SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dotje, zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.
Pardonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.
goed. Het werd tijd dat ze kitty toonden zoals ze isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zo ze laten Kitty echt op haar allerslechtste kant zien. Over dat ze niet oprecht zijn en moet je gaan neuken om te winnen.
Was wel verkeerd ondertiteld met “ze”. Ze zei “ik” toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kitty moet neuken om er in te blijven. Met wie.
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dotje, zeg niet van die enge dingen.
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.quote:
Dit zijn nog de milde episodes...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef MacDeMarco het volgende:
ik heb al deze uitbarstingen van kitty gemist
Meer het gevoel dat ze dat helemaal niet wilden benoemen. Als er geen beelden over worden uitgezonden, denk ik dat ze dat “stil” willen houden in deze afleveringquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
De blijheid van de presentatoren voelt wel wat ongemakkelijk.... Ook weinig reactie op wat Kitty vertelde over het overlijden.
Nee alleen vera ha, die wil neuken om er in te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: Ik verwijt je niks... *PROEST*![]()
![]()
die koffer staat bij de uitgangquote:
quote:
Moa, denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnen
[..]
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.
Dat is haar riedeltje om daar in het huis te blijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind het wel ergens heel erg sneu voor kitty dat ze zo erg er tegen op ziet om naar huis te gaan. Vraag me af of ze echt zoon kut leven heeft thuis dan?
Mag toch oprecht hopen, dat dat varken(zo noemt ze zichzelf) gaat vertrekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnen
[..]
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.
Met zo'n instelling heb je overal een kutleven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind het wel ergens heel erg sneu voor kitty dat ze zo erg er tegen op ziet om naar huis te gaan. Vraag me af of ze echt zoon kut leven heeft thuis dan?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Tweedehands, maar nog in redelijke staat verder
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Waarom zoveel haat op kitty. Ze pakt die immuniteitspin niet voor de groep..
Maar wel oprechtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis: "Wat een stom varken ben ik ook!"
Vergeet het afscheid van haar vader nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo graag wil blijven
Ze loopt alleen maar te klagen, janken, schelden en zielig te doen
Ja dat kunnen we haar echt niet aandoenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Kinga het volgende:
Die krijgt een totale meltdown als ze eruit moet.
Ik vind je leuk persoon Paul. Maar de kitty love act mag stoppenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Paul het volgende:
KittyKitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Heb je wel gekeken? 🤣quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Oooooooh ik ben ZO'N DOM varken he!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
mss zou ze kunnen gaan werken of een hobby zoeken enzquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Het afgeven op veraquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Ze beseft ook wek dat als ze dat gedaan had ze volgende week toch op de bank zatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Tv kijkers zien niet zoveel he. Dat is het nadeel. Nu laten ze allemaal zielige dingen van haar zien. En niets van Peter. Het is een en al Kittyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, denk het niet hoor.
Mensen hebben ook snel een hekel aan geklaag.
Zieltjes winnen werkt alleen als je het écht moeilijk hebt. Mee mogen doen aan een RLS en er zelf voor kiezen om je moeder alleen te laten bij het begraven van je vader valt daar niet onder.
Behalve als ze weer mag shoppen dan pakt ze de pinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze beseft ook wek dat als ze dat gedaan had ze volgende week toch op de bank zat
Dat was op de streams ook zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers zien niet zoveel he. Dat is het nadeel. Nu laten ze allemaal zielige dingen van haar zien. En niets van Peter. Het is een en al Kitty
Ze wil gewoon heel graag bechamel met broccoli blijven maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo graag wil blijven
Ze loopt alleen maar te klagen, janken, schelden en zielig te doen
Onder het trollen door, geef eens een voorbeeld, waarom jij wilt dat ze moet blijven. Oprecht benieuwd naar.quote:
Daar is hij goed in om acts uit te voeren. Gewoon niet op in gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind je leuk persoon Paul. Maar de kitty love act mag stoppen
met een engels sprekende noor op een booreiland in turkije -> kutlevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met zo'n instelling heb je overal een kutleven.
Huis in Aalten -> Kutleven
Meedoen aan RLS -> Kutleven
Miljonair in Dubai -> Kutleven
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
Wat zullen Kitty's woorden zijn als de uitslag bekend ?
ik wist het, ik wist het, ik wist het, kutzooi
DT ze niet naar de begravenis gaat word zometeen uitgezondenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers zien niet zoveel he. Dat is het nadeel. Nu laten ze allemaal zielige dingen van haar zien. En niets van Peter. Het is een en al Kitty
Prioriteitenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het afscheid van haar vader niet
Dus datquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is hij goed in om acts uit te voeren. Gewoon niet op in gaan
Ik snap Kitty eigenlijk goed maar ze moet nog een beetje leren dat de manier hoe ze met het onrecht in het leven omgaat richting de buitenwereld niet werkt. Nu is dat erg boos en ‘nu is het mijn beurt’. Ik snap dat wel, maar het werkt niet. Meer accepteren en afschermen voor de oordelende kortzichtige buitenwereld. Dus de grofheid en openlijke boosheid er juist wat van af en dan komt haar eigenlijk mooie karakter er juist heel mooi uit denk ik. Moeilijke keuze verder, toch voor Kitty gegaan, maar had liever Vera zien gaan want Peter is ook een boss.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Kitty is gewoon lekker grofbegrijpelijk dat ze teleurgesteld is.
Ze maakt tv...ik vind haar ook irriterend en vervelend maar ook denk ik mij streams voor zonder kitty...zonder het gezeik...ik denk dat het saai gaat worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onder het trollen door, geef eens een voorbeeld, waarom jij wilt dat ze moet blijven. Oprecht benieuwd naar.
ik heb alles gedaan hier, mijn uiterste best gedaan voor iedereen en het wordt niet gewaardeerd door de kijker? Hoe overkomt mij dit nou weer?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
100% ditquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
Wij verschillen hierin duidelijk van meningquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap Kitty eigenlijk goed maar ze moet nog een beetje leren dat de manier hoe ze met het onrecht in het leven omgaat richting de buitenwereld. Nu is dat erg boos en ‘nu is het mijn beurt’. Ik snap dat wel, maar het werkt niet. Meer accepteren en afschermen voor de oordelende kortzichtige buitenwereld. Dus de grofheid en openlijke boosheid er juist wat van af en dan komt haar eigenlijk mooie karakter er juist heel mooi uit denk ik. Moeilijke keuze verder, toch voor Kitty gegaan, maar had liever Vera zien gaan want Peter is ook een boss.
Maak je niet druk, het is maar TV hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef Stargazing het volgende:
Het feit dat ze het overlijden van haar vader gebruikt als excuus om te proberen zieltjes te winnen kan er bij mij echt niet in. Ik heb al veel lage gevallen gezien in een BB maar nog nooit zo erg als iemand die haar pas overleden vader gebruikt voor haar eigen gewin.
ALS Kitty blijft heeft ze hoedanook elke keer mijn stem tegen haar, zelfs als het Salar is. En ik denk niet dat ik de enige ben
Ja prima toch.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Wij verschillen hierin duidelijk van mening
Nadat ze Vera is aangevlogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef King_Merc het volgende:
[..]
die wordt in een dwangbuis verwijderd gok ik...
vera durft niet eens uit te spreken wat ze tegen grace heeft gezegd over haar twijfels over dimi.. denk dus niet dat zij iets zal vragen aan de groepquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of vera en dimitri nog gaan vragen van wie hebben er twijfels over ons.
ik zeg toch niet dat het niet prima is, ieder zijn meningquote:
Als ze normaal ook zo is, dan hopen haar kinderen dat waarschijnlijk ookquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap Kitty eigenlijk goed maar ze moet nog een beetje leren dat de manier hoe ze met het onrecht in het leven omgaat richting de buitenwereld niet werkt. Nu is dat erg boos en ‘nu is het mijn beurt’. Ik snap dat wel, maar het werkt niet. Meer accepteren en afschermen voor de oordelende kortzichtige buitenwereld. Dus de grofheid en openlijke boosheid er juist wat van af en dan komt haar eigenlijk mooie karakter er juist heel mooi uit denk ik. Moeilijke keuze verder, toch voor Kitty gegaan, maar had liever Vera zien gaan want Peter is ook een boss.
Ze hebben het opgespaard lijkt wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
Het valt me echt 100% mee dat ze het laten zien. Ik was even bang dat ze een gematigde / gefilterde Kitty zouden laten zien.
Genoeg materiaal beschikbaar lijkt me zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben het opgespaard lijkt wel.
Michael Masi is onze vriend!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ballonnen geregistreerd door Micheal Masi !
Oh zo mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap Kitty eigenlijk goed maar ze moet nog een beetje leren dat de manier hoe ze met het onrecht in het leven omgaat richting de buitenwereld niet werkt. Nu is dat erg boos en ‘nu is het mijn beurt’. Ik snap dat wel, maar het werkt niet. Meer accepteren en afschermen voor de oordelende kortzichtige buitenwereld. Dus de grofheid en openlijke boosheid er juist wat van af en dan komt haar eigenlijk mooie karakter er juist heel mooi uit denk ik. Moeilijke keuze verder, toch voor Kitty gegaan, maar had liever Vera zien gaan want Peter is ook een boss.
Dat ze tv maakt ben ik met je eens. Ze geeft idd een grote vorm van irritatie. Maar dat ze het programma verkiest boven de laatste momenten met haar vader, heeft mij doen besluiten, om haar te zien als een bult stront. Dat trek je door en ziet het niet meer terug.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze maakt tv...ik vind haar ook irriterend en vervelend maar ook denk ik mij streams voor zonder kitty...zonder het gezeik...ik denk dat het saai gaat worden.
Dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Genoeg materiaal beschikbaar lijkt me zo.
Stemmen tellen bij BB:quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef BB-King het volgende:
Meeste mensen zullen toch allang hebben gestemd.
Denk niet dat de liveshow de uitslag nog teveel zal beïnvloeden.
En trouwens, geen notaris dus er kan sowieso gesjoemeld worden.
Ik stop er dan ook mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef Thorelf het volgende:
als kitty mag blijven is die hele show niet meer geloofwaardig...........in zover die dat is
Jij word steeds grappiger. Je overtreft je telkens weer, welke RLS ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het is maar TV he
Anders konden ze niet veel laten zien waarschijnlijk, ze was echt constant aan het zeikenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
Het valt me echt 100% mee dat ze het laten zien. Ik was even bang dat ze een gematigde / gefilterde Kitty zouden laten zien.
Leuk voor haar kinderen ditquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
Die zielepoot vol met zelfmedelijden heeft gewoon een fucking-kutleven.
En nu als de fuck het huis uit.
Ik zou 3 beveiligers op Vera zetten, die gaan het dan nog moeilijk krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind je leuk persoon Paul. Maar de kitty love act mag stoppen
Ik ben gewoon een FUCKIN DOM VARKEN. Ik wist dit allangquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb alles gedaan hier, mijn uiterste best gedaan voor iedereen en het wordt niet gewaardeerd door de kijker? Hoe overkomt mij dit nou weer?
En dat allemaal betaalt door jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef viseenoptie het volgende:
Ze zit vol in de schulden zei ze, maar werkt fulltime als vrijwilliger.. tja nobel maar dan kom je niet uit je eigen shit
Ik denk dat die serieus paraat staan in dit geval. Misschien wel altijd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou 3 beveiligers op Vera zetten, die gaan het dan nog moeilijk krijgen.
Eensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens een oude Tonnekreek-wet moet KitteKut blijven, omdat ze de grootste irritatie factor is, en ten taak heeft Veer en Demi te terroriseren
Het is maar net hoe je het leest.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:29 schreef Japio666 het volgende:
“Dat Kitty of Peter MISSCHIEN naar huis moet”
Zoals ik al dacht dus!
Dat gebeurt niet elke dag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei dat je een leuk persoon was, dat moet je koesteren
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
Ik ga naar WIDM! Tot later!
* Ireth sluit Social Media....
Tonnekreek is toch allang wieberen (samen met haar wetten) ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens een oude Tonnekreek-wet moet KitteKut blijven, omdat ze de grootste irritatie factor is, en ten taak heeft Veer en Demi te terroriseren
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
19 Januari, 23.22 uur. Zet het in je agenda.quote:
Ik heb gehoord dat Peter en Salar ook redelijk kunnen stormenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan wel heerljjk slapen vannacht als Kitty eruit gaan. De boomzaag is dan ook verdwenen
Als er één Fake-Spelletjes Show is... is het dat welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
WIDM Nederland is ook Kut. Liever de belgische versie met gewone onbekenden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
HummieGodinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Birdy.quote:
WIDM kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
Exact dit! Ze heeft meer gehuild om de "mindfuck"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty kwam wel heel erg rustig terug uit de dbk na het te horen te krijgen van haar vader.
Da's vanaf dag 1 al zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef rodevlekjes het volgende:
Iedereen moet even naar Kitty luisteren.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou het er best op kunnen
Zakdoekkie nodig 😉quote:
Noujaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
IK IK IK..foei BB om dit uit te zenden.
De pol hier geeft ook aan Kitty er uit. Maar uit het verleden weten wij dat dat helemaal niets zegtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Burner82 het volgende:
De Twitter polls geven toch wel 75% Kitty eruit
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat een verhaal...Kitty moet blijven!!!
Da;s juist goed, ziet iedereen hoe Kitty isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
IK IK IK..foei BB om dit uit te zenden.
Idd een mooie vrouwquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou het er best op kunnen
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Moet jij als Mod, niet onpartijdig blijven??
Misschien een goed idee om dan de slaapkamerindeling in de war te laten schoppen door BBquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan wel heerljjk slapen vannacht als Kitty eruit gaan. De boomzaag is dan ook verdwenen
maar deze keer hebben we niet alleen de poll om naar te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De pol hier geeft ook aan Kitty er uit. Maar uit het verleden weten wij dat dat helemaal niets zegt
Sorry mijn schuldquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben beroemd.
Jullie mogen me aanraken.
Ondanks dat die blauw is heeft Paul ook gevoel!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Twitter famequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben beroemd.
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben beroemd.
Tegen wie praat jij eigenlijk? Zag een lege posting.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Mods zijn ook net mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als ze gaan neuken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks gebeurd
en zij gaat niks meer doen
Yupquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Burner82 het volgende:
De Twitter polls geven toch wel 75% Kitty eruit
Benje ook bb mod?quote:
Zat eerder te denken aan "hotter then my Daughter"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:38 schreef Steven_Stil het volgende:
Misschien hebben ze bij GTST nog wel een rolletje voor die troll
Vera heeft dezelfde neusquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
"Ze zijn wel wat gewend daar" dusss
Ok.. lekker Neuke Veer...![]()
[ afbeelding ]
D. is BB mod en doet dat goed en naar behoren.quote:
Hij wil de restjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als ze gaan neuken.
D. is allround modquote:
ok, hoeveel procent krijg ik ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben beroemd.
Van Vera.quote:
Ene Paul ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tegen wie praat jij eigenlijk? Zag een lege posting.
Het is nog hoger in jou pollquote:
De sperma mag hij als slagroom gebruikenquote:
thxquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
D. is BB mod en doet dat goed en naar behoren.
zij brekte weg dat gedoequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als ze gaan neuken.
Net gezien op een vlaamse zender. Heb effe liggen kotsen met een een dochter die camel-toe kleding droeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan "hotter then my Daughter"
moest hem wel op twitter plaatsen , geniaal... inmiddels al 3 x bingokaarten vol..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef King_Merc het volgende:
[..]
ok, hoeveel procent krijg ik ?, Ik maak je wel bekend he XD
Ja maar 1 persoon krijgt wat. Kunnen ze vechten om 1 bitterbal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:41 schreef RobjeGeus het volgende:
Je mag stemmen wat voor lekkers de bewoners mogen eten..man man man wat mogen we wat bepalen dit jaar__!
Mijn naam is haasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww, dat is nog netjes, meestal gaat de voorkeur naar tijger kledingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net gezien op een vlaamse zender. Heb effe liggen kotsen met een een dochter die camel-toe kleding droeg.
vriendje van Homijn het konijn ?quote:
Komt omdat ze puur opzichzelf gericht is in feitequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty kwam wel heel erg rustig terug uit de dbk na het te horen te krijgen van haar vader.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:40 schreef King_Merc het volgende:
[..]
ok, hoeveel procent krijg ik ?, Ik maak je wel bekend he XD
Zit je op de pot dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
hoezo hoor je de
toilet ook op stream 1?
Hopelijk moeten ze het aan tafel opeten met iedereen erom heen en mogen ze niet delen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja maar 1 persoon krijgt wat. Kunnen ze vechten om 1 bitterbal.
Mario, ge moet uw "ding" eens aanpassen...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
hoezo hoor je de
toilet ook op stream 1?
Heel NL en BE willen de Kitz0r naar huis stemmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:42 schreef freaky40 het volgende:
Gaat lekker, stemsite ligt plat. Inloggen lukt niet.
Wat post je ? Want ik zie niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie lege postings voorbij komen, nog nooit gehad hier
Ik hoorde het ook.quote:
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |