K denk van Gucci. Zoek maar eens op gucci varsity jacketquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehoord over de slachtoffers, ze hebben het allemaal over de vriendjes en de familie van de 'daders'.
Maar nu het tweede belangrijkste (behalve de slachtoffers). Welk vest heeft Ronald Molendijk aan?!
Dat is de enige die de kandidaten staand kan beffenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Roel van Velzen zijn hoofdje ook ergens in hebben gestoken?
Een wandelend kladblok.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En doorgesnoven idioot met een iq van schoenmaat
Zou hij ook een grote flirt zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef Andromache het volgende:
O mèn, Molendijk is echt niet lekker. Minuut 22. Die voelt nattigheid, wat ik je brom.
De baas van de kapsalon waar ik vanmiddag was is nu ook in Dubai. Mag daar niet weg want hij heeft Coronaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
Arme Ali B. zo maar een aangifte terwijl hij in Dubai zit
GMTAquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Document1 het volgende:
Ik ga het terug kijken door dit topic.
Dapper. Teiltje klaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Document1 het volgende:
Ik ga het terug kijken door dit topic.
Je verwijst naar de topicreeks waar je dit in post.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
Aangezien het niet meer op TV komt gaat de discussie hier verder :
Topicreeks: [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
Sjoef mag datquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verwijst naar de topicreeks waar je dit in post.
Ik zat ookal te denken van: lol whutquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja foutje... Moest in TV the Voice ... opgelostquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus lekker hier blijven!quote:Op zondag 16 januari 2022 00:11 schreef Medusa666 het volgende:
Daarom houd ik van fok. Hier zeggen mensen tenminste waar het op staat in tegenstelling tot instagram en feestboek.
Nee, waylon was druk met zijn leerling daar, bibi. Die lag ook te batsen in de kleedkamer van TVOH maar is er wel aan blijven plakken. Waylon wordt dus nu gered door bibi, voor bibi was waylon vrijgezel en rocker dat scheelt ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:06 schreef Medusa666 het volgende:
Ik verdenk nog steeds Waylon. Hij was het meest enthousiast zodra hij al een vrouwenstem hoorde en is handtastelijk.
De vrouwtjes vallen ook voor katzwijn voor hem. Hij heeft geen seksueel wangedrag nodig om aan zijn trekken te voorzien. Ze kwamen vanzelf naar hem toe.
¤299,- voor een jas die online ¤16,00 kost met een applicatie van ¤1,5….quote:Op zondag 16 januari 2022 00:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://vallenmode.nl/her(...)-jack-blauw-bewerkt/
[ afbeelding ]
Ja nogal. Hij is van zn rock en roll imago afquote:Op zondag 16 januari 2022 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, ken dat verhaal niet. Is dat van toepassing dan?
Leren jas voor 16 euro?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
¤299,- voor een jas die online ¤16,00 kost met een applicatie van ¤1,5….
Zouden ze een stylist hebben bij shownieuws?
Doe eens een link van die jas van jou.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
¤299,- voor een jas die online ¤16,00 kost met een applicatie van ¤1,5….
Zouden ze een stylist hebben bij shownieuws?
Dat staat er.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat leer? Dat zie je er ook niet aan af, het een meer een kinderen voor kinderen jasje.
quote:PRODUCT OMSCHRIJVING
Leren bomber jack van Goosecraft met een opstaande kraag, drukknoopsluiting, steekzakken, gestreepte boorden en een logobadge op de linkerborst.
PRODUCT KENMERKEN
Model: Kort model
Materiaal: schapenleer 100%
https://www.bedrijfs-kled(...)jas-awd-p-16925.htmlquote:Op zondag 16 januari 2022 00:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Doe eens een link van die jas van jou.
quote:Op zondag 16 januari 2022 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.bedrijfs-kled(...)jas-awd-p-16925.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |