SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ah die kende ik nog niet. Maar heb nu wel honger!quote:Op zondag 16 januari 2022 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Soort van nickname voor regie en consorten.
Ontstaan in eerdere rls en gaat al even mee
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet. Maar heb nu wel honger!
Als jij me nou even oppikt voor de McDrive, ik mag niet meer rijden.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van laat streamen, je krijgt altijd honger/dorst
Ik werd net wakker op de bank met fluister streams, zit nu idd te snoepen 😊quote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van laat streamen, je krijgt altijd honger/dorst
Ik kan er echt niets van verstaan en ik durf het niet meer harder te zetten omdat ik bang ben dat die knop-zoemer elk moment af kan gaan haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik werd net wakker op de bank met fluister streams, zit nu idd te snoepen 😊
Oh wacht, je zit letterlijk te snoepen. Ik dacht van de verhalenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ehm ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 01:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij me nou even oppikt voor de McDrive, ik mag niet meer rijden.
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nu hopen dat ze het niet heeft gepost vanuit een dichtgelegen hotel.
Jij onderschat mijn honger.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ehm ik ook niet![]()
En ik gok dat het sowieso koud is vanuit België
Ja kijk daar hebben we de volgendequote:Op zondag 16 januari 2022 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bravo Sherlockquote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemachtig dat is scherp. Detective Tourniquet.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit aan de foto te zien in het nabijgelegen hotel. Jaz in the City. In dat zithoekje, zie muur, lamp en oranje kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap gevonden.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Naja, zo lastig was dat niet want van vorig jaar wist ik nog dat dat het hotel is waar alle kandidaten zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Allemachtig dat is scherp. Detective Tourniquet.
Dan nog, ik ben nu al vergeten wat ik gisteren heb gegeten, dus chapeau.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Naja, zo lastig was dat niet want van vorig jaar wist ik nog dat dat het hotel is waar alle kandidaten zitten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Owgut zo erg? Hier is niks meer open dus dat wordt een tosti of gebakken ei ofzo
En dat voor wwn componistquote:Op zondag 16 januari 2022 01:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben nu al vergeten wat ik gisteren heb gegeten, dus chapeau.
😂quote:Op zondag 16 januari 2022 01:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die ligt te pitten in dezelfde kamer
Op vol volume, dit is dus waarom ik het niet harder durf te zetten. Ik zat nu al tegen het plafond.quote:
Ik laat het maar zo .... hoef niet zo aaan het plafondquote:Op zondag 16 januari 2022 01:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op vol volume, dit is dus waarom ik het niet harder durf te zetten. Ik zat nu al tegen het plafond.
Ik ontken sowieso alles. Of eh, hoe zeggen ze dat bij RTL tegenwoordig? "Ik zie het onderzoek met vertrouwen tegemoet!"quote:
Onzin, bij mij werkt botox alleenquote:Op zondag 16 januari 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
Salar moet zn oksels scheren .... zweet ie minder
Was best gezellig daar. Nadeel is dat je na een seconde weer naar beneden komt he.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het maar zo .... hoef niet zo aaan het plafond
In Brabant noemen ze dat ook zweetoksel, ook bij dames tijdens stappen zeggen ze datquote:Op zondag 16 januari 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
Salar moet zn oksels scheren .... zweet ie minder
Mijn advies: geen rtl kijken hihi 😊quote:Op zondag 16 januari 2022 01:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ontken sowieso alles. Of eh, hoe zeggen ze dat bij RTL tegenwoordig? "Ik zie het onderzoek met vertrouwen tegemoet!"
Klotsende oksels heet dat toch? @FreshFruitquote:Op zondag 16 januari 2022 01:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
In Brabant noemen ze dat ook zweetoksel, ook bij dames tijdens stappen zeggen ze dat
Dat deed ik toch al niet. Ik kijk zelden televisie haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mijn advies: geen rtl kijken hihi 😊
Alweer terugquote:Op zondag 16 januari 2022 01:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee eentje minder. Nawel is afgehaakt.
Van nouchine haar eigen bondje bedoelt ze zeker..quote:Op zondag 16 januari 2022 01:51 schreef Flow3r het volgende:
Nouch vraagt of de nieuwe dames iets weten van bondjes
Alsof het verschil maakt (ik las blondjes trouwens), de groep heeft praktisch geen invloed dit seizoen. En dat vind ik persoonlijk geweldig.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:51 schreef Flow3r het volgende:
Nouch vraagt of de nieuwe dames iets weten van bondjes
Compleet van't padje af, maar ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 16 januari 2022 01:53 schreef Tourniquet het volgende:
Net nog even het moment teruggekeken dat Kitty weg gaat.
Volgens mij is zij de eerste bewoner ooit die degene die mag blijven niet gelijk feliciteert. Ze staat op en loopt zonder naar Peter te kijken DIRECT naar haar jas. Ze zegt pas "gefeliciteerd" tegen hem als hij haar even later een knuffel komt geven bij de deur.
Er is geen voetbal op dit tijdstip dus je hebt een sterk onderhandelingsuitgangspunt. Poesje kan je vast helpen (de juriste-user he, voor de duidelijkheid).quote:Op zondag 16 januari 2022 01:53 schreef Flory het volgende:
[..]
TV staat voor vriendlief op wat anders, die loopt altijd voor op de streams![]()
Heb nu alleen iPad en laptop aan
Ik moet nu weer denken aan dat getallenspel van vorig jaar. *ALARM* --> NICK! Nick springt zijn bed uit en halverwege de gang hoor je BB: 'Zendercheck'. Ik kwam niet meer bij.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja of nu ff de zoomer met vrijstelling. Dan slaapt niemand meer
Omdat hij rende zonder zender of?quote:Op zondag 16 januari 2022 01:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet nu weer denken aan dat getallenspel van vorig jaar. *ALARM* --> NICK! Nick springt zijn bed uit en halverwege de gang hoor je BB: 'Zendercheck'. Ik kwam niet meer bij.
Hij houdt sowieso niet van voetbalquote:Op zondag 16 januari 2022 01:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is geen voetbal op dit tijdstip dus je hebt een sterk onderhandelingsuitgangspunt. Poesje kan je vast helpen (de juriste-user he, voor de duidelijkheid).
Dat is ook prima, zonder streamlock dan uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2022 01:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja of nu ff de zoomer met vrijstelling. Dan slaapt niemand meer
quote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
2.00 uur, ik vind het mooi geweest, we verstaan al tijden niks meer dus morgen maar weer verder.
Het was weer gezellig mede streamerts![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
2.00 uur, ik vind het mooi geweest, we verstaan al tijden niks meer dus morgen maar weer verder.
Trusteeeequote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flory het volgende:
Dimi deed Kitty na tijdens die pizzadag, waar Kitty (uiteraard) niet bij was. Dit was volgens Nouchine wat beledigend, met een stemmetje e.d. Vervolgens zag ze hem binnen Kitty een knuffel geven..quote:Op zondag 16 januari 2022 02:04 schreef Flow3r het volgende:
Nouch over Dimi dat hij Kitty beetpakte voor een knuffel op de pizza avond ? En dat ze dat heel lelijk van hem vond
weet niet precies waar ze op doelt
Ik kreeg het precies toen ik jouw post las.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:16 schreef Juan_Roman het volgende:
Godver die tuinbeelden op max volume..
Nummer ?quote:Op zondag 16 januari 2022 02:14 schreef B00STER het volgende:
Slaap lekker allemaal, bel me gerust als er breaking news is
Nee klopt ik kreeg wel een hoop mee van het geroddel op de slaapkamer en ze trokken eigenlijk alles in twijfel van wat ze zei. En Nawel en die Eveline voerden het hoogste woord en vroegen dan bevestiging van die andere 2 voor hun conclusies over Vera, en die beaamde alles maar al te graag.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:09 schreef BB-King het volgende:
Net even het meidengesprek gevolgd maar ik denk niet dat het Vera echt hielp.
Het gaf enkel meer reden om te geloven dat ze de aanval op haar zullen doorzetten.
Ik zie Nawel en Eveline nooit klikken met haar en Nouchine gaat Nawel hier mee volgen.
Amy zou Eveline kunnen volgen maar ze komt vooralsnog heel erg impulsief en naiëf over.
Grace is de enige die Vera trouw blijft.
En BB moet harder optreden want dat fluistergesprekje op de groene kamer was niet te horen.
Topshow.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:06 schreef Flow3r het volgende:
Zal me niet verbazen als volgende keer Vera en Dimi samen op de bank komen
Dan kan ze nog weleens van een koude kermis thuis komen. Salar wil op hun stemmen en dacht dat de andere kamer ook voor hun ging(wat me ook niet zou verbazen)quote:Op zondag 16 januari 2022 02:18 schreef Poesjuh het volgende:
Eveline denkt dat er niet op de nieuwe gestemd wordt
Weet niet of eveline op haar en amy doelde of op de 3 nieuwe bewoners die blijkbaar getoond werden nadat iemand nog op de buzzer drukte?quote:Op zondag 16 januari 2022 02:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan kan ze nog weleens van een koude kermis thuis komen. Salar wil op hun stemmen en dacht dat de andere kamer ook voor hun ging(wat me ook niet zou verbazen)
Daar zit nu niemand bij, maar wellicht gaat dat veranderen nadat er een keer immuniteit of een koffer is gegeven na het drukken op de knop.quote:Op zondag 16 januari 2022 02:42 schreef MMXMMX het volgende:
Rode knop in de tuin vannacht ? Zit daar wel iemand bij ?
Daar moesten we tog voor stemmen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |