SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
stevige straal, geen prostaatproblemenquote:
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien hebquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga de uitslag om 20u55 ongeveer dm'en
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
stevige straal, geen prostaatproblemen
Even opgezocht en het ging om ene Semih.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat niet Egbert 'mijn enige hoop is Abbekerk' ?
SM?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien heb
Geen SM ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het risico ga lopen het al te lezen?? Geen SM voor ik het gezien heb
SM? daar doe ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van bijna alle woorden laat ze de laatste letter weg...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy heeft het kou ... kou ...d's worden niet gebruikt in Gent geloof ik.
En van de vloer, de deur, de wand van het toilet...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.
Klopt. Had het al getypt maar de topic was al gesloten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Even opgezocht en het ging om ene Semih.
Al weet ik mij verder weinig meer te herinneren van BB6.
4500 ofzo dacht ik?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld ze al hebben verdiend voor de globale pot ?
Iets in de 4000 ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld ze al hebben verdiend voor de globale pot ?
4300 euro.. is deze week niks bijgekomen voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Jockari het volgende:
Doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
ik gaa vrouwen op twitter
beschimpfen de vera haten
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
Nahh...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Allemaal jonge knullen. Die pissen het glazuur nog uit de pot.
We gaan je rapporteren hoor bij ome twitter @marioh444quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
De 'ready for the liveshow' dans
[ afbeelding ]
De lol die ze hebben is wel leuk
Salar mag blij zijn dat hij maandverbandjes onder zijn oksels heeft zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
De 'ready for the liveshow' dans
[ afbeelding ]
De lol die ze hebben is wel leuk
Heeft hij dat ook? Dacht dat dat meer een vrouwending was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Salar mag blij zijn dat hij maandverbandjes onder zijn oksels heeft zitten.
Bedacht door, volgens mij, Grace.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft hij dat ook? Dacht dat dat meer een vrouwending was.
Mannen hebben gewoon zweetoksels. Ik bedoel komop. Ik heb net met een stenen hakbijl de babykamer in onze grot uitgehakt, een mamoet gevangen, onze tribe verdedigd tegen een horde rabies sabeltandtijgers en de hoofdman van de naburige tribe vakkundig in elkaar gestompt. Mijn oksels zweten ja. Deal with it
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
eigenlijk wel ongelofelijk dat al die vrouwen uit 1 koffer leven, en dat moet Grace toch ook maar allemaal maar willen.
Heeft Grace Kitty ook der haar gedaan en opgemaakt?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannen hebben gewoon zweetoksels. Ik bedoel komop. Ik heb net met een stenen hakbijl de babykamer in onze grot uitgehakt, een mamoet gevangen, onze tribe verdedigd tegen een horde rabies sabeltandtijgers en de hoofdman van de naburige tribe vakkundig in elkaar gestompt. Mijn oksels zweten ja. Deal with it
Ja....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
eigenlijk wel ongelofelijk dat al die vrouwen uit 1 koffer leven, en dat moet Grace toch ook maar allemaal maar willen.
Nee joh, dan was je nu pas bij hoofdstuk 1 van het verhaal, met nog 47 te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedacht door, volgens mij, Grace.
Dat is wel altijd de vraag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
Hi allemaal!
De vraag is niet wie het huis moet verlaten ...
De vraag is wie er mag blijven.
Ik denk 1 blijft en 1 naar datacenterrrrrr 🥳🥳🥳
Ik zag kitty een tijdje alleen dr haren doen en daarna zag ik Grace kitty opmaken. Lief vond ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Zo dacht Tobias er ook over. Die begreep er weinig van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Whuuut?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Salar mag blij zijn dat hij maandverbandjes onder zijn oksels heeft zitten.
Tobias is een ekte man. Back in the day hebben wij samen nog die steen op mexico gegooid om van die fucking dino's af te komen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo dacht Tobias er ook over. Die begreep er weinig van.
En Kitty?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
oke Top 4 Meiden
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Nouchine 2-3
Grace 2-3
Noem je nou precies die vier waardeloze luie nutteloze giebelkutten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
oke Top 4 Meiden
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Nouchine 2-3
Grace 2-3
Omg! En toen Ali B dat bij een Voice kandidate deed kreeg hij een aanklachtquote:
Maar niet op de livestreams hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Kitty naar het datacenter mag, en daar moet blijven tot de winnaar van BB bekend is.
Aalten zal BB dankbaar zijn.
Wie weet ligt BB ook wel stil na vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg! En toen Ali B dat bij een Voice kandidate deed kreeg hij een aanklacht![]()
Kitty: "Ik heb een zwaar leven gehad. Ik zat in een liveshow bij BB, moest ik 16 weken wachten voor ik 2 minuten aan het woord kwam. MONGOLEN!"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera snapt het : 'Wachten we hier een half uur, praten ze 3 minuten met ons, en dan, tot over een half uur!!'
Moet je die snol niet helemaal onderaan zetten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
oke Top 4 Meiden
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Nouchine 2-3
Grace 2-3
Als een DOM VARKEN alles voor ze gedaan daar!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kitty: "Ik heb een zwaar leven gehad. Ik zat in een liveshow bij BB, moest ik 16 weken wachten voor ik 2 minuten aan het woord kwam. MONGOLEN!"
dus allemaal 2 punten, behalve nouchi zeg maar een 2,5quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
moet ik de top 4 wat anderen
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Grace 2
4.Nouchine 2-3
En die uitzending helemaal bij elkaar geknipt. HET IS NIET ECHT!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als een DOM VARKEN alles voor ze gedaan daar!
Volgens mij heeft ze niets anders, ja het roze pak maar die had ze vorige week al aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
nu snap ik dat dit pak er wat feestelijker uitziet, maar geloof dat ze hier echt in geslapen heeft, gaat ze dan echt met dit pak naar huis het studio in???? heb het over Kitty off course
Wat een mindfuck.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als een DOM VARKEN alles voor ze gedaan daar!
ja is gekreukeld als een gekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Sestra666 het volgende:
Iedereen kijkt naar Grace d'r outfit
[ afbeelding ]
Bedoel de snol die jij op 1 hebt staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
moet ik de top 4 wat anderen
1.Vera 2
2.Nawel 2
3.Grace 2
4.Nouchine 2-3
Ja. Peter en geraldine hebben al verzocht 1,5 km afstand te houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
nu snap ik dat dit pak er wat feestelijker uitziet, maar geloof dat ze hier echt in geslapen heeft, gaat ze dan echt met dit pak naar huis het studio in???? heb het over Kitty off course
ja en zelf loopt ze in een gekreukeld dingentjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Poesjuh het volgende:
Iedereen ziet er top uit in Grace haar mooie kleding.
En Nouchine is nog knapper met make up hele mooie meid.
Zonder MIJ was het programma al bij voorbaat geflopt!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En die uitzending helemaal bij elkaar geknipt. HET IS NIET ECHT!
Ik draag deze show.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zonder MIJ was het programma al bij voorbaat geflopt!
Dat zou ik erg leuk vinden!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
Kitty wil niet naar huis. Dus als ze wordt weggestemd blijft ze in de studio slapen.
4 weken later....
Peter: Welkom bij Big Brother, met onze vaste gast Kitty!
Ze kwam in een jurk binnen dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niets anders, ja het roze pak maar die had ze vorige week al aan
niet punten dat is skalaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dus allemaal 2 punten, behalve nouchi zeg maar een 2,5
ergo nouchi joun favo
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty's verblijf in BB:
[ afbeelding ]
zij is lief,niks gebeurdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:37 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Bedoel de snol die jij op 1 hebt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |