Hij wist natuurlijk van niets.quote:
RTL heeft dat zelf gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef Injetta het volgende:
Waarom heeft BNN de boel nu in de media gegooid? Dan is iedereen al beschuldigd en de verhalen steeds wilder voordat we eigenlijk weten wat ze nu precies hebben over wie.
Gaat het om de kijkcijfers donderdag? Ze hadden ook nog wat kunnen wachten tot dichterbij de uitzending. Wat zit daar achter?
Je vraagt je nu bij iedereen af….. zou hij ook? De onschuld spelen kan iedereen.quote:
Echt waar? Ik dacht dat BNN het eerst wereldkundig had gemaakt. Mar als RTL het zelf is, dan konden ze blijkbaar niets anders omdat ze het nu eenmaal blijkbaar wisten en niet achteraf ook daar nog allerlei verwijten over wilden krijgen. Al met al. Een zeer onverkwikkelijke zaak. Wat is dat toch met al die mannen die zich niet kunnen beheersen en er denken mee weg te komen?quote:
Volgens mij is RTL op de hoogte gebracht door BNN en hebben ze er voor gekozen het zelf maar naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat BNN het eerst wereldkundig had gemaakt. Mar als RTL het zelf is, dan konden ze blijkbaar niets anders omdat ze het nu eenmaal blijkbaar wisten en niet achteraf ook daar nog allerlei verwijten over wilden krijgen. Al met al. Een zeer onverkwikkelijke zaak. Wat is dat toch met al die mannen die zich niet kunnen beheersen en er denken mee weg te komen?
Team van Tim Hoffmann heeft het team laten weten waarmee ze komen. RTL heeft toen de stekker uit The Voice getrokken en in een persbericht gezegd dat dit is vanwege vermeend seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat BNN het eerst wereldkundig had gemaakt. Mar als RTL het zelf is, dan konden ze blijkbaar niets anders omdat ze het nu eenmaal blijkbaar wisten en niet achteraf ook daar nog allerlei verwijten over wilden krijgen. Al met al. Een zeer onverkwikkelijke zaak. Wat is dat toch met al die mannen die zich niet kunnen beheersen en er denken mee weg te komen?
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:45 schreef the-eye het volgende:
Wat is nu eigenlijk het probleem als een bandleider een affaire heeft met een zangeresje?
Ze heeft er wel eens vaker niet helemaal naast gezeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
Is die Yvonne doorgaans goed ingelicht? Of is het pure onzin?
Ja, er ging een persbericht uit (van RTL) met dat TVOH werd stopgezet. En een half uur later ofzo tweette Tim dat Boos de aanleiding hiervan was (dat ze al maanden bezig zijn met een onderwerp en dat het donderdag online komt).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het ongepast omdat het op de werkvloer gebeurt en het is ongepast tegenover z'n partner maar het is natuurlijk geen misbruik zoals het nu wordt gepresenteerd door Hofmanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Tenzij de bandleider bijvoorbeeld het meisje dreigt dat hij haar carrirekansen kapot maakt als ze hem niet pijpt.
En zo zijn er nog wel wat randvoorwaarden te bedenken waarbinnen het onwenselijk of ronduit strafbaar is. Wil niet zeggen dat het zo is,aar er feit dat de bandleider in kwestie al toegeeft dat het ongepast was,zegt al wel wat.
Hij heeft nog niets gepresenteerdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het ongepast omdat het op de werkvloer gebeurt en het is ongepast tegenover z'n partner maar het is natuurlijk geen misbruik zoals het nu wordt gepresenteerd door Hofman
Jaja... We geloven je...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Ali B is woest
Tot nu toe ligt er n aangifte, namelijk tegen Ali B. Hij is daar totl niet over te spreken. “Ik ben 100 procent overtuigd van mijn onschuld. Het gaat om een beschuldiging over iets dat lang geleden zou zijn gebeurd, maar daar is niets van waar”, zegt het jurylid in De Telegraaf.
Er is nog niets gepresenteerd dus je opmerking is voorbarig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het ongepast omdat het op de werkvloer gebeurt en het is ongepast tegenover z'n partner maar het is natuurlijk geen misbruik zoals het nu wordt gepresenteerd door Hofman
Straks heeftie helemaal niks en hebben ze allemaal zelf hun hoofd op het hakblok gelegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets gepresenteerdRTL heeft naar buiten gebracht dat TVOH op on hold wordt gezet en dat ze een nader onderzoek willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |