SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ah die kende ik nog niet. Maar heb nu wel honger!quote:Op zondag 16 januari 2022 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Soort van nickname voor regie en consorten.
Ontstaan in eerdere rls en gaat al even mee
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet. Maar heb nu wel honger!
Als jij me nou even oppikt voor de McDrive, ik mag niet meer rijden.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van laat streamen, je krijgt altijd honger/dorst
Ik werd net wakker op de bank met fluister streams, zit nu idd te snoepen 😊quote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van laat streamen, je krijgt altijd honger/dorst
Ik kan er echt niets van verstaan en ik durf het niet meer harder te zetten omdat ik bang ben dat die knop-zoemer elk moment af kan gaan haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik werd net wakker op de bank met fluister streams, zit nu idd te snoepen 😊
Oh wacht, je zit letterlijk te snoepen. Ik dacht van de verhalenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ehm ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij me nou even oppikt voor de McDrive, ik mag niet meer rijden.
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu hopen dat ze het niet heeft gepost vanuit een dichtgelegen hotel.
Jij onderschat mijn honger.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ehm ik ook niet![]()
En ik gok dat het sowieso koud is vanuit België
Ja kijk daar hebben we de volgendequote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bravo Sherlockquote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemachtig dat is scherp. Detective Tourniquet.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap gevonden.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Naja, zo lastig was dat niet want van vorig jaar wist ik nog dat dat het hotel is waar alle kandidaten zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Allemachtig dat is scherp. Detective Tourniquet.
Dan nog, ik ben nu al vergeten wat ik gisteren heb gegeten, dus chapeau.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Naja, zo lastig was dat niet want van vorig jaar wist ik nog dat dat het hotel is waar alle kandidaten zitten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Owgut zo erg? Hier is niks meer open dus dat wordt een tosti of gebakken ei ofzo
En dat voor wwn componistquote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben nu al vergeten wat ik gisteren heb gegeten, dus chapeau.
😂quote:Op zondag 16 januari 2022 01:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die ligt te pitten in dezelfde kamer
Op vol volume, dit is dus waarom ik het niet harder durf te zetten. Ik zat nu al tegen het plafond.quote:
Ik laat het maar zo .... hoef niet zo aaan het plafondquote:Op zondag 16 januari 2022 01:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op vol volume, dit is dus waarom ik het niet harder durf te zetten. Ik zat nu al tegen het plafond.
Ik ontken sowieso alles. Of eh, hoe zeggen ze dat bij RTL tegenwoordig? "Ik zie het onderzoek met vertrouwen tegemoet!"quote:
Onzin, bij mij werkt botox alleenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
Salar moet zn oksels scheren .... zweet ie minder
Was best gezellig daar. Nadeel is dat je na een seconde weer naar beneden komt he.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het maar zo .... hoef niet zo aaan het plafond
In Brabant noemen ze dat ook zweetoksel, ook bij dames tijdens stappen zeggen ze datquote:Op zondag 16 januari 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
Salar moet zn oksels scheren .... zweet ie minder
Mijn advies: geen rtl kijken hihi 😊quote:Op zondag 16 januari 2022 01:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ontken sowieso alles. Of eh, hoe zeggen ze dat bij RTL tegenwoordig? "Ik zie het onderzoek met vertrouwen tegemoet!"
Klotsende oksels heet dat toch? @FreshFruitquote:Op zondag 16 januari 2022 01:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
In Brabant noemen ze dat ook zweetoksel, ook bij dames tijdens stappen zeggen ze dat
Dat deed ik toch al niet. Ik kijk zelden televisie haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mijn advies: geen rtl kijken hihi 😊
Alweer terugquote:Op zondag 16 januari 2022 01:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee eentje minder. Nawel is afgehaakt.
Van nouchine haar eigen bondje bedoelt ze zeker..quote:Op zondag 16 januari 2022 01:51 schreef Flow3r het volgende:
Nouch vraagt of de nieuwe dames iets weten van bondjes
Alsof het verschil maakt (ik las blondjes trouwens), de groep heeft praktisch geen invloed dit seizoen. En dat vind ik persoonlijk geweldig.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:51 schreef Flow3r het volgende:
Nouch vraagt of de nieuwe dames iets weten van bondjes
Compleet van't padje af, maar ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 16 januari 2022 01:53 schreef Tourniquet het volgende:
Net nog even het moment teruggekeken dat Kitty weg gaat.
Volgens mij is zij de eerste bewoner ooit die degene die mag blijven niet gelijk feliciteert. Ze staat op en loopt zonder naar Peter te kijken DIRECT naar haar jas. Ze zegt pas "gefeliciteerd" tegen hem als hij haar even later een knuffel komt geven bij de deur.
Er is geen voetbal op dit tijdstip dus je hebt een sterk onderhandelingsuitgangspunt. Poesje kan je vast helpen (de juriste-user he, voor de duidelijkheid).quote:Op zondag 16 januari 2022 01:53 schreef Flory het volgende:
[..]
TV staat voor vriendlief op wat anders, die loopt altijd voor op de streams![]()
Heb nu alleen iPad en laptop aan
Ik moet nu weer denken aan dat getallenspel van vorig jaar. *ALARM* --> NICK! Nick springt zijn bed uit en halverwege de gang hoor je BB: 'Zendercheck'. Ik kwam niet meer bij.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja of nu ff de zoomer met vrijstelling. Dan slaapt niemand meer
Omdat hij rende zonder zender of?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet nu weer denken aan dat getallenspel van vorig jaar. *ALARM* --> NICK! Nick springt zijn bed uit en halverwege de gang hoor je BB: 'Zendercheck'. Ik kwam niet meer bij.
Hij houdt sowieso niet van voetbalquote:Op zondag 16 januari 2022 01:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is geen voetbal op dit tijdstip dus je hebt een sterk onderhandelingsuitgangspunt. Poesje kan je vast helpen (de juriste-user he, voor de duidelijkheid).
Dat is ook prima, zonder streamlock dan uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2022 01:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja of nu ff de zoomer met vrijstelling. Dan slaapt niemand meer
quote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
2.00 uur, ik vind het mooi geweest, we verstaan al tijden niks meer dus morgen maar weer verder.
Het was weer gezellig mede streamerts![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
2.00 uur, ik vind het mooi geweest, we verstaan al tijden niks meer dus morgen maar weer verder.
Trusteeeequote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
Dimi deed Kitty na tijdens die pizzadag, waar Kitty (uiteraard) niet bij was. Dit was volgens Nouchine wat beledigend, met een stemmetje e.d. Vervolgens zag ze hem binnen Kitty een knuffel geven..quote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flow3r het volgende:
Nouch over Dimi dat hij Kitty beetpakte voor een knuffel op de pizza avond ? En dat ze dat heel lelijk van hem vond
weet niet precies waar ze op doelt
Ik kreeg het precies toen ik jouw post las.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:16 schreef Juan_Roman het volgende:
Godver die tuinbeelden op max volume..
Nummer ?quote:Op zondag 16 januari 2022 02:14 schreef B00STER het volgende:
Slaap lekker allemaal, bel me gerust als er breaking news is
Nee klopt ik kreeg wel een hoop mee van het geroddel op de slaapkamer en ze trokken eigenlijk alles in twijfel van wat ze zei. En Nawel en die Eveline voerden het hoogste woord en vroegen dan bevestiging van die andere 2 voor hun conclusies over Vera, en die beaamde alles maar al te graag.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:09 schreef BB-King het volgende:
Net even het meidengesprek gevolgd maar ik denk niet dat het Vera echt hielp.
Het gaf enkel meer reden om te geloven dat ze de aanval op haar zullen doorzetten.
Ik zie Nawel en Eveline nooit klikken met haar en Nouchine gaat Nawel hier mee volgen.
Amy zou Eveline kunnen volgen maar ze komt vooralsnog heel erg impulsief en naiëf over.
Grace is de enige die Vera trouw blijft.
En BB moet harder optreden want dat fluistergesprekje op de groene kamer was niet te horen.
Topshow.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:06 schreef Flow3r het volgende:
Zal me niet verbazen als volgende keer Vera en Dimi samen op de bank komen
Dan kan ze nog weleens van een koude kermis thuis komen. Salar wil op hun stemmen en dacht dat de andere kamer ook voor hun ging(wat me ook niet zou verbazen)quote:Op zondag 16 januari 2022 02:18 schreef Poesjuh het volgende:
Eveline denkt dat er niet op de nieuwe gestemd wordt
Weet niet of eveline op haar en amy doelde of op de 3 nieuwe bewoners die blijkbaar getoond werden nadat iemand nog op de buzzer drukte?quote:Op zondag 16 januari 2022 02:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan kan ze nog weleens van een koude kermis thuis komen. Salar wil op hun stemmen en dacht dat de andere kamer ook voor hun ging(wat me ook niet zou verbazen)
Daar zit nu niemand bij, maar wellicht gaat dat veranderen nadat er een keer immuniteit of een koffer is gegeven na het drukken op de knop.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:42 schreef MMXMMX het volgende:
Rode knop in de tuin vannacht ? Zit daar wel iemand bij ?
Daar moesten we tog voor stemmen ?
Muhahhah vera heeft altijd leuke dromen laatst over vakantiequote:Op zondag 16 januari 2022 02:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het leek of Vera praatte in haar slaap. Grace was/werd wakker en zag je zo kijken van... huh?
[ afbeelding ]
Ze zei iets van "het worden allemaal leuke nieuwe ervaringen voor iedereen" (?).
Daarna waren beiden wakker en ging Vera naar de wc.
Kan je met je oordopjes verstaan wat ze zei? Het waren een paar zinnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahhah vera heeft altijd leuke dromen laatst over vakantie
Muhahhahhahahha 😅😅quote:Op zondag 16 januari 2022 02:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan je met je oordopjes verstaan wat ze zei? Het waren een paar zinnen.
18 minuten geleden op stream 2.
quote:Op zondag 16 januari 2022 02:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahhahhahahha 😅😅
Vera idd in haar slaap: het is ook allemaal nieuw en spannend. Worden hele leuke ervaringen voor iedereen zegt ze met een lach.
Grace kijkt om zo van wtfff
En grace zegt vera je bent een top wijf
Vera begrijpt er niks van, wat?
Grace weet je bent een top wijf
Vera: hoe bedoel je
Grace, je bent een top meiddd
Jaa smiley vera hahaha stukkkkk
*mini-mallquote:Op zondag 16 januari 2022 02:55 schreef Poesjuh het volgende:
Intussen kwamen de meiden uit de andere kamer uit bed? Kijken onder de deur vd voorraad kamer
Dit is interessantquote:Op zondag 16 januari 2022 00:18 schreef rinardo het volgende:
23.30 De bewoners liggen na een SL te kletsen in bed, en onderstaande dingen zijn te horen, ze hebben dus filmpjes gezien.
Bewoner 1
Leroy, kapper van beroep, 31 jaar en heeft een dochtertje.
Bewoner 2
Vrouw, psychologe.
Bewoner 3
Julio, 43 jaar.
Houdt van musical en entertainment Tobias denkt dat dit een typetje is dat met Peter kan botsen, gebaseerd op vooroordelen geeft hij toe. Kristof zegt dat hij denkt dat “hij van de familie van Peter is”. De bewoners denken dat deze bewoner de meeste drama kan geven.
De rode knop
De bewoners speculeren dat Eveline wellicht mag kiezen wie er in het huis komt, omdat zij eerder als eerste op de rode knop heeft gedrukt. Peter geeft aan dat hij bewoner 2 niet leuk vindt.
Vervolgens bespreken ze dat de nieuwe bewoners pas aanstaande donderdag het huis zullen betreden. Tobias denkt dat ze alle drie komen, ongeacht wat ze kiezen.
Ben benieuwd En donderdag pas, moeten we lang wachtenquote:Op zondag 16 januari 2022 07:06 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen
Even bijgelezen...
[..]
Dit is interessant
Ja waarom zal daarvoor gekozen worden?quote:Op zondag 16 januari 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd En donderdag pas, moeten we lang wachten
Geen idee. Misschien gaat er woensdag wat anders gebeuren? Blijft gissenquote:Op zondag 16 januari 2022 07:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja waarom zal daarvoor gekozen worden?
DIe ratelde aan een stuk door, (volgens mij had ze een kindje, dacht ik te verstaan, maar weet het niet helemaal zeker) en is ze Psycologisch analistquote:
Is er 'mot' tussen die twee dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
Blijf het raar vinden dat vera dimitri aanraakt en hij zo omdraaide en wegliep.
O dat kan natuurlijk ook. lijkt mij vervelend als je vriend dat heeftquote:Op zondag 16 januari 2022 08:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee maar hij is niet echt van het knuffelen of spontaan een kus geven.
Ze zullen er vast 2 van de 3 moeten kiezen, net zoals vorig jaarquote:
Ja, dat is niet bepaald jezelf goed neerzetten.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:26 schreef lonneberga het volgende:
Gm,paar dagen niets kunnen volgen maar Kit naar huis ,mooi.
Zag wel haar vertrek op tv,wat liet die zich gaan zeg
Dat zou beter zijn, ja. Anders helemaal zo'n kippenhokquote:Op zondag 16 januari 2022 08:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zullen er vast 2 van de 3 moeten kiezen, net zoals vorig jaar
Daar kan ik mij nog maar weinig van herinneren eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:31 schreef lonneberga het volgende:
Zo'n knop was dacht ik ook in secret story ( vind ik nog steeds de leukste rls)
Ik zie Monique en Maik nog wippen elke dag overalquote:Op zondag 16 januari 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nog maar weinig van herinneren eigenlijk.
Echt, ik ben het zo kwijt, denk dat ik het niet intensief gevolgd heb of zoquote:Op zondag 16 januari 2022 08:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie Monique en Maik nog wippen elke dag overal
Nope. Zitten nog sloten opquote:Op zondag 16 januari 2022 08:50 schreef woveleed het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de jacuzzi of sauna niet gebruikt word? Mogen ze dat nog niet?
Nee, zelfs nog nooit besproken volgens mijquote:Op zondag 16 januari 2022 08:51 schreef Benny het volgende:
Over sloten gesproken... Grace en Peter kozen voor een sleutel. Is die ooit gebruikt?
"edelfigurant"quote:Op zondag 16 januari 2022 08:52 schreef Tourniquet het volgende:
Als Julio er in komt kunnen we dus met recht zeggen dat er een acteur in het huis zit.
Amy leest niet mee hier dus kom maar op met je meningquote:Op zondag 16 januari 2022 08:55 schreef Benny het volgende:
Ik heb een mening op basis van de foto van Julio. Maar van Amy mag ik niet oordelen op basis van een foto...
Julio er in kan nog wel eens clashen met Peterke, 2 nichten binnen 10 vierkante meter pfoeiiiiquote:Op zondag 16 januari 2022 08:52 schreef Tourniquet het volgende:
Als Julio er in komt kunnen we dus met recht zeggen dat er een acteur in het huis zit.
Denk het niet. Dat zouden we wel mogen zien.quote:
Lijkt me naar eigen inzicht, het gaat er om wie het eerste druktquote:Op zondag 16 januari 2022 09:07 schreef Burner82 het volgende:
Moeten ze binnen een bepaalde tijd op de knop drukken, of is dit "eigen inzicht"?
De eerste die drukt krijgt iets.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:07 schreef Burner82 het volgende:
Moeten ze binnen een bepaalde tijd op de knop drukken, of is dit "eigen inzicht"?
Mooi, zijn we daar ook vanafquote:Op zondag 16 januari 2022 09:07 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Kristof gaat naast de knop zitten
en vegatonijn voor de vega'squote:
Ik weet niet beter, soms lijkt het heel veel achter elkaar en soms gaat het even goedquote:
Een nominatie of zoquote:
je kunt als kijker kiezen tussen 3 mogelijkheden maar of ze er iets mee doen ?quote:
Alleen daarom al tegen immuniteit gestemd. Dit soort laf gedrag.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:07 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Kristof gaat naast de knop zitten
Er gaat wel iemand vrijstelling krijgen deze week door die knopquote:
kan ze dan beter roddelen ?quote:
Nee maar vera wil wel met hem praten omdat hij zo afstandelijk is en alleen over het spel met haar praat begreep ikquote:Op zondag 16 januari 2022 09:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het trouwens over tussen Dimi en Vera?
GM
Het waren vooral Evelien en Nawel die aan het fluisteren warenquote:
En weer kwaad aan het spreken waren.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het waren vooral Evelien en Nawel die aan het fluisteren waren
oopsie, dank voor de verduidelijkingquote:Op zondag 16 januari 2022 09:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het waren vooral Evelien en Nawel die aan het fluisteren waren
Waarom denk je dat?quote:
Aan de potjes te zien hebben ze “Vuna” van Garden Gourmet. Die is super lekker en niet van echt te onderscheiden.quote:
misschien is het wel een moordenaarquote:Op zondag 16 januari 2022 09:22 schreef suzi1 het volgende:
door die foto. lijkt op van zo'n wanted site
kan die goed weerwolven met echt resultaat!quote:Op zondag 16 januari 2022 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
misschien is het wel een moordenaar
Klopt. Twee cobra's bij elkaarquote:Op zondag 16 januari 2022 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En weer kwaad aan het spreken waren.
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan die goed weerwolven met echt resultaat!
Dus geen kaaskoppen.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:15 schreef rinardo het volgende:
Van Twitter
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:24 schreef Burner82 het volgende:
De kook-ideeën zijn toch wel meer aanwezig en iedereen wil eraan meedoen, nu de dictator weg is.
Die gast is alleen nog maar met vreten bezig geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 09:25 schreef Hunter het volgende:
Vera zit vol aanbidding Dimi aan te horen
Ze heeft alleen schoenen met hoge hakken bij dr, heeft ze van iemand anders geleend.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Amy maat 45 van schoenen? Die pata's zijn nog groter dan haarzelf
Moa, we mogen stemmen over wat die knop doet. Zitten geen negatieve dingen tussen.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:29 schreef spapaars het volgende:
Die rode knop is niet nieuw.
Het kan ook heel negatief uitpakken met indrukken.
Dat is slechts voor 1x.. De andere keren kunnen positief of negatief zijn vertelde BB gisteravond.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, we mogen stemmen over wat die knop doet. Zitten geen negatieve dingen tussen.
Maar "1 keer" is dan deze hele week? Hoe lang blijft die knop daar danquote:Op zondag 16 januari 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is slechts voor 1x.. De andere keren kunnen positief of negatief zijn vertelde BB gisteravond.
Ja mooi hequote:Op zondag 16 januari 2022 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
Amy vond het te vroeg om te roddelen??
Vannacht waren het salar en kristof bij die 2 roddeltantesquote:Op zondag 16 januari 2022 09:22 schreef Flow3r het volgende:
Amy wil Dimi en Vera tegen elkaar, Eveline zegt ja maar wil wel haar eigen ding blijven doen
Zij valt nog wel mee maar als mensen tegen haar beginnen gaat ze er wel in mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
Ja dat heeft ze nog niet gedaan zei ze.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
Ja ze praat met iedereen mee, hoor haar er nooit tegenin gaanquote:Op zondag 16 januari 2022 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zij valt nog wel mee maar als mensen tegen haar beginnen gaat ze er wel in mee.
Haha wat een slechte zelfreflectie heeft ze.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:34 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze nog niet gedaan zei ze.
Het is surprise weekquote:Op zondag 16 januari 2022 09:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar "1 keer" is dan deze hele week? Hoe lang blijft die knop daar dan
Afgaande op hoe het in BB AUS werkte, gaat ie een aantal keer per dag. Zal wel tot en met woensdag zijn, wat de do-za gebeurd er dit jaar nooit wat.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar "1 keer" is dan deze hele week? Hoe lang blijft die knop daar dan
Terecht.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:36 schreef Hunter het volgende:
Vera is blij dat ze van Kitty's boze blikken af is
quote:Op zondag 16 januari 2022 09:38 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Vera wel eerlijk hoor over Kitty
Kan er nog niet over uit hoe hypocriet Kitty was in haar 1:1 gesprek met Dimi: "ik verwijt jou niks"quote:Op zondag 16 januari 2022 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terecht.
Ze gaf Vera en Dimitri de schuld van al haar ellende.
ik ookquote:Op zondag 16 januari 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
Kitty had bij binnenkomst al besloten een hekel aan Vera te hebben
Ook alleen maar omdat Dimi had gezegd dat hij álles zou doen om te winnenquote:Op zondag 16 januari 2022 09:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan er nog niet over uit hoe hypocriet Kitty was in haar 1:1 gesprek met Dimi: "ik verwijt jou niks"
Meer bang zijn dat ze terug komt en gaat rellen aan de poortquote:Op zondag 16 januari 2022 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
Die achterklap is ook niet meer nodig, Kuttie is opgerot
Veertje is ook een vies meiske, lekker veilig natrappenquote:Op zondag 16 januari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer bang zijn dat ze terug komt en gaat rellen aan de poort
Heb al een keer gepost dat er niks uit die gast kom en heel saai is.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:20 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ben wel benieuwd hoe ver hij gaat komen
Ze zijn allemaal vies.. roddelen allemaalquote:Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veertje is ook een vies meiske, lekker veilig natrappen
Maar denk dat hij daardoor nog wel even erin kan blijven door de groep.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:44 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb al een keer gepost dat er niks uit die gast kom en heel saai is.
Niemand was het met mij eens LOL En daar licht meneer.
Ze zijn al wel bezig geweest in de keuken met voorbereidingen enzoquote:Op zondag 16 januari 2022 09:46 schreef engine het volgende:
Voorlopig vooral lullen over eten. Kitty had ondertussen al een brood gebakken en zou nu bezig zijn met pizzadeeg.
De baas is wegquote:Op zondag 16 januari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
Waarom mogen ze in vredesnaam zolang hangen en doen
Kitty was enkel in de keuken te vinden en bemoeide zich daar niet meequote:
Hier aan kun je zien dat ze een blik figuranten hebben opengetrokken.quote:Op zondag 16 januari 2022 09:32 schreef Hunter het volgende:
Kristof legt aan Amy uit dat er ook streamers zijn
Ze is er heel eerlijk overquote:Op zondag 16 januari 2022 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. goed dat BB wat omriep, want nounounou anders had Veertje wel eehhh ... wel geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |