abonnement Unibet Coolblue
pi_203213807
gedrag
https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
pi_203213980
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 16 januari 2022 @ 00:13:24 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203214050
De Voice is over heel de wereld verkocht. Benieuwd of dit een domino effect gaat hebben. Zeker als je bedenkt dat in veel landen waar de Voice draait de verhoudingen tussen man en vrouw een stuk schever liggen dan hier en misbruik of ongewenst gedrag dus nog veel eerder op de loer ligt
  zondag 16 januari 2022 @ 00:35:04 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203214355
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:13 schreef the-eye het volgende:
De Voice is over heel de wereld verkocht. Benieuwd of dit een domino effect gaat hebben. Zeker als je bedenkt dat in veel landen waar de Voice draait de verhoudingen tussen man en vrouw een stuk schever liggen dan hier en misbruik of ongewenst gedrag dus nog veel eerder op de loer ligt
Doe niet zo mals. Probleem zit hem in die figuren hier in Nederland. Niet in het concept. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 00:37:31 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203214375
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Doe niet zo mals. Probleem zit hem in die figuren hier in Nederland. Niet in het concept. :')

:{²
De showbiz in het buitenland houdt er kwa moraal hogere standaarden op na dan in Nederland?
pi_203214414
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:37 schreef the-eye het volgende:

[..]
De showbiz in het buitenland houdt er kwa moraal hogere standaarden op na dan in Nederland?
Showbizz is sex, drugs en rock' n roll als je het snel wil maken en een ok talent hebt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 16 januari 2022 @ 00:47:16 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203214483
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:41 schreef Montagui het volgende:

[..]
Showbizz is sex, drugs en rock' n roll als je het snel wil maken en een ok talent hebt.
The showbiz is een incestueus clubje waar je met meer aan moet komen dan alleen talent. Een kruiwagen; Of een pot stroop of flinke decolleté om zo'n kruiwagen te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door the-eye op 16-01-2022 00:52:19 ]
pi_203214526
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef the-eye het volgende:

[..]
The showbiz is een incestueus clubje waar je met meer aan moet komen dan alleen talent. Een kruiwagen of een pot stroop of flinke decolleté om zo'n kruiwagen te vinden.
Ja als je kiest voor het Goois, Hilversums of Amsterdams matras.
pi_203214744
Medelijden met zijn vrouw, kennen we deze nog?

https://twitter.com/Alpte(...)296319570022402?s=20
pi_203215224
Mensen die verstand hebben van muziek wisten al jarenlang dat TVOH weinig te maken heeft met zangkwaliteit of muzikaal talent. De zogenaamde "blinde audities" zijn natuurlijk bedrog. Die coaches hebben uiteraard voorinformatie. Als er een leuk popppetje op het toneel kwam die zong als een valse kraai, dan draaiden de heertjes toch gauw met hun stoelen. Alleen van Anouk had ik het idee dat ze wel zuiver op de graat was.

Enfin, deze klucht kan niet meer worden uitgezonden. Geen enkele adverteerder wil geassocieerd worden met dit televisiebordeel.

Ook voor Linda de Mol heeft een imagoprobleem, want zij heeft die hufter toch jarenlang de hand boven het hoofd gehouden, in plaats van hem aan zijn ballen haar huis uit te slingeren.
  zondag 16 januari 2022 @ 03:26:53 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203215248
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Medelijden met zijn vrouw, kennen we deze nog?

https://twitter.com/Alpte(...)296319570022402?s=20
Ze worden allemaal vet betaald. Ali schijnt 500.000 te krijgen. Als de rest nu hun lucratieve baantje kwijtraakt, want ik denk dat het einde Voice is, kan hij zich nergens meer vertonen
pi_203215434
Die Ali is sowieso een vreemdganger en een heel naar mannetje
pi_203215655
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 03:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mensen die verstand hebben van muziek wisten al jarenlang dat TVOH weinig te maken heeft met zangkwaliteit of muzikaal talent. De zogenaamde "blinde audities" zijn natuurlijk bedrog. Die coaches hebben uiteraard voorinformatie. Als er een leuk popppetje op het toneel kwam die zong als een valse kraai, dan draaiden de heertjes toch gauw met hun stoelen. Alleen van Anouk had ik het idee dat ze wel zuiver op de graat was.

Enfin, deze klucht kan niet meer worden uitgezonden. Geen enkele adverteerder wil geassocieerd worden met dit televisiebordeel.

Ook voor Linda de Mol heeft een imagoprobleem, want zij heeft die hufter toch jarenlang de hand boven het hoofd gehouden, in plaats van hem aan zijn ballen haar huis uit te slingeren.
Dat komt volgend jaar gewoon weer op tv daar malen die adverteerders echt niet om zolang wij het kijken of ze niet aanspreken dat ze daar adverteren.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203215670
JEROENED
U MAD?
pi_203215711
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Medelijden met zijn vrouw, kennen we deze nog?

https://twitter.com/Alpte(...)296319570022402?s=20
Als je die link tussen [twitter]-haken zet, hoeven we niet door te klikken :!
Somebody that I used to know
  zondag 16 januari 2022 @ 08:55:55 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203215724
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:37 schreef the-eye het volgende:

[..]
De showbiz in het buitenland houdt er kwa moraal hogere standaarden op na dan in Nederland?
Ik zie geen link tussen het concept the Voice en deze schandalen. Die is er ook niet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 08:59:23 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203215742
Moeten we ons niet afvragen of vreemdgaan en "grensoverschrijdend" gedrag niet sowieso de norm is in de showbizz. Het komt nu alleen aan het licht. Alleen de mensen aan de zijlijn (het publiek) die er schande van spreekt. De showbizz mensen zelf zullen vast denken "Is dit het?". :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 09:02:38 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203215767
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zie geen link tussen het concept the Voice en deze schandalen. Die is er ook niet.

:{²
Die is er wel nl showbiz. Is afgelopen jaren nogal wat om te doen geweest. Zo was er in de VS een heel gedoe met een Harvey Weinstein en in Nederland speelde er iets met een castingbureau om maar even wat te noemen
  zondag 16 januari 2022 @ 09:05:10 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203215784
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:02 schreef the-eye het volgende:

[..]
Die is er wel nl showbiz. Is afgelopen jaren nogal wat om te doen geweest. Zo was er in de VS een heel gedoe met een Harvey Weinstein en in Nederland speelde er iets met een castingbureau om maar even wat te noemen
Er is geen link tussen specifiek het concept the Voice en deze schandalen. Dit is meer een algemeen probleem in showbizz die niet stopt bij de landgrenzen. Wij weten nog niet eens de helft.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203215804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:33 schreef JaapKroket het volgende:
Dat chantal martijn waylon niet in het complot zitten ok . Maar dat ze geen signalen hebben gezien is voor mij echt niet te begrijpen.

En uiteraard verder geen reet mee hebben gedaan.
Dit soort publiekelijk speculeren is gevaarlijk en waarom zoiets eigenlijk tussen de personen en autoriteiten moet blijven en niet in de media.

Heb zelf eens een situatie gehad dat er iets gebeurd zou zijn tussen twee personen en daar vragen over kreeg. Had letterlijk niets gehoord of gezien. Dus er niets van weten behalve "weleens met elkaar zien praten" is niet per definitie verdacht in het normale leven.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:11:29 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203215841
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit soort publiekelijk speculeren is gevaarlijk en waarom zoiets eigenlijk tussen de personen en autoriteiten moet blijven en niet in de media.
Dat is super gevaarlijk. Overigens denk ik dat dit dusdanig gangbaar is in dat wereldje dat het niet eens meer opvalt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 09:13:52 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203215863
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er is geen link tussen specifiek het concept the Voice en deze schandalen. Dit is meer een algemeen probleem in showbizz die niet stopt bij de landgrenzen. Wij weten nog niet eens de helft.

:{²
Nee maar de kans dat men zich, na deze berichten, in bijvoorbeeld Duitsland afvraagt of er bij hun Voice misschien iets soortgelijks speelt lijkt me zeer waarschijnlijk. Wie weet speelt het daar ook en voelen mensen door de openbaringen hier zich nu gesterkt en stappen ook naar voren met hun verhaal.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:19:27 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203215916
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:13 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nee maar de kans dat men zich, na deze berichten, in bijvoorbeeld Duitsland afvraagt of er bij hun Voice misschien iets soortgelijks speelt lijkt me zeer waarschijnlijk. Wie weet speelt het daar ook en voelen mensen door de openbaringen hier zich nu gesterkt en stappen ook naar voren met hun verhaal.
Die kans is heel groot. Zoals ik al zei. Dit is een showbiz probleem in het algemeen die niet stopt bij de landsgrenzen. Hele grote kans dat dit als sneeuwbaleffect gaat werken op The Voice producties in andere landen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203215963
Dat gaat Rietberger vele miljoenen kosten. Geen werk meer op niveau en een scheiding waar de familie De Mol hem ook wel flink zal uitknijpen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:25:37 #25
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203215987
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:23 schreef Pedroso het volgende:
Dat gaat Rietberger vele miljoenen kosten. Geen werk meer op niveau en een scheiding waar de familie De Mol hem ook wel flink zal uitknijpen.
Die komt nergens meer aan de bak. Ik vrees trouwens ook voor de carrière van Tim Hofman. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203216004
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die komt nergens meer aan de bak. Ik vrees trouwens ook voor de carrière van Tim Hofman. :{

:{²
Mooi.

:Y³
pi_203216008
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die komt nergens meer aan de bak. Ik vrees trouwens ook voor de carrière van Tim Hofman. :{

:{²
Waarom? Die zit toch prima bij de npo? En ik heb niet de indruk dat hij zich daardoor geïmponeerd voelt.
Somebody that I used to know
  zondag 16 januari 2022 @ 09:28:42 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203216016
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die komt nergens meer aan de bak. Ik vrees trouwens ook voor de carrière van Tim Hofman. :{

:{²
Tim heeft naar eigen zeggen totaal geen ambitie om voor de commerciëlen te gaan werken (lijkt het me ook geen type voor). Dat scheelt.
pi_203216018
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die komt nergens meer aan de bak. Ik vrees trouwens ook voor de carrière van Tim Hofman. :{

:{²
Nee hoor, die zit niet in dat segment. Bij John de Mol zal hij misschien niet aan de bak komen maar denk nioet dat hij dat erg vindt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:29:26 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203216026
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:28 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Tim heeft naar eigen zeggen totaal geen ambitie om voor de commerciëlen te gaan werken (lijkt het me ook geen type voor). Dat scheelt.
Ambities zijn helaas niet statisch. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203216031
Off topic maar die uitzending van BOOS over die huisjesmelker in Nijmegen was ook legendarisch, met klappen en al.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:32:12 #32
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203216051
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ambities zijn helaas niet statisch. :{

:{²
Het is zo'n beetje de laatste persoon die ik met een gigantische fakesmile van een showtrap af zie komen.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:34:46 #33
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203216074
Benieuwd wat John de Mol hiervan vindt. Ervan uitgaande dat hij hier niet van op de hoogte was dan zijn de fratsen van (onder andere) zijn zwager verantwoordelijk voor het einde van een van zijn allergrootste successen. Ook het ‘merk’ De Mol doet dit geen goed. Worden een paar leuke verjaardagen bij de familie. _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 09:37:38 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203216117
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het is zo'n beetje de laatste persoon die ik met een gigantische fakesmile van een showtrap af zie komen.
Me neither. Maar ze doen meer dan dat bij de commerciëlen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203216125
Lijkt me wel dat Johnnie op de hoogte was
Een cameraman heeft al in 2018 aangifte gedaan van wantoestanden
pi_203216158
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:34 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat John de Mol hiervan vindt. Ervan uitgaande dat hij hier niet van op de hoogte was dan zijn de fratsen van (onder andere) zijn zwager verantwoordelijk voor het einde van een van zijn allergrootste successen. Ook het ‘merk’ De Mol doet dit geen goed. Worden een paar leuke verjaardagen bij de familie. _O-
Die wist dit al en heeft met een stalen gezicht het bedrijf inclusief Jeroen verkocht aan ITV. Hoef je geen medelijden mee te hebben.
pi_203216159
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:30 schreef Pedroso het volgende:
Off topic maar die uitzending van BOOS over die huisjesmelker in Nijmegen was ook legendarisch, met klappen en al.
Ton Hendriks :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:42:12 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203216179
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:34 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat John de Mol hiervan vindt. Ervan uitgaande dat hij hier niet van op de hoogte was dan zijn de fratsen van (onder andere) zijn zwager verantwoordelijk voor het einde van een van zijn allergrootste successen. Ook het ‘merk’ De Mol doet dit geen goed. Worden een paar leuke verjaardagen bij de familie. _O-
Als hij zich er al zelf niet schuldig aan maakt. Alle ingrediënten zijn er in ieder geval: geld, macht, mooie vrouwen. Mannen die in zulke (makkelijke) gelegenheden/opportunity's niet stout zijn houden zich in. Veel mannen lukt dat niet 100% van de tijd. Ze gaan een keer de fout in. Zeker niet als de vrouwtjes verkeerde signalen uitzenden. Het is allemaal ook zo subjectief als wat. Gaan we nu de hele bal bij vrouwen neerleggen wat grensoverschrijdend gedrag is? Vrouwen kunnen (en doen dit ook) dit misbruiken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203216188
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:34 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat John de Mol hiervan vindt. Ervan uitgaande dat hij hier niet van op de hoogte was dan zijn de fratsen van (onder andere) zijn zwager verantwoordelijk voor het einde van een van zijn allergrootste successen. Ook het ‘merk’ De Mol doet dit geen goed. Worden een paar leuke verjaardagen bij de familie. _O-
Negatief nieuws is ook nieuws.

Bovendien is de SBS kijker niet de meest principiele kijker.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:45:45 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203216224
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als hij zich er al zelf niet schuldig aan maakt. Alle ingrediënten zijn er in ieder geval: geld, macht, mooie vrouwen. Mannen die in zulke (makkelijke) gelegenheden/opportunity's niet stout zijn houden zich in. Veel mannen lukt dat niet 100% van de tijd. Ze gaan een keer de fout in. Zeker niet als de vrouwtjes verkeerde signalen uitzenden. Het is allemaal ook zo subjectief als wat. Gaan we nu de hele bal bij vrouwen neerleggen wat grensoverschrijdend gedrag is? Vrouwen kunnen (en doen dit ook) dit misbruiken.

:{²
Maan lijkt me er typisch iemand voor.

Deze Twitteraar werkte eerder mee aan TVOH:

twitter
pi_203216338
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:45 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maan lijkt me er typisch iemand voor.

Deze Twitteraar werkte eerder mee aan TVOH:

[ tweet ]
Och, als Maan er geen problemen mee had en het geholpen heeft dan is dat haar zaak.
Grappig dat iedereen zich daar altijd druk om maakt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203216353
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:34 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat John de Mol hiervan vindt. Ervan uitgaande dat hij hier niet van op de hoogte was dan zijn de fratsen van (onder andere) zijn zwager verantwoordelijk voor het einde van een van zijn allergrootste successen. Ook het ‘merk’ De Mol doet dit geen goed. Worden een paar leuke verjaardagen bij de familie. _O-
Ik denk niet dat Jeroentje nog op verjaardagen bij de familie aanwezig zal zijn...
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:03:53 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203216390
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:58 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Och, als Maan er geen problemen mee had en het geholpen heeft dan is dat haar zaak.
Grappig dat iedereen zich daar altijd druk om maakt.
Is toch ook te ranzig voor woorden, je omhoog pijpen op de Hilversumse apenrots.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:04:38 #44
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203216400
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is toch ook te ranzig voor woorden, je omhoog pijpen op de Hilversumse apenrots.
En er pas een zaak van maken als de buit binnen is. Ook zoiets. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203216408
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is toch ook te ranzig voor woorden, je omhoog pijpen op de Hilversumse apenrots.
Moet zij weten. Ik kijk en luister sowieso die meuk niet van RTL en SBS en dat soort troep.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203216486
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En er pas een zaak van maken als de buit binnen is. Ook zoiets. :N

:{²
Nee, als het geld op is. Vandaar dat je ook van die Metoo zaken hebt die zich twintig jaar of langer geleden hebben afgespeelt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:20:27 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203216580
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee, als het geld op is. Vandaar dat je ook van die Metoo zaken hebt die zich twintig jaar of langer geleden hebben afgespeelt.
Ja, dus ze hebben het al ten gelde gemaakt. :N Naïeve mannen die het als zakelijke transactie zien: ik mijn verzetje, jij je carrière. Maar het komt als een boemerang terug. Ooit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203216789
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:45 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maan lijkt me er typisch iemand voor.

Deze Twitteraar werkte eerder mee aan TVOH:

[ tweet ]
Das Walter de cameraman die eerder in 2018 melding deed over de voice.
pi_203216972
Johnnie zal wel blij zijn met z'n zwager die zijn succesformule om zeep heeft geholpen
  zondag 16 januari 2022 @ 10:53:46 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203216984
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:52 schreef BeriBeri het volgende:
Johnnie zal wel blij zijn met z'n zwager die zijn succesformule om zeep heeft geholpen
Niet alleen zijn zwager, naar het zich laat aanzien. Er liepen heel wat meer mannetjes met hun gulp open.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:55:32 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203217015
"Mijn betrokkenheid bij The voice of Holland was als pianist en bandleider. Voor mijn gevoel was er destijds geen sprake van een machtspositie", aldus Rietbergen. "Ik ben met mijn positie ook niet in staat iemand te bevoorrechten in het programma, ik ga uitsluitend over de muziek."

Ja, als bandleider én man van Linda de Mol én zwager van fucking John de Mol heb je geen machtspositie bij The Voice? Nou. Ik dacht het wel. _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 11:08:03 #52
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203217176
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is toch ook te ranzig voor woorden, je omhoog pijpen op de Hilversumse apenrots.
En tegelijkertijd ook zo oud als de weg naar Rome.
Ik heb via m'n werk wat ervaring met een andere apenrots waar nog een echte ouderwetse hiërarchie bestaat; het ziekenhuis wereldje, en dan in de vorm van medische congressen.
99% van die congressen zijn niets bijzonders, maar er zijn een paar beroepsgroepen die in de top van de ziekenhuis hiërarchie zitten waar echt alles overboord kan gaan bij dit soort feestjes. Zuipen, snuiven, pillen en gewillige co assistentes en studentes die totaal lam door de drank maar wat graag mee naar de hotelkamer gaan en in de Porsche willen zitten. En dat alles terwijl moeders de vrouw thuis op de bank zit natuurlijk.
pi_203217189
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
En tegelijkertijd ook zo oud als de weg naar Rome.
Ik heb via m'n werk wat ervaring met een andere apenrots waar nog een echte ouderwetse hiërarchie bestaat; het ziekenhuis wereldje, en dan in de vorm van medische congressen.
99% van die congressen zijn niets bijzonders, maar er zijn een paar beroepsgroepen die in de top van de ziekenhuis hiërarchie zitten waar echt alles overboord kan gaan bij dit soort feestjes. Zuipen, snuiven, pillen en gewillige co assistentes en studentes die totaal lam door de drank maar wat graag mee naar de hotelkamer gaan en in de Porsche willen zitten. En dat alles terwijl moeders de vrouw thuis op de bank zit natuurlijk.
@Lenny_Leonard
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 11:15:46 #54
74056 crew  ToT
pi_203217283
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef Zwansen het volgende:
"Mijn betrokkenheid bij The voice of Holland was als pianist en bandleider. Voor mijn gevoel was er destijds geen sprake van een machtspositie", aldus Rietbergen. "Ik ben met mijn positie ook niet in staat iemand te bevoorrechten in het programma, ik ga uitsluitend over de muziek."

Ja, als bandleider én man van Linda de Mol én zwager van fucking John de Mol heb je geen machtspositie bij The Voice? Nou. Ik dacht het wel. _O-
Ja en iets over de band als een natte dweil laten spelen enzo....
pi_203217344
Angela de Jong heeft weer eens een mening en iets met Samantha de Jong. Jammer dat het AD het artikel heeft afgeschermd.
pi_203217352
Je bent trouwens echt dom als je meedoet aan programma's als The Voice, Idols, Next Boy/Girlband etc.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:26:52 #57
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_203217446
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
En tegelijkertijd ook zo oud als de weg naar Rome.
Ik heb via m'n werk wat ervaring met een andere apenrots waar nog een echte ouderwetse hiërarchie bestaat; het ziekenhuis wereldje, en dan in de vorm van medische congressen.
99% van die congressen zijn niets bijzonders, maar er zijn een paar beroepsgroepen die in de top van de ziekenhuis hiërarchie zitten waar echt alles overboord kan gaan bij dit soort feestjes. Zuipen, snuiven, pillen en gewillige co assistentes en studentes die totaal lam door de drank maar wat graag mee naar de hotelkamer gaan en in de Porsche willen zitten. En dat alles terwijl moeders de vrouw thuis op de bank zit natuurlijk.
En dan in één adem door naar de Zuidas. Ook zo'n pareltje op het gebied van macht, seks en drugs.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:29:26 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203217487
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef Wertha het volgende:

[..]
En dan in één adem door naar de Zuidas. Ook zo'n pareltje op het gebied van macht, seks en drugs.
Leestip: https://www.bol.com/nl/nl/f/zo-zuidas/30524541/

In 1 adem uitgelezen, ook al zit ik letterlijk en figuurlijk ver van dat circuit vandaan. Fascinerend.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 11:31:32 #59
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203217528
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 07:32 schreef BeriBeri het volgende:
Die Ali is sowieso een vreemdganger en een heel naar mannetje
Dit als bron nemen :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 11:32:33 #60
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203217537
Geloof er zelf geen moer van dat Ali iets raars heeft gedaan. Al vind ik het wel een bijzondere gast. Maar dat zien we later wel weer
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203217564
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geloof er zelf geen moer van dat Ali iets raars heeft gedaan. Al vind ik het wel een bijzondere gast. Maar dat zien we later wel weer
Ali minute-man B.

Hij verkracht heel Nederland al decennia lang met zijn kut muziek.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 11:35:15 #62
74056 crew  ToT
pi_203217580
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ali minute-man B.

Hij verkracht heel Nederland al decennia lang met zijn kut muziek.
Ik neem dat minute man wel een beetje met een korreltje zout. Als hij dat imago zou hebben, zou blijkbaar echt iedereen van zijn daden af moeten weten.
pi_203217586
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ali minute-man B.

Hij verkracht heel Nederland al decennia lang met zijn kut muziek.
Z'n 'muziek'-nummers duren helaas wél langer dan een minuut :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203217611
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik neem dat minute man wel een beetje met een korreltje zout. Als hij dat imago zou hebben, zou blijkbaar echt iedereen van zijn daden af moeten weten.
Ik ook hoor, maar er zijn wel 2 vrouwen die ogenschijnlijk los van elkaar beweren dat hij geen 5 minuten nodig heeft om zijn storting te doen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 11:39:50 #65
74056 crew  ToT
pi_203217638
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ook hoor, maar er zijn wel 2 vrouwen die ogenschijnlijk los van elkaar beweren dat hij geen 5 minuten nodig heeft om zijn storting te doen.
Hehe ja okee da's wel verdacht dan! :P
pi_203217826
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dit als bron nemen :')
Heb je de aflevering gezien?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203217835
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:52 schreef 09 het volgende:

[..]
Terechte column!
Mwah.... beetje makkelijk. Column zou ik t niet noemen.... stukje... een 'stukje'
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203217843
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Mwah.... beetje makkelijk. Column zou ik t niet noemen.... stukje... een 'stukje'
Inhoud is wel terecht. Vorm is wel weer niveau AD of naja iets erboven
  zondag 16 januari 2022 @ 11:58:23 #69
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203217874
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:19 schreef 09 het volgende:
Angela de Jong heeft weer eens een mening en iets met Samantha de Jong. Jammer dat het AD het artikel heeft afgeschermd.
Misschien kun je het via een van de zusterbladen nog lezen:
https://www.tubantia.nl/s(...)rtwoekeren~a37427e8/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_203217883
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:55 schreef 09 het volgende:

[..]
Inhoud is wel terecht. Vorm is wel weer niveau AD of naja iets erboven
Ja, de inhoud is al gauw 'terecht' als het over misbruik gaat. Maar dat is makkelijk scoren natuurlijk. Maarja, een mening van Angela de Jong. En meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Alsof Angela nu ineens ALLES begrijpt. Lol.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:59:57 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203217896
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:58 schreef Arizona het volgende:

[..]
Misschien kun je het via een van de zusterbladen nog lezen:
https://www.tubantia.nl/s(...)rtwoekeren~a37427e8/
https://www.topics.nl/-do(...)95-b50f-41c11c2e8a67
  Trouwste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 12:10:15 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_203218029
Chantal Janzen heeft op Instagram geen goed woord over voor de partijen en mensen die ‘blijkbaar al zo’n tien jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten’. De presentatrice vindt dat het voor alle medewerkers die met hart en ziel aan het programma meewerken, maar hier geen weet van hadden, daardoor verpest is.

,,Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo’n tien jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met ‘we zijn enorm geschrokken’: laat deze woorden aub over voor de slachtoffers”, begint Janzen haar pleidooi. ,,Ja, ik presenteer dit pas twee jaar en lees net in de pers dat ik er daarom ‘nog niet echt iets over kan zeggen’: Nee, het blijkt nu wel dat ik inderdaad heel veel weet over dit programma.”

Janzen noemt het ‘schandalig, verdrietig en frustrerend’ en wil dat duidelijk wordt hoe het nu echt zit en wat er is gebeurd. ,,Nu die doofpot omgooien en de waarheid op tafel.” In haar ogen is er ook maar één volgorde: ,,De slachtoffers en hun familie, en dan komt er heel lang niks, en daarna komen ergens pas alle medewerkers en gedupeerden, DIE zijn pas enorm geschrokken.”

Gisteren maakten RTL en producent ITV bekend The Voice of Holland voorlopig niet uit te zenden, omdat er aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik zijn binnengekomen. Bandleider Jeroen Rietbergen bekende zijn betrokkenheid en is per direct opgestapt.

Donderdag komt er een aflevering van het programma BOOS waarin de aantijgingen uitgebreid worden behandeld. Ook de vrouw die aangifte heeft gedaan tegen jurylid Ali B is bekend bij de makers van het programma. Al sinds het voorjaar zijn Tim Hofman en zijn BOOS-collega’s bezig met het onderzoek naar ongepast gedrag binnen The Voice en soortgelijke andere programma’s.

https://www.ad.nl/show/ch(...)d-op-tafel~abddc567/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 16 januari 2022 @ 12:12:18 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203218057
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef tong80 het volgende:

,,Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo’n tien jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met ‘we zijn enorm geschrokken’: laat deze woorden aub over voor de slachtoffers”, begint Janzen haar pleidooi.
Dat is toch letterlijk wat ze zelf als eerste reactie gaf? _O- Wat een act is dit mens.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:13:30 #74
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203218070
Chantal heeft ook gewoon banden met de Molletjes, sinds ze Johnny neukte.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:14:02 #75
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203218077
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch letterlijk wat ze zelf als eerste reactie gaf? _O- Wat een act is dit mens.
aahhaahaha ja idd!!! :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 12:14:48 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203218089
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Chantal heeft ook gewoon banden met de Molletjes, sinds ze Johnny neukte.
Vast en zeker ook ergens op een set?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 12:16:06 #77
74056 crew  ToT
pi_203218117
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vast en zeker ook ergens op een set?

:{²
Bij "Wie is De Mol" zeker; kijken of ze geblinddoekt de piemel kon herkennen?
  zondag 16 januari 2022 @ 12:16:24 #78
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203218121
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Chantal heeft ook gewoon banden met de Molletjes, sinds ze Johnny neukte.
Al is Linda al een behoorlijke tijd flink pissed op Chantal omdat ze een programma heeft overgenomen.
Zo goed is de band niet met de Molletjes volgens mij.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:17:47 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203218136
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vast en zeker ook ergens op een set?

:{²
Iig hebben ze voor een langere periode een relatie gehad. Geen one night stand iig.
pi_203218390
Chantal Janzen :r Die moet je echt niet onderschatten. Lijkt me een gehaaide vrouw.
pi_203218554
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dit als bron nemen :')
Heb je de aflevering wel gezien, of blaat je maar wat
pi_203218557
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal Janzen :r Die moet je echt niet onderschatten. Lijkt me een gehaaide vrouw.
Ja, waaronder na LInda ook met een eigen glossy gaan uitkomen.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 12:43:40 #83
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203218573
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:42 schreef BeriBeri het volgende:

[..]
Heb je de aflevering wel gezien, of blaat je maar wat
Waarom zou ik rioolpraat aanklikken en bekijken?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 16 januari 2022 @ 12:45:46 #84
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_203218611
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:42 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ja, waaronder na LInda ook met een eigen glossy gaan uitkomen.
Heeft Linda. Powered by Linda het Nederlandse alleenrecht op glossy's?
Zeer stabiel genie.
pi_203218663
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:45 schreef Donaldson het volgende:

[..]
Heeft Linda. Powered by Linda het Nederlandse alleenrecht op glossy's?
Nee, dat niet. Maar ik reageer op de gehaaidheid van Chantal.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:52:49 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203218727
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:48 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Nee, dat niet. Maar ik reageer op de gehaaidheid van Chantal.
Ging die vroeger ook niet met haar baas (Joop van den Ende) aan het kerstdiner?
pi_203218748
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waarom zou ik rioolpraat aanklikken en bekijken?
Lul dan niet
pi_203218809
Heel Hilversum zal wel huiveren, want no way dat dit enkel bij The Voice afspeelt. :') Heerlijk dat alles boven water komt.
pi_203218903
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef Bananenpap het volgende:
Heel Hilversum zal wel huiveren, want no way dat dit enkel bij The Voice afspeelt. :') Heerlijk dat alles boven water komt.
Heel de "showbizz" wereld is smerig.
Dat is al zo sinds het ontstaan er van.

Ze houden alleen goed de handjes boven de hoofden van elkaar.
Nationaal en internationaal.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 16 januari 2022 @ 13:04:22 #90
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203218939
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef Bananenpap het volgende:
Heel Hilversum zal wel huiveren, want no way dat dit enkel bij The Voice afspeelt. :') Heerlijk dat alles boven water komt.
Mensen, mensen toch. Komen we uit een ei? Dit komt overal voor!!!! Overal waar er sprake is van macht, belangen, bovenmatige knappe mensen en er zich ideale situaties voor doen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:05:23 #91
74056 crew  ToT
pi_203218975
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mensen, mensen toch. Komen we uit een ei? Dit komt overal voor!!!! Overal waar er sprake is van macht, belangen, bovenmatige knappe mensen en er zich ideale situaties voor doen.

:{²
Maar een opzet als The Voice is natuurlijk wel een enorm ideale situatie voor dit soort voorvallen.
Best kans dat dit seizoen geannuleerd wordt, misschien een jaartje rust tussendoor en dat ze dan met allerlei strenge nieuwe regels weer van start gaan.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:08:11 #92
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203219042
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Maar een opzet als The Voice is natuurlijk wel een enorm ideale situatie voor dit soort voorvallen.
Best kans dat dit seizoen geannuleerd wordt, misschien een jaartje rust tussendoor en dat ze dan met allerlei strenge nieuwe regels weer van start gaan.
Maar welke niet-b/c-artiest, die enigszins geloofwaardig kan zijn als coach, wil daar dan nog zitten.

Ze waren al aan het opraken, zodat er mensen als Glennis Grace opgetrommeld werden.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:08:53 #93
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203219060
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Maar een opzet als The Voice is natuurlijk wel een enorm ideale situatie voor dit soort voorvallen.
Zit wat in. Jonge naïeve mensen die opkijken naar bekende sterren. Dit heeft idd alle ingrediënten om het fout te laten gaan. Alleen waar ik niet bij kan: dit kan toch niet zonder dat anderen (collega's e.d.) hier lucht van krijgen? Dus ze houden elkaar de hand boven het hoofd. Of het is dusdanig genormaliseerd dat niemand er van opkijkt en er dus iets van zegt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203219066
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar welke niet-b/c-artiest, die enigszins geloofwaardig kan zijn als coach, wil daar dan nog zitten.

Ze waren al aan het opraken, zodat er mensen als Glennis Grace opgetrommeld werden.
Denk dat ze Dries Roelvink wel bereid weten te vinden hoor.
pi_203219103
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Medelijden met zijn vrouw, kennen we deze nog?

https://twitter.com/Alpte(...)296319570022402?s=20
Wat gebeurt hier?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 16 januari 2022 @ 13:11:43 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203219119
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:09 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Denk dat ze Dries Roelvink wel bereid weten te vinden hoor.
Ik zei 'enigszins geloofwaardig als coach'. :+
pi_203219123
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zit wat in. Jonge naïeve mensen die opkijken naar bekende sterren. Dit heeft idd alle ingrediënten om het fout te laten gaan. Alleen waar ik niet bij kan: dit kan toch niet zonder dat anderen (collega's e.d.) hier lucht van krijgen? Dus ze houden elkaar de hand boven het hoofd. Of het is dusdanig genormaliseerd dat niemand er van opkijkt en er dus iets van zegt.

:{²
Ze kijken er niet meer van op, Harvey Weinstein anyone?

Half het wereldje wist wat hij deed.
Maar ze bleven stil.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:12:40 #98
74056 crew  ToT
pi_203219144
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar welke niet-b/c-artiest, die enigszins geloofwaardig kan zijn als coach, wil daar dan nog zitten.

Ze waren al aan het opraken, zodat er mensen als Glennis Grace opgetrommeld werden.
Winnaars van vorige jaren misschien? _O-
  zondag 16 januari 2022 @ 13:13:23 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203219157
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ze kijken er niet meer van op, Harvey Weinstein anyone?

Half het wereldje wist wat hij deed.
Maar ze bleven stil.
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo. Want vanuit het wereldje zelf gaat het niet gebeuren, geen enkel zelfreinigend vermogen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:13:48 #100
74056 crew  ToT
pi_203219167
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo.
Heb je straks geen BN'er meer over op tv...
  zondag 16 januari 2022 @ 13:13:52 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203219170
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Winnaars van vorige jaren misschien? _O-
O ja. D-artiesten (of het hele alfabet vanaf daar t/m z). Ook niet b/c.

Qua status iig. Goed kunnen zingen was doorgaans het probleem niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 16-01-2022 13:22:37 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:14:42 #102
74056 crew  ToT
pi_203219192
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]
O ja. D-artiesten. Ook niet b/c.
Ach er zaten af en toe wel aardige er tussen, maar het grootste gros zou ik me niet eens meer kunnen herinneren.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:16:04 #103
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203219221
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:08 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar welke niet-b/c-artiest, die enigszins geloofwaardig kan zijn als coach, wil daar dan nog zitten.

Ze waren al aan het opraken, zodat er mensen als Glennis Grace opgetrommeld werden.
Zanger Petro , Manita , Anita & Ed.
Genoeg keuze hoor
Ik ben inmiddels overleden
pi_203219259
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:11 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik zei 'enigszins geloofwaardig als coach'. :+
De meeste die er nu zitten zijn dat toch ook al niet?
pi_203219265
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo. Want vanuit het wereldje zelf gaat het niet gebeuren, geen enkel zelfreinigend vermogen.
De vrouwen doen het zelf ook gewoon. Dat is geen victimblaming naar gewoon een onderbelicht deel van de metoo situatie.
Het zijn echt niet alleen maar verkrachtende mannen die misbruik maken van de situatie.
Velen bukken gewillig, prima maar dan niet later klagen erover.
pi_203219285
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Heb je straks geen BN'er meer over op tv...
Waarmee het BN'er ras langzaam uitsterft. Dat is een aantrekkelijk vooruitzicht.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:18:56 #107
74056 crew  ToT
pi_203219286
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
De meeste die er nu zitten zijn dat toch ook al niet?
Ach, het dieptepunt is in ieder geval al achter ons:

pi_203219382
Straks blijkt dat Jan R ook in de schaatswereld actief is geweest, met zijn Dubbele Rietbergers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:25:50 #109
74056 crew  ToT
pi_203219421
Mocht het toch weer door gaan, verwacht ik veranderingen als:
- Geen bbq's thuis meer.
- Kandidaten mogen alleen ter plekke gecoached worden in bijzijn van minstens 2 andere mensen. Geen hotel-afspraakjes en dergelijke meer. Liefst zo veel mogelijk met draaiende camera's.
- Eventueel alleen coach-duo's, zoals met Nick&Simon, maar dan liefst een man en een vrouw.
- Kleedkamers zijn off limits voor coaches. Camera's bij de ingangen.
pi_203219424
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Winnaars van vorige jaren misschien? _O-
Maan is al semi-coach
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:26:17 #111
74056 crew  ToT
pi_203219429
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef Benny het volgende:

[..]
Maan is al semi-coach
:Y
  zondag 16 januari 2022 @ 13:29:04 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203219493
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Heb je straks geen BN'er meer over op tv...
lijkt me prima
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203219566
De mensen die van het vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes. :r
  zondag 16 januari 2022 @ 13:33:39 #114
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203219593
quote:
16s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Gibson88 het volgende:
De mensen die van he vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes. :r
Vanwege de cirkel van wegkijkers kunnen de viespeuken ongestoord hun gang gaan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:33:59 #115
74056 crew  ToT
pi_203219601
quote:
16s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Gibson88 het volgende:
De mensen die van he vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes. :r
Dan hou je hooguit 2 stagiaires en een slaperige schoonmaker over.
pi_203219626
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vanwege de cirkel van wegkijkers kunnen de viespeuken ongestoord hun gang gaan.
Treurig maar waar.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:37:15 #117
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203219656
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daarom is het zo fijn dat die viespeuken worden exposed sinds #metoo. Want vanuit het wereldje zelf gaat het niet gebeuren, geen enkel zelfreinigend vermogen.
Dat wereldje zoals wij dat kennen bestaat misschien wel bij de gratie van die misbruiken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 13:38:54 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203219682
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
De vrouwen doen het zelf ook gewoon. Dat is geen victimblaming naar gewoon een onderbelicht deel van de metoo situatie.
Het zijn echt niet alleen maar verkrachtende mannen die misbruik maken van de situatie.
Velen bukken gewillig, prima maar dan niet later klagen erover.
Sterker nog, het heeft ze voordeel opgeleverd. Dus eigenlijk was het een zakelijke transactie.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203219689
Waarom komen er nou nooit van dat soort verhalen over vrouwelijke BN'ers ?
Oh wacht, die kunnen niet met hun pik denken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:39:58 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203219701
quote:
16s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:32 schreef Gibson88 het volgende:
De mensen die van het vermeende misbruik afwisten maar niks gezegd hebben zijn wat mij betreft net zo schuldig. Eruit met dat gajes. :r
Wie kun je blaimen als dat normaal is in dat wereldje? Iedereen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203219734
Ronduit smerig. En dan lijkt op het eerste gezicht Marco B. er nog aardig vanaf te komen.
pi_203219740
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wie kun je blaimen als dat normaal is in dat wereldje? Iedereen?

:{²
Ja.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:42:17 #123
74056 crew  ToT
pi_203219743
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Sterker nog, het heeft ze voordeel opgeleverd. Dus eigenlijk was het een zakelijke transactie.

:{²
Tja regelmatig is een bovengemiddeld getalenteerde zanger/zangeres er uit getrapt om een veel matigere binnen te houden, dus dan zou je kunnen denken dat deze transacties wel eerlijk verlopen zijn; afspraken worden na het spreiden van je benen dus wel nagekomen, ten koste van betere kandidaten.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:42:49 #124
74056 crew  ToT
pi_203219754
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:41 schreef Ronzz het volgende:
Ronduit smerig. En dan lijkt op het eerste gezicht Marco B. er nog aardig vanaf te komen.
Voorlopig. Geen idee wat voor beerput er donderdag verder open getrokken gaat worden.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:44:31 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203219773
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers. Dat zal richting de 5 miljoen gaan denk ik.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 13:54:02 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203219931
twitter


En dat is één.
pi_203219986
Dat het maar volledig opgedoekt mag worden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 13:58:55 #128
74056 crew  ToT
pi_203220003
quote:
16s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef Gibson88 het volgende:
Dat het maar volledig opgedoekt mag worden.
Ach het is aardig hersenloos vermaak als er echt serieus geen kut op tv te zien is, je alles op Netflix al bekeken hebt en FOK! weer eens schijttraag loopt.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:02:11 #129
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203220074
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

En dat is één.
Bureaus die adviseren hoe imagoschade te beperken gaan een geweldig jaar tegemoet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203220076
Het is koud, het is guur....
pi_203220100
quote:
Ja, van Maan wisten we het eigenlijk al wel hoor.
pi_203220290
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

En dat is één.
Iedereen doet het met elkaar op het mediapark behalve Johan Derksen dus zou deugbrigades als T-Mobile überhaupt wel iets moeten sponsoren?
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:32:19 #133
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220630
Vanuit SHO
Zien: “Dit heeft Jan Smit zijn vrouw geflikt, Maan is het topje van de ijsberg!”

Jan Smit zou volgens verschillende geruchten op heterdaad betrapt zijn met Maan door zijn vrouw. Hierdoor zou de zanger het huis uit gezet zijn door Lisa, zijn vrouw. Het juicekanaal Reality.FBI schreef destijds het volgende over de kwestie: “Dat Jan en Monique ruzie hebben zou de volgende reden hebben.

quote:
Toen Jan begin 2020 een burn-out kreeg, zou hij tijdelijk uit huis zijn gegaan. Dit blijkt volgens een buurvrouw een broodje aap verhaal. Jan zou destijds door Lisa (zijn vrouw) zijn betrapt met Maan. Lisa heeft Jan uit huis gegooid. Beide zussen van Jan kozen Lisa’s kant. Vandaar de bekoelde relatie tussenbeide.”
Dit kwam destijds ter sprake omdat veel mensen verontwaardigd waren vanwege de samenwerkingstop tussen de broer en zus. De burn-out van Jan zou volgens verschillende verhalen alleen iets zijn om de relatieproblemen in alle rust op te kunnen lossen. Onder andere ‘Utopianieuws’ schrijft hierover. Maar er is meer.

Jan Smit-verhalen komen boven water?
De zanger zou volgens deze roddelwebsite wel vaker de stoute schoenen aangetrokken hebben in het verleden. Deze geruchten gaan flink terug de tijd in. Hetzelfde roddelkanaal schrijft namelijk dat de zanger ook eens zijn kans heeft proberen te pakken bij een bezoek in Afghanistan. In 2010 is de zanger naar het land afgereisd om op te treden voor Nederlandse militairen die daar gepositioneerd zaten. Het kanaal schrijft: “Hij daar heeft geprobeerd om een vrouwelijke militair het bed in te krijgen. Helaas voor Jan liep hij een blauwtje op omdat de vrouw op het laatste moment weigerde.” We zullen hier vast en zeker meer te horen over krijgen via de welbekende juicekanalen:

Yvonne Coldeweijer richt zich op Maan!
De vraag die de volger aan Coldeweijer stelt is: “Steenwinkel en haar mannen. Ali B, Jan Smit, Marco. Is zij zo losbandig?” Hiermee worden natuurlijk de eerder genoemde verhalen bedoelt waarbij Maan het een en ander gedaan zou hebben met deze artiesten. Het antwoord van Coldeweijer is dan ook duidelijk: “Facts. Het is een drukke meid.” Of we nu een reactie van een van de vier kunne gaan verwachten nu Coldeweijer dit heeft aangekaard kunnen we niet zeggen. We zullen het de aankomende weken vast en zeker horen! Hieronder meer vanaf 25:47!

https://showmag.nl/showbi(...)s-maan-zo-losbandig/
https://showmag.nl/showbi(...)opje-van-de-ijsberg/
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 14:32:47 #134
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203220640
Ook vanuit SHO

Chantal Janzen lijkt Mol-familie te beschuldigen, Wendy van Dijk zwijgt

quote:
[...]

Chantal woest over doofpot
Nu lijkt ook Chantal Janzen uit te halen naar de familie De Mol. "Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo'n 10 jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met 'we zijn enorm geschrokken': laat deze woorden a.u.b. over voor de slachtoffers", schrijft ze.

Ze vervolgt: "Ja, ik presenteer dit pas twee jaar, en lees net in de pers dat ik er daarom 'nog niet echt iets over kan zeggen'. Nee, het blijkt nu wel dat ik inderdaad heel veel NIET weet over dit programma. Maar twee jaar is lang genoeg om te weten dat er ook heel veel mensen, het merendeel, zijn die er WEL zuiver en snoeihard aan meewerken."

Verdrietig en frustrerend
Die onwetende meerderheid had en heeft hart voor het programma, benadrukt Chantal. "En het werk van deze grote groep mensen, leiding, opdrachtgevers, kandidaten en medewerkers, wordt nu verpest door de acties en het geheimhouden van een kleinere groep mensen door de jaren heen."

"Schandalig, verdrietig en frustrerend is het. Nu die doofpot omgooien en de waarheid op tafel. De slachtoffers en hun familie, en dan komt er heel lang niks, en daarna komen ergens pas alle medewerkers en gedupeerden, DIE zijn pas enorm geschrokken."

'Enorm geschrokken'
Chantal noemt geen namen, maar ze heeft het dus over partijen die in de pers reageren met 'we zijn enorm geschrokken'. Er is maar één partij die in exact die bewoordingen heeft gereageerd en dat is het Talpa van John de Mol. En hij is volgens Angela de Jong enorm aan het jokkebrokken.

De huidige Voice-producent ITV liet in zijn reactie weten 'geschokt' te zijn en RTL sprak over aantijgingen die 'niet bekend waren bij RTL'. Dat Chantal naar deze partijen, met wie ze momenteel samenwerkt, wijst, is onwaarschijnlijk.

[...]
pi_203220704
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:41 schreef Ronzz het volgende:
Ronduit smerig. En dan lijkt op het eerste gezicht Marco B. er nog aardig vanaf te komen.
Met een beetje geluk gaan ze elkaar verlinken, zo zijn die BNers dan ook wel weer op insta je steun betuigen maar aan de andere kant even anoniem een filmpje van Marco B die op een of ander Mokkel aan het rijden is openbaar maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203220748
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:11 schreef Nober het volgende:

[..]
Iedereen doet het met elkaar op het mediapark behalve Johan Derksen dus zou deugbrigades als T-Mobile überhaupt wel iets moeten sponsoren?
T-Mobile naait haar klanten dan weer op een andere manier aldus Youp.
Het is koud, het is guur....
pi_203220783
Maan heeft met iedereen seks behalve mij :(. Maar dat is logisch voor een fokker zonder de seks.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 14:43:20 #138
74056 crew  ToT
pi_203220842
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Maan heeft met iedereen seks behalve mij :(. Maar dat is logisch voor een fokker zonder de seks.
_O- En janken bij het zien van een piemel van een stripper. :')
Misschien omdat die stripper geen machtige BN'er was die haar carrière verder kon helpen? :P
pi_203220963
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

En dat is één.
Die zijn bij de opvolger gewoon weer terug hoor dat is het kwalijke ze geven niet om het gedrag maar om hun eigen imago. Bedrijven hebben zat mogelijkheden om reclame te maken ze hoeven dit soort talentenjachten of reality tv niet te sponsoren waar het grensoverschrijdende gedrag kennelijk welig tiert.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 16 januari 2022 @ 15:04:11 #140
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203221270
Wat is er met die Maan aan de hand? En waarom vallen die (getrouwde) mannen er allemaal voor? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:07:18 #141
74056 crew  ToT
pi_203221333
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Maan aan de hand? En waarom vallen die (getrouwde) mannen er allemaal voor? :?

:{²
Dat hemellichaam heeft een hemels lichaam dat ze blijkbaar flink gebruikt voor haar carrière?
  zondag 16 januari 2022 @ 15:07:31 #142
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203221338
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Maan aan de hand? En waarom vallen die (getrouwde) mannen er allemaal voor? :?

:{²
Kijk er eens goed naar.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:09:47 #143
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203221388
Smullen _O-
pi_203221424
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Maan aan de hand? En waarom vallen die (getrouwde) mannen er allemaal voor? :?

:{²
Kennelijk doet Maan wel dingen die de partners van die mannen niet willen doen. Als je eigen vrouw als een zak ijs in bed ligt en Maan een all you can eat buffet is dan is de keus snel gemaakt kennelijk.
En of er iets met haar aan de hand is weet ik niet zolang ze vrijgezel is en het uit vrije wil doet moet zij dat daten. Die mannen daarentegen hadden ballen moeten hebben en zeggen nee dat doe ik niet ik ben getrouwd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 16 januari 2022 @ 15:14:02 #145
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203221486
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Kennelijk doet Maan wel dingen die de partners van die mannen niet willen doen. Als je eigen vrouw als een zak ijs in bed ligt en Maan een all you can eat buffet is dan is de keus snel gemaakt kennelijk.
En of er iets met haar aan de hand is weet ik niet zolang ze vrijgezel is en het uit vrije wil doet moet zij dat daten. Die mannen daarentegen hadden ballen moeten hebben en zeggen nee dat doe ik niet ik ben getrouwd.
Wist Maan niet dat het om getrouwde mannen ging?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:14:45 #146
74056 crew  ToT
pi_203221505
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wist Maan niet dat het om getrouwde mannen ging?

:{²
Als je je benen al spreidt om je carrière een boost te geven, dan zal de huwelijkse staat van je bedpartners er ook vrij weinig meer toe doen.
pi_203221583
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Als je je benen al spreidt om je carrière een boost te geven, dan zal de huwelijkse staat van je bedpartners er ook vrij weinig meer toe doen.
Dat Maan dienst doet als Gooische spermabank weten we inmiddels maar laten we de rollen van de mannen ook niet goedpraten. Als getrouwde kerel heb je gewoon van andere vrouwen af te blijven ook al bieden ze zichzelf aan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:19:26 #148
74056 crew  ToT
pi_203221598
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:18 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat Maan dienst doet als Gooische spermabank weten we inmiddels maar laten we de rollen van de mannen ook niet goedpraten. Als getrouwde kerel heb je gewoon van andere vrouwen af te blijven ook al bieden ze zichzelf aan.
Oh dat sowieso natuurlijk!
Zelfs als vrouwlief blijkbaar een oogje dicht knijpt, zoals volgens de roddels in huize Borsato scheen te gebeuren.
pi_203221602
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Maan aan de hand? En waarom vallen die (getrouwde) mannen er allemaal voor? :?

:{²
Maan is graag volle maan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:19:47 #150
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203221606
Martijn Krabbe presenteert 10 jaar the Voice. Dat hij hier nooit wat van gemerkt heeft
Ik hoor dat Johnny morgen op tv is. Wie weet weet hij iets meer

LEUK!
pi_203221648
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:19 schreef the-eye het volgende:
Martijn Krabbe presenteert 10 jaar the Voice. Dat hij hier nooit wat van gemerkt heeft
Geloof jij het?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203221666
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wist Maan niet dat het om getrouwde mannen ging?

:{²
Vast wel maar dat is Maan d'r probleem toch niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203221667
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Oh dat sowieso natuurlijk!
Zelfs als vrouwlief blijkbaar een oogje dicht knijpt, zoals volgens de roddels in huize Borsato scheen te gebeuren.
En als vrouw of man met eigenwaarde knijp je geen oogje te als je partner vreemdgaat (en je hebt geen open relatie).

Het houdt elkaar lekker in stand in BN'er land zo te lezen. Ze hebben elkaar allemaal verdiend denk ik dan.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:23:01 #154
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203221673
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Geloof jij het?
Nee tuurlijk niet.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:24:02 #155
74056 crew  ToT
pi_203221693
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:19 schreef the-eye het volgende:
Martijn Krabbe presenteert 10 jaar the Voice. Dat hij hier nooit wat van gemerkt heeft
Ik hoor dat Johnny morgen op tv is. Wie weet weet hij iets meer

LEUK!
Nu HEB ik niet bepaald het vermoeden dat hij een buitensporig hoog iq heeft......
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:25:30 #156
74056 crew  ToT
pi_203221712
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En als vrouw of man met eigenwaarde knijp je geen oogje te als je partner vreemdgaat (en je hebt geen open relatie).

Het houdt elkaar lekker in stand in BN'er land zo te lezen. Ze hebben elkaar allemaal verdiend denk ik dan.
"Hee liefje, kus! Zware dag gehad op het werk? Welk grietje heeft jou vandaag weer bevredigd? Oh die? Ohhh zij komt zo sympathiek over, maar zingen kan ze niet echt. Oraal trouwens? Of vaginaal, anaal, of alledrie? Oh we eten vanavond trouwens andijviestamppot, is dat goed?"
pi_203221715
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En als vrouw of man met eigenwaarde knijp je geen oogje te als je partner vreemdgaat (en je hebt geen open relatie).

Het houdt elkaar lekker in stand in BN'er land zo te lezen. Ze hebben elkaar allemaal verdiend denk ik dan.
Op dat niveau waar het dus om miljoenen euro's gaat wordt alles geaccepteerd.
pi_203221763
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Oh dat sowieso natuurlijk!
Zelfs als vrouwlief blijkbaar een oogje dicht knijpt, zoals volgens de roddels in huize Borsato scheen te gebeuren.
Nou lijkt mevrouw Borsato me ook niets aan maar dan moet je gaan scheiden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 16 januari 2022 @ 15:29:50 #159
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_203221782
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Maan aan de hand? En waarom vallen die (getrouwde) mannen er allemaal voor? :?

:{²
Naïef, zachtaardig meisje met een ietwat dromerige blik en leuk lichaam. Straalt in alles uit dat ze graag geleid wil worden. Als dan ook nog blijkt dat dit laatste betekent dat ze niet moeilijk doet over het spreiden van de beentjes..
  zondag 16 januari 2022 @ 15:30:24 #160
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203221785
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:14 schreef ToT het volgende:
Wist Maan niet dat het om getrouwde mannen ging?
Wist Maan niet dat het om getrouwde mannen ging?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 15:33:02 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203221814
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef vipergts het volgende:

[..]
Vast wel maar dat is Maan d'r probleem toch niet.
Nee, het is niet haar probleem. Maar met haar gedrag maakt ze het wel een probleem van anderen. Een groot probleem. Maar ik bedoel, 3 volwassen kerels (misschien meer) die allemaal voor haar vallen. Dat moet wel iets bijzonders zijn. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:34:31 #162
74056 crew  ToT
pi_203221840
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wist Maan niet dat het om getrouwde mannen ging?

:{²
Ongetwijfeld wel, maar ze gaf wel en geen neuk. :P
pi_203221842
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, het is niet haar probleem. Maar met haar gedrag maakt ze het wel een probleem van anderen. Een groot probleem. Maar ik bedoel, 3 volwassen kerels (misschien meer) die allemaal voor haar vallen. Dat moet wel iets bijzonders zijn. :N

:{²
Die getrouwde kerels waren er zelf bij natuurlijk. Waar er twee vrijwillig seks met elkaar hebben zijn er twee schuldig. En de getrouwde van de twee meer als de ander.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:41:07 #164
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203221952
40 mensen hebben een brief van BOOS gehad met de vraag of ze willen reageren. Dit wordt lachen
pi_203221961
quote:
9s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is toch ook te ranzig voor woorden, je omhoog pijpen op de Hilversumse apenrots.
En dan doen alsof je trauma's opgelopen hebt van een simpele streaker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:43:21 #166
74056 crew  ToT
pi_203222007
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef the-eye het volgende:
40 mensen hebben een brief van BOOS gehad met de vraag of ze willen reageren. Dit wordt lachen
Ow ik dacht dat ze juist al 40 mensen hadden die iets wilden zeggen? :?
  zondag 16 januari 2022 @ 15:47:02 #167
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203222073
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow ik dacht dat ze juist al 40 mensen hadden die iets wilden zeggen? :?
Ja ik lul. Verkeerd begrepen
  zondag 16 januari 2022 @ 15:47:19 #168
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_203222079
Vroegah was alles beter en mocht uit naam van "de bedoeling van de show" tenminste nog alles

https://mobile.twitter.co(...)/1265271223698759680

Die blik er ook bij van Paul :')
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:49:34 #169
74056 crew  ToT
pi_203222119
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
Vroegah was alles beter en mocht uit naam van "de bedoeling van de show" tenminste nog alles

https://mobile.twitter.co(...)/1265271223698759680

Die blik er ook bij van Paul :')
Er is ook een filmpje van een tv-presentator die continu kleine meisjes op de mond zat te kussen.
Vreemd genoeg is hij maar 1 seizoen op tv geweest.
pi_203222138
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, het is niet haar probleem. Maar met haar gedrag maakt ze het wel een probleem van anderen. Een groot probleem. Maar ik bedoel, 3 volwassen kerels (misschien meer) die allemaal voor haar vallen. Dat moet wel iets bijzonders zijn. :N

:{²
Die mannen vielen niet voor haar, het gras was bij de buren groener als zij er een losse seksuele moraal op na wil houden en haar carrière daarmee een boost geeft is dat haar goed recht. Die mannen dachten iets te winnen maar zoals nu blijkt liggen zij K.O. en zij niet. Ook al is je vrouw oud saai en ben je op d'r uitgekeken vreemgaan die je niet ook niet als Maan met je flirt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203222140
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:51:17 #172
74056 crew  ToT
pi_203222149
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef Werkman het volgende:

[..]

Haha die had ik juist van hier! :D Maar tof! ^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:52:44 #173
74056 crew  ToT
pi_203222181
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:50 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die mannen vielen niet voor haar, het gras was bij de buren groener als zij er een losse seksuele moraal op na wil houden en haar carrière daarmee een boost geeft is dat haar goed recht. Die mannen dachten iets te winnen maar zoals nu blijkt liggen zij K.O. en zij niet. Ook al is je vrouw oud saai en ben je op d'r uitgekeken vreemgaan die je niet ook niet als Maan met je flirt.

versus:
  zondag 16 januari 2022 @ 15:58:18 #174
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203222291
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:52 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
versus:
[ afbeelding ]
Kan dat niet in een spoiler jezus. Ik kende heel Maan niet maar die ziet er dus braver uit dan ze is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 16 januari 2022 @ 16:00:42 #176
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203222349
quote:
Zo nasty dit. :r wat een enge mensen. Puur vergif al dit volk. #cancelBNers
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:04:38 #177
74056 crew  ToT
pi_203222440
quote:
_O- Druipt er van af, maar ze zou nog nooit een vriendje gehad hebben? :')
  zondag 16 januari 2022 @ 16:09:56 #178
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203222546
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:04 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Druipt er van af, maar ze zou nog nooit een vriendje gehad hebben? :')
Dat zegt ze dan ook zo out of the blue.
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:04 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Druipt er van af, maar ze zou nog nooit een vriendje gehad hebben? :')
Maar Marco gaat haar helpen _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:11:26 #179
74056 crew  ToT
pi_203222584
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:09 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat zegt ze dan ook zo out of the blue.
[..]
Maar Marco gaat haar helpen _O-
"Ik prik haar vliesje wel even door!" :T
  zondag 16 januari 2022 @ 16:11:52 #180
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203222598
quote:
LOL. Dit laat weinig aan de verbeelding over. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203222620
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:22 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En als vrouw of man met eigenwaarde knijp je geen oogje te als je partner vreemdgaat (en je hebt geen open relatie).

Het houdt elkaar lekker in stand in BN'er land zo te lezen. Ze hebben elkaar allemaal verdiend denk ik dan.
Die "talentenshows" zijn gewoon de dekmantel (no pun intended) om vers, jong neukvlees te ronselen voor bn-ers. Terwijl hun vrouw zich ergens in één of andere privékliniek vol laat spuiten met botox liggen zij in de kleedkamer van een televisiestudio één of ander gewillig, maar talentloos minderjarig hertje vol te spuiten met zangzaad.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:14:19 #182
74056 crew  ToT
pi_203222653
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die "talentenshows" zijn gewoon de dekmantel (no pun intended) om vers, jong neukvlees te ronselen voor bn-ers. Terwijl hun vrouw zich ergens in één of andere privékliniek vol laat spuiten met botox liggen zij in de kleedkamer van een televisiestudio één of ander gewillig, maar talentloos minderjarig hertje vol te spuiten met zangzaad.
Niet altijd minderjarig hoor; Marco lijkt bij Maan geduldig te hebben gewacht tot ze legaal was.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:15:32 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203222678
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die "talentenshows" zijn gewoon de dekmantel (no pun intended) om vers, jong neukvlees te ronselen voor bn-ers. Terwijl hun vrouw zich ergens in één of andere privékliniek vol laat spuiten met botox liggen zij in de kleedkamer van een televisiestudio één of ander gewillig, maar talentloos minderjarig hertje vol te spuiten met zangzaad.
Mooie troll. 10 voor de uitvoering.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 16:15:49 #184
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203222684
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die "talentenshows" zijn gewoon de dekmantel (no pun intended) om vers, jong neukvlees te ronselen voor bn-ers. Terwijl hun vrouw zich ergens in één of andere privékliniek vol laat spuiten met botox liggen zij in de kleedkamer van een televisiestudio één of ander gewillig, maar talentloos minderjarig hertje vol te spuiten met zangzaad.
Ach joh, die vrouwen hebben misschien ook een toy boy. Ik gun het ze wel in ieder geval.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203222703
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mooie troll. 10 voor de uitvoering.

:{²
Mwa zit toch een kern van waarheid in.

The Voice
NPO (Paul de Leeuw gaan al jaren geruchten over)
Studio 100 (acteur uit Wizzy en Woppy hebben ze vorig jaar gepakt geloof ik met kinderporno etc)
Mickey Mouse Club Amerika (vele verhalen met o.a. Britney etc etc)

En ga zo maar door.
pi_203222811
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Niet altijd minderjarig hoor; Marco lijkt bij Maan geduldig te hebben gewacht tot ze legaal was.
Hij heeft dus geen loepzuivere Led Zeppelin gedaan. :P
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203222831
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ach joh, die vrouwen hebben misschien ook een toy boy. Ik gun het ze wel in ieder geval.
Zou me niets verbazen dat die bn-mannetjes dan weer zo hypocriet zijn dat ze dat dan weer niet van hun vrouw accepteren. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203222903
Heilig Maantje zwijgt
SOONY
  zondag 16 januari 2022 @ 16:29:25 #189
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203222958
Maar, wat heeft die Maan nu te maken met The Voice?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:30:11 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203222978
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:26 schreef DKUp het volgende:
Heilig Maantje zwijgt
Ze heeft iets onschuldigs en stouts tegelijk over zich. Kenmerken die als een magneet werken op de hitsige man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 16 januari 2022 @ 16:32:00 #191
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203223010
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
LOL. Dit laat weinig aan de verbeelding over. :')

:{²
"Ik hoef geen vriendje want ik kan me zo prima vermaken" of iets in die trant

_O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:33:07 #192
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_203223033
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:26 schreef DKUp het volgende:
Heilig Maantje zwijgt
Waarom zou ze wat moeten zeggen?
  zondag 16 januari 2022 @ 16:34:01 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_203223050
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mooie troll. 10 voor de uitvoering.

:{²
Zeg, rapper Boef nog gevolgd? Hij is vader geworden van een dochter.
pi_203223051
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef Wertha het volgende:

[..]
Waarom zou ze wat moeten zeggen?
Ze is onderdeel van het huidige seizoen.
SOONY
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:34:10 #195
74056 crew  ToT
pi_203223052
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef Wertha het volgende:

[..]
Waarom zou ze wat moeten zeggen?
Omdat ze zich snoeihard door een hele meute machtige BN'ers heeft laten uitwonen en er dus wel het één en ander over lijkt te weten?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:34:51 #196
74056 crew  ToT
pi_203223060
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:34 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ze is onderdeel van het huidige seizoen.
En dit idd! :Y Ze weet hoe de vork in de steel zit, en ze doet gewoon mee aan dit alles.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:35:04 #197
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203223064
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
"Ik hoef geen vriendje want ik kan me zo prima vermaken" of iets in die trant

_O-
"ik kan doen wat ik wil."

je hebt een hele stoute wil meisje! :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:35:53 #198
74056 crew  ToT
pi_203223076
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"ik kan doen wat ik wil."

je hebt een hele stoute wil meisje! :')

:{²
Ja, ze moet billenkoek krijgen! :Y
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:36:40 #199
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223089
Dit zat er toch al jaren aan te komen joh. Al een jaar of 10/15 zie je dezelfde kut BN'ers elkaar klusjes toeschuiven danwel veren in de poepert steken. Met talent heeft het niets te maken, anders dan ''bekend'' zijn. Vicieuze cirkel dus; en macht corrumpeert naast dat seks al sinds mensenheugenis gebruikt is als macht/ruilmiddel.

Eigenlijk een soort zieke sekte dat op hoog niveau heeft weten te komen, maar vlak de kijkers ook nier uit. Niet dat zij verantwoordelijk zijn voor misbruik, absoluut niet ; maar hele volksstammen keken naar dit hersenverschrompelende zooitje uit het gooi. Jaren lang. Het is een goed signaal van het morele failliet van veel mensen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 16 januari 2022 @ 16:36:55 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203223091
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja, ze moet billenkoek krijgen! :Y
Eigenlijk vind ik die kerels maar zielig. Ze zijn weerloos. Als je zoiets letterlijk en figuurlijk in je schoot geworpen krijgt. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203223112
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Eigenlijk vind ik die kerels maar zielig. Ze zijn weerloos. Als je zoiets letterlijk en figuurlijk in je schoot geworpen krijgt. :')

:{²
Hersenloos bedoel je.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:39:18 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203223131
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Hersenloos bedoel je.
Ja, dat wordt je er vanzelf wel van. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:39:25 #203
74056 crew  ToT
pi_203223133
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Eigenlijk vind ik die kerels maar zielig. Ze zijn weerloos. Als je zoiets letterlijk en figuurlijk in je schoot geworpen krijgt. :')

:{²
Ow ik vind het echt wel een lekker mokkel om te zien, maar ik ben met een knappe 25-jarige getrouwd, dus ik sla over! :D
pi_203223143
quote:
13s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zat er toch al jaren aan te komen joh. Al een jaar of 10/15 zie je dezelfde kut BN'ers elkaar klusjes toeschuiven danwel veren in de poepert steken. Met talent heeft het niets te maken, anders dan ''bekend'' zijn. Vicieuze cirkel dus; en macht corrumpeert naast dat seks al sinds mensenheugenis gebruikt is als macht/ruilmiddel.

Eigenlijk een soort zieke sekte dat op hoog niveau heeft weten te komen, maar vlak de kijkers ook nier uit. Niet dat zij verantwoordelijk zijn voor misbruik, absoluut niet ; maar hele volksstammen keken naar dit hersenverschrompelende zooitje uit het gooi. Jaren lang. Het is een goed signaal van het morele failliet van veel mensen.
Het is de afgelopen 10 jaar ook moeilijk te missen met al de BN inteelt shows voor elkaar met elkaar op die rtl zenders.
Hopelijk is dit de voorzet tot het einde ervan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203223168
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:39 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow ik vind het echt wel een lekker mokkel om te zien, maar ik ben met een knappe 25-jarige getrouwd, dus ik sla over! :D
Over 30 jaar is ze misschien wel moddervet en heeft geen zin meer in sex.
Dan is zo'n lekker jong ding best wel aanlokkelijk...
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:41:49 #206
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223169
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:40 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Het is de afgelopen 10 jaar ook moeilijk te missen met al de BN inteelt shows voor elkaar met elkaar op die rtl zenders.
Hopelijk is dit de voorzet tot het einde ervan.
Eens, ik had het er dit weekend nog over met kameraden. Waar je vroeger nog wel eens shows zag waar jan met de pet centraal stond (of dat kon zijn) is het nu allemaal onder de vlag van een BN'er, jongens tegen de meisjes, talentenjachten. Allemaal leuk ; maar er moet en zal een BN'er in zitten. Die het zichzelf ook nog eens een heel zwaar aanrekent dat 'ie er zit.

Toen Max wereldkampioen werd zag je die flikkers ook allemaal genoegzaam selfies maken. Het gaat die mensen helemaal niet om anderen. Alleen zichzelf.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:43:40 #207
74056 crew  ToT
pi_203223196
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eens, ik had het er dit weekend nog over met kameraden. Waar je vroeger nog wel eens shows zag waar jan met de pet centraal stond (of dat kon zijn) is het nu allemaal onder de vlag van een BN'er, jongens tegen de meisjes, talentenjachten. Allemaal leuk ; maar er moet en zal een BN'er in zitten. Die het zichzelf ook nog eens een heel zwaar aanrekent dat 'ie er zit.

Toen Max wereldkampioen werd zag je die flikkers ook allemaal genoegzaam selfies maken. Het gaat die mensen helemaal niet om anderen. Alleen zichzelf.
Gênante freestyle raps, zichzelf filmen i.p.v. wat er daadwerkelijk gebeurde enz.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 16:43:42 #208
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203223197
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
Maar, wat heeft die Maan nu te maken met The Voice?
Ze is winnaar, heeft schijnbaar toen achter de schermen met Marco en Ali zitten prutsen en werkt daar nu.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:44:39 #209
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223206
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Gênante freestyle raps, zichzelf filmen i.p.v. wat er daadwerkelijk gebeurde enz.
Precies dat. Zo zijn er legio voorbeelden, helaas.
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze is winnaar, heeft schijnbaar toen achter de schermen met Marco en Ali zitten prutsen en werkt daar nu.
Glad ijs natuurlijk want er is niks bewezen maar het heeft er alle schijn van dat ze zichzelf omhoog geneukt heeft ja.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 16 januari 2022 @ 16:44:48 #210
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_203223208
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze is winnaar, heeft schijnbaar toen achter de schermen met Marco en Ali zitten prutsen en werkt daar nu.
:o
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_203223213
Die Chantal wist natuurlijk ook nergens van,tuurlijk Blondie :W
https://www.telegraaf.nl/c/152751051/
pi_203223233
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze is winnaar, heeft schijnbaar toen achter de schermen met Marco en Ali zitten prutsen en werkt daar nu.
Wat mij betreft moet dat 'winnaar' zijn, er waren veel betere kandidaten maar wellicht gingen zij niet met de benen wijd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:47:56 #213
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223260
Maarre, laten we reëel blijven, nu zijn het een stel oncharismatische ''bn'ers'' die het doen, maar besef je goed dat dit van alle tijden is en ook zal blijven. Van onderwijs tot het bedrijfsleven, dit soort bullshit gebeurt dag in dag uit, overal.

En dat is best misselijkmakend.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 16:48:40 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203223270
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:45 schreef BeriBeri het volgende:
Die Chantal wist natuurlijk ook nergens van,tuurlijk Blondie :W
https://www.telegraaf.nl/c/152751051/
Heb je niet half in de gaten hoe gigantisch triest het is om iemand voor de leeuwen te gooien zonder enig bewijs? :')

Cancelcultuur is een ranzig gezwel in de hedendaagse samenleving, en daar doe je nu vrolijk aan mee. Doe maar gewoon niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:51:58 #215
74056 crew  ToT
pi_203223313
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Maarre, laten we reëel blijven, nu zijn het een stel oncharismatische ''bn'ers'' die het doen, maar besef je goed dat dit van alle tijden is en ook zal blijven. Van onderwijs tot het bedrijfsleven, dit soort bullshit gebeurt dag in dag uit, overal.

En dat is best misselijkmakend.
Ik heb op een internationale HBO gewerkt waar een Wit-Russische studente (die in eigen land fotomodel was) met een collega zat aan te pappen.
_O- Die vent sprong op van zijn stoel, met gebalde vuist naar achteren getrokken in haar richting en hij bulderde dat hij een getrouwde man was en niet gediend was van dit soort dingen! _O-
Duurde best nog een tijdje voor hij weer gekalmeerd was! :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 16:52:56 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203223326
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb op een internationale HBO gewerkt waar een Wit-Russische studente (die in eigen land fotomodel was) met een collega zat aan te pappen.
_O- Die vent sprong op van zijn stoel, met gebalde vuist naar achteren getrokken in haar richting en hij bulderde dat hij een getrouwde man was en niet gediend was van dit soort dingen! _O-
Duurde best nog een tijdje voor hij weer gekalmeerd was! :D
Toen riep je "ik regel het wel"?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 16 januari 2022 @ 16:54:30 #217
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203223349
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eens, ik had het er dit weekend nog over met kameraden. Waar je vroeger nog wel eens shows zag waar jan met de pet centraal stond (of dat kon zijn) is het nu allemaal onder de vlag van een BN'er, jongens tegen de meisjes, talentenjachten. Allemaal leuk ; maar er moet en zal een BN'er in zitten. Die het zichzelf ook nog eens een heel zwaar aanrekent dat 'ie er zit.

Chantal had recent wel een zaterdagavondshow met 'gewone' mensen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:54:49 #218
74056 crew  ToT
pi_203223354
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen riep je "ik regel het wel"?
Whehe! :D
Was een bloedlekker mokkel verder, maar ik heb gewoon uitgelegd wat ze wilde weten, en weg was ze weer. :P
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:55:03 #219
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223356
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb op een internationale HBO gewerkt waar een Wit-Russische studente (die in eigen land fotomodel was) met een collega zat aan te pappen.
_O- Die vent sprong op van zijn stoel, met gebalde vuist naar achteren getrokken in haar richting en hij bulderde dat hij een getrouwde man was en niet gediend was van dit soort dingen! _O-
Duurde best nog een tijdje voor hij weer gekalmeerd was! :D
Haha! :D

Gelukkig heeft het merendeel gewoon een geweten, maar er zullen altijd rotte appels tussen zitten. En die maken daar dan handig gebruik van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:56:38 #220
74056 crew  ToT
pi_203223385
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Haha! :D

Gelukkig heeft het merendeel gewoon een geweten, maar er zullen altijd rotte appels tussen zitten. En die maken daar dan handig gebruik van.
_O- Het domme was dat we gewoon ICT-medewerkers waren, geen docenten.
Ging dat wijf helemaal geil tegen hem op staan schurken: "Sir, I am such a stupid girl, I do not know how to do this!"
(Had te maken hebben met een opdracht die ze op de pc moest maken, en ze wilde volgens mij dat hij dat voor haar ging doen of zo.)
  zondag 16 januari 2022 @ 16:57:00 #221
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203223390
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:39 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow ik vind het echt wel een lekker mokkel om te zien, maar ik ben met een knappe 25-jarige getrouwd, dus ik sla over! :D
Dat weerhoudt veel van die gasten niet. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 16:58:01 #222
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223403
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:56 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Het domme was dat we gewoon ICT-medewerkers waren, geen docenten.
Ging dat wijf helemaal geil tegen hem op staan schurken: "Sir, I am such a stupid girl, I do not know how to do this!"
(Had te maken hebben met een opdracht die ze op de pc moest maken, en ze wilde volgens mij dat hij dat voor haar ging doen of zo.)
Klinkt alsof ze dacht dat ze in een zeer slechte oostblok pr0n zat _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:00:19 #223
74056 crew  ToT
pi_203223435
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Klinkt alsof ze dacht dat ze in een zeer slechte oostblok pr0n zat _O-


_O- Zoiets ja!

Ze leek erg veel op zo'n chickie uit een Dr House aflevering:


Verfijndere versie van deze dame.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:05:11 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203223504
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
pi_203223518
Nu is het #metoo 2.0 maar anderzijds barsten die talentenjachten toch van de schandalen.
Met op nr.1 dat ze van voor naar achteren gewoon doorgestoken kaart zijn.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:07:22 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223533
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:06 schreef Werkman het volgende:
Nu is het #metoo 2.0 maar anderzijds barsten die talentenjachten toch van de schandalen.
Met op nr.1 dat ze van voor naar achteren gewoon doorgestoken kaart zijn.
Er zijn wel een aantal dingen doorgestoken ja :+
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:07:51 #227
74056 crew  ToT
pi_203223534
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
:o Zo dan!!!
pi_203223539
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
Hoppa
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:09:02 #229
74056 crew  ToT
pi_203223543
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
Gekeken, ja dit zal wel het einde van het programma zijn dan.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:10:07 #230
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203223552
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
Lijkt net op Steve-O zo :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203223561
Hoe zou het zitten met de vriendschap tussen anouk en ali b?
pi_203223575
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CYy-9QEMYHz/?utm_medium=share_sheet

Verklaring Anouk, die wil nooit meer terug komen in The Voice
Alsof ze nooit iets heeft gehoord en niks heeft gemerkt van haar maatje Ali B handelingen.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:12:23 #233
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203223585
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:11 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Alsof ze nooit iets heeft gehoord en niks heeft gemerkt van haar maatje Ali B handelingen.
Was je erbij?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 16 januari 2022 @ 17:12:26 #234
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203223587
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze is winnaar, heeft schijnbaar toen achter de schermen met Marco en Ali zitten prutsen en werkt daar nu.
Ja en?
In een andere topic over omhoog neuken en anderen manieren om je voordeel te doen zou het een onderwerp kunnen zijn, maar hier niet.

Dit gaat over misbruik, over grensoverschrijdend gedrag tot zelfs erger.
Jantje die gebruikt maakt van het feit dat hij een lekker balletje kan golven, of maan die gebruik maakt van het feit dat ze een lekkere meid is heeft niets met dit onderwerp te maken.

Sterker nog, het feit dat maan hier zo bijgesleept wordt maakt juist duidelijk dat dit niet enkel een probleem in de showbiz is, maar een maatschappelijk probleem.
Er zijn potjandorie blijkbaar 40 mensen die geklaagd hebben over grensoverschrijdend gedrag. Waarbij er ongevraagd, ongewild ongepast gedrag is geweest en blijkbaar door is gedramd en gedreigd na een nee.

Mensen vertellen over dreigen met de band het te laten verkloten, meerdere vragen over hun ‘pussy’, porno afspelen in de auto. Over meer dan ongepaste dingen, maar hè, laten we het hebben over of maan wel of niet aan iemands snikkel heeft gezeten. Ook al heeft zij geen klacht neergelegd.
Laten we maan in the picture zetten, de vuige hoer, zij is het probleem, zij is het onderwerp. Echt WTF?

Zelfs al zou ze de hoer gespeeld hebben, geneukt hebben om iets te krijgen, dan nog was het niet het onderwerp.
Dit hele gebeuren gaat over ongewenst, ongewild en doordrammen na een nee. Over MISBRUIK.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:12:36 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203223589
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe zou het zitten met de vriendschap tussen anouk en ali b?
Ja er staan nog foto's met haar en Ali op haar insta, en ze leken het echt goed te kunnen vinden. Wist ze echt helemaal niks van Ali verder?
pi_203223600
Shit show goes on. Ben benieuwd wat er nog meer boven komt drijven.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:14:30 #237
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203223610
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ja en?
In een andere topic over omhoog neuken en anderen manieren om je voordeel te doen zou het een onderwerp kunnen zijn, maar hier niet.

Dit gaat over misbruik, over grensoverschrijdend gedrag tot zelfs erger.
Jantje die gebruikt maakt van het feit dat hij een lekker balletje kan golven, of maan die gebruik maakt van het feit dat ze een lekkere meid is heeft niets met dit onderwerp te maken.

Sterker nog, het feit dat maan hier zo bijgesleept wordt maakt juist duidelijk dat dit niet enkel een probleem in de showbiz is, maar een maatschappelijk probleem.
Er zijn potjandorie blijkbaar 40 mensen die geklaagd hebben over grensoverschrijdend gedrag. Waarbij er ongevraagd, ongewild ongepast gedrag is geweest en blijkbaar door is gedramd en gedreigd na een nee.

Mensen vertellen over dreigen met de band het te laten verkloten, meerdere vragen over hun ‘pussy’, porno afspelen in de auto. Over meer dan ongepaste dingen, maar hè, laten we het hebben over of maan wel of niet aan iemands snikkel heeft gezeten. Ook al heeft zij geen klacht neergelegd.
Laten we maan in the picture zetten, de vuige hoer, zij is het probleem, zij is het onderwerp. Echt WTF?

Zelfs al zou ze de hoer gespeeld hebben, geneukt hebben om iets te krijgen, dan nog was het niet het onderwerp.
Dit hele gebeuren gaat over ongewenst, ongewild en doordrammen na een nee. Over MISBRUIK.
Mooi gezegd. Ik verbaas me ook over de toon in dit topic. Het gaat op een gegeven moment alleen nog maar over Maan en Anouk (haar donkere kinderen). Mensen schaam je diep.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:17:19 #238
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203223632
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ja en?
In een andere topic over omhoog neuken en anderen manieren om je voordeel te doen zou het een onderwerp kunnen zijn, maar hier niet.

Dit gaat over misbruik, over grensoverschrijdend gedrag tot zelfs erger.
Jantje die gebruikt maakt van het feit dat hij een lekker balletje kan golven, of maan die gebruik maakt van het feit dat ze een lekkere meid is heeft niets met dit onderwerp te maken.

Sterker nog, het feit dat maan hier zo bijgesleept wordt maakt juist duidelijk dat dit niet enkel een probleem in de showbiz is, maar een maatschappelijk probleem.
Er zijn potjandorie blijkbaar 40 mensen die geklaagd hebben over grensoverschrijdend gedrag. Waarbij er ongevraagd, ongewild ongepast gedrag is geweest en blijkbaar door is gedramd en gedreigd na een nee.

Mensen vertellen over dreigen met de band het te laten verkloten, meerdere vragen over hun ‘pussy’, porno afspelen in de auto. Over meer dan ongepaste dingen, maar hè, laten we het hebben over of maan wel of niet aan iemands snikkel heeft gezeten. Ook al heeft zij geen klacht neergelegd.
Laten we maan in the picture zetten, de vuige hoer, zij is het probleem, zij is het onderwerp. Echt WTF?

Zelfs al zou ze de hoer gespeeld hebben, geneukt hebben om iets te krijgen, dan nog was het niet het onderwerp.
Dit hele gebeuren gaat over ongewenst, ongewild en doordrammen na een nee. Over MISBRUIK.
Maan is natuurlijk wel een bekend voorbeeld. Want beroemd en kandidaat geweest in The Voice en ook slachtoffer dus vermoedelijk van Marco en/of Ali.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:17:24 #239
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223633
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja er staan nog foto's met haar en Ali op haar insta, en ze leken het echt goed te kunnen vinden. Wist ze echt helemaal niks van Ali verder?
Zulke dingen kunnen echt wel in het geniep gebeuren hoor. Anouk haar reactie lijkt iig oprecht.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:18:25 #240
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203223646
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zulke dingen kunnen echt wel in het geniep gebeuren hoor. Anouk haar reactie lijkt iig oprecht.
Ik heb wat dat betreft hoog zitten hoor, maar lijkt mij wat raar dat als je daar jaren werkt dat je helemaal niks meekrijgt van dit alles.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:18:29 #241
74056 crew  ToT
pi_203223648
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mooi gezegd. Ik verbaas me ook over de toon in dit topic. Het gaat op een gegeven moment alleen nog maar over Maan en Anouk (haar donkere kinderen). Mensen schaam je diep.
Als je je zo omhoog weet te neuken, weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt en zou je niet al te verbaasd moeten zijn over de verhalen die nu de rondte gaan.
Over de 40 slachtoffers is vooralsnog niks bekend, dus we kunnen hier wel boos gaan zitten doen over het algemene plaatje, maar dan ben je ook snel uitgeluld.
Op een forum is het makkelijker praten over dingen die gewoon wel bekend zijn, of waar er duidelijke aanwijzingen voor zijn. Connecties tussen mensen, wie wat realistisch gezien misschien zou kunnen weten (familie De Mol bijvoorbeeld) enz.
Na de uitzending hierover is er meer praatvoer en zal de focus wel wegtrekken van Maan's gespreide beentjes.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:19:19 #242
74056 crew  ToT
pi_203223659
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zulke dingen kunnen echt wel in het geniep gebeuren hoor. Anouk haar reactie lijkt iig oprecht.
Ja ze lijkt idd echt wel geschokt.

Ik ben overigens wel benieuwd naar die telefoontjes waar ze het over had.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:19:25 #243
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203223662
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:11 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Alsof ze nooit iets heeft gehoord en niks heeft gemerkt van haar maatje Ali B handelingen.
Rondneuken en misbruik zijn twee verschillende zaken.
Weten dat iemand er lekker op los leeft en weten dat er gedreigd en gedramd wordt om te dwingen dat mensen wat met je doen zijn twee verschillende zaken.

Anouk heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze weet (en zelf daar ook niet vies van was) dat er rondgeneukt werd en bij wederzijdsheid men daar ook voordelen van had.
Maar wat nu naar buiten komt gaat over wat anders. Gaat niet om ik vind het leuk, doe eraan mee en ja heb er ook voordeel van.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:19:42 #244
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203223666
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zulke dingen kunnen echt wel in het geniep gebeuren hoor. Anouk haar reactie lijkt iig oprecht.
Ja tuurlijk kan dat.

Heb in mijn eigen team meegemaakt dat twee collega’s een affaire aangingen en de vrouwelijke zwanger raakte.
Had niemand wat van gemerkt. Tot haar buik wel erg dik werd.

Goed, dat is dus met wederzijdse toestemming en gelijkwaardig maar wil ermee zeggen dat je het dus niet hoeft te merken bij je collega’s.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 16 januari 2022 @ 17:20:01 #245
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203223672
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe zou het zitten met de vriendschap tussen anouk en ali b?
Dat was water en vuur.
Kon je al jaren zien aan die twee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203223687
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Was je erbij?
Nee, maar genoeg mensen die er wat van hebben meegekregen. Waarom wordt Anouk zo beschermt? Haar maatje was en is wel Ali B zelf
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:21:07 #247
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223689
.
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Rondneuken en misbruik zijn twee verschillende zaken.
Weten dat iemand er lekker op los leeft en weten dat er gedreigd en gedramd wordt om te dwingen dat mensen wat met je doen zijn twee verschillende zaken.

Anouk heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze weet (en zelf daar ook niet vies van was) dat er rondgeneukt werd en bij wederzijdsheid men daar ook voordelen van had.
Maar wat nu naar buiten komt gaat over wat anders. Gaat niet om ik vind het leuk, doe eraan mee en ja heb er ook voordeel van.
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja tuurlijk kan dat.

Heb in mijn eigen team meegemaakt dat twee collega’s een affaire aangingen en de vrouwelijke zwanger raakte.
Had niemand wat van gemerkt. Tot haar buik wel erg dik werd.

Goed, dat is dus met wederzijdse toestemming en gelijkwaardig maar wil ermee zeggen dat je het dus niet hoeft te merken bij je collega’s.
Dat is dan ook het punt. Als je het prima vindt om jezelf omhoog te neuken is er geen probleem, zo wel is het direct misbruik.

Maar goed, het is wel een onnodig zij-spoor idd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:21:19 #248
74056 crew  ToT
pi_203223692
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat was water en vuur.
Kon je al jaren zien aan die twee.
Klopt, maar toch had ik het gevoel dat het in de loop der tijd gewoon meer lekker onderling plagen werd. Minder vijandig en meer gewoon wat etteren voor de gein.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:22:02 #249
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203223697
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:20 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee, maar genoeg mensen die er wat van hebben meegekregen. Waarom wordt Anouk zo beschermt? Haar maatje was en is wel Ali B zelf
Kom op dat was fake.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203223749
quote:
Dat weten we natuurlijk niet zeker.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 17:27:10 #252
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203223766
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_203223785
Hoppa, weg met die zooi.

Gemiddeld levert het ook troep af op Dennis en Dani de afgelopen 2 jaar na.
pi_203223828
quote:
De ratten verlaten het schip.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203223831
Mooi schot voor open doel voor de vrouwenbeweging.
Gewoon een reboot met vier vrouwelijke juryleden en pam!

Met een hoop tam-tam er omheen maak je van een treinwrak zoals dit weer een overwinning.
  zondag 16 januari 2022 @ 17:32:03 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203223846
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
.
[..]
[..]
Dat is dan ook het punt. Als je het prima vindt om jezelf omhoog te neuken is er geen probleem, zo wel is het direct misbruik.

Maar goed, het is wel een onnodig zij-spoor idd.
Het is misbruik als er gedramd of gedreigd wordt, als een simpele nee niet genoeg is.

Iemand die je wil versieren of zelfs een lomp voorstel doet is geen probleem. Misschien even vervelend, maar geen probleem/misbruik.
Dat hele is dan direct misbruik wat jij stelt klopt niet.

De zaken die tot nu toe zijn gesteld gaan wel even wat verder dan een aanbod dat je laakbaar kunt vinden.
Neem dat vb van zeggen dan speelt de band als een natte krant na een nee, een als je niet meegeeft dan maak ik je kapot (in dit programma). DAT is misbruik.

Er lekker op los leven als man of vrouw. Gebruik maken van connecties. Het is geen misbruik.
Zonder begeleidende context porno draaien, over iemands pussy hebben en geen nee begrijpen of zelfs erger daarna dreigen en doen, dat is misbruik.

Ik verwacht van mensen dat ze zelfredzaam zijn. Dat ze nee kunnen zeggen en/of doen. Daar overheen gaan is wat misbruik is. Iig als we het over (jong) volwassen mensen hebben.
Wat tot nu toe uitgekomen is over deze gate gaat over misbruik, gaat over ongevraagd, ongewild en over iemands nee heen gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203223855
T-Mobile stopt met de sponsoring. Iedereen trekt z'n handen af van deze shitshow.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:33:21 #258
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203223863
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het is misbruik als er gedramd of gedreigd wordt, als een simpele nee niet genoeg is.

Iemand die je wil versieren of zelfs een lomp voorstel doet is geen probleem. Misschien even vervelend, maar geen probleem/misbruik.
Dat hele is dan direct misbruik wat jij stelt klopt niet.

De zaken die tot nu toe zijn gesteld gaan wel even wat verder dan een aanbod dat je laakbaar kunt vinden.
Neem dat vb van zeggen dan speelt de band als een natte krant na een nee, een als je niet meegeeft dan maak ik je kapot (in dit programma). DAT is misbruik.

Er lekker op los leven als man of vrouw. Gebruik maken van connecties. Het is geen misbruik.
Zonder begeleidende context porno draaien, over iemands pussy hebben en geen nee begrijpen of zelfs erger daarna dreigen en doen, dat is misbruik.

Ik verwacht van mensen dat ze zelfredzaam zijn. Dat ze nee kunnen zeggen en/of doen. Daar overheen gaan is wat misbruik is. Iig als we het over (jong) volwassen mensen hebben.
Wat tot nu toe uitgekomen is over deze gate gaat over misbruik, gaat over ongevraagd, ongewild en over iemands nee heen gaan.
Ik kan het niet anderd dan met je eens zijn :Y
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203223869
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kom op dat was fake.
Ze heeft een foto met hem op haar insta. Hoezo fake? Dat heeft ze met niet veel mensen of andere bn’ers.

Ik vind haar reactie oprecht geschrokken ja. dat waren ze ook bij shownieuws oprecht geschrokken en lijkbleek.

Maar je ziet ook dat ze erg nerveus is. Weet niet waarom iedereen haar blind vertrouwt en gelooft. Maar ja.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:35:56 #260
74056 crew  ToT
pi_203223888
Je tot de volgende ronde weten te neuken ten koste van potentieel meer getalenteerde kandidaten is anders ook wel een aardig schandaaltje, ook al kon iedereen dat wel van mijlenver zien aankomen dat het ooit naar buiten zou komen.
pi_203223891
Is er nou wel of geen aangifte gedaan tegen Ali b? want volgens Ali B zijn eigen statement niet.
pi_203223910
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:34 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ze heeft een foto met hem op haar insta. Hoezo fake? Dat heeft ze met niet veel mensen of andere bn’ers.

Ik vind haar reactie oprecht geschrokken ja. dat waren ze ook bij shownieuws oprecht geschrokken en lijkbleek.

Maar je ziet ook dat ze erg nerveus is. Weet niet waarom iedereen haar blind vertrouwt en gelooft. Maar ja.
Sodemieter toch op!
Dat je hier intrapt!
Als je eenmaal melaats bent in dat wereldje heb je geen vrienden meer en trekt iedereen zijn handen van je terug.
Dit is gewoon eigen gezicht redden.
pi_203223918
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het is misbruik als er gedramd of gedreigd wordt, als een simpele nee niet genoeg is.

Iemand die je wil versieren of zelfs een lomp voorstel doet is geen probleem. Misschien even vervelend, maar geen probleem/misbruik.
Dat hele is dan direct misbruik wat jij stelt klopt niet.

De zaken die tot nu toe zijn gesteld gaan wel even wat verder dan een aanbod dat je laakbaar kunt vinden.
Neem dat vb van zeggen dan speelt de band als een natte krant na een nee, een als je niet meegeeft dan maak ik je kapot (in dit programma). DAT is misbruik.

Er lekker op los leven als man of vrouw. Gebruik maken van connecties. Het is geen misbruik.
Zonder begeleidende context porno draaien, over iemands pussy hebben en geen nee begrijpen of zelfs erger daarna dreigen en doen, dat is misbruik.

Ik verwacht van mensen dat ze zelfredzaam zijn. Dat ze nee kunnen zeggen en/of doen. Daar overheen gaan is wat misbruik is. Iig als we het over (jong) volwassen mensen hebben.
Wat tot nu toe uitgekomen is over deze gate gaat over misbruik, gaat over ongevraagd, ongewild en over iemands nee heen gaan.
Altijd? dus voor iemand vechten is eigenlijk misbruik? niet elke 'nee' is hetzelfde.
pi_203223928
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eens, ik had het er dit weekend nog over met kameraden. Waar je vroeger nog wel eens shows zag waar jan met de pet centraal stond (of dat kon zijn) is het nu allemaal onder de vlag van een BN'er, jongens tegen de meisjes, talentenjachten. Allemaal leuk ; maar er moet en zal een BN'er in zitten. Die het zichzelf ook nog eens een heel zwaar aanrekent dat 'ie er zit.

Toen Max wereldkampioen werd zag je die flikkers ook allemaal genoegzaam selfies maken. Het gaat die mensen helemaal niet om anderen. Alleen zichzelf.
Er wordt een Nederlander wereldkampioen formule 1, een unicum en een regelrechte wereldprestatie en het incestueuze, maar vooral regelrecht ordinaire bn-kliekje, dat nooit iets om formule 1 gegeven heeft, moest weer persé op de voorgrond treden. Ik denk dat ik voor meer mensen spreek wanneer ik zeg dat ik op dat moment liever zou hebben gehad dat al die bn-proleten buiten het oog van de camera ergens op één of andere hotelkamer maan hadden liggen gangbangen en volpurren. Ik ben niet geïnteresseerd in die onuitstaanbare proletenkermis, hou die onzin op die campingzenders.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203223937
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik kan het niet anderd dan met je eens zijn :Y
Met de kanttekening dat wellicht andere kandidaten juist daardoor geen kans maakte misschien... daarmee is het zeker wel kwalijk te noemen omdat de gewillige er dan onterecht met de winst vandoor gaat.
Of dat werkelijk gebeurd is is niet hard te maken natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat de gewillige kandidaten een streepje voor hebben gehad.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203223941
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:37 schreef Werkman het volgende:

[..]
Sodemieter toch op!
Dat je hier intrapt!
Als je eenmaal melaats bent in dat wereldje heb je geen vrienden meer en trekt iedereen zijn handen van je terug.
Dit is gewoon eigen gezicht redden.
Ik trap hier juist niet in. Anouk is niet zo rechtvaardig en oprecht als iedereen denkt en zij doet blijken.

Ze heeft een grote bek ja, maar ook haar angsten en eigen hachje die ze niet bekendmaakt aan ons. Sowieso
pi_203223955
Iemand een korte samenvatting van wat er nou echt gebeurd is?
Vakman pur sang
  zondag 16 januari 2022 @ 17:42:49 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203223970
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eens, ik had het er dit weekend nog over met kameraden. Waar je vroeger nog wel eens shows zag waar jan met de pet centraal stond (of dat kon zijn) is het nu allemaal onder de vlag van een BN'er, jongens tegen de meisjes, talentenjachten. Allemaal leuk ; maar er moet en zal een BN'er in zitten. Die het zichzelf ook nog eens een heel zwaar aanrekent dat 'ie er zit.

Toen Max wereldkampioen werd zag je die flikkers ook allemaal genoegzaam selfies maken. Het gaat die mensen helemaal niet om anderen. Alleen zichzelf.
Programmas als robinson waren veel leuker toen er nog gewoon wat mensen v an straat in zaten ipv al die derderangs bners.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 17:43:18 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203223976
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand een korte samenvatting van wat er nou echt gebeurd is?
Gewoon donderdag BOOS kijken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 16 januari 2022 @ 17:43:41 #270
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_203223981
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Omdat ze zich snoeihard door een hele meute machtige BN'ers heeft laten uitwonen en er dus wel het één en ander over lijkt te weten?
Zoals wat?

Dat er mannen zijn die vreemdgaan? Dat is niet strafbaar.
Dat zij handig gebruik heeft gemaakt van hitsige mannen om carrière te maken? Dat is ook niet strafbaar.

Het is niet haar probleem, tenzij ze slachtoffer en/of medeplichtig is.
pi_203223982
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand een korte samenvatting van wat er nou echt gebeurd is?
Ik niet, het is niet in Tiel gebeurt dus daar ga ik niet over. :7
pi_203223985
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand een korte samenvatting van wat er nou echt gebeurd is?
Een grote orgy.

  zondag 16 januari 2022 @ 17:45:34 #273
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203223997
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Altijd? dus voor iemand vechten is eigenlijk misbruik? niet elke 'nee' is hetzelfde.
Euhm wat?

Ja, een nee niet respecteren is misbruik.
Serieus, dit is je reactie op wat ik daar schrijf? Ben je niet helemaal goed ofzo? Nee=Nee.

Echt wtf, niet elke nee is hetzelfde. Heb je door in welke topic we zitten? Waar het gaat over misbruik, mensen aanklachten hebben ingediend, er een heel programma is over misstanden, dingen die tever gaan?

En dan wil jij het hebben over de rustig aan van iemand ipv de nee? Over de man die niet dreigt en doet, maar geduld heeft en volhoudt omdat de dame meer tijd nodig heeft?
Die niet zegt dan zorg ik dat je niet verder komt, maar die ruimte geeft?
Nogmaals wtf!!! Hoe bedoel je dit, want binnen de context van deze topic (dreigen, opdringen en gedoe) komt dit nogal raar over.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:46:13 #274
74056 crew  ToT
pi_203224006
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:43 schreef Wertha het volgende:

[..]
Zoals wat?

Dat er mannen zijn die vreemdgaan? Dat is niet strafbaar.
Dat zij handig gebruik heeft gemaakt van hitsige mannen om carrière te maken? Dat is ook niet strafbaar.

Het is niet haar probleem, tenzij ze slachtoffer en/of medeplichtig is.
Ze kan best wel inzien hoe hitsig sommige kerels daar zijn en dat ze hun macht voor of tegen je kunnen gebruiken.
pi_203224015
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:44 schreef Nober het volgende:

[..]
Een grote orgy.

[ afbeelding ]
Haha.
Maar das niet verkeerd toch?
Wel mooi dat Ali B er nu aangaat. Was ook te mooi om
waar te zijn ‘knuffelmarokaan’
Vakman pur sang
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:47:21 #276
74056 crew  ToT
pi_203224016
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand een korte samenvatting van wat er nou echt gebeurd is?
Er zijn wat piemels in war deernes gestoken zodat ze gematst zouden worden, of in ieder geval niet tegengewerkt zouden worden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:49:46 #277
74056 crew  ToT
pi_203224032
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Haha.
Maar das niet verkeerd toch?
Wel mooi dat Ali B er nu aangaat. Was ook te mooi om
waar te zijn ‘knuffelmarokaan’
Een dame kreeg in de auto porno te zien terwijl haar dingen over haar kut gevraagd werden, en bij eentje werd door de leider van de muziekband gezegd dat ze met hem moest neuken, anders zou hij de band als een natte dweil laten spelen terwijl ze zou gaan zingen.
pi_203224036
Afijn, Bart de Graaff kan daarboven trots zijn op zijn nalatenschap.
Zijn omroep heeft toch maar mooi de primeur! :7
pi_203224043
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mooi gezegd. Ik verbaas me ook over de toon in dit topic. Het gaat op een gegeven moment alleen nog maar over Maan en Anouk (haar donkere kinderen). Mensen schaam je diep.
Onvoorstelbaar dat het wordt toegelaten. :{ Het verbaast me niks vanwege alle perverts hier, al dan niet met importbruidjes, maar dat soort wegkijkbullshit kan gewoon geveegd worden. Dat wegkijken en het verschuiven van de schuldvraag is onderdeel van dit omvangrijke probleem.

Zoals al aangegeven in SHO
quote:
13s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het trouwens ook smerig hoe mensen ter afleiding gaan focussen op vermeende omhoogneukers, om maar lekker weer weg te kunnen kijken van het daadwerkelijke vermeende misbruik :r
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 16 januari 2022 @ 17:51:00 #280
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203224050
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef Werkman het volgende:
Afijn, Bart de Graaff kan daarboven trots zijn op zijn nalatenschap.
Zijn omroep heeft toch maar mooi de primeur! :7
Nu moet het nog wel naar de BBC, Washington Post en al die andere groten verspreid worden. Dat lijkt nog wat traag te verlopen.
pi_203224051
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand een korte samenvatting van wat er nou echt gebeurd is?
Stukje fake casting agent boohhhh.
pi_203224072
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Haha.
Maar das niet verkeerd toch?
Wel mooi dat Ali B er nu aangaat. Was ook te mooi om
waar te zijn ‘knuffelmarokaan’
Schijnbaar wilde ie wel knuffelen ja...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:52:39 #283
74056 crew  ToT
pi_203224083
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:52 schreef Werkman het volgende:

[..]
Schijnbaar wilde ie wel knuffelen ja...
Een hele minuut lang. :T
  zondag 16 januari 2022 @ 17:53:02 #284
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203224088
Anouk ^O^
pi_203224100
Al die jankerds over Max Verstappen. :') Je wou er zelf gewoon bij zijn en zit zelf vies mad naar al die filmpjes te kijken. :')
pi_203224101
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die "talentenshows" zijn gewoon de dekmantel (no pun intended) om vers, jong neukvlees te ronselen voor bn-ers. Terwijl hun vrouw zich ergens in één of andere privékliniek vol laat spuiten met botox liggen zij in de kleedkamer van een televisiestudio één of ander gewillig, maar talentloos minderjarig hertje vol te spuiten met zangzaad.
Tja met zo'n volgespoten botoxwijf is het net pijpen met condoom en als een ander dan wat minder moeite heeft en wel slikt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203224103
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef Voszje het volgende:
Anouk ^O^
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203224114


TelegraafGenot
pi_203224130
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:34 schreef ToT het volgende:

[..]
Omdat ze zich snoeihard door een hele meute machtige BN'ers heeft laten uitwonen en er dus wel het één en ander over lijkt te weten?
Dan kan ze dus beter een sappig boek schrijven met gore details zo wint ze 2x.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 17:57:52 #290
74056 crew  ToT
pi_203224150
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:56 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dan kan ze dus beter een sappig boek schrijven met gore details zo wint ze 2x.
_O- True! :D
Maar goed, er is ineens een meute beledigde mensen in het topic die vindt dat dit soort dingen niet besproken mag worden en dat je alleen maar mag huilen om de slachtoffers.
Dat haalt de lol wel ff weg. Ik kom later wel weer ff buurten om te zien of het weer wat leuker wordt en of er meer nieuws is. :)
pi_203224154
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Nu moet het nog wel naar de BBC, Washington Post en al die andere groten verspreid worden. Dat lijkt nog wat traag te verlopen.
Hm. Weet niet af dit daar wel aanslaat.
Andersom wel natuurlijk, maar verder is wat in Nederland gebeurt 0,0 interessant.
pi_203224158
Heeft Treintje Oosterhuis trouwens al gereageerd? :7
  zondag 16 januari 2022 @ 18:00:15 #293
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203224181
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:58 schreef Werkman het volgende:

[..]
Hm. Weet niet af dit daar wel aanslaat.
Andersom wel natuurlijk, maar verder is wat in Nederland gebeurt 0,0 interessant.
Tenzij het een aanleiding wordt om eens te onderzoek te doen naar de rottigheid in buitenlandse Voice-versies.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:00:30 #294
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203224185
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:57 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- True! :D
Maar goed, er is ineens een meute beledigde mensen in het topic die vindt dat dit soort dingen niet besproken mag worden en dat je alleen maar mag huilen om de slachtoffers.
Dat haalt de lol wel ff weg. Ik kom later wel weer ff buurten om te zien of het weer wat leuker wordt en of er meer nieuws is. :)
Bespreek dit in een andere topic. Dat het sappig is (pun intended) klopt.
Maar heeft hier geen plaats.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 18:01:16 #295
74056 crew  ToT
pi_203224199
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Bespreek dit in een andere topic. Dat het sappig is (pun intended) klopt.
Maar heeft hier geen plaats.
Ow ik wist niet dat jij hier een modje was.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:02:03 #296
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203224216
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Ow ik wist niet dat jij hier een modje was.
Ben ik niet, is wat ik denk. Je weet wel, mening enzo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203224222
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Bespreek dit in een andere topic. Dat het sappig is (pun intended) klopt.
Maar heeft hier geen plaats.
Idd, open lekker een of ander topic in SHO in plaats van de aandacht te willen afleiden van een misbruikzaak. Omhoogneuken met consent staat daar volledig los van.

Maar is blijkbaar heel moeilijk te bevatten voor sommigen :D _O- _O- _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 16 januari 2022 @ 18:02:33 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203224231
Prachtig statement van Anouk, eigenlijk ook de enige goede keuze. Zeker nu blijkt dat er iets structureel mis zat ipv dat er een enkel incident met een individuele viespeuk was.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203224241
Lidl en T-Mobile hebben zich ook al terug getrokken.
Gaat goed...
  zondag 16 januari 2022 @ 18:03:06 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203224246
Tijd voor strafrechtelijke acties naar alles en iedereen die hiermee te maken heeft.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203224281
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mooi gezegd. Ik verbaas me ook over de toon in dit topic. Het gaat op een gegeven moment alleen nog maar over Maan en Anouk (haar donkere kinderen). Mensen schaam je diep.
De vader van Maan (regisseur bij o.a. Pauw) heeft haar dochter gepusht, ook een walgelijke man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')