maanden waarvan zes maanden voorwaardelijk. Hij zou zich in 2020 in zijn studio vergrepen hebben aan een 18-jarig model tijdens een fotoshoot.

De Hagenaar is naar aanleiding van de zaak al gestopt met professionele fotografie. Tijdens de zitting bij de Haagse rechtbank vrijdag ontkende hij een deel van de beschuldigingen van het model.

S. had bekende vrouwen als Yolanthe Cabau, Sylvana Simons, Wendy van Dijk en Ellen ten Damme voor zijn camera. Hij werkte ook als scout voor een modellenbureau. De 18-jarige vrouw die aangifte tegen hem deed, wilde graag model worden. Een tweede fotoshoot bij hem liep echter heel anders dan ze had verwacht.

Vies
Ze verklaarde bij de politie dat hij haar met olie had ingewreven, en aan haar borsten had gezeten. Hij zou haar geïnstrueerd hebben om met haarzelf ‘te spelen’. S. zou zelf met zijn vinger haar vagina binnengedrongen zijn. ,,Ik voelde mij vies en dom na de fotoshoot”, verklaarde het model vrijdag bij de rechtbank. ,,De verdachte heeft mij veel psychische schade toegebracht.”

Volgens het Openbaar Ministerie heeft S. zich schuldig gemaakt aan een verkrachting. ,,Hier kan alleen met een celstraf op gereageerd worden”, zei de officier van justitie vrijdag.

Ik ben geen bruut van een man die modellen onder valse voorwendse­len in de studio lokt

S. zat na de aangifte al zestien dagen vast.

quote:
Hij sloot niet uit dat hij de vrouw betast had boven de vagina, maar dat was alleen om die goed te ‘positioneren’, zodat hij een mooie naaktfoto kon maken.
Hij ontkende stellig dat hij met zijn vingers was binnengedrongen in haar lichaam. Ook zou haar niet ingesmeerd hebben met de olie. ,,Ik ben geen bruut van een man die modellen onder valse voorwendselen in de studio lokt.”

S. vertelde de rechtbank dat hij wel erg geschrokken is van de psychische schade bij het fotomodel naar aanleiding van de fotoshoot. ,,Dat is de reden dat ik niet meer een camera aanraak. Mijn carrière is voorbij.”

Uitspraak over twee weken.

https://www.destentor.nl/(...)d56c3e656a&auth_rd=1

Altijd nog plek voor hem bij John de Mol toch :? :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 14:41:59 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203220815
quote:

[..]

Godsamme, waar blijft de Maangate? Waarin we alle roddels kunnen plaatsen want dit is ècht een never ending story zo, :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 16 januari 2022 @ 14:43:04 #37
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220836
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Godsamme, waar blijft de Maangate? Waarin we alle roddels kunnen plaatsen want dit is ècht een never ending story zo, :D.
#Waar we vrolijk verder GATEN >:)

Algemeen gate topic :T
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 14:45:01 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203220877
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
#Waar we vrolijk verder GATEN >:)

Algemeen gate topic :T
Die had ik net gemaakt!

SHO / [Overzicht der gates]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 16 januari 2022 @ 14:45:35 #39
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220892
Maar is Maan het Gooische Matras dan of is dat niet 1 persoon?
  zondag 16 januari 2022 @ 14:45:38 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203220894
Fidan Ekiz hint op instorten Mol-imperium: ‘Fusie met RTL in gevaar?’

Fidan Ekiz sluit niet uit dat het familie-imperium van de Molletjes op instorten staat na alle onthullingen over The Voice of Holland. “Is dit het begin van hun einde?”, vraagt ze zich af op de radio.

Fusie in gevaar? :D
Het is volgens Angela nog maar de vraag of de fusie tussen RTL en SBS wel doorgaat. “Er staat een fusie op stapel tussen SBS en RTL, waar ik ook benieuwd over ben. Daarvan kan de een ook zeggen: ‘Met zo’n bedrijf willen we helemaal geen zaken doen.’ Dat dit heel vergaande gevolgen gaat hebben: ja.”

“Ik ben heel erg benieuwd hoe we over drie maanden in deze kwestie staan.”

https://www.mediacourant.(...)e-met-rtl-in-gevaar/

:D
  zondag 16 januari 2022 @ 14:47:18 #41
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203220927
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

Fidan Ekiz sluit niet uit dat het familie-imperium van de Molletjes op instorten staat na alle onthullingen over The Voice of Holland. “Is dit het begin van hun einde?”, vraagt ze zich af op de radio.

Het is volgens Angela nog maar de vraag of de fusie tussen RTL en SBS wel doorgaat. “Er staat een fusie op stapel tussen SBS en RTL, waar ik ook benieuwd over ben. Daarvan kan de een ook zeggen: ‘Met zo’n bedrijf willen we helemaal geen zaken doen.’ Dat dit heel vergaande gevolgen gaat hebben: ja.”

*O* *O* *O*
  zondag 16 januari 2022 @ 14:48:21 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203220954
quote:

Dit is voor het eerst dat ik wel eens naar zo'n aflevering wil kijken met dat joch op HLF8 >:)

Ben toch benieuwd hoe hij hier met een grote boog om heen gaat draaien _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 14:49:20 #43
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203220970
Elke BN-er is een vreemdneuker.
pi_203220988
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Elke BN-er is een vreemdneuker.
Of ze neuken zich omhoog.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:51:23 #45
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203221011
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:48 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit is voor het eerst dat ik wel eens naar zo'n aflevering wil kijken met dat joch op HLF8 >:)

Ben toch benieuwd hoe hij hier met een grote boog om heen gaat draaien _O-
Is zijn seizoen niet afgelopen/ in winterstop?
pi_203221016
Corona is verdwenen?
  zondag 16 januari 2022 @ 14:52:23 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203221032
quote:

[..]
Ik geloof dat wel. Ze lijkt me een heel open iemand die vrij benaderbaar is en ze ziet er niet verkeerd uit. Vast onweerstaanbaar voor Gooisch vreemdgaand mannenvolk.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 januari 2022 @ 14:53:06 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203221048
Zelden #teamangela , maar nu wel!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 januari 2022 @ 14:54:17 #49
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203221072
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:51 schreef mthecatlover het volgende:
Corona is verdwenen?
Moet je in 't coronatopic vragen he....
pi_203221084
Corona is nu echt maar een griepje geworden.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:54:52 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203221086
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:51 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Is zijn seizoen niet afgelopen/ in winterstop?
Begint volgens mij deze week weer.
pi_203221099

Hoeveel dicks van BN'ers zou ze toen al gezien hebben? Waren die echt zo traumatisch?
  zondag 16 januari 2022 @ 14:55:35 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203221104
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof dat wel. Ze lijkt me een heel open iemand die vrij benaderbaar is en ze ziet er niet verkeerd uit. Vast onweerstaanbaar voor Gooisch vreemdgaand mannenvolk.
#Maan

pi_203221128
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

Hoeveel dicks van BN'ers zou ze toen al gezien hebben? Waren die echt zo traumatisch?
Een vrijwillig opgezochte piempelot vs een opgedrongen piempelot, je snapt het verschil niet Samant?
pi_203221184
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef quirina het volgende:
Corona is nu echt maar een griepje geworden.
Iemand die het wel snapt...
  zondag 16 januari 2022 @ 15:01:17 #56
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203221213
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Begint volgens mij deze week weer.
Oooh inderdaad ja :Y :Y
  zondag 16 januari 2022 @ 15:02:40 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203221240
quote:

[..]

Dit vind ik eigenlijk niet passen in deze topic.
Of maan nu wel niet half bekend Nederland heeft afgewerkt doet er niet zo toe. Zolang het wederzijds en vrijwillig was is dat iets tussen hun en bij de betreffende heren tussen hun partners en hun.

Er zit wat mij betreft een hele wereld tussen vrijwillige/wederzijdse seks en bv dat als je geen seks hebt met me laat ik de band als een natte krant spelen. Of dat er zomaar even gevraagd wordt naar je ‘pussy’, porno afgespeeld wordt in de auto die je naar huis/hotel brengt.

Natuurlijk is vreemdgaan niet mooi ofzo, ontzettend rot voor de partner van. Maar het is geen misbruik. Iemand zeggen dat je ervoor zal zorgen dat de band slecht zal spelen is dat wel. Dat is een poging tot dwang.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:02:55 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203221246

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 16-01-2022 15:15:13 ]
  zondag 16 januari 2022 @ 15:03:21 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203221256
twitter
pi_203221282
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die kop van John erbij :D
Alius aliud dicit
  zondag 16 januari 2022 @ 15:12:14 #61
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203221439
Nog even over de ruzie van Ali B en Waylon:

SHO / Ali B en Waylon op de vuist!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203221459
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kwaadaardige vrouwen en loser mannen :Y)
SOONY
pi_203221471
Waarom Matras-Gate?
Vrijwillig neuken om hogerop te komen of lekker vreemd te gaan is wel iets heel anders dan de dingen die rond The Voice gebeurt zijn.
pi_203221483
quote:
Inkijk voor de thumbnail en extra views :7
SOONY
pi_203221498
Opnames Ik hou van Holland met Linda de Mol geschrapt
15-01-22, 19:35 Geschreven door Daniël Schalk
De opnames van Ik hou van Holland gaan komende week niet door. De mensen die in het publiek zouden zitten hebben dat te horen gekregen. Dat meldt RTL Boulevard. Talpa geeft als reden dat de opnames vanwege het coronavirus niet door kunnen gaan, maar de showrubriek van RTL4 betwijfelt dat.

Jeroen Rietbergen, de man van Ik hou van Holland-presentatrice Linda de Mol, heeft de beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag erkend na het statement van RTL over misstanden bij de RTL4-talentenjacht The voice of Holland, die zijn ontdekt door het BNNVARA-programma BOOS van Tim Hofman.

RTL Boulevard vindt het schrappen van de opnames toevallig nu de man van Linda onder vuur ligt. “Het opmerkelijke is dat de mail naar het publiek is uitgegaan op de dag dat het statement van BOOS bekend werd bij Talpa en ITV”, zei entertainmentdeskundige Aran Bade zaterdagavond in RTL Boulevard.

Het nieuwe seizoen van Ik hou van Holland zou 30 januari van start gaan. Of dat doorgaat, is niet bekend
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 15:15:22 #67
184769 crew  Deisyy
pi_203221514
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom Matras-Gate?
Vrijwillig neuken om hogerop te komen of lekker vreemd te gaan is wel iets heel anders dan de dingen die rond The Voice gebeurt zijn.
Deisyy in SHO / [Overzicht der gates] Maar doe gerust een ander voorstel, het is zo aangepast.
pi_203221517
Familie De Mol is schuldig
SOONY
  zondag 16 januari 2022 @ 15:15:38 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203221524
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Een vrijwillig opgezochte piempelot vs een opgedrongen piempelot, je snapt het verschil niet Samant?
Nou ja dit…

Sterker nog, ik vind het erbij slepen van Maan, die niet heeft aangegeven misbruikt te zijn, juist een onderdeel van het probleem waardoor misbruik aankaarten lastiger is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:16:25 #70
482080 AgnesGru
pi_203221541
quote:
Waarom Matras-Gate?
Vind ik ook :Y

Iets van riool/beerput gate past beter.
pi_203221558
Misschien moeten mensen ook eens kijken hoe bizar Maan zich gedraagt in dat programma met Beau in Italië en hysterisch ze deed backstage de afgelopen twee afleveringen van The Voice.
SOONY
pi_203221569
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:55 schreef Tengano het volgende:

[..]
#Maan

[ afbeelding ]
vitiligo?
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 15:18:01 #73
197773 crew  maily
  zondag 16 januari 2022 @ 15:20:32 #74
482080 AgnesGru
pi_203221620
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef DKUp het volgende:
Misschien moeten mensen ook eens kijken hoe bizar Maan zich gedraagt in dat programma met Beau in Italië en hysterisch ze deed backstage de afgelopen twee afleveringen van The Voice.
Ik heb vorige week Beau echt na een paar minuten afgezet (toen ze in de boot stapten), want had toen al mijn portie Maan gehad _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 15:22:22 #75
482080 AgnesGru
pi_203221658
Mijn vriend wil nu Yvonne mee kijken _O-
pi_203221660
Gaan nu als ie lui van The Voice ‘Down met John’? :')
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 15:22:32 #77
184769 crew  Deisyy
pi_203221664
RIOOLGATE of BEERPUTGATE?
  zondag 16 januari 2022 @ 15:24:53 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203221705
MATRAS-GATE:
pi_203221718
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Vanaf 2:08 de reactie van Anouk, die in het eerder genoemde filmpje niet te zien was:

"Alle dicks hebben gedraaid, zoals je ziet."
Moest gelijk lachen om de moeder in het begin :D
  zondag 16 januari 2022 @ 15:26:50 #80
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203221740
quote:

Ik moet het allemaal nog maar zien. Zonder strafrechtelijke onderzoeken komen adverteerders net zo hard weer terug als dat ze vertrokken zijn. Kijkcijfers zijn alles. Iedere kijker is een potentiële klant.

En die kijkcijfers, die gaan niet kelderen. Waarom zou dat het geval zijn? Het volk wil nou eenmaal vermaakt worden.. Bovendien, het zou heel reëel zijn wanneer de allereerste The Voice ná deze rel een hoop nieuwsgierige tv-kijkers trekt. "Hoe zullen ze de draad weer oppakken? Wordt er nog iets gezegd over..."

Voor een gebrek aan kandidaten hoef je niet te vrezen. Altijd wel nieuwe zieltjes die hopen op een carrière in de showbizz. Een gebrek aan coaches zie ik ook niet gebeuren. Iets met geld en aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wertha op 16-01-2022 15:46:40 (spelfout) ]
  zondag 16 januari 2022 @ 15:27:32 #81
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203221751
quote:
8 meiden die schijnbaar (bij Boos) gaan verklaren over seksueel ongewenst gedrag van Jeroen Rietbergen
pi_203221769
Als ik het hier lees is Maan gewoon de schuldige van alles.
Wow.
Go hard or go home
  zondag 16 januari 2022 @ 15:31:31 #83
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203221795
Deze gate begint echt smerig te worden. Die zooi over Maan ook :r Wat een ranzig eng wereldje. Hier moeten kinderen tegen beschermd worden. Deze BNers zijn puur vergif. Heel eng dit.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:33:19 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203221821
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:27 schreef Momo het volgende:

[..]
8 meiden die schijnbaar (bij Boos) gaan verklaren over seksueel ongewenst gedrag van Jeroen Rietbergen
Borstalko is ook in haar verhaal nummer drie.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:34:50 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203221844
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:12 schreef AgnesGru het volgende:
Nog even over de ruzie van Ali B en Waylon:

SHO / Ali B en Waylon op de vuist!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 15:35:47 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203221859
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind ze beide niet echt leuk. Nog ever verder zoeken?
pi_203221881
Beerput gate klinkt niet heftug genoeg.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:38:36 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203221898
GRIEZELGATE
pi_203221908
Matras nav Gooische matras was veel beter
pi_203221913
GooischeGreppelGate
pi_203221917
Chlamidigate :r
pi_203221925
GooischeGeslachtsziektenGate
pi_203221932
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Matras gate was goed. Wat er nu staat is DOM.
pi_203221964
Samenvatting video Yvonne graag want ik hoef geen reclame voor haar telegramkanaal en Ali expres sieraden.
pi_203221985
Denk dat we na BOOS pas def kunnen kiezen voor de juiste gate naam.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:42:47 #96
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203221991
Wie_is_de_Mol_Gate
pi_203221992
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Niks nieuws gehoord. Wel een mooi opzetje om meer geld te verdienen.
Het ligt aan de instanties zelf
  zondag 16 januari 2022 @ 15:43:10 #98
482080 AgnesGru
pi_203222001
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Matras gate was goed. Wat er nu staat is DOM.
quote:
Waarom Matras-Gate?
pi_203222003
Gierputgate, het stinkt aan alle kanten..
pi_203222022
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[..]

In SHO ineens principes hebben. Gewoon matras gate.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 15:45:39 #101
184769 crew  Deisyy
pi_203222043
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat we na BOOS pas def kunnen kiezen voor de juiste gate naam.
BOOSGATE *O*
  zondag 16 januari 2022 @ 15:46:03 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203222052
quote:
Rob Goossens houdt rekening met definitief einde The Voice of Holland

Rob Goossens houdt er serieus rekening mee dat The Voice of Holland definitief van de buis verdwijnt vanwege het huidige misbruikschandaal. Het wordt volgens de tv-kenner van RTL Boulevard spannend.

Aran Bade, verslaggever van RTL Boulevard, denkt dat de cultuur bij The Voice volledig verziekt is. Hij heeft met een kandidaat gesproken die slachtoffer is van grensoverschrijdend gedrag. "We zijn er vandaag achtergekomen dat er een WhatsApp-groep is met meer dan veertig vermeende slachtoffers die zich hebben verenigd."

Het zijn slachtoffers van meerdere personen, weet Aran. "Niet van Jeroen (Rietbergen, red.) alleen, maar van het hele programma The Voice of Holland en dat zegt wel iets over de ernst van de situatie."

https://www.mediacourant.(...)he-voice-of-holland/
  zondag 16 januari 2022 @ 15:46:23 #103
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203222057
Dit stinkt echt zo goor. :r Ik weet nog dat een paar vieze usertjes hier een paar weken terug die hele ellende daar zaten te verdedigen. :r Kots loopt mij in de mond. Báh
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 16 januari 2022 @ 15:46:36 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203222062
Duurt nog lang he donderdag -O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203222064
Zeg maar hee, is Yvonne nu een beetje terug gestapt vanwege haar Boulevard gig? Ze leek een beetje in de race met BOOS?
  zondag 16 januari 2022 @ 15:47:02 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203222071
Yvonne stipt wel terecht aan dat de heren meteen in de slachtofferrol kruipen terwijl ze voorbeeldfuncties hadden. Het is narcistisch gedrag van predators, zegt ze.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:50:03 #107
482080 AgnesGru
pi_203222126
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In SHO ineens principes hebben. Gewoon matras gate.
Het gaat hier om vermeend (seksueel) misbruik, dan kan je zelfs in SHO principes hebben. Bij Maan zou Matrasgate prima passen, maar niet bij deze schandalen.
pi_203222142
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef quirina het volgende:

Hier is Ali B heel seksistisch met dat 18 jarige meisje.
Wat is hier seksistisch aan?
  Tettenkoning zondag 16 januari 2022 @ 15:51:46 #109
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203222158
quote:
6s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is mijn pallet met popcorn al binnen ???? *O* *O* *O*

Working on it! B-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203222197
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef DKUp het volgende:
Nu heb ik sws niets met Maan, maar wat wil je daarmee zeggen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_203222224
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:29 schreef Noek het volgende:
Als ik het hier lees is Maan gewoon de schuldige van alles.
Wow.
Zulke zieke kronkels maken dat dit überhaupt kan gebeuren.
  Tettenkoning zondag 16 januari 2022 @ 15:55:44 #112
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203222235
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Het gaat hier om vermeend (seksueel) misbruik, dan kan je zelfs in SHO principes hebben. Bij Maan zou Matrasgate prima passen, maar niet bij deze schandalen.
Maan lijkt de matras-rol van Caroline Tensen overgenomen te hebben... :')
SHO / Het grote Caroline Tensen roddel-topic
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203222245
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Zelden #teamangela , maar nu wel!
@Duderinnetje
Zie!
Go hard or go home
  zondag 16 januari 2022 @ 15:58:13 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203222285
Ik zal nog even over die ruzie tussen Ali en Waylon na te denken. Stel nou dat je Waylon bent en je hangt daar al een paar jaar rond. Dan moet je toch weten of krijg je toch te horen wat daar gaande is. En ook over Ali B. dus. Ik vermoed dat Waylon Ali B. met zijn gedrag heeft geconfronteerd en dat daarom Ali B. helemaal uit zijn vel is gespongen.

Want voor andere onbenullige redenen kun je volgens mij moeilijk zo giftig worden als ik in dat filmpje gezien heb.
pi_203222310
Waarom loopt er bij Angela in vredesnaam iemand op een ouderwetse typmachine te tikken? :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203222326
Bekende ex Jeroen Rietbergen reageert op seksrel The Voice

https://www.telegraaf.nl/(...)op-seksrel-the-voice
pi_203222663
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:59 schreef RipCity het volgende:
Bekende ex Jeroen Rietbergen reageert op seksrel The Voice

https://www.telegraaf.nl/(...)op-seksrel-the-voice
Ook 1 van de zeldzame keren dat ik het heb kunnen aanzien :-)
Maar alle tegenstrijdigheden die iedereen hier heeft benoemd, kwamen mooi terug.
Meest verrassend : donderdag is het het EERSTE deel...
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  zondag 16 januari 2022 @ 16:15:08 #118
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_203222668
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Momo het volgende:
Ik snap niet dat ik er nog geen baantje in heb.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:21:10 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203222810
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
BOOSGATE *O*
Dacht ik ook nog even aan!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:21:47 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203222821
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef quirina het volgende:
GooischeGreppelGate
:D :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:23:13 #121
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203222843
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef quirina het volgende:
Samenvatting video Yvonne graag want ik hoef geen reclame voor haar telegramkanaal en Ali expres sieraden.
Niks. Gewoon dat ze verrast was door de persberichten en verder wat info over hoe erg het allemaal is en dat ze echt enorme juice gaat vertellen.

Maar voor dat deel moet je dokken voor die app van haar
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:24:28 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203222863
Jongens :( kan iemand even vertellen hoe je die giphys ook alweer plaatst? :'). Die img tags werken niet bij die .gifs en de url tags overigens ook niet, :+ .
pi_203222880
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef Fascination het volgende:

[..]
Nu heb ik sws niets met Maan, maar wat wil je daarmee zeggen?
Maantje heeft zich omhoog geneukt en ze zwijgt natuurlijk.

Stel er komt een nieuw seizoen dan krijgen we Emma Heesters en Maantje in de jury. De sfeer en de cultuur in Hillywood is verrot.
SOONY
pi_203222921
Jezelf met consent omhoog neuken staat los van deze misbruikzaak.

Hoewel de mogelijkheid je überhaupt omhoog te kunnen neuken wel weer een vorm van machtsmisbruik is, maar Maan is dan nog altijd niet de misbruiker.
pi_203222945
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:27 schreef Stepperoller het volgende:
Jezelf met consent omhoog neuken staat los van deze misbruikzaak.

Hoewel de mogelijkheid je überhaupt omhoog te kunnen neuken wel weer een vorm van machtsmisbruik is, maar Maan is dan nog altijd niet de misbruiker.
Dat is zeker waar.
SOONY
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 16:28:53 #126
184769 crew  Deisyy
pi_203222947
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens :( kan iemand even vertellen hoe je die giphys ook alweer plaatst? :'). Die img tags werken niet bij die .gifs en de url tags overigens ook niet, :+ .
Met rechtermuisknop op de afbeelding klikken, kopieer locatie van afbeelding en dit tussen de img tags plaatsen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:29:50 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203222971
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Met rechtermuisknop op de afbeelding klikken, kopieer locatie van afbeelding en dit tussen de img tags plaatsen?
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tags
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 16:30:30 #128
197773 crew  maily
  zondag 16 januari 2022 @ 16:30:46 #129
328189 ArnieAlberts
pi_203222987
quote:

[..]
Dark side of the MaanGate :D
  zondag 16 januari 2022 @ 16:31:19 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203222996
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tags
Share en dan op copy link?
  zondag 16 januari 2022 @ 16:31:55 #131
328189 ArnieAlberts
pi_203223008
Mag ik voor deze Gate trouwens pleiten voor de volgende naam:

Talpaal-Gate :D

Ik verwacht namelijk nog wel meer gezeik bij veel meer Talpa-formats dan alleen maar nu The Voice of Holland.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 16:33:22 #132
184769 crew  Deisyy
pi_203223038
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Heb je ook op Copy gif link geklikt?
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 16:33:51 #133
184769 crew  Deisyy
pi_203223046
pi_203223069
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, waylon was druk met zijn leerling daar, bibi. Die lag ook te batsen in de kleedkamer van TVOH maar is er wel aan blijven plakken. Waylon wordt dus nu gered door bibi, voor bibi was waylon vrijgezel en rocker dat scheelt ook.

Die heeft nooit de familieman uitgehangen.
Je loopt weer eens onwaarheden te verkondigen. Bibi heeft nooit meegedaan aan TVOH. Waylon en Bibi leerden elkaar kennen via het programma It Takes 2 waar zij in zijn team zat en zij samen wonnen. Daarna sprong de vonk over. Bovendien was zij op dat moment al een bn'er en was er dus geen sprake van machtsongelijkheid
  zondag 16 januari 2022 @ 16:35:51 #135
482080 AgnesGru
pi_203223074
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Niks. Gewoon dat ze verrast was door de persberichten en verder wat info over hoe erg het allemaal is en dat ze echt enorme juice gaat vertellen.

Maar voor dat deel moet je dokken voor die app van haar
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.

In de app deel 2 @ootjekatootje geef jij een samenvatting?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:36:12 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223083
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Heb je ook op Copy gif link geklikt?
Jep! Werkt niet. Niet img tags iig. Of met de url /url
pi_203223094
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.

In de app deel 2 @:ootjekatootje geef jij een samenvatting?
Marco Borsato wordt ook genoemd door lifeofyvonne. En die kwam ook al met Jeroen Rietbergen voor zijn eigen verklaring geloof ik (not sure, het ging zo snel gisteren :P ).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:37:47 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223104
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik voor deze Gate trouwens pleiten voor de volgende naam:

Talpaal-Gate :D

Ik verwacht namelijk nog wel meer gezeik bij veel meer Talpa-formats dan alleen maar nu The Voice of Holland.
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig, :@?
pi_203223148
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig, :@?
Talpa/John de Mol heeft zeer waarschijnlijk wel de slachtoffers figuurlijk genaaid door als opdrachtgever iemand als Jeroentje Rietbergen de hand boven het hoofd te houden.

Bij Matrasgate krijg ik dezelfde nare vibe als van al die mensen die nu Maan en Linda er aan de haren proberen bij te slepen als een soort medeplichtigen en ondertussen weg te kijken van de werkelijke verdachten.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 16:41:16 #140
184769 crew  Deisyy
pi_203223158
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Jep! Werkt niet. Niet img tags iig. Of met de url /url
Raarrrrr :o
pi_203223257
Fittie tussen deskundigen van Shownieuws en RTL Boulevard. :')

https://www.mediacourant.(...)n-slaat-wartaal-uit/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 16:48:00 #142
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223261
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Raarrrrr :o
;(

Wil iemand die wel gifjes plaatst misschien even zijn of haar geheim verklappen?
pi_203223310
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef superniger het volgende:

? John van den Heuvel bekritiseert de 'deskundige' advocaten van beide programma's.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:54:20 #144
328189 ArnieAlberts
pi_203223346
quote:

[..]
Bizarre keuze mijnerzijds, want eindelijk krijgt het begrip 'Goois matras' een gezicht. Bij BoosGate denk ik juist dat Tim iets met KutMarije heeft uitgehaald, dekt de lading niet zo. :P
  zondag 16 januari 2022 @ 16:56:40 #145
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203223386
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef superniger het volgende:

Shownieuws 'deskundigen' mogen tussen haakjes.
pi_203223482
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

In de app deel 2 @:ootjekatootje geef jij een samenvatting?
Hoi, ja is goed. Ik moet nog gaan kijken. Ff wachten.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:03:42 #147
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203223486
Maan had gehoord over omhoog neuken, maar wist niet met wie. Dus heeft ze ze allemaal maar gedaan?
  zondag 16 januari 2022 @ 17:03:57 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203223490
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
pi_203223499
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
;(

Wil iemand die wel gifjes plaatst misschien even zijn of haar geheim verklappen?
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 17:05:24 #150
197773 crew  maily
pi_203223508
T-mobile EN Lidl trekken zich terug als sponsor van TVOH
  zondag 16 januari 2022 @ 17:05:35 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203223510
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:

Ze weet genoeg na een aantal telefoontjes. Koekoek.
pi_203223514
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Shownieuws 'deskundigen' mogen tussen haakjes.
Vriendjes van Sjohn :P
SOONY
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 17:06:11 #153
197773 crew  maily
pi_203223516
quote:

_O_

Nja wie wel?
  zondag 16 januari 2022 @ 17:07:07 #154
482080 AgnesGru
pi_203223529
quote:

[..]
Bij matras denk ik meer aan types die doelbewust zich omhoog hebben (willen) neuken, niet mensen die nu (vermeend) slachtoffer zijn van dit gore schandaal.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:10:10 #155
328189 ArnieAlberts
pi_203223553
Holy shit Anouk stopt als jury bij The Voice. Einde TVOH:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=copy_link
pi_203223554
Zet Ewbank ook maar vast in de OP, :)
  zondag 16 januari 2022 @ 17:10:33 #157
328189 ArnieAlberts
pi_203223560
quote:

Oh ik ben ook spuit elf :')
pi_203223570
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zet Ewbank ook maar vast in de OP, :)
Daar verwacht ik ook wel veel van :P
SOONY
pi_203223582
Vind het trouwens ook smerig hoe mensen ter afleiding gaan focussen op vermeende omhoogneukers, om maar lekker weer weg te kunnen kijken van het daadwerkelijke vermeende misbruik :r
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 17:13:28 #160
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223599
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:04 schreef mthecatlover het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
;(

Jong ik heb voor FOK! een heel overzichtstopic in elkaar gedraaid en vraag nu al heel vaak of iemand even iets wil delen, wordt er nu wel wat flauw van, dat genegeer, :'). Maar goed, dan niet :W .
  zondag 16 januari 2022 @ 17:14:14 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_203223607
John van den Heuvel zegt dat ook een regisseur wordt beschuldigd, naast andere medewerkers van het programma.

In het premium artikel Telegraaf haalt John ook uit naar RTL Boulevard, SBS Shownieuws en ITV.

Nu programma Boos met feiten komt, initieert ITV een ’onafhankelijk onderzoek’. Dit is haast lachwekkend. Een beter voorbeeld van de slager die zijn eigen vlees keurt is amper denkbaar. Wie moet dit onderzoek uitvoeren en wie gaat de mogelijke slachtoffers horen? Een zedenonderzoek hoort bij de politie thuis en niet bij een of ander bureau dat door ITV wordt betaald.
pi_203223608
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:04 schreef mthecatlover het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Imgur gebruiken ipv giphy dus?
pi_203223622
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:06 schreef maily het volgende:

[..]
_O_

Nja wie wel?
Zo ongeveer elke B-artiest wil nog wel, lijkt me. Uiteraard nadat de storm weer wat is gaan liggen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203223626
quote:
13s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het trouwens ook smerig hoe mensen ter afleiding gaan focussen op vermeende omhoogneukers, om maar lekker weer weg te kunnen kijken van het daadwerkelijke vermeende misbruik :r
Toont weer hoe die mensen in elkaar zitten toch. Kun je ook maar weten.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:16:33 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_203223651
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:11 schreef DKUp het volgende:

[..]
Daar verwacht ik ook wel veel van :P
Ken je Patrica nog?

Ja, dat. Ja klopt, ja samen. Nee niet met Ali of Marco.
pi_203223653

Reactie Wendy van Dijk
SOONY
pi_203223665
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ken je Patrica nog?

Ja, dat. Ja klopt, ja samen. Nee niet met Ali of Marco.
Blonde vrouw met krullen en een ziekte?
SOONY
pi_203223675
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Toont weer hoe die mensen in elkaar zitten toch. Kun je ook maar weten.
Wist ik al, maar blijft me een naar gevoel geven, omdat ik het mechanisme herken bij nare ervaringen van vriendinnen van me. Deze manier van denken is de reden dat misbruikers jarenlang vrij spel kunnen hebben en dat er een hand boven hun hoofd wordt gehouden.

Ik mijd NWS daarom ook maar even.
pi_203223681
Goedzo Anouk. Opflikkeren met die smeerpijperij
Alius aliud dicit
pi_203223686
pi_203223688
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie Wendy van Dijk
Nee, natuurlijk heeft de rest niks gezien, die kerels hebben allemaal hun eigen opnamestudio’s.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:22:30 #174
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203223703
#metoo is back
pi_203223714
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk heeft de rest niks gezien, die kerels hebben allemaal hun eigen opnamestudio’s.
Ach, meerdere mannen kunnen vieze dingen doen waar de vrouwen niets van afweten. Zo vreemd is het allemaal niet. Mannen zijn eigenlijk vrij goed in zoiets doen onder de neus van vrouwen. :'(
  zondag 16 januari 2022 @ 17:24:29 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203223725
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:20 schreef Mrmime het volgende:
Goedzo Anouk. Opflikkeren met die smeerpijperij
Anouk is niet afhankelijk van TV-werk, dat scheelt. Mensen die alleen TV hebben, zijn veel voorzichtiger met hun uitspraken (zoas Wendy van Dijk), allemaal bang om persona non grata bij Talpa/Rtl te worden.
pi_203223748
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Imgur gebruiken ipv giphy dus?
Deze is van giphy...dus...

zondag 16 januari 2022 @ 17:26:59 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_203223762
Toch even Johan Derksen morgen kijken, wat die zegt bij notabene SBS en zijn baas John de Mol.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:27:03 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203223764
Testgifje voor Chipzak en meteen ontopic :o
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 17:27:30 #180
197773 crew  maily
pi_203223771
quote:
[ afbeelding ]
Reactie Wendy van Dijk
Nu al?! :o
  zondag 16 januari 2022 @ 17:28:06 #181
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203223783
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:06 schreef maily het volgende:

[..]
_O_

Nja wie wel?
Misschien wil René Le Blanc wel.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:28:48 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203223796
-En die doet het dus niet-
pi_203223819
pi_203223820
En de volgende Waylon. Kan me goed voorstellen dat hij next is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203223852
Anouk _O_

Haar reactie zegt trouwens ook wel meer dan genoeg
pi_203223874
Wat ook opvallend is, dit jarenlange gedoe speelt van vele jaren terug. Ook de aangiftes aan het adres van Rietbergen die het daarom zijn vrouw moest vertellen, in therapie ging etc.

Toch is iemand in staat geweest dit al die tijd buiten de media te houden, er zal met de flappen zijn gewapperd.

Maar ook zijn de beschuldigden blijven zitten.
Als verantwoordelijke met macht kun je de boel onder het tapijt schuiven, om vervolgens, de personen in kwestie uiteraard te ontslaan cq te geruisloos te vervangen zgn onder het mom van opfrisser voor het programma.

Maar de bechuldigden bleven aan, en dat is veelzeggend, want dat doe je alleen wanneer hun ontslag zou kunnen leiden tot het prijsgeven van info die zij hebben over deze of gene, oftewel hun ontslag tot meer tumult zou leiden dan hun aanblijven.

Dat is combinatie met het schuldgezang van Jeroen Rietbergen is alles zeggend.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:34:53 #187
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203223876
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
Anouk _O_

Ben benieuwd of er nog meer gaan opstappen.
pi_203223884
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef mthecatlover het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja geupload via Imgur dan, want daar is de URL die je gebruikt van...
  zondag 16 januari 2022 @ 17:36:41 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203223901
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef Mylene het volgende:
Toch even Johan Derksen morgen kijken, wat die zegt bij notabene SBS en zijn baas John de Mol.
Misschien dat-ie live zijn bek opentrekt en dat een eventueel terugkijkopname het fragment dan niet meer bevat. Dat was ze eerder overgekomen,geloof ik. Censuur van Ome John.
pi_203223908
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Za het volgende:
de aangiftes aan het adres van Rietbergen
Bron? Een aangifte expliciet aan zijn adres heb ik even gemist.
pi_203223923
quote:

Die was goed bevriend met Ali B.
pi_203223929
TEOTVOH....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 17:39:01 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223932
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef mthecatlover het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zit mobiel en ik gebruik op Giphy in elk geval de ‘copy gif link’. Als ik die hier dan (.gif) plaats tussen de IMG tags dan krijg ik niks. Behalve een gif die niet verschijnt, :').

Zitten jullie mobiel of op laptop/pc?
pi_203223951
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
Anouk _O_

Ik vind van niet. Ja ze reageert geschrokken maar de rest bij shownieuws ook. Ze zijn allemaal geschrokken dat het -naar buiten is gekomen-. Maar de geruchten speelden al veel langer en ongetwijfeld dat Anouk dat simpelweg heeft meegekregen. I mean ze is goed bevriend met Ali B en ziet toch hoe die omgaan met vrouwen daar.
pi_203223952
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zit mobiel en ik gebruik op Giphy in elk geval de ‘copy gif link’. Als ik die hier dan (.gif) plaats tussen de IMG tags dan krijg ik niks. Behalve een gif die niet verschijnt, :').

Zitten jullie mobiel of op laptop/pc?
mtecathlover gebruikt een imgurlink?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 17:42:23 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223962
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:27 schreef SEMTEX het volgende:
Testgifje voor Chipzak en meteen ontopic :o
[ afbeelding ]
Als ik deze quote bijvoorbeeld, dan zie ik ook geen img-tags maar url-tags. Die upload van Imgur heeft wel gewoon img-tags.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 17:43:04 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203223974
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
mtecathlover gebruikt een imgurlink?
Ja, ik bedoel rechtsstreeks via Giphy
pi_203223990
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, ik bedoel rechtsstreeks via Giphy
Zo te zien lukt hem dat dus ook niet :P Of dat moet tegenwoordig ineens samen zijn gegaan oid.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:49:00 #200
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203224023
quote:

Ben geen hele grote Anouk fan maar dit is wel het enige juiste lijkt mij; vooral dat mensen gewoon weg hebben gekeken waaronder die metoo Linda. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:49:25 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203224027
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_203224031
Anouk. *O*
  zondag 16 januari 2022 @ 17:50:49 #203
482080 AgnesGru
pi_203224047
Dus Anouk is een heldin, maar Chantal (die pas 2 jaar TVOH) presenteert is een vals hypocriet kutwijf? Why?
pi_203224049
quote:
13s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
Ali was eerder op de maan dan Marco.
pi_203224054
Anouk. _O_
De enige met ruggengraat. _O_

Veel beter statement dan die van Chantal en verWendy. :')
#superniger2020
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:51:11 #206
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203224055
quote:
[ afbeelding ]
Reactie Wendy van Dijk
Dit vind ik dus nikszeggend. Da van Anouk komt in mijn ogen echter over.
pi_203224060
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Za het volgende:
Wat ook opvallend is, dit jarenlange gedoe speelt van vele jaren terug. Ook de aangiftes aan het adres van Rietbergen die het daarom zijn vrouw moest vertellen, in therapie ging etc.

Toch is iemand in staat geweest dit al die tijd buiten de media te houden, er zal met de flappen zijn gewapperd.

Maar ook zijn de beschuldigden blijven zitten.
Als verantwoordelijke met macht kun je de boel onder het tapijt schuiven, om vervolgens, de personen in kwestie uiteraard te ontslaan cq te geruisloos te vervangen zgn onder het mom van opfrisser voor het programma.

Maar de bechuldigden bleven aan, en dat is veelzeggend, want dat doe je alleen wanneer hun ontslag zou kunnen leiden tot het prijsgeven van info die zij hebben over deze of gene, oftewel hun ontslag tot meer tumult zou leiden dan hun aanblijven.

Dat is combinatie met het schuldgezang van Jeroen Rietbergen is alles zeggend.
Tja als je met iemand naar bed gaat om tourmanager van Marco te worden....
  zondag 16 januari 2022 @ 17:51:44 #208
459912 FlippingCoin
pi_203224067
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Anouk is niet afhankelijk van TV-werk, dat scheelt. Mensen die alleen TV hebben, zijn veel voorzichtiger met hun uitspraken (zoas Wendy van Dijk), allemaal bang om persona non grata bij Talpa/Rtl te worden.
Zo hou je het walgelijke wereldje wel lekker in stand.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_203224074
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Anouk is een heldin, maar Chantal (die pas 2 jaar TVOH) presenteert is een vals hypocriet kutwijf? Why?
Chantal kan het niet geweten hebben want dit gebeurde niet in of bij de studio.
pi_203224081
quote:
Heilige maagd Chantal is al 20 jaar onderdeel van het walgelijke Hilversumse kliek.

DRAIN THE SWAMP
#superniger2020
pi_203224082
quote:
Omdat die het matras ook goed kent en niet opstapt.
pi_203224087
Wendy formuleert wel zorgvuldig: ze heeft nooit misstanden waargenomen. Dat sluit niet uit dat ze erover heeft gehoord. En ze wenst alle betrokkenen veel sterkte toe, dus ook d'r matties.
pi_203224095
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Omdat die het matras ook goed kent en niet opstapt.
Dat matras was letterlijk zeiknat..
pi_203224096
Ik snap dat hele tourmanger als bait niet zo. Dat is gewoon een complexe functie die van alles vraagt, wat mensen die net die industrie betreden, en dan ook nog aan de uitvoerende kant, compleet niet bezitten...
  zondag 16 januari 2022 @ 17:54:04 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224097
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit Anouk stopt als jury bij The Voice. Einde TVOH:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=copy_link
Eindelijk toch nog goed nieuws dus :)

Anouk die jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan dit programma heeft meegewerkt is nu geschokt ;(

Heeft nooooooooooooooooooooooooit wat meegkregen natuurlijk :+

Wat een crackhoofd heeft ze in dat filmpje trouwens zeg.
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 17:54:12 #216
197773 crew  maily
pi_203224098
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Ben benieuwd of er nog meer gaan opstappen.
Wat boeit het? Heel dat programma kan van de buis _O_
pi_203224106
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Tja als je met iemand naar bed gaat om tourmanager van Marco te worden....
Van de regen in de drup, wou je zeggen?
  zondag 16 januari 2022 @ 17:54:57 #218
482080 AgnesGru
pi_203224110
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Chantal kan het niet geweten hebben want dit gebeurde niet in of bij de studio.
Zelfde als Martijn inderdaad.
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 17:56:07 #219
197773 crew  maily
pi_203224123
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele tourmanager als bait niet zo. Dat is gewoon een complexe functie die van alles vraagt, wat mensen die net die industrie betreden, en dan ook nog aan de uitvoerende kant, compleet niet bezitten...
Ja maar "wat doe jij eigenlijk?"
O, ik ben TOURMANAGER bij The Voice of Holland.
pi_203224128
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Van de regen in de drup, wou je zeggen?
Urine in dit geval.
  Spellchecker zondag 16 januari 2022 @ 17:57:46 #221
197773 crew  maily
pi_203224145
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Urine in dit geval.
Patries? :o
pi_203224157
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:57 schreef maily het volgende:

[..]
Patries? :o
Nee, Jeroen
pi_203224169
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Eindelijk toch nog goed nieuws dus :)

Anouk die jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan dit programma heeft meegewerkt is nu geschokt ;(

Heeft nooooooooooooooooooooooooit wat meegkregen natuurlijk :+

Wat een crackhoofd heeft ze in dat filmpje trouwens zeg.
Anouk is volgens mij altijd vrij open geweest over haar ongenoegen met het programma, de juryleden die achter hun pik aan omdraaien en de regels die er voor de kijkcijfers zijn maar niet het bieden van een podium aan muzikaal talent. Ze is al die tijd desalniettemin jurylid gebleven. Dat kun je hypocriet noemen, maar ze heeft wel ruimte gecreëerd voor nieuw talent, is steeds zo compromisloos geweest als ze maar kon en is nooit een goedprater geworden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 18:00:49 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203224186
Nu eentje van Tenor.

Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:00:51 #225
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203224187
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Anouk is volgens mij altijd vrij open geweest over haar ongenoegen met het programma, de juryleden die achter hun pik aan omdraaien en de regels die er voor de kijkcijfers zijn maar niet het bieden van een podium aan muzikaal talent. Ze is al die tijd desalniettemin jurylid gebleven. Dat kun je hypocriet noemen, maar ze heeft wel ruimte gecreëerd voor nieuw talent, is steeds zo compromisloos geweest als ze maar kon en is nooit een goedprater geworden.
Ze deed het ook voor het geld. Punt. Deed ze niet moeilijk over. En dit was dan voldoende (met wat ernaast) om gewoon goed te kunnen leven. En meer wilde ze niet. Althans. Dat staat me bij. Dus ik denk dat het ook een verhaal is van, ik kom de studio in, doe mn trucje en de groeten.
pi_203224220
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Ze deed het ook voor het geld. Punt. Deed ze niet moeilijk over. En dit was dan voldoende (met wat ernaast) om gewoon goed te kunnen leven. En meer wilde ze niet. Althans. Dat staat me bij. Dus ik denk dat het ook een verhaal is van, ik kom de studio in, doe mn trucje en de groeten.
Klopt. En daarnaast leek ze me altijd oprecht begaan met 'haar' kandidaten. Zo betaalde ze voor Voicewinnaar Dani een psycholoog toen z'n vriend zelfmoord pleegde. Dus ze deed meer dan alleen op komen draven en geforceerd enthousiast doen voor de camera. Ze was de enige die ervoor zorgde dat de mensen met groot talent boven kwamen drijven.
pi_203224227
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Dit, die meiden werden thuis in de bunker uitgenodigd. Daar weet de rest niets van.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:03:03 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203224243
Het is wel mooi hoe een bolwerk van irritante BN'ers ineen stort zo.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:03:21 #229
459912 FlippingCoin
pi_203224250
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wendy formuleert wel zorgvuldig: ze heeft nooit misstanden waargenomen. Dat sluit niet uit dat ze erover heeft gehoord. En ze wenst alle betrokkenen veel sterkte toe, dus ook d'r matties.
Ja smeerlap, zal mij niet verbazen als er over die Erland ook nog wel dirt is.
pi_203224279
quote:
16s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja smeerlap, zal mij niet verbazen als er over die Erland ook nog wel dirt is.
die zal ook op de bak gezeten hebben met Ewbank, eerst Gordon en nu Jeroen.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:05:15 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203224284
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klopt. En daarnaast leek ze me altijd oprecht begaan met 'haar' kandidaten. Zo betaalde ze voor Voicewinnaar Dani een psycholoog toen z'n vriend zelfmoord pleegde. Dus ze deed meer dan alleen op komen draven en geforceerd enthousiast doen voor de camera. Ze was de enige die ervoor zorgde dat de mensen met groot talent boven kwamen drijven.
Ja, ff beter geformuleerd: ze deed voor de camera het trucje en rende snel de studio uit na de opnames.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:06:01 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203224298
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef Hexagon het volgende:
Het is wel mooi hoe een bolwerk van irritante BN'ers ineen stort zo.
Geniet hier best wel van. Interessanter dan het pandemie gedoe.
Heerlijk zo'n instortend kaartenhuis.
pi_203224327
Kan iemand de Erland-roddels eens op een rij zetten?
pi_203224348
quote:
5s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Erland roddels?

* DancingPhoebe spitst oren...
  zondag 16 januari 2022 @ 18:09:07 #235
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203224353
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:06 schreef Rene het volgende:

[..]
Geniet hier best wel van. Interessanter dan het pandemie gedoe.
Heerlijk zo'n instortend kaartenhuis.
Ik hoop dat het uiteindelijk iets betere tv oplevert.

Sowieso wat minder van die veel te blije tv waarin bn'ers onder elkaar in een deuk liggen.

(Nee, ik hoef niet naar Ik Hou Van Holland e.d. te kijken, maar het neemt plek in waar ook iets leuks uitgezonden had kunnen worden.)
pi_203224381
quote:
Ik zit nog bij te komen van de twee video van Yvonne.
pi_203224398
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zegt ze daadwerkelijk iets nieuws in haar video die je zonder betaling kan zien dan?
pi_203224407
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, dit vraagt natuurlijk om meer tekst!
Is dat zo?
pi_203224413
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Zegt ze daadwerkelijk iets nieuws in haar video die je zonder betaling kan zien dan?
Nee, maar deze keer wel in de betaalde variant.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:13:09 #240
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224422
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, maar deze keer wel in de betaalde variant.
Ok, we horen het later nog wel een keer dan.
pi_203224446
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok, we horen het later nog wel een keer dan.
Staat op de vorige pagina, jeroen heeft dezelfde voorliefde voor plasseks.
pi_203224456
Marco is eigenlijk niet zo in deze gate betrokken, die probeerde wel wat bij een deelnemer maar die moest er niks van hebben. Stond s nachts voor haar deur.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:17:22 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224467
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Staat op de vorige pagina, jeroen heeft had dezelfde voorliefde voor plasseks.
Hij is inmiddels genezen had ik uit zijn verklaring begrepen.
pi_203224473
Jeroen heeft geen aangifte tegen zich lopen, die valt op ordinaire pornovrouwen.
Maar is verbaal heel grof geweest tegen vrouwen.
pi_203224487
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volgens hemzelf wel
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:21:34 #246
184769 crew  Deisyy
pi_203224518
quote:
Dit snap ik inderdaad ook niet helemaal.
pi_203224522
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Geen idee, hij deed dat samen met Ewbank.
pi_203224528
quote:
Geen nieuwe ihkv deze mol-gate, maar minder recent:
1. Was doorgesnoven op zijn eigen bruiloft.
2. Wendy is opgepakt op het vliegveld van Ibiza met coke in haar slipje.
3. Zowel Wendy als Erland zijn niet vies van een slippertje. Hij nodigt dames uit in zijn neukbunker studio en zij liet zich volblaffen door Thijs Romer die bij hen logeerde na zijn scheiding van labiele Katja.
pi_203224543
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Jeroen heeft geen aangifte tegen zich lopen, die valt op ordinaire pornovrouwen.
Maar is verbaal heel grof geweest tegen vrouwen.
Huh. Ik vind Lieke, Linda en de tot nu toe vermeende slachtoffers niet echt ordinaire pornovrouwen.....
  zondag 16 januari 2022 @ 18:23:47 #250
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224548
quote:

[..]
Ik heb trouwens alle posts gelezen, maar ben deze echt niet tegengekomen. Moet allledn nog Shownieuws van gisteren nog terugkijken, wellicht dat het daar in ter sprake kwam. Heb hier bijna een dagtaak aan :@
pi_203224552
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Geen nieuwe ihkv deze mol-gate, maar minder recent:
1. Was doorgesnoven op zijn eigen bruiloft.
2. Wendy is opgepakt op het vliegveld van Ibiza met coke in haar slipje.
3. Zowel Wendy als Erland zijn niet vies van een slippertje. Hij nodigt dames uit in zijn neukbunker studio en zij liet zich volblaffen door Thijs Romer die bij hen logeerde na zijn scheiding van labiele Katja.
Jeroen heeft ook al een seksbunker in de tuin.
pi_203224584
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Huh. Ik vind Lieke, Linda en de tot nu toe vermeende slachtoffers niet echt ordinaire pornovrouwen.....
Hij heeft ook geen vrouwen van de voice betast. Hij maakte wel ordinaire grappen, vieze opmerkingen naar deelneemsters en is blijkbaar de mildste van de drie.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:30:40 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224664
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Geen idee, hij deed dat samen met Ewbank.
Dus Ewbank en Jeroen doen aan plassex en swaffelen even een kandidate onder. Moet ik me dat zo voorstellen?

Heb nog steeds gemist waar dit vandaan komt; mediakrant, Telegraaf, RTL Boulevard, Juicekanalen, geen idee :?

Maar het zou (in principe eventueel) kunnen matchen met het verhaal van die appgroep van 40 kandidaten die beweren dat ze door meerdere personen zijn misbruikt.

Kan me toch ook voorstellen dat enkele van die kandidates dit wss zouden delen met een vriendin of een moeder oid.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:32:50 #254
482080 AgnesGru
pi_203224705
twitter
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:33:10 #255
184769 crew  Deisyy
pi_203224720
quote:

[..]
Waar haal je dit ineens vandaan?
  zondag 16 januari 2022 @ 18:34:56 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224750
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Ja, ik ben het ook even kwijt hier hoor. Het zou betekenen dat we nu ook inhoudelijke informatie over die sexueel overschrijdende handelingen hebben. En ik heb dat iig gemist.
pi_203224764
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij heeft ook geen vrouwen van de voice betast. Hij maakte wel ordinaire grappen, vieze opmerkingen naar deelneemsters en is blijkbaar de mildste van de drie.
Hoe weet jij dat?

En ik bedoelde vermeende slachtoffers in de breedste zin van het woord, dus ook die kandidate naar wie hij vrij recent een dickpic stuurde.
En wie vind jij dan ordirnaire pornopoezen?
  zondag 16 januari 2022 @ 18:37:12 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203224793
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Dus ze heeft het zelfde als Maan moeten doen om haar muziekcarrière op gang te helpen? Dit probleem is breder dan alleen The Voice.
pi_203224794
Volgens mij is de 5 weer in de klok geweest...proost!
  zondag 16 januari 2022 @ 18:37:29 #260
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203224799
quote:
[ twitter ]
Pfff, omhoogneuken is niet het probleem.
Dat dit gebeurd is algemeen bekend in de artiesten wereld.
Machtsmisbruik of sexueel misbruik dat is het probleem.
Anouk zegt niks verkeerd.
pi_203224818
quote:

[..]
Ootje parafraseert momenteel yvonne's video die achter een betaalmuur zit geloof ik.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:38:44 #262
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203224819
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Je omhoog moeten neuken omdat je anders bepaalde kansen niet krijgt is gewoon machtmisbruik van de mensen op die posities.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:39:02 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224825
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:37 schreef KingRadler het volgende:
Dus die nieuwe kandidates worden gelijk even goed ingeneukt ingewerkt. Net zoals ze dat met nieuwe studenten doen.

#walgelijk
  zondag 16 januari 2022 @ 18:39:23 #264
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203224831
Anouk stopt iig
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:40:45 #265
184769 crew  Deisyy
pi_203224856
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ootje parafraseert momenteel yvonne's video die achter een betaalmuur zit geloof ik.
Zo kan je wel van alles vanachter de betaalmuur roepen
  zondag 16 januari 2022 @ 18:41:02 #266
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224865
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:38 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Oh dat zou kunnen idd. Sorry dan @ootjekatootje dan heb ik je verkeert begrepen.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:42:00 #267
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203224877
Schijnbaar zien sommige mensen het anders omdat het meiden zijn. Maar als je talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent.
pi_203224893
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dus Ewbank en Jeroen doen aan plassex en swaffelen even een kandidate onder. Moet ik me dat zo voorstellen?

Heb nog steeds gemist waar dit vandaan komt; mediakrant, Telegraaf, RTL Boulevard, Juicekanalen, geen idee :?

Maar het zou (in principe eventueel) kunnen matchen met het verhaal van die appgroep van 40 kandidaten die beweren dat ze door meerdere personen zijn misbruikt.

Kan me toch ook voorstellen dat enkele van die kandidates dit wss zouden delen met een vriendin of een moeder oid.
Wacht even: wordt Ewbank ook genoemd in deze ellende?
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:43:39 #269
184769 crew  Deisyy
pi_203224911
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar zien sommige mensen het anders omdat het meiden zijn. Maar als je talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent.
Dat is pure machtsmisbruik.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:44:02 #270
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203224923
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Wacht even: wordt Ewbank ook genoemd in deze ellende?
Ja, het topic escaleert nu een beetje uit de hand. Ruis komt door wat info die Ootje hier post; we wachten nog op haar verduidelijking.
pi_203224934
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Echt, de hypocritie... dat sommige meiden ertoe bereid zijn omdat ze graag genoeg willen, maakt het nog niet ok...
pi_203224966
quote:
[ twitter ]
Ik vind het 'citeren' van dit filmpje om te bewijzen dat Anouk machtsmisbruik oké vindt niet zo snugger. Het is toch duidelijk dat ze het niet aanmoedigt of goedkeurt. Ze stelt in feite: mensen zeggen dat je 'bij jezelf moet blijven,' maar daar red je het in dit vak doorgaans niet mee. Je redt het wel als je een masker opzet, imiteert, over lijken gaat, je omhoog neukt.

Ze vindt het een foute vraag en geeft een fout antwoord. Bedenk zelf maar wat ze er écht van vindt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 18:47:52 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203224989
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Gordon (heeft regelmatig z’n woordje wel klaar) alsook van Wendy (die slappe story telt niet) en Galjaard.

Ik verwacht dat zij ook veel skeletten in hun kast hebben (Wendy & Galjaard). Staat dan misschien los hiervan maar Galjaard was toch ook op een bepaalde manier betrokken bij De Molletjes?

Ook hoop ik nog dat Ewbank ooit komt opduiken. Die zat zo diep met Borsato dat ik me niet kan voorstellen dat die niet weet heeft gehad van Marco’s creepy handjes. Al is dat misschien voor het #Borsatoo-topic.
pi_203225031
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Gordon (heeft regelmatig z’n woordje wel klaar) alsook van Wendy (die slappe story telt niet) en Galjaard.

Ik verwacht dat zij ook veel skeletten in hun kast hebben (Wendy & Galjaard). Staat dan misschien los hiervan maar Galjaard was toch ook op een bepaalde manier betrokken bij De Molletjes?

Ook hoop ik nog dat Ewbank ooit komt opduiken. Die zat zo diep met Borsato dat ik me niet kan voorstellen dat die niet weet heeft gehad van Marco’s creepy handjes. Al is dat misschien voor het #Borsatoo-topic.
Van de laatste vraag ik mij af of hij zelf ook niet helemaal netjes is. Vind hem zo nep lief overkomen. Maar ik kan het mis hebben.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:50:52 #275
184769 crew  Deisyy
pi_203225049
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:50 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Van de laatste vraag ik mij af of hij zelf ook niet helemaal netjes is. Vind hem zo nep lief overkomen. Maar ik kan het mis hebben.
Wie? Borsato of Iewbank? Van beiden denk ik namelijk dat het viespeuken zijn.
pi_203225081
Verhalen over Ewbank volgen nog wel een keer.
SOONY
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:53:00 #277
184769 crew  Deisyy
pi_203225092
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef DKUp het volgende:
Verhalen over Ewbank volgen nog wel een keer.
En die krijgt dan zijn eigen gate.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:54:17 #278
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203225120
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nu al zin innn *O* *O*
pi_203225122
Mooi! Ik hoopte al dat Anouk zich uit zou spreken.
HULDE!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 18:54:36 #280
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203225132
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten, |:) .
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:55:14 #281
184769 crew  Deisyy
pi_203225141
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik maak die gate niet aan, no way :D
pi_203225143
Is er behoefte aan een samenvatting van een premium-artikel over Jeroen en Linda of is die al ergens gedeeld? (Telegraaf 18:30)
pi_203225151
Borsato Iewlbank en Jeukertje Jeroen zijn een vies trio.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:55:48 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203225153
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef quirina het volgende:
Mooi! Ik hoopte al dat Anouk zich uit zou spreken.
HULDE!
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 18:56:17 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203225160
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik maak die gate niet aan, no way :D
Iewbank hoeft niet zo lastig te zijn, :9.
pi_203225169
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Als Maan echt de constante factor is, opteer ik voor maanzaadgate.

Of anders vuistgate, ook omdat het voice-logo een vuist heeft.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 januari 2022 @ 18:56:40 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203225170
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er behoefte aan een samenvatting van een premium-artikel over Jeroen en Linda of is die al ergens gedeeld? (Telegraaf 18:30)
Delen mag altijd!
pi_203225171
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jeroen heeft ook al een seksbunker in de tuin.
Zet alles dan gewoon ff op een rijtje hier.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:56:47 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203225172
quote:
Ga je juicen? *O* *O* *O*
pi_203225190
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:

[..]
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.
Ze weet natuurlijk ook wel dat TVOH niet terugkeert, dus ze kan dit vrijblijvend roepen.
pi_203225199
quote:

[..]
Anouk heeft ook idd een clausule in haar contract, maar ik denk niet dat die zich daar druk om maakt.
En bovendien als mensen strafrechtelijk vervolgd gaan worden is die clausule toch niks meer waard.
En.. ze geeft haar mening, het is niet zo dat ze dingen openbaart
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 18:58:16 #292
184769 crew  Deisyy
pi_203225201
quote:
Yes please :9
pi_203225208
Jaaaaaa delen!!!!
pi_203225212
quote:

[..]
Gezien de omstandigheden denk ik dat ze wel onder haar contract uit kan komen.
pi_203225228
quote:

[..]
De telegram groep van Yvonne a ¤10,- per maand. Die had een tweede video.
pi_203225240
quote:
Gevlucht naar het buitenland GENOT :Y)
SOONY
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 19:00:32 #297
184769 crew  Deisyy
pi_203225247
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De telegram groep van Yvonne a ¤10,- per maand. Die had een tweede video.
Misschien moet ik toch ook eens een abo overwegen, maar ik trek haar zo slecht ;(
pi_203225250
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Zet alles dan gewoon ff op een rijtje hier.
Doei en dan straks Yvonne in mijn nek. De rest was ook niet zo interessant, Marco die een deelneemster thuis in de nacht lastigvalt.
pi_203225258
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien moet ik toch ook eens een abo overwegen, maar ik trek haar zo slecht ;(
Ze lurkt in die video’s niet aan die beker, dat scheelt veel.
pi_203225314
O en maan had eerst wat met Ali en toen met Marco. Is ook bevestigd.
  zondag 16 januari 2022 @ 19:05:20 #301
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203225336
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')