SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dotje, zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.
Pardonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.
goed. Het werd tijd dat ze kitty toonden zoals ze isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zo ze laten Kitty echt op haar allerslechtste kant zien. Over dat ze niet oprecht zijn en moet je gaan neuken om te winnen.
Was wel verkeerd ondertiteld met “ze”. Ze zei “ik” toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kitty moet neuken om er in te blijven. Met wie.
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dotje, zeg niet van die enge dingen.
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.quote:
Dit zijn nog de milde episodes...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef MacDeMarco het volgende:
ik heb al deze uitbarstingen van kitty gemist
Meer het gevoel dat ze dat helemaal niet wilden benoemen. Als er geen beelden over worden uitgezonden, denk ik dat ze dat “stil” willen houden in deze afleveringquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
De blijheid van de presentatoren voelt wel wat ongemakkelijk.... Ook weinig reactie op wat Kitty vertelde over het overlijden.
Nee alleen vera ha, die wil neuken om er in te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: Ik verwijt je niks... *PROEST*![]()
![]()
die koffer staat bij de uitgangquote:
quote:
Moa, denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnen
[..]
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |