En tegelijkertijd ook zo oud als de weg naar Rome.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is toch ook te ranzig voor woorden, je omhoog pijpen op de Hilversumse apenrots.
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 16 januari 2022 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En tegelijkertijd ook zo oud als de weg naar Rome.
Ik heb via m'n werk wat ervaring met een andere apenrots waar nog een echte ouderwetse hiërarchie bestaat; het ziekenhuis wereldje, en dan in de vorm van medische congressen.
99% van die congressen zijn niets bijzonders, maar er zijn een paar beroepsgroepen die in de top van de ziekenhuis hiërarchie zitten waar echt alles overboord kan gaan bij dit soort feestjes. Zuipen, snuiven, pillen en gewillige co assistentes en studentes die totaal lam door de drank maar wat graag mee naar de hotelkamer gaan en in de Porsche willen zitten. En dat alles terwijl moeders de vrouw thuis op de bank zit natuurlijk.
Ja en iets over de band als een natte dweil laten spelen enzo....quote:Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef Zwansen het volgende:
"Mijn betrokkenheid bij The voice of Holland was als pianist en bandleider. Voor mijn gevoel was er destijds geen sprake van een machtspositie", aldus Rietbergen. "Ik ben met mijn positie ook niet in staat iemand te bevoorrechten in het programma, ik ga uitsluitend over de muziek."
Ja, als bandleider én man van Linda de Mol én zwager van fucking John de Mol heb je geen machtspositie bij The Voice? Nou. Ik dacht het wel.
En dan in één adem door naar de Zuidas. Ook zo'n pareltje op het gebied van macht, seks en drugs.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En tegelijkertijd ook zo oud als de weg naar Rome.
Ik heb via m'n werk wat ervaring met een andere apenrots waar nog een echte ouderwetse hiërarchie bestaat; het ziekenhuis wereldje, en dan in de vorm van medische congressen.
99% van die congressen zijn niets bijzonders, maar er zijn een paar beroepsgroepen die in de top van de ziekenhuis hiërarchie zitten waar echt alles overboord kan gaan bij dit soort feestjes. Zuipen, snuiven, pillen en gewillige co assistentes en studentes die totaal lam door de drank maar wat graag mee naar de hotelkamer gaan en in de Porsche willen zitten. En dat alles terwijl moeders de vrouw thuis op de bank zit natuurlijk.
Leestip: https://www.bol.com/nl/nl/f/zo-zuidas/30524541/quote:Op zondag 16 januari 2022 11:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
En dan in één adem door naar de Zuidas. Ook zo'n pareltje op het gebied van macht, seks en drugs.
Dit als bron nemenquote:Op zondag 16 januari 2022 07:32 schreef BeriBeri het volgende:
Die Ali is sowieso een vreemdganger en een heel naar mannetje
Ali minute-man B.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geloof er zelf geen moer van dat Ali iets raars heeft gedaan. Al vind ik het wel een bijzondere gast. Maar dat zien we later wel weer
Ik neem dat minute man wel een beetje met een korreltje zout. Als hij dat imago zou hebben, zou blijkbaar echt iedereen van zijn daden af moeten weten.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ali minute-man B.
Hij verkracht heel Nederland al decennia lang met zijn kut muziek.
Z'n 'muziek'-nummers duren helaas wél langer dan een minuutquote:Op zondag 16 januari 2022 11:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ali minute-man B.
Hij verkracht heel Nederland al decennia lang met zijn kut muziek.
Ik ook hoor, maar er zijn wel 2 vrouwen die ogenschijnlijk los van elkaar beweren dat hij geen 5 minuten nodig heeft om zijn storting te doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem dat minute man wel een beetje met een korreltje zout. Als hij dat imago zou hebben, zou blijkbaar echt iedereen van zijn daden af moeten weten.
Hehe ja okee da's wel verdacht dan!quote:Op zondag 16 januari 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar er zijn wel 2 vrouwen die ogenschijnlijk los van elkaar beweren dat hij geen 5 minuten nodig heeft om zijn storting te doen.
Heb je de aflevering gezien?quote:
Mwah.... beetje makkelijk. Column zou ik t niet noemen.... stukje... een 'stukje'quote:
Inhoud is wel terecht. Vorm is wel weer niveau AD of naja iets erbovenquote:Op zondag 16 januari 2022 11:54 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Mwah.... beetje makkelijk. Column zou ik t niet noemen.... stukje... een 'stukje'
Misschien kun je het via een van de zusterbladen nog lezen:quote:Op zondag 16 januari 2022 11:19 schreef 09 het volgende:
Angela de Jong heeft weer eens een mening en iets met Samantha de Jong. Jammer dat het AD het artikel heeft afgeschermd.
Ja, de inhoud is al gauw 'terecht' als het over misbruik gaat. Maar dat is makkelijk scoren natuurlijk. Maarja, een mening van Angela de Jong. En meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:55 schreef 09 het volgende:
[..]
Inhoud is wel terecht. Vorm is wel weer niveau AD of naja iets erboven
https://www.topics.nl/-do(...)95-b50f-41c11c2e8a67quote:Op zondag 16 januari 2022 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kun je het via een van de zusterbladen nog lezen:
https://www.tubantia.nl/s(...)rtwoekeren~a37427e8/
Dat is toch letterlijk wat ze zelf als eerste reactie gaf?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:10 schreef tong80 het volgende:
,,Aan de partijen en aan de mensen die blijkbaar al zo’n tien jaar lang van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten, maar nu reageren in de pers met ‘we zijn enorm geschrokken’: laat deze woorden aub over voor de slachtoffers”, begint Janzen haar pleidooi.
aahhaahaha ja idd!!!quote:Op zondag 16 januari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch letterlijk wat ze zelf als eerste reactie gaf?Wat een act is dit mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |