SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
stevige straal, geen prostaatproblemenquote:
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien hebquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga de uitslag om 20u55 ongeveer dm'en
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
stevige straal, geen prostaatproblemen
Even opgezocht en het ging om ene Semih.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat niet Egbert 'mijn enige hoop is Abbekerk' ?
SM?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien heb
Geen SM ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien heb
SM? daar doe ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van bijna alle woorden laat ze de laatste letter weg...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy heeft het kou ... kou ...d's worden niet gebruikt in Gent geloof ik.
En van de vloer, de deur, de wand van het toilet...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.
Klopt. Had het al getypt maar de topic was al gesloten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Even opgezocht en het ging om ene Semih.
Al weet ik mij verder weinig meer te herinneren van BB6.
4500 ofzo dacht ik?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld ze al hebben verdiend voor de globale pot ?
Iets in de 4000 ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld ze al hebben verdiend voor de globale pot ?
4300 euro.. is deze week niks bijgekomen voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
ik gaa vrouwen op twitter
beschimpfen de vera haten
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
Nahh...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.
We gaan je rapporteren hoor bij ome twitter @marioh444quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
De 'ready for the liveshow' dans
[ afbeelding ]
De lol die ze hebben is wel leuk
Salar mag blij zijn dat hij maandverbandjes onder zijn oksels heeft zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
De 'ready for the liveshow' dans
[ afbeelding ]
De lol die ze hebben is wel leuk
Heeft hij dat ook? Dacht dat dat meer een vrouwending was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Salar mag blij zijn dat hij maandverbandjes onder zijn oksels heeft zitten.
Bedacht door, volgens mij, Grace.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft hij dat ook? Dacht dat dat meer een vrouwending was.
Mannen hebben gewoon zweetoksels. Ik bedoel komop. Ik heb net met een stenen hakbijl de babykamer in onze grot uitgehakt, een mamoet gevangen, onze tribe verdedigd tegen een horde rabies sabeltandtijgers en de hoofdman van de naburige tribe vakkundig in elkaar gestompt. Mijn oksels zweten ja. Deal with it
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
eigenlijk wel ongelofelijk dat al die vrouwen uit 1 koffer leven, en dat moet Grace toch ook maar allemaal maar willen.
Heeft Grace Kitty ook der haar gedaan en opgemaakt?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannen hebben gewoon zweetoksels. Ik bedoel komop. Ik heb net met een stenen hakbijl de babykamer in onze grot uitgehakt, een mamoet gevangen, onze tribe verdedigd tegen een horde rabies sabeltandtijgers en de hoofdman van de naburige tribe vakkundig in elkaar gestompt. Mijn oksels zweten ja. Deal with it
Ja....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
eigenlijk wel ongelofelijk dat al die vrouwen uit 1 koffer leven, en dat moet Grace toch ook maar allemaal maar willen.
Nee joh, dan was je nu pas bij hoofdstuk 1 van het verhaal, met nog 47 te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedacht door, volgens mij, Grace.
Dat is wel altijd de vraag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
Hi allemaal!
De vraag is niet wie het huis moet verlaten ...
De vraag is wie er mag blijven.
Ik denk 1 blijft en 1 naar datacenterrrrrr 🥳🥳🥳
Ik zag kitty een tijdje alleen dr haren doen en daarna zag ik Grace kitty opmaken. Lief vond ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Zo dacht Tobias er ook over. Die begreep er weinig van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Whuuut?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Salar mag blij zijn dat hij maandverbandjes onder zijn oksels heeft zitten.
Tobias is een ekte man. Back in the day hebben wij samen nog die steen op mexico gegooid om van die fucking dino's af te komen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo dacht Tobias er ook over. Die begreep er weinig van.
En Kitty?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
oke Top 4 Meiden
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Nouchine 2-3
Grace 2-3
Noem je nou precies die vier waardeloze luie nutteloze giebelkutten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
oke Top 4 Meiden
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Nouchine 2-3
Grace 2-3
Omg! En toen Ali B dat bij een Voice kandidate deed kreeg hij een aanklachtquote:
Maar niet op de livestreams hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Kitty naar het datacenter mag, en daar moet blijven tot de winnaar van BB bekend is.
Aalten zal BB dankbaar zijn.
Wie weet ligt BB ook wel stil na vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg! En toen Ali B dat bij een Voice kandidate deed kreeg hij een aanklacht![]()
Kitty: "Ik heb een zwaar leven gehad. Ik zat in een liveshow bij BB, moest ik 16 weken wachten voor ik 2 minuten aan het woord kwam. MONGOLEN!"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera snapt het : 'Wachten we hier een half uur, praten ze 3 minuten met ons, en dan, tot over een half uur!!'
Moet je die snol niet helemaal onderaan zetten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
oke Top 4 Meiden
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Nouchine 2-3
Grace 2-3
Als een DOM VARKEN alles voor ze gedaan daar!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kitty: "Ik heb een zwaar leven gehad. Ik zat in een liveshow bij BB, moest ik 16 weken wachten voor ik 2 minuten aan het woord kwam. MONGOLEN!"
dus allemaal 2 punten, behalve nouchi zeg maar een 2,5quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
moet ik de top 4 wat anderen
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Grace 2
4.Nouchine 2-3
En die uitzending helemaal bij elkaar geknipt. HET IS NIET ECHT!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als een DOM VARKEN alles voor ze gedaan daar!
Volgens mij heeft ze niets anders, ja het roze pak maar die had ze vorige week al aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
nu snap ik dat dit pak er wat feestelijker uitziet, maar geloof dat ze hier echt in geslapen heeft, gaat ze dan echt met dit pak naar huis het studio in???? heb het over Kitty off course
Wat een mindfuck.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als een DOM VARKEN alles voor ze gedaan daar!
ja is gekreukeld als een gekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Sestra666 het volgende:
Iedereen kijkt naar Grace d'r outfit
[ afbeelding ]
Bedoel de snol die jij op 1 hebt staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
moet ik de top 4 wat anderen
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Grace 2
4.Nouchine 2-3
Ja. Peter en geraldine hebben al verzocht 1,5 km afstand te houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
nu snap ik dat dit pak er wat feestelijker uitziet, maar geloof dat ze hier echt in geslapen heeft, gaat ze dan echt met dit pak naar huis het studio in???? heb het over Kitty off course
ja en zelf loopt ze in een gekreukeld dingentjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Poesjuh het volgende:
Iedereen ziet er top uit in Grace haar mooie kleding.
En Nouchine is nog knapper met make up hele mooie meid.
Zonder MIJ was het programma al bij voorbaat geflopt!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En die uitzending helemaal bij elkaar geknipt. HET IS NIET ECHT!
Ik draag deze show.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zonder MIJ was het programma al bij voorbaat geflopt!
Dat zou ik erg leuk vinden!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Kitty wil niet naar huis. Dus als ze wordt weggestemd blijft ze in de studio slapen.
4 weken later....
Peter: Welkom bij Big Brother, met onze vaste gast Kitty!
Ze kwam in een jurk binnen dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niets anders, ja het roze pak maar die had ze vorige week al aan
niet punten dat is skalaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dus allemaal 2 punten, behalve nouchi zeg maar een 2,5
ergo nouchi joun favo
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty's verblijf in BB:
[ afbeelding ]
zij is lief,niks gebeurdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Bedoel de snol die jij op 1 hebt staan.
Doe je wel je zonnebril op bij Nawel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn top 4 " ik wil haar doen" :
1. Vera
2. Nouchine
3. Amy
4. Nawel
Ah, natuurlijk. Niet naar zijn begrafenis gaan. Maar een glitterjurk aan, DAT is echt een probleem!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Glitterjurk, maar die wil ze niet aan omdat haar vader gister overleden is.
altijd erg overdrevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef Magean het volgende:
[..]
Inderdaad vind hem ook irritant worden.
mss vragen ze hem wel zijn kap over zn gelaat te doenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doe je wel je zonnebril op bij Nawel.
Oh...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En:quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty's verblijf in BB:
[ afbeelding ]
Het was Mario. Niemand snapt iets van hem. Reageer gewoon met een random opmerking. Maakt verder weinig uit.quote:
Net als die elektrische tandenborstels, die zijn er ook opeensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:41 schreef Poesjuh het volgende:
Er zijn wel dingen in het huis die onverklaarbaar zijn.
Zoals gisteren in de badkamer.
Nouchine pakt mondspoel middel.
Eveline dacht hu: die hebben wij niet voor jullie uit de koffers gehaald met die 2 kilo. Ze vraagt, hoe kom jij daaraan?
Nouchine wist het niet...uhhh Kitty toen meegepakt misschien? Nee trouwens... uhh ja ik weet het niet eigenlijk..
Eveline zei: kitty wilde mondwater uit dr koffer maar vonden we te zwaar dus namen we niet mee... Vandaar mijn vraag mu zei eveline.
Nouchine wist het niet.
Ik vond dat ook gek want het kan dan toch alleen uit grace haar koffer komen? Maar het stond wel echt bij Nouchine haar spulletjes..
idiotquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het was Mario. Niemand snapt iets van hem. Reageer gewoon met een random opmerking. Maakt verder weinig uit.
@:Mario390 : Ja, die skala is echt niet helemaal OK, maar nog altijd beter dan een hamster in je blikje ananaspartjes
Zie? Gaat prima.
Mee eens. en het is helemaal gekreukeld. Alsof ze net met pakje en al uit d'r koffer is gekropen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
dit lijkt wel een nachthempje
geen gezicht
Nouchine heeft geen moeite om wat te pakken....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:41 schreef Poesjuh het volgende:
Eveline dacht hu: die hebben wij niet voor jullie uit de koffers gehaald met die 2 kilo. Ze vraagt, hoe kom jij daaraan?
Nouchine wist het niet...uhhh Kitty toen meegepakt misschien? Nee trouwens... uhh ja ik weet het niet eigenlijk..
Eveline zei: kitty wilde mondwater uit dr koffer maar vonden we te zwaar dus namen we niet mee... Vandaar mijn vraag mu zei eveline.
Nouchine wist het niet.
Ik vond dat ook gek want het kan dan toch alleen uit grace haar koffer komen? Maar het stond wel echt bij Nouchine haar spulletjes..
Cherum kitty.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De inhoud van de verpakking niet veroordelen... Grees is gewoon een lekker wijfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
geen gezicht
die is wel schoonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niets anders, ja het roze pak maar die had ze vorige week al aan
Behalve die ragebol op der kopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De inhoud van de verpakking niet veroordelen... Grees is gewoon een lekker wijf
Mag toch sowieso. Mag je zelfs als bajesklant ook gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kon ook haar roos pakje aandoen
Als ze er vanavond uit is kan ze nog naar de uitvaart van haar vader.
Daar hadden de meeste wel om gevraagd om bij die 2kilo tassen te doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Net als die elektrische tandenborstels, die zijn er ook opeens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat post ik ook net.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
geen gezicht
Die rot er vroeg of laat wel vanaf.. niet te onderhoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
B
[..]
Behalve die ragebol op der kop
Maar ze zaten er niet bij, bij het wegenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hadden de meeste wel om gevraagd om bij die 2kilo tassen te doen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi momentje van eerder vanmiddag, Grace troost Vera ......![]()
Vera breekt - 15 januari 2022.Stukje daarna met Dimi is ook mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst zegt Vera dat ze om d'r hondje huilt, ipv echt een gesprek te houden.
Daarna doet ze toch een poging en lult Dimi er glad overheen
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Mutti.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi momentje van eerder vanmiddag, Grace troost Vera ......![]()
Vera breekt - 15 januari 2022.heb je maar wel de hele ur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa zag ik ook! Die zou echt op mn 2 kilo verlanglijst staan maar bij hun nergens..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zeker weten? Dacht het wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:46 schreef b_engeltje het volgende:
M
[..]
Maar ze zaten er niet bij, bij het wegen
Met roze opzet stukje?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaa zag ik ook! Die zou echt op mn 2 kilo verlanglijst staan maar bij hun nergens..
I love it juist !quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
B
[..]
Behalve die ragebol op der kop
Ja, monteer ik na de liveshow, thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:46 schreef Whuzz het volgende:
Stukje daarna met Dimi is ook mooi.
Eerst zegt Vera dat ze om d'r hondje huilt, ipv echt een gesprek te houden.
Daarna doet ze toch een poging en lult Dimi er glad overheen
die kale man waar Kitty het over hadquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:48 schreef BB-King het volgende:
Misschien heeft iemand een secret mission om extra spullen het huis neer te leggen zonder gesnapt te worden?
Absoluut niet, bij niet 1 wel make up, kleding sokken, ondergoed fohn stijltang en haarlakquote:
ja dat had ze ook kunnen aan doenquote:
Zo kan je ze alles geven Off-Stream.. goed ideequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:48 schreef BB-King het volgende:
Misschien heeft iemand een secret mission om extra spullen in het huis neer te leggen zonder gesnapt te worden?
Ik ging een vunzige opmerking maken. Maar ik hou het netjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Navel: "Slik gewoon door!"
Hèhè, eindelijk zegt Navel iets zinnigs.
20uquote:
Dat heb ik opgegeven. Maskers af!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ging een vunzige opmerking maken. Maar ik hou het netjes.
Nu kan ze bb een claim aandoen, over hoe BB haar in beeld heeft gezetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat had ze ook kunnen aan doen
Tja, t'is een RLS.... Aandachtshoer zijn is een vereiste.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Sestra666 het volgende:
t zijn allemaal aandachtshoeren eigenlijk
mijn god
Een van de mannen volgens mij was het dimi begin van de weekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand wie op de rode knop gedrukt heeft??
Ja is best spannend he? hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me nu wel voorstellen dat ze peentjes zweet....zelfs ik ben anders dan normaal.
En vera kreeg dr lenzen zooi niet en Eveline wel als basics.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
M
[..]
Maar een paar van de mannen hadden hun elektrische tandenborstel al voor het 2 kg spel
zal wel van grace wezen en Nouch zal het na gebruik wel niet terug gezet hebben kan ook nog van peter wezenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:41 schreef Poesjuh het volgende:
Nouchine wist het niet.
Whuttt?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand wie op de rode knop gedrukt heeft??
Vorige week was dat wel het geval.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
De streamt schakelt toch over naar de liveshow?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
Glitterballen, DJ, strippers, vuurwerkshowquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Kitty naar huis is zal het de grootse BB feest ever zijn.
Met 7 flessen cava, 3 bakken bier. borrelnootjes. Fles whiskey
Zullen nog wel instructies krijgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Dimi en Vera niet naast elkaar... "casual overkomen!"
Ik zie nog geen moer aan "Basic" ze hebben alles , tot aan meters dikke make-up elke dag...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En vera kreeg dr lenzen zooi niet en Eveline wel als basics.
Kitty kreeg haar klikgebit verzorging niet eens. Wauw is toch ook echttt basic
Mooi, dan kan ik blijven zitten waar ik zit en ik verroer me niet, hou m'n adem in en stik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vorige week was dat wel het geval.
BB kennende 2 bier/wijntjes p.p en een zakje borrelnootjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
die waren gepakt door kitty en dimiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja Kitty, doe eens een lach op je gezichtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:56 schreef zodeju het volgende:
Ja Kitty is dit het nu allemaal waard?. Met een beetje pech elke nominatie zowat doodgaan van de spanning.
Ik vind dat er badkamer lock moet komenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie nog geen moer aan "Basic" ze hebben alles , tot aan meters dikke make-up elke dag...
Zou extra sneu zijn voor kitty hoor ineens mogen feestenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En de sleutel van de hottub.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Glitterballen, DJ, strippers, vuurwerkshow
Ohh ideaal. Thanx!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tel maar terug van 10 naar 0quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:57 schreef D. het volgende:
Ik zit er klaar voor!
Hoe laat gaan we live?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een aardig momentje, Tobias zet Kitty even op haar plek ....![]()
Het verhaal heeft twee kanten - 15 januari 2022.TOPPER! Die had ik gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
is dat chantage? Nu hoop ik bijna dat er geen feest komtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Oehhh.... Een Chantage Dreigement ... als er géén feest komt, gaat Salar om 22:00h naar bed
Mooi , dáágg
En die knopppquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:55 schreef Magean het volgende:
Zou er nog een soort van sanctie komen als ze de pin niet gedragen hebben?
sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd wordenquote:
kitty en dimi hadden die gepaktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
M
[..]
Maar een paar van de mannen hadden hun elektrische tandenborstel al voor het 2 kg spel
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is dat chantage? Nu hoop ik bijna dat er geen feest komt
Mogelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nou we hebben al een hoop mogen bepalen he...kitty de boodschappen, dimi vrijstelling...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Vergeet alles wat je denkt te weten over Big Brother. Het is tijd voor een nieuwe wind. Een nieuw huis met nieuwe regels die alles omverblazen. En JIJ bepaalt voortaan de windrichting."
De grootste BullShit statement sinds BB ooit begon
Wie noem jij kroket?!quote:
Ze zijn nog aan het warmlopen, denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Vergeet alles wat je denkt te weten over Big Brother. Het is tijd voor een nieuwe wind. Een nieuw huis met nieuwe regels die alles omverblazen. En JIJ bepaalt voortaan de windrichting."
De grootste BullShit statement sinds BB ooit begon
Dat zei die presentator.quote:
Het is een quote van Kittyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel keer nog? het is niks gebeurd
Niet Geraldine shamen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat voor iets lelijk heeft gerardine aan
zeg je iets, niemand heeft hem om volgens mijn hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:55 schreef Magean het volgende:
Zou er nog een soort van sanctie komen als ze de pin niet gedragen hebben?
ze toonden gewoon Kitty die dat zeiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel keer nog? het is niks gebeurd
vanaf dag 1 gekeken of niet ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie nog geen moer aan "Basic" ze hebben alles , tot aan meters dikke make-up elke dag...
met bril ziet zij haar venusheuvel beterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het al begonnen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hehe. toegegeven, moest lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
met bril ziet zij haar venusheuvel beter![]()
grapje ik ben viez
Kitty niet hahahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geniaalste opdracht vond ik van de ballonen en de plottwist
Vroeguh was er op zondag een weekoverzicht, dat doen ze nu in de live-uitzendingquote:
Vermoed dat veel belgen en veel "vera+dimi"-liefhebbers op hem hebben gestemd. En je kon maar op een paar bewoners stemmen he, alleen de "overgebleven" genomineerden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:06 schreef Kinga het volgende:
Dat Dimi die immuniteitspin van het publiek heeft gewonnen, vind ik ook sus. Is die jongen werkelijk zo populair?
Erg he pppffffquote:
Tot laters.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:10 schreef Blackprinces het volgende:
Nou veel plezier met de exit van kitty live.
Helaas moet ik gaan nu.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:10 schreef Blackprinces het volgende:
Nou veel plezier met de exit van kitty live.
Helaas moet ik gaan nu.
100 dagen klagen was haar doel, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Kitty had nog wel een uur door kunnen klagen.
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.quote:
T ben ik domquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |