G= van gevangenisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
Weet iemand wat voor vest die vriend van Jeroen aan heeft? Dat blauw met geel met die G erop.
Maar wel een 'cos' van Shownieuwsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Jammer dat er momenteel geen Media Inside is.
Moest lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
G= van gevangenis
Van een vriend gekregen
Geen bewijsbare strafbare feiten van zijn maatje dus is hij trots. Walgelijke figurenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:55 schreef DKUp het volgende:
Het is gewoon enorme viezerik, maar Roland vindt het prima…
Beetje gratis damage control voor je vrienden en collega's.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar mijn voorzichtige conclusie uit jullie berichten is dat Shownieuws niet heel veel geleerd heeft van de vorige keer en er een soort gewoonte van maakt om vrienden van vermeende viezerikken nieuws over de vermeende viezerikken te laten duiden. Sjiek.
Patty nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Je kunt wel merken dat Natascha wél haar school heeft afgemaakt.
Maar van de praktijk niets heeft geleerdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Je kunt wel merken dat Natascha wél haar school heeft afgemaakt.
Die moet mee lullen anders staat ze op straat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:07 schreef DKUp het volgende:
Familie van John de MOL, JAAAAAA![]()
![]()
De aap komt uit de mouw.
PATTY PATTY PATTY is het er niet mee eens, natuurlijk niet Talpa-muppet.
Meh, ik vind die Ronald Molendijk de enige met enig fatsoenlijk verstand daar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:11 schreef DKUp het volgende:
De sfeer bij talentenjachten is gewoon zo volgens Roland Molendijk
Das altijd zo'n ijzersterk argument: het is gewoon zo, soit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:11 schreef DKUp het volgende:
De sfeer bij talentenjachten is gewoon zo volgens Roland Molendijk
Watquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meh, ik vind die Ronald Molendijk de enige met enig fatsoenlijk verstand daar.
Iedereen is over vriendje dit vriendje dat bezig, hij brand gewoon netjes zijn beste vriend tot aan de grond af.
De rest zijn gewoon allemaal leeghoofden die daar een poppenkast aan het houden zijn. Wat een farce.
Met of zonder horlogequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
Arme Ali B. zo maar een aangifte terwijl hij in Dubai zit
Ze heeft altijd zo'n hooghartige attitude.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef Andromache het volgende:
Natacha idd non-talent. Is niet zo buitengewoon goed in het strafrecht om er een goede boterham aan te verdienen (dat zijn de meeste strafrechtadvocaten niet, helaas), dan maar bij de tv voor de glitzzzz. Steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Mis je niks aan.
Volgens mij de eerste die het over de slachtoffers heeft met respect. En wordt afgebroken door Patty met de grafrede over het 'format' van de voice of holland.quote:
En buit haar huidskleur ook altijd uit, begon bij VI al om tequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:18 schreef roos94 het volgende:
Ze heeft altijd zo'n hooghartige attitude.
O ja vreselijk, die toestand bij VI dan. Het blijft voor mij een geniaal intelligente grap van Johan Derksen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft altijd zo'n hooghartige attitude.
Ik geloof niet dat we naar hetzelfde programma kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste die het over de slachtoffers heeft met respect. En wordt afgebroken door Patty met de grafrede over het 'format' van de voice of holland.
K denk van Gucci. Zoek maar eens op gucci varsity jacketquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb nog nooit iets gehoord over de slachtoffers, ze hebben het allemaal over de vriendjes en de familie van de 'daders'.
Maar nu het tweede belangrijkste (behalve de slachtoffers). Welk vest heeft Ronald Molendijk aan?!
Dat is de enige die de kandidaten staand kan beffenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Roel van Velzen zijn hoofdje ook ergens in hebben gestoken?
Een wandelend kladblok.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En doorgesnoven idioot met een iq van schoenmaat
Zou hij ook een grote flirt zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:29 schreef Andromache het volgende:
O mèn, Molendijk is echt niet lekker. Minuut 22. Die voelt nattigheid, wat ik je brom.
De baas van de kapsalon waar ik vanmiddag was is nu ook in Dubai. Mag daar niet weg want hij heeft Coronaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
Arme Ali B. zo maar een aangifte terwijl hij in Dubai zit
GMTAquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Document1 het volgende:
Ik ga het terug kijken door dit topic.
Dapper. Teiltje klaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:38 schreef Document1 het volgende:
Ik ga het terug kijken door dit topic.
Je verwijst naar de topicreeks waar je dit in post.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
Aangezien het niet meer op TV komt gaat de discussie hier verder :
Topicreeks: [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
Sjoef mag datquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verwijst naar de topicreeks waar je dit in post.
Ik zat ookal te denken van: lol whutquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja foutje... Moest in TV the Voice ... opgelostquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |