Oké dat was wel een grote gok of wij dat allemaal aan het kijken waren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
espn. Fresiais bij Overtoom op bezoek.
Nu weet ik nog steeds niet waar het over gaatquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
espn. Fresiais bij Overtoom op bezoek.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah gossie. Het zit haar wel dwars he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Zij is de eerste assistent-scheidsrechtster in het mannelijk betaald voetbal van Nederland.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat
Maar ik gok dus nog steeds voetbal
Omdat haar opstap naar en enige reden voor succes daardoor in gevaar komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:59 schreef molloot200 het volgende:
Samantha wil niet dat The Voice wordt geblamed.
Lol
Nou ja, een bungalowtje op de Veluwe zal de woningcrisis in de Randstad sowieso niet al te veel verdere schade toedoen.quote:
quote:Meer dan veertig vermeende slachtoffers verenigen zich in WhatsAppgroep
Meer dan veertig vermeende slachtoffers van seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van The Voice of Holland hebben zich verenigd in een WhatsAppgroep. Dat meldt RTL Boulevard.
De vermeende slachtoffers delen hun ervaringen met niet alleen Jeroen Rietbergen, bandleider bij het programma en partner van Linda de Mol, die vandaag bekende en spijt betuigt. Ook Ali B. ligt onder vuur. Maar er zouden meer personen beschuldigd worden.
olgens RTL Boulevard deed Rietbergen deelnemers van het programma onzedelijke voorstellen. Zo bood hij aan hun ‘blind auditions’ beter te maken en daarvoor af te willen spreken in een hotelkamer. Als de vermeende slachtoffers daar niet op ingingen, dan dreigde hij het orkest te ‘laten spelen als een natte dweil'.
Niet op de hoogte
RTL liet eerder vandaag weten niet op de hoogte te zijn geweest van de relaties van ‘seksuele aard’ die Jeroen Rietbergen met vrouwen heeft gehad die betrokken waren bij The Voice of Holland. ,,Pas afgelopen week is het nieuws tot ons gekomen via Tim Hofman”, aldus een woordvoerder van RTL, die verwijst naar het programma BOOS van Hofman, waarin donderdag uitgebreid wordt ingegaan op de kwestie.
De bandleider van het programma zegt in een verklaring dat hij er ‘al een aantal jaren’ zeer bewust van is dat hij in de fout is gegaan en dat zijn ‘opdrachtgever’ hem daar op heeft aangesproken. Die opdrachtgever is niet RTL. RTL en producent ITV maakten zaterdagochtend bekend de uitzendingen van het twaalfde seizoen van The Voice of Holland te staken en onderzoek te doen naar de aantijgingen.
Zanger en voormalig jurylid Marco Borsato werd al eerder beschuldigd van seksueel wangedrag. Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel zijn er geen nieuwe aangiftes tegen hem binnengekomen.
Precies. We moeten inderdaad ook weer niet te krampachtig doen over een verdwaalde opmerking. Maar tegelijkertijd ook eens met zijn alkem grensoverschrijdend gedrag een halt toe roepen. Wat alleen maar kan als we wangedrag niet meer gedogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij Samantha denk ik aan het stockholm-syndroom
Ik snap het ook niet goed. Waar we het laatst ook over hadden, in mijn ogen moet je niet krampachtig doen bij iedere aandacht die een man aan een vrouw geeft. ik heb er zelden tot nooit problemen mee als mannen wat flirten of een keertje fluiten.
Maar dit soort acties, waarin mannen hun machtspositie binnen een programma gebruiken richting jonge mensen en daarin véél verder gaan dan wat fatsoenlijk of onschuldig is ( tenminste dat zou iedereen met meer dan 1 hersencel moeten snappen) .
Dat is toch te bizar voor woorden, dat je er maar aan dénkt om dat ook maar enigszins goed te praten.
Edit: ik wil dus niet zeggen dat ik vrouwen die zich wél geintimideerd voelen door flirten of fluiten, kleinzielig zijn. Ik wil alleen maar aangeven dat dat soort acties wat mij betreft nog discussie-waardig zijn. Maar dat hetgeen Jeroen & Co gedaan hebben, echt niet kan, geen discussie mogelijk.
Wist ze het al langer eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel opvallend dat een Leontien bij Marco blijft nadat ze dingen weet en ongeveer 100 keer vreemdgaan. En nu Linda bij Jeroen nadat ze wist grotendeels wat hij allemaal uitspookte...
Ik heb het Laurens Ivens verhaal redelijk gevolgd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel bijzonder, dat het vaak ook juist vrouwen zijn die het allemaal goedpraten.
quote:Burgemeester Halsema schreef aan de raad dat zij de eerste signalen van het wangedrag van Ivens in 2019 kreeg, waarop ze hem aansprak. De burgemeester mag voor die tijd geen weet hebben gehad van de kwestie, in de verdere organisatie zijn al eerder signalen, zo laten meerdere ambtenaren weten. Een van de vrouwen die zich uiteindelijk hebben gemeld en die in deze krant haar verhaal doet, zegt dat Ivens haar al in 2015 lastigviel. Ook zij werd gedwongen haar gedrag op de werkvloer aan te passen vanwege de houding van de wethouder. Zo moest ze een buitenlandse dienstreis naar Barcelona aan zich voorbij laten gaan. Die reis leek haar leidinggevende onverstandig, omdat Ivens ook meeging.
De toen 25-jarige vrouw was toen net begonnen op een junior functie bij de gemeente waarbij ze normaal gesproken weinig tot geen contact zou hebben met de wethouder. Ivens zette zelf de eerste stap. “Hij benaderde mij via sociale media, waar hij zag dat ik binnen zijn domein werkzaam was,” vertelt de vrouw in kwestie, die inmiddels elders werkt. Ivens nodigde haar uit voor een lunch buiten het stadhuis, waarna hij haar soms wekelijks, soms maandelijks, een persoonlijk berichtje stuurde. ‘Leuk om je weer te zien!’ of ‘Wanneer gaan we weer koffie drinken?’, herinnert de vrouw zich. “Ik voelde me in de val gelokt. Ik ben met hem gaan lunchen, blijkbaar is dit de consequentie. Kennelijk is dit normaal, dacht ik.”
quote:
quote:Volgens de muzikant is hij jaren geleden al door „mijn opdrachtgever” op het matje geroepen vanwege zijn gedrag. Hij is toen naar eigen zeggen diep door het stof gegaan en heeft ook alles opgebiecht aan zijn vrouw Linda de Mol. „Dat heeft tot gevolg gehad dat onze relatie is beëindigd en wij uit elkaar zijn gegaan, met veel verdriet voor mijn gezin.”
Even inhaken op dit onderwerp. Dorp waar een groot deel van mijn familie woont is een vrij normaal dorp, maar wel met zo'n 'luxe' deel, echt watersport enzo en dat trekt bepaalde mensen aan (sowieso dat hele deel van Friesland). Je wil werkelijk waar niet weten hoeveel van die huizen daar naar mensen gaan uit de randstad, die het hebben als tweede huis. Terwijl anderen daar maar geen huis kunnen krijgen of simpel worden overboden.quote:
Hmmm, ik stond net klaar met een brandende hooivork.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, een bungalowtje op de Veluwe zal de woningcrisis in de Randstad sowieso niet al te veel verdere schade toedoen.
Ik heb m’n post al aangepast.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Linda heeft genoeg geld van haarzelf dat ze letterlijk geld kan verbranden in de kachel om haar huis te verwarmen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:23 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel een beetje vroeg voor de voorjaarsschoonmaak.
De familie Froger wordt ook van de buis geschopt, Barbapapagewijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja ik wil ook niet gaan victim blamen ofzo, maar ik snap echt niet dat vrouwen bij hun man blijven na zo veel vreemd gaan meerdere keren over.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb m’n post al aangepast.
Ik dacht meer aan Leontine en de kandidaten.
Tsja, met een leuk startkapitaal en de nodige overwaarde kan het snel gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even inhaken op dit onderwerp. Dorp waar een groot deel van mijn familie woont is een vrij normaal dorp, maar wel met zo'n 'luxe' deel, echt watersport enzo en dat trekt bepaalde mensen aan (sowieso dat hele deel van Friesland). Je wil werkelijk waar niet weten hoeveel van die huizen daar naar mensen gaan uit de randstad, die het hebben als tweede huis. Terwijl anderen daar maar geen huis kunnen krijgen of simpel worden overboden.
Zoiets is toch niet te doen. En dit zijn dus soms ook zelfs huizen van rond de miljoen, als tweede huis (!!).
Media Inside-genotquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De familie Froger wordt ook van de buis geschopt, Barbapapagewijs.
Ja, dát is inderdaad wel kwalijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even inhaken op dit onderwerp. Dorp waar een groot deel van mijn familie woont is een vrij normaal dorp, maar wel met zo'n 'luxe' deel, echt watersport enzo en dat trekt bepaalde mensen aan (sowieso dat hele deel van Friesland). Je wil werkelijk waar niet weten hoeveel van die huizen daar naar mensen gaan uit de randstad, die het hebben als tweede huis. Terwijl anderen daar maar geen huis kunnen krijgen of simpel worden overboden.
Zoiets is toch niet te doen. En dit zijn dus soms ook zelfs huizen van rond de miljoen, als tweede huis (!!).
Misschien is Leontien bang dat als ze bij Marco weggaat, ze dan weer letters moet omdraaien voor Hans van der Togt om rond te komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik wil ook niet gaan victim blamen ofzo, maar ik snap echt niet dat vrouwen bij hun man blijven na zo veel vreemd gaan meerdere keren over.
Ja, potverdikkie nog aan toe. Weet je wat dat gasfornuis steeds aan en uitzetten kost met de huidige gasprijsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dát is inderdaad wel kwalijk.
@:Fred_B de hooivork mag alsnog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |