SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dotje, zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.
Pardonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er 80% zeker van dat ze mag blijven.
goed. Het werd tijd dat ze kitty toonden zoals ze isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zo ze laten Kitty echt op haar allerslechtste kant zien. Over dat ze niet oprecht zijn en moet je gaan neuken om te winnen.
Was wel verkeerd ondertiteld met “ze”. Ze zei “ik” toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kitty moet neuken om er in te blijven. Met wie.
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dotje, zeg niet van die enge dingen.
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.quote:
Dit zijn nog de milde episodes...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef MacDeMarco het volgende:
ik heb al deze uitbarstingen van kitty gemist
Meer het gevoel dat ze dat helemaal niet wilden benoemen. Als er geen beelden over worden uitgezonden, denk ik dat ze dat “stil” willen houden in deze afleveringquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
De blijheid van de presentatoren voelt wel wat ongemakkelijk.... Ook weinig reactie op wat Kitty vertelde over het overlijden.
Nee alleen vera ha, die wil neuken om er in te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: Ik verwijt je niks... *PROEST*![]()
![]()
die koffer staat bij de uitgangquote:
quote:
Moa, denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnen
[..]
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.
Dat is haar riedeltje om daar in het huis te blijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind het wel ergens heel erg sneu voor kitty dat ze zo erg er tegen op ziet om naar huis te gaan. Vraag me af of ze echt zoon kut leven heeft thuis dan?
Mag toch oprecht hopen, dat dat varken(zo noemt ze zichzelf) gaat vertrekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het liever ook niet maar met dit zielige gedrag gaat ze zieltjes winnen
[..]
Zieltjes winnen met. Zielig gedrag. Helaas werkt dat vaak zo.
Met zo'n instelling heb je overal een kutleven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik vind het wel ergens heel erg sneu voor kitty dat ze zo erg er tegen op ziet om naar huis te gaan. Vraag me af of ze echt zoon kut leven heeft thuis dan?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Tweedehands, maar nog in redelijke staat verder
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Waarom zoveel haat op kitty. Ze pakt die immuniteitspin niet voor de groep..
Maar wel oprechtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis: "Wat een stom varken ben ik ook!"
Vergeet het afscheid van haar vader nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo graag wil blijven
Ze loopt alleen maar te klagen, janken, schelden en zielig te doen
Ja dat kunnen we haar echt niet aandoenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Kinga het volgende:
Die krijgt een totale meltdown als ze eruit moet.
Ik vind je leuk persoon Paul. Maar de kitty love act mag stoppenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Paul het volgende:
KittyKitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Kitty
Heb je wel gekeken? 🤣quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Oooooooh ik ben ZO'N DOM varken he!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
mss zou ze kunnen gaan werken of een hobby zoeken enzquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Koekeloeren het volgende:
Het afgeven op veraquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Ze beseft ook wek dat als ze dat gedaan had ze volgende week toch op de bank zatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Thaidg het volgende:
Tv kijkers zien niet zoveel he. Dat is het nadeel. Nu laten ze allemaal zielige dingen van haar zien. En niets van Peter. Het is een en al Kittyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, denk het niet hoor.
Mensen hebben ook snel een hekel aan geklaag.
Zieltjes winnen werkt alleen als je het écht moeilijk hebt. Mee mogen doen aan een RLS en er zelf voor kiezen om je moeder alleen te laten bij het begraven van je vader valt daar niet onder.
Behalve als ze weer mag shoppen dan pakt ze de pinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze beseft ook wek dat als ze dat gedaan had ze volgende week toch op de bank zat
Dat was op de streams ook zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers zien niet zoveel he. Dat is het nadeel. Nu laten ze allemaal zielige dingen van haar zien. En niets van Peter. Het is een en al Kitty
Ze wil gewoon heel graag bechamel met broccoli blijven maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo graag wil blijven
Ze loopt alleen maar te klagen, janken, schelden en zielig te doen
Onder het trollen door, geef eens een voorbeeld, waarom jij wilt dat ze moet blijven. Oprecht benieuwd naar.quote:
Daar is hij goed in om acts uit te voeren. Gewoon niet op in gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind je leuk persoon Paul. Maar de kitty love act mag stoppen
met een engels sprekende noor op een booreiland in turkije -> kutlevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met zo'n instelling heb je overal een kutleven.
Huis in Aalten -> Kutleven
Meedoen aan RLS -> Kutleven
Miljonair in Dubai -> Kutleven
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
Wat zullen Kitty's woorden zijn als de uitslag bekend ?
ik wist het, ik wist het, ik wist het, kutzooi
DT ze niet naar de begravenis gaat word zometeen uitgezondenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tv kijkers zien niet zoveel he. Dat is het nadeel. Nu laten ze allemaal zielige dingen van haar zien. En niets van Peter. Het is een en al Kitty
Prioriteitenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het afscheid van haar vader niet
Dus datquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is hij goed in om acts uit te voeren. Gewoon niet op in gaan
Ik snap Kitty eigenlijk goed maar ze moet nog een beetje leren dat de manier hoe ze met het onrecht in het leven omgaat richting de buitenwereld niet werkt. Nu is dat erg boos en ‘nu is het mijn beurt’. Ik snap dat wel, maar het werkt niet. Meer accepteren en afschermen voor de oordelende kortzichtige buitenwereld. Dus de grofheid en openlijke boosheid er juist wat van af en dan komt haar eigenlijk mooie karakter er juist heel mooi uit denk ik. Moeilijke keuze verder, toch voor Kitty gegaan, maar had liever Vera zien gaan want Peter is ook een boss.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Kitty is gewoon lekker grofbegrijpelijk dat ze teleurgesteld is.
Ze maakt tv...ik vind haar ook irriterend en vervelend maar ook denk ik mij streams voor zonder kitty...zonder het gezeik...ik denk dat het saai gaat worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onder het trollen door, geef eens een voorbeeld, waarom jij wilt dat ze moet blijven. Oprecht benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |