K denk van Gucci. Zoek maar eens op gucci varsity jacketquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehoord over de slachtoffers, ze hebben het allemaal over de vriendjes en de familie van de 'daders'.
Maar nu het tweede belangrijkste (behalve de slachtoffers). Welk vest heeft Ronald Molendijk aan?!
Dat is de enige die de kandidaten staand kan beffenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Roel van Velzen zijn hoofdje ook ergens in hebben gestoken?
Een wandelend kladblok.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En doorgesnoven idioot met een iq van schoenmaat
Zou hij ook een grote flirt zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef Andromache het volgende:
O mèn, Molendijk is echt niet lekker. Minuut 22. Die voelt nattigheid, wat ik je brom.
De baas van de kapsalon waar ik vanmiddag was is nu ook in Dubai. Mag daar niet weg want hij heeft Coronaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
Arme Ali B. zo maar een aangifte terwijl hij in Dubai zit
GMTAquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Document1 het volgende:
Ik ga het terug kijken door dit topic.
Dapper. Teiltje klaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Document1 het volgende:
Ik ga het terug kijken door dit topic.
Je verwijst naar de topicreeks waar je dit in post.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
Aangezien het niet meer op TV komt gaat de discussie hier verder :
Topicreeks: [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |