Ja even erin en eruit, routineklusje.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:23 schreef ToT het volgende:
One minute man?
Dus Ali was in een wip weer buiten?
In een freestyle-rap over zichzelf zou hij kunnen zeggen dat hij, Ali Bquote:
Hij behandelt het een beetje als een plofkraak, denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:23 schreef ToT het volgende:
One minute man?
Dus Ali was in een wip weer buiten?
Even zaad lozen in die doos.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja even erin en eruit, routineklusje.
Had hij geen vriendin die helemaal geen seks met hem wou? Misschien is dit wel zijn revanchequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:06 schreef Arcee het volgende:
Die Hofman weet altijd wel momentum voor z'n uitzendingen te genereren, zeg.
@PSVCL waar zit je eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:30 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft iemand al de complottheorie de wereld ingebracht dat het kabinet dit wel goed getimed heeft om zo de aandacht af te leiden?
Ze hebben wel seks denk ik. Maar zij kon niet klaarkomen, en Tim kan niet beffen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Had hij geen vriendin die helemaal geen seks met hem wou? Misschien is dit wel zijn revanche
Ik heb nog steeds een beetje kots achterin m'n keel zitten van die freestyle rap waarmee hij Max Verstappen aangerand heeft direct na het podium in Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
In een freestyle-rap over zichzelf zou hij kunnen zeggen dat hij, Ali B
al klaarkomt bij het zien van een snee.
Wat een genot ditquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt ja, dat was te gênant voor woorden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje kots achterin m'n keel zitten van die freestyle rap waarmee hij Max Verstappen aangerand heeft direct na het podium in Abu Dhabi.
Maar dat valt straks in het niets bij deze smeerpijperij.
PSVcl de one minute manquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn afwezigheid doet mijn vermoeden versterken dat hij Ali B. is.
Dat was echt ziek slecht iddquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje kots achterin m'n keel zitten van die freestyle rap waarmee hij Max Verstappen aangerand heeft direct na het podium in Abu Dhabi.
Dat was erger.... Die freestyle rap was erger.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tim Hofman is zo slecht in neuken, dat zijn partner een tv-programma heeft gemaakt genaamd "Mijn seks is stuk"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Had hij geen vriendin die helemaal geen seks met hem wou? Misschien is dit wel zijn revanche
Wat is er mis met een doosje eieren?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:38 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een viespeuk die meneer Rietbergen
https://www.ad.nl/show/de(...)-in-natura~a98980f6/
Als het al grappen waren (wat ik niet denk) dan zijn het alsnog hele domme onsmakelijke grappen. Ik ken dat soort lui wel. Elke opmerking en conversatie gaat altijd over vrouwen, seks, en domme seks grappen. Van die mannen waarmee je een gesprek probeert te voeren en dan als er opeens een vrouw langs loopt ze altijd met hun hoofd gaan knikken van 'ey he, he wat vind je van die he, ik zou haar wel doen hoor, eh, he' wat denk je, daar zou ik geen nee tegen zeggen hoor, ey he. op die kont wil ik wel ff drummen hoor ey he,quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:38 schreef Johannes788 het volgende:
Wat een viespeuk die meneer Rietbergen
https://www.ad.nl/show/de(...)-in-natura~a98980f6/
Hij wist natuurlijk van niets.quote:
RTL heeft dat zelf gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef Injetta het volgende:
Waarom heeft BNN de boel nu in de media gegooid? Dan is iedereen al beschuldigd en de verhalen steeds wilder voordat we eigenlijk weten wat ze nu precies hebben over wie.
Gaat het om de kijkcijfers donderdag? Ze hadden ook nog wat kunnen wachten tot dichterbij de uitzending. Wat zit daar achter?
Je vraagt je nu bij iedereen af….. zou hij ook? De onschuld spelen kan iedereen.quote:
Echt waar? Ik dacht dat BNN het eerst wereldkundig had gemaakt. Mar als RTL het zelf is, dan konden ze blijkbaar niets anders omdat ze het nu eenmaal blijkbaar wisten en niet achteraf ook daar nog allerlei verwijten over wilden krijgen. Al met al. Een zeer onverkwikkelijke zaak. Wat is dat toch met al die mannen die zich niet kunnen beheersen en er denken mee weg te komen?quote:
Volgens mij is RTL op de hoogte gebracht door BNN en hebben ze er voor gekozen het zelf maar naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat BNN het eerst wereldkundig had gemaakt. Mar als RTL het zelf is, dan konden ze blijkbaar niets anders omdat ze het nu eenmaal blijkbaar wisten en niet achteraf ook daar nog allerlei verwijten over wilden krijgen. Al met al. Een zeer onverkwikkelijke zaak. Wat is dat toch met al die mannen die zich niet kunnen beheersen en er denken mee weg te komen?
Team van Tim Hoffmann heeft het team laten weten waarmee ze komen. RTL heeft toen de stekker uit The Voice getrokken en in een persbericht gezegd dat dit is vanwege vermeend seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat BNN het eerst wereldkundig had gemaakt. Mar als RTL het zelf is, dan konden ze blijkbaar niets anders omdat ze het nu eenmaal blijkbaar wisten en niet achteraf ook daar nog allerlei verwijten over wilden krijgen. Al met al. Een zeer onverkwikkelijke zaak. Wat is dat toch met al die mannen die zich niet kunnen beheersen en er denken mee weg te komen?
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:45 schreef the-eye het volgende:
Wat is nu eigenlijk het probleem als een bandleider een affaire heeft met een zangeresje?
Ze heeft er wel eens vaker niet helemaal naast gezeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
Is die Yvonne doorgaans goed ingelicht? Of is het pure onzin?
Ja, er ging een persbericht uit (van RTL) met dat TVOH werd stopgezet. En een half uur later ofzo tweette Tim dat Boos de aanleiding hiervan was (dat ze al maanden bezig zijn met een onderwerp en dat het donderdag online komt).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het ongepast omdat het op de werkvloer gebeurt en het is ongepast tegenover z'n partner maar het is natuurlijk geen misbruik zoals het nu wordt gepresenteerd door Hofmanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Tenzij de bandleider bijvoorbeeld het meisje dreigt dat hij haar carrièrekansen kapot maakt als ze hem niet pijpt.
En zo zijn er nog wel wat randvoorwaarden te bedenken waarbinnen het onwenselijk of ronduit strafbaar is. Wil niet zeggen dat het zo is,aar er feit dat de bandleider in kwestie al toegeeft dat het ongepast was,zegt al wel wat.
Hij heeft nog niets gepresenteerdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het ongepast omdat het op de werkvloer gebeurt en het is ongepast tegenover z'n partner maar het is natuurlijk geen misbruik zoals het nu wordt gepresenteerd door Hofman
Jaja... We geloven je...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Ali B is woest
Tot nu toe ligt er één aangifte, namelijk tegen Ali B. Hij is daar totáál niet over te spreken. “Ik ben 100 procent overtuigd van mijn onschuld. Het gaat om een beschuldiging over iets dat lang geleden zou zijn gebeurd, maar daar is niets van waar”, zegt het jurylid in De Telegraaf.
Er is nog niets gepresenteerd dus je opmerking is voorbarig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het ongepast omdat het op de werkvloer gebeurt en het is ongepast tegenover z'n partner maar het is natuurlijk geen misbruik zoals het nu wordt gepresenteerd door Hofman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |