BOOSGATEquote:Op zondag 16 januari 2022 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat we na BOOS pas def kunnen kiezen voor de juiste gate naam.
quote:Rob Goossens houdt rekening met definitief einde The Voice of Holland
Rob Goossens houdt er serieus rekening mee dat The Voice of Holland definitief van de buis verdwijnt vanwege het huidige misbruikschandaal. Het wordt volgens de tv-kenner van RTL Boulevard spannend.
Aran Bade, verslaggever van RTL Boulevard, denkt dat de cultuur bij The Voice volledig verziekt is. Hij heeft met een kandidaat gesproken die slachtoffer is van grensoverschrijdend gedrag. "We zijn er vandaag achtergekomen dat er een WhatsApp-groep is met meer dan veertig vermeende slachtoffers die zich hebben verenigd."
Het zijn slachtoffers van meerdere personen, weet Aran. "Niet van Jeroen (Rietbergen, red.) alleen, maar van het hele programma The Voice of Holland en dat zegt wel iets over de ernst van de situatie."
https://www.mediacourant.(...)he-voice-of-holland/
Het gaat hier om vermeend (seksueel) misbruik, dan kan je zelfs in SHO principes hebben. Bij Maan zou Matrasgate prima passen, maar niet bij deze schandalen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In SHO ineens principes hebben. Gewoon matras gate.
Wat is hier seksistisch aan?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:27 schreef quirina het volgende:
Hier is Ali B heel seksistisch met dat 18 jarige meisje.
quote:Op zondag 16 januari 2022 14:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is mijn pallet met popcorn al binnen ????![]()
![]()
Nu heb ik sws niets met Maan, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:17 schreef DKUp het volgende:
Misschien moeten mensen ook eens kijken hoe bizar Maan zich gedraagt in dat programma met Beau in Italië en hysterisch ze deed backstage de afgelopen twee afleveringen van The Voice.
Zulke zieke kronkels maken dat dit überhaupt kan gebeuren.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:29 schreef Noek het volgende:
Als ik het hier lees is Maan gewoon de schuldige van alles.
Wow.
Maan lijkt de matras-rol van Caroline Tensen overgenomen te hebben...quote:Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Het gaat hier om vermeend (seksueel) misbruik, dan kan je zelfs in SHO principes hebben. Bij Maan zou Matrasgate prima passen, maar niet bij deze schandalen.
Ook 1 van de zeldzame keren dat ik het heb kunnen aanzien :-)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:59 schreef RipCity het volgende:
Bekende ex Jeroen Rietbergen reageert op seksrel The Voice
https://www.telegraaf.nl/(...)op-seksrel-the-voice
Ik snap niet dat ik er nog geen baantje in heb.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef Momo het volgende:
Vrijwel iedereen in dat wereldje gaat vreemd he?
Dacht ik ook nog even aan!quote:
Niks. Gewoon dat ze verrast was door de persberichten en verder wat info over hoe erg het allemaal is en dat ze echt enorme juice gaat vertellen.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef quirina het volgende:
Samenvatting video Yvonne graag want ik hoef geen reclame voor haar telegramkanaal en Ali expres sieraden.
Maantje heeft zich omhoog geneukt en ze zwijgt natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu heb ik sws niets met Maan, maar wat wil je daarmee zeggen?
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:27 schreef Stepperoller het volgende:
Jezelf met consent omhoog neuken staat los van deze misbruikzaak.
Hoewel de mogelijkheid je überhaupt omhoog te kunnen neuken wel weer een vorm van machtsmisbruik is, maar Maan is dan nog altijd niet de misbruiker.
Met rechtermuisknop op de afbeelding klikken, kopieer locatie van afbeelding en dit tussen de img tags plaatsen?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongenskan iemand even vertellen hoe je die giphys ook alweer plaatst?
. Die img tags werken niet bij die .gifs en de url tags overigens ook niet,
.
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tagsquote:Op zondag 16 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met rechtermuisknop op de afbeelding klikken, kopieer locatie van afbeelding en dit tussen de img tags plaatsen?
Dark side of the MaanGatequote:Op zondag 16 januari 2022 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Godsamme, waar blijft de Maangate? Waarin we alle roddels kunnen plaatsen want dit is ècht een never ending story zo,.
Share en dan op copy link?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tags
Heb je ook op Copy gif link geklikt?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope? Als ik bij een gifje van Giphy bijv klik op ‘share gif’ en krijg ik een .gif maar deze werken niet tussen de img tags
Je loopt weer eens onwaarheden te verkondigen. Bibi heeft nooit meegedaan aan TVOH. Waylon en Bibi leerden elkaar kennen via het programma It Takes 2 waar zij in zijn team zat en zij samen wonnen. Daarna sprong de vonk over. Bovendien was zij op dat moment al een bn'er en was er dus geen sprake van machtsongelijkheidquote:Op zondag 16 januari 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, waylon was druk met zijn leerling daar, bibi. Die lag ook te batsen in de kleedkamer van TVOH maar is er wel aan blijven plakken. Waylon wordt dus nu gered door bibi, voor bibi was waylon vrijgezel en rocker dat scheelt ook.
Die heeft nooit de familieman uitgehangen.
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niks. Gewoon dat ze verrast was door de persberichten en verder wat info over hoe erg het allemaal is en dat ze echt enorme juice gaat vertellen.
Maar voor dat deel moet je dokken voor die app van haar
Jep! Werkt niet. Niet img tags iig. Of met de url /urlquote:Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook op Copy gif link geklikt?
Marco Borsato wordt ook genoemd door lifeofyvonne. En die kwam ook al met Jeroen Rietbergen voor zijn eigen verklaring geloof ik (not sure, het ging zo snel gisterenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.
In de app deel 2 @:ootjekatootje geef jij een samenvatting?
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig,quote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik voor deze Gate trouwens pleiten voor de volgende naam:
Talpaal-Gate
Ik verwacht namelijk nog wel meer gezeik bij veel meer Talpa-formats dan alleen maar nu The Voice of Holland.
Talpa/John de Mol heeft zeer waarschijnlijk wel de slachtoffers figuurlijk genaaid door als opdrachtgever iemand als Jeroentje Rietbergen de hand boven het hoofd te houden.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig,?
Raarrrrrquote:Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jep! Werkt niet. Niet img tags iig. Of met de url /url
quote:
? John van den Heuvel bekritiseert de 'deskundige' advocaten van beide programma's.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef superniger het volgende:
Fittie tussen deskundigen van Shownieuws en RTL Boulevard.
https://www.mediacourant.(...)n-slaat-wartaal-uit/
Bizarre keuze mijnerzijds, want eindelijk krijgt het begrip 'Goois matras' een gezicht. Bij BoosGate denk ik juist dat Tim iets met KutMarije heeft uitgehaald, dekt de lading niet zo.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I love it. Maar als Matrasgate niet kon ivm seksueel misbruik lijkt deze helemaal lastig,?
Shownieuws 'deskundigen' mogen tussen haakjes.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef superniger het volgende:
Fittie tussen deskundigen van Shownieuws en RTL Boulevard.
https://www.mediacourant.(...)n-slaat-wartaal-uit/
Hoi, ja is goed. Ik moet nog gaan kijken. Ff wachten.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat ze gehoord heeft dat de derde persoon Marco Borsato is. Tevens zet ze de narcistische mannetjes even op hun plek.
In de app deel 2 @:ootjekatootje geef jij een samenvatting?
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil iemand die wel gifjes plaatst misschien even zijn of haar geheim verklappen?
Ze weet genoeg na een aantal telefoontjes. Koekoek.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet
Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
Vriendjes van Sjohnquote:Op zondag 16 januari 2022 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shownieuws 'deskundigen' mogen tussen haakjes.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Bij matras denk ik meer aan types die doelbewust zich omhoog hebben (willen) neuken, niet mensen die nu (vermeend) slachtoffer zijn van dit gore schandaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik ben ook spuit elfquote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Daar verwacht ik ook wel veel vanquote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zet Ewbank ook maar vast in de OP,
quote:
Zo ongeveer elke B-artiest wil nog wel, lijkt me. Uiteraard nadat de storm weer wat is gaan liggen.quote:
Toont weer hoe die mensen in elkaar zitten toch. Kun je ook maar weten.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het trouwens ook smerig hoe mensen ter afleiding gaan focussen op vermeende omhoogneukers, om maar lekker weer weg te kunnen kijken van het daadwerkelijke vermeende misbruik
Blonde vrouw met krullen en een ziekte?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ken je Patrica nog?
Ja, dat. Ja klopt, ja samen. Nee niet met Ali of Marco.
Wist ik al, maar blijft me een naar gevoel geven, omdat ik het mechanisme herken bij nare ervaringen van vriendinnen van me. Deze manier van denken is de reden dat misbruikers jarenlang vrij spel kunnen hebben en dat er een hand boven hun hoofd wordt gehouden.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toont weer hoe die mensen in elkaar zitten toch. Kun je ook maar weten.
Nee, natuurlijk heeft de rest niks gezien, die kerels hebben allemaal hun eigen opnamestudio’s.quote:
Ach, meerdere mannen kunnen vieze dingen doen waar de vrouwen niets van afweten. Zo vreemd is het allemaal niet. Mannen zijn eigenlijk vrij goed in zoiets doen onder de neus van vrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft de rest niks gezien, die kerels hebben allemaal hun eigen opnamestudio’s.
Anouk is niet afhankelijk van TV-werk, dat scheelt. Mensen die alleen TV hebben, zijn veel voorzichtiger met hun uitspraken (zoas Wendy van Dijk), allemaal bang om persona non grata bij Talpa/Rtl te worden.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:20 schreef Mrmime het volgende:
Goedzo Anouk. Opflikkeren met die smeerpijperij
Deze is van giphy...dus...quote:Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Imgur gebruiken ipv giphy dus?
Ben benieuwd of er nog meer gaan opstappen.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
Anouk
Haar reactie zegt trouwens ook wel meer dan genoeg
Ja geupload via Imgur dan, want daar is de URL die je gebruikt van...quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Deze is van giphy...dus...
[ afbeelding ]
Misschien dat-ie live zijn bek opentrekt en dat een eventueel terugkijkopname het fragment dan niet meer bevat. Dat was ze eerder overgekomen,geloof ik. Censuur van Ome John.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef Mylene het volgende:
Toch even Johan Derksen morgen kijken, wat die zegt bij notabene SBS en zijn baas John de Mol.
Die was goed bevriend met Ali B.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Ik zit mobiel en ik gebruik op Giphy in elk geval de ‘copy gif link’. Als ik die hier dan (.gif) plaats tussen de IMG tags dan krijg ik niks. Behalve een gif die niet verschijnt,quote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Deze is van giphy...dus...
[ afbeelding ]
Ik vind van niet. Ja ze reageert geschrokken maar de rest bij shownieuws ook. Ze zijn allemaal geschrokken dat het -naar buiten is gekomen-. Maar de geruchten speelden al veel langer en ongetwijfeld dat Anouk dat simpelweg heeft meegekregen. I mean ze is goed bevriend met Ali B en ziet toch hoe die omgaan met vrouwen daar.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
Anouk
Haar reactie zegt trouwens ook wel meer dan genoeg
mtecathlover gebruikt een imgurlink?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en ik gebruik op Giphy in elk geval de ‘copy gif link’. Als ik die hier dan (.gif) plaats tussen de IMG tags dan krijg ik niks. Behalve een gif die niet verschijnt,.
Zitten jullie mobiel of op laptop/pc?
Als ik deze quote bijvoorbeeld, dan zie ik ook geen img-tags maar url-tags. Die upload van Imgur heeft wel gewoon img-tags.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:27 schreef SEMTEX het volgende:
Testgifje voor Chipzak en meteen ontopic
[ afbeelding ]
Ja, ik bedoel rechtsstreeks via Giphyquote:Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
mtecathlover gebruikt een imgurlink?
Zo te zien lukt hem dat dus ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel rechtsstreeks via Giphy
Ben geen hele grote Anouk fan maar dit is wel het enige juiste lijkt mij; vooral dat mensen gewoon weg hebben gekeken waaronder die metoo Linda.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:03 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |