abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:16:16 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203200002



quote:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato

AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.

Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.

Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.

Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."

Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
twitter


SPOILER: Artikel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

Tijdlijn van alle affaires en beschuldigingen rondom Marco Borsato
quote:
OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'

16-12-2021 13:14

OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'
Marco Borsato

De aangifte tegen Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken, waardoor die langer moeten wachten voor ze behandeld worden. Dat zegt het OM Midden-Nederland.

Onlangs meldden we nog dat ruim 800 zedenzaken door een gebrek aan personeel nog altijd op de plank liggen, sommigen zelfs jarenlang. Toch gaat de aangifte tegen Marco Borsato van 'onzedelijke betastingen' die maandag werd ingediend dus voor.

Voorpaginanieuws

"Het is altijd een dilemma welke zaken voorrang krijgen en bij zedenzaken is dat nog lastiger", zegt persvoorlichter Ties Kortmann. Hij vertelt dat bij de afweging gekeken wordt naar de ernst van de feiten en hoe lang geleden ze zijn gepleegd. "Omdat deze feiten niet recent zouden zijn gepleegd zou dat reden kunnen zijn om de zaak geen voorrang te geven."

Dat de aangifte tegen Borsato nu toch snel wordt opgepakt komt volgens de persvoorlichter door de 'geschokte rechtsorde'. Hij doelt daarmee op de 'enorme maatschappelijke impact' en het feit dat de aangifte voorpaginanieuws was. "Het weegt ook mee dat de identiteit van de betrokkenen in ieder geval deels op straat ligt", zegt de persvoorlichter.

Vertraging voor anderen

"Elke dag dat het langer onduidelijk blijft, neemt de schade toe voor zowel de aangeefster als degene tegen wie aangifte is gedaan. Daarom is de afweging zeer bewust gemaakt om voorrang te geven aan de zaak", vertelt Kortmann.

Dat is volgens hem geen standaardprocedure, maar wordt per zaak bekeken. Dat de aangifte tegen Borsato nu voorrang heeft gekregen, heeft wel gevolgen voor andere zaken. "Als je bepaalde zaken voorrang geeft, dan weet je dat anderen weer wat langer moeten blijven zitten."

'Heel erg om te horen'

Advocate Nelleke Stolk die veel zedenzaken behandelt, reageert geschokt: "Ik vind het heel erg om te horen. Het stuit me echt tegen de borst, want nu blijven andere zaken nog langer liggen."

"En de slachtoffers die nu zitten te wachten, voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Ik vind het schandalig."

Eva wacht al 1,5 jaar

Eva Peters deed anderhalf jaar geleden aangifte van een ernstig zedendelict, maar de verdachte in haar zaak is nog steeds niet verhoord. Ze benadrukt nog eens dat er meer dan 800 soortgelijke zedenzaken op de plank liggen: "Al die zaken hebben evenveel recht op een snel onderzoek. Ik voel mij echt een tweederangsburger."

Het stoort haar enorm dat het Openbaar Ministerie in de zaak Borsato zegt meteen in actie te komen: "Ik heb respect voor de vrouw die de aangifte heeft aangedurfd, want ik weet als geen ander dat dat niet zomaar een gesprekje is. Maar nu lijkt het erop dat het OM snel handelt bij zedenzaken en dat is een schijnvertoning. De werkelijkheid is dat er honderden zaken op de plank liggen."

https://eenvandaag.avrotr(...)schappelijke-impact/
SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Marco Borsato doet aangifte wegens smaad en laster tegen de vrouw die hem aanklaagt

Marco Borsato heeft de vrouw aangeklaagd die hem eerder deze week aanklaagde wegens seksueel overschrijdend gedrag. Borsato deed aangifte voor het doen van een valse aangifte, smaad, laster en het doen van een lasterlijke aanklacht.

Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid.
Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt

En we hebben ook SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 15-01-2022 12:53:06 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:18:17 #2
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203200036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
Van 6 januari

Ali B nog steeds onder vuur: ‘Twee dames voelen zich aangerand’

De storm rondom Ali B is nog steeds niet gaan liggen. Na de hardnekkige geruchten over vreemdgaan, melden zich nu twee dames bij RoddelPraat die zich ‘aangerand voelen’. “Ze zitten vol schaamte.”

li B’s reputatie werd vorige week flink besmeurd in de kijkcijferhit RoddelPraat van presentatoren Dennis Schouten en Jan Roos. De heren meldden dat de RTL 4-rapper helemaal niet de perfecte familieman is, maar ongelooflijk vaak vreemdgaat en bovendien drugs gebruikt. Al snel besloot de rapper de comments op zijn Instagram-pagina uit te zetten.
Veel meldingen

Showbizzwatcher Farja Farvardin vindt het verhaal dat Ali zou zijn vreemdgegaan met een meisje van 19 ‘te smerig voor woorden‘ en BN’er-slachter Yvonne Coldeweijer heeft zelfs een video over Ali aangekondigd. “Ik heb heeeel veel Ali-juice verzameld afgelopen jaar. Dat hij veel vreemdgaat kan ik bevestigen”, zegt ze.

Na de RoddelPraat-onthulling over de ‘vreemdgaande’ Ali stroomden soortgelijke ervaringen binnen bij de juice channels, maar die werden al snel weer verwijderd. Zelf zegt RoddelPraat ook veel reacties te hebben ontvangen. “Er zijn nog heel veel mensen die zich hebben gemeld”, zegt Dennis Schouten in de aflevering van deze week.
‘Wij waren 18’

Er is volgens Dennis één verhaal dat eruitspringt. Hij deelt in de nieuwste RoddelPraat, die in nog geen etmaal tijd al meer dan 250 duizend keer bekeken is, het verhaal van een jongedame. “Het was 2015, wij waren 18 ongeveer. Mijn vriendin en ik gingen een avondje stappen met z’n tweeën”, schrijft ze.

Ze liepen toen Ali B en collega Brownie Dutch tegen het lijf, klinkt het. Zij zouden de dames hebben gevraagd om naar hun studio te komen. “Wij als jonge meiden dachten: hoe gaaf is het als wij in de studio zijn terwijl zij een nieuw nummer aan het opnemen zijn?”
‘Je hebt een vrouw!’

Eenmaal in de studio lagen er volgens deze dame drank en jointjes op tafel. “Uiteindelijk ben ik met Ali meegelopen naar achter dat glas waar je altijd moet staan om te zingen en toen zoende hij met mij. Ik zei tegen hem: ‘Wat doe je? Je hebt vrouw en kinderen.’ Hij zei: ‘Ja, wat maakt het uit? Ik wil niet dat je praat over mijn gezin.’”

De dame in kwestie: “Ik ben direct teruggelopen naar mijn vriendin en mijn vriendin was aan het huilen. Zij vertelde mij dat Brownie Dutch haar tegen hem aan wilde duwen en dat hij haar probeerde te zoenen tegen haar zin in.”
‘Dat is aanranding’

Vreselijk, vindt Dennis. “De dames zaten vol schaamte en ongeloof. Ze durven nu met het verhaal te komen. Ze voelden zich aangerand. Het is niet prettig als je een vrouw zoent, terwijl een vrouw dat niet wil.”

Jan: “Nee, dat is aanranding.”

az
a

Ik vind dit dus wel een raar verhaal. Iemand proberen te zoenen geen aanranding toch? Die brownie dutch vind ik nav dit verhaal iets zorgwekkender. Marja,die heeft niet zo'n giga tv-presence als Ali.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:19:49 #3
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203200071
Even ook voor dit deel

twitter
pi_203200077
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:19 schreef Momo het volgende:
Even ook voor dit deel

[ twitter ]
Kan wel in de OP ;)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:20:46 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203200087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Kan wel in de OP ;)
Ja, maar het kan technisch gezien natuurlijk wel los staan van Marco.
pi_203200108
Dit gaat niet enkel om Ali of Marco, denk ik. Het lijkt iets groters te zijn.
pi_203200118
twitter


Tim _O_
KutMarije _O_
#Boos _O_
pi_203200132
Geen idee of dit (ook) over Marco gaat, maar toch genot. Ben erg benieuwd.
Koel en donker bewaren
pi_203200158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:21 schreef Eikenbomen het volgende:
Dit gaat niet enkel om Ali of Marco, denk ik. Het lijkt iets groters te zijn.
Ik zet in op Ali B en Marco B. Inclusief valse beloftes, kleedkamerverhalen en toegeknepen oogjes rondom betaling in natura
pi_203200218
Het is mij te toevallig dat Marco volledig gecanceld wordt, hij volkomen buiten beeld is en dat nu groots wordt aangekondigd dat een van de grootste talentenjachten van Nederland wordt gestopt.

Hier spelen grote dingen.

De mediarel van 2022 staat op het punt van beginnen. Want heel media Nederland duikt nu op deze beerput
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:27:43 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203200235
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:24 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik zet in op Ali B en Marco B. Inclusief valse beloftes, kleedkamerverhalen en toegeknepen oogjes rondom betaling in natura
Alles verbleekt natuurlijk bij de loze beloften van Lil Kleine, maar die twee konden er ook wat van, van wat je in de show zelf zag.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203200247
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:27 schreef Benny het volgende:
De mediarel van 2022 staat op het punt van beginnen. Want heel media Nederland duikt nu op deze beerput
Genot.
Koel en donker bewaren
pi_203200256
Oh man, ik ben nog bezig om in mijn eentje een tafel in elkaar te zetten...
Had dit niet een paar uur later kunnen komen? Nou moet ik van pure ellende steeds Fokken en F5 :-))

Ik ben benieuwd wat er allemaal speelt :-(
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203200279
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:27 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Alles verbleekt natuurlijk bij de loze beloften van Lil Kleine, maar die twee konden er ook wat van, van wat je in de show zelf zag.
Zat Lil Kleine er ook als jurylid?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:31:36 #15
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203200312
Moet er niet misschien een aparte gate voor the voice topic nu?

De aantijgingen tegen Marco was in privé situatie, niet the voice...
pi_203200352
Ik zie de link met Marco niet, hij is al jaren weg bij the voice. Dat rechtvaardigd niet het cancelen van een compleet seizoen. Hoewel the voice relatief slecht bekeken was is het nog steeds een kijkcijfertopper.
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:37:41 #17
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203200439
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:33 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de link met Marco niet, hij is al jaren weg bij the voice. Dat rechtvaardigd niet het cancelen van een compleet seizoen. Hoewel the voice relatief slecht bekeken was is het nog steeds een kijkcijfertopper.
Hij zat er nog tot 2020, als Marco het zou zijn en ook de enige zouden ze nu het programma niet stop zetten gok ik?
pi_203200453
Vanavond RTL Boulevard kijken

It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:40:37 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203200506
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:40:54 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203200513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij zat er nog tot 2020, als Marco het zou zijn en ook de enige zouden ze nu het programma niet stop zetten gok ik?
The voice kids bedoel je dan? De volwassen versie is hij al jaren weg toch.
pi_203200515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij zat er nog tot 2020, als Marco het zou zijn en ook de enige zouden ze nu het programma niet stop zetten gok ik?
Ik denk het ook niet. The Voice is wel een goede bron qua reclame inkomsten voort RTL. Om zomaar stop te zetten, zouden ze veel reclame inkomsten verliezen en levert reputatieschade op.

Dus er zal wel meer aan de hand zijn dan alleen Marco Borsato bij dat programma.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203200529
RTL bevestigd dat het niet om Waylon gaat.
Lifeofyvonne zegt dat het om Ali gaat.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:42:01 #23
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203200539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
The voice kids bedoel je dan? De volwassen versie is hij al jaren weg toch.
Klopt volwassen versie heeft hij tot 2016 gedaan
pi_203200544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffelmarokkaan iets te letterlijk genomen dus.
pi_203200568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Omroepspionnen :')?
pi_203200580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Klopt volwassen versie heeft hij tot 2016 gedaan
Dan weet je nu gelijk waarom :')
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:45:06 #27
388664 crew  Dotteke
pi_203200597
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Geldt het ook vooraf opgenomen blind auditions enzo?
IK heb echt geen idee, weet ook niet meer dan wat er in dat bericht staat helaas

quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:

[..]
Over Ali B gaan ook al een aantal weken verhalen rond dat hij z'n lul achterna loopt
DIe heb ik dan allemaal gemist :@ Lees net gequote bericht van @maily
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203200676
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:09 schreef Lienekien het volgende: [..] ’Is gewoon jaloers’ is niveau schoolplein qua benoemen van andermans beweegredenen.
lol moet jij weten
-nee-
pi_203200692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las hoogaangerande :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203200704
Nogal rigoureus om het programma stil te leggen. Als het om Ali B gaat dat zet je hem er toch uit? Genoeg flutzangers of rappertjes die hem kunnen vervangen.
pi_203200760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:51 schreef MeesterVanDam het volgende:
Nogal rigoureus om het programma stil te leggen. Als het om Ali B gaat dat zet je hem er toch uit? Genoeg flutzangers of rappertjes die hem kunnen vervangen.
Ali B is coach in het huidige seizoen, toch? Dat betekent dat er voor de komende weken uitzendingen met z'n kop erin te zien zullen zijn. Audities en volgende ronde zijn al opgenomen.

Daar wil je als programma, als tv zender en sponsor niet aan gelinkt zijn
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:55:56 #32
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203200762
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:51 schreef MeesterVanDam het volgende:
Nogal rigoureus om het programma stil te leggen. Als het om Ali B gaat dat zet je hem er toch uit? Genoeg flutzangers of rappertjes die hem kunnen vervangen.
Als het Ali B. betreft, dat kan dat pas bij de liveshows. Waarschijnlijk is de rest al (grotendeels) opgenomen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 11:56:49 #33
184769 crew  Deisyy
pi_203200776
Wat gebeurt er allemaal? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203200792
Hoe kunnen je andermans tijdlijn op Twitter bekijken (als je zelf geen Twitteraccount hebt)?

Een oud cameraman van The Voice geeft aan dat hij hier al veel tweets (en aangiften) over heeft gedaan. Of iig een aangifte in 2018.

https://mobile.twitter.com/WalterW25/with_replies
pi_203200816
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Wat gebeurt er allemaal? :o
The gate is going Big :+
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:01:58 #36
184769 crew  Deisyy
pi_203200846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:57 schreef proud_mami het volgende:
Hoe kunnen je andermans tijdlijn op Twitter bekijken (als je zelf geen Twitteraccount hebt)?

Een oud cameraman van The Voice geeft aan dat hij hier al veel tweets (en aangiften) over heeft gedaan. Of iig een aangifte in 2018.

https://mobile.twitter.com/WalterW25/with_replies
Dit is een beerput :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2022 @ 12:03:49 #37
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203200870
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit is een beerput :o
[ afbeelding ]
Oeh :7 B:)B
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203200883
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203200888
Is dit dan de "casus" van de bekende Ned. Presentator, waarvan niemand het verwacht???
pi_203200937
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:57 schreef proud_mami het volgende:
Hoe kunnen je andermans tijdlijn op Twitter bekijken (als je zelf geen Twitteraccount hebt)?

Een oud cameraman van The Voice geeft aan dat hij hier al veel tweets (en aangiften) over heeft gedaan. Of iig een aangifte in 2018.

https://mobile.twitter.com/WalterW25/with_replies
Als je de link in een privé tabblad opent (incognito scherm), dan zou je alles moeten kunnen zien
pi_203200948
Oh wauw jongens wat een gate. Wat een smeerpijperij dat wereldje. Respect voor Tim ^O^
Alius aliud dicit
pi_203200954
Is het al bijna donderdag? :7
pi_203200958
twitter


:o
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203200964
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef ikbent het volgende:

[..]
Als je de link in een privé tabblad opent (incognito scherm), dan zou je alles moeten kunnen zien
Thanks, ik ga even loeren, die cameraman heeft het zelfs over angstaanjagende dingen die hij heeft gezien! Ben benieuwd naar de beerput!
pi_203200966
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]

:o
Wat heeft Maan ermee te maken.
pi_203200996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat heeft Maan ermee te maken.
Maan zou slachtoffer zijn van Marco, beweert men...........
speak only if it improves the silence.
pi_203201013
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat heeft Maan ermee te maken.
Maan is sinds dit seizoen ook coach (coach van kandidaten waar niemand voor draaide maar toch potentie in zit; volgt een Videoland serie op "The Voice Comeback Stage"). Doet ze samen met Typhoon.
pi_203201015
We gaan de komende weken een voorraad popcorn nodig hebben
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:14:04 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203201019
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Maan zou slachtoffer zijn van Marco, beweert men...........
Dat heeft in alle kranten gestaan.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2022 @ 12:14:39 #50
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203201030
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:13 schreef Benny het volgende:
We gaan de komende weken een voorraad popcorn nodig hebben
Gelijk ff naar de AP zo.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:14:49 #51
184769 crew  Deisyy
pi_203201033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat heeft Maan ermee te maken.
Verkeerde :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203201039
Ik lees bij fawrynotsawry de man van Linda de Mol ook.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:15:58 #53
184769 crew  Deisyy
pi_203201049
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203201059
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef shomila het volgende:
Ik lees bij fawrynotsawry de man van Linda de Mol ook.
Dat verbaast me nu helemaal niet eigenlijk.
pi_203201067
lol Walter zit volgens mij al een tijdje thuis zich op te vreten
-nee-
  Vis een optie? zaterdag 15 januari 2022 @ 12:17:03 #56
70532 loveli
N
pi_203201069
Marco B, Mocro B. Gaan ze verder als duo?
crap in = crap out
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:17:40 #57
184769 crew  Deisyy
pi_203201086
Was Ali de eerste Marokkaan op de Maan? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203201103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Was Ali de eerste Marokkaan op de Maan? O-)
:D
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203201123
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Collega slachtoffers? Wie dan?????
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:22:46 #60
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203201184
twitter
pi_203201197
De man van Linda stapt per direct op die erkent de beschuldigingen. Ik krijg de foto’s niet hier.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:24:29 #62
184769 crew  Deisyy
pi_203201215
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 12:25:21 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203201238
Wat een fucking bizarre gate dit
pi_203201241
Wow
SOONY
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:26:18 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203201257
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef shomila het volgende:
De man van Linda stapt per direct op die erkent de beschuldigingen. Ik krijg de foto’s niet hier.
https://ibb.co/HCj9b2h

https://ibb.co/z43v0Jh
pi_203201307
:o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203201317
Zou hij dan straks ook bij Linda's Zomerweek z'n verhaal mogen doen?
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:29:11 #69
184769 crew  Deisyy
pi_203201327
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:25 schreef Benny het volgende:
Wat een fucking bizarre gate dit
Het is inmiddels een andere gate, dit gaat niet meer alleen over Marco :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203201330
Wat een sukkels zijn die kerels ook. Pats alles kapot, dag carrière.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:29:20 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203201331
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef shomila het volgende:
De man van Linda stapt per direct op die erkent de beschuldigingen. Ik krijg de foto’s niet hier.
Bandleider Jeroen Rietbergen stapt op bij The Voice vanwege ongepast gedrag

Ja, dit is wijdverbreid. De rot zit diep.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 januari 2022 @ 12:29:25 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203201332
Hier moet ik gepost hebben.

Dat wordt echt een klapper die BOOS-uitzending donderdag. Zal wel dik over de miljoen views heen gaan.
pi_203201334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:29 schreef suzebol75 het volgende:
Oh man, ik ben nog bezig om in mijn eentje een tafel in elkaar te zetten...
Had dit niet een paar uur later kunnen komen? Nou moet ik van pure ellende steeds Fokken en F5 :-))

Ik ben benieuwd wat er allemaal speelt :-(
Onthulling is donderdag. Beter zet je nu die tafel in elkaar.
pi_203201339
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:28 schreef Marcoss het volgende:
Zou hij dan straks ook bij Linda's Zomerweek z'n verhaal mogen doen?
Haha dat wilde ik net posten :D

Iemand al een apart topic geopend met de nieuwste ontwikkelingen?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203201363
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onthulling is donderdag. Beter zet je nu die tafel in elkaar.
Voor die tijd komt er vast meer info, zie Jeroen :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:30:43 #76
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203201365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Haha dat wilde ik net posten :D

Iemand al een apart topic geopend met de nieuwste ontwikkelingen?
Ja, waar past het beter? Een eigen topic? Hier? Of toch in SHO / Ali de schuinsmarcheerder ?
pi_203201371
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Haha dat wilde ik net posten :D

Iemand al een apart topic geopend met de nieuwste ontwikkelingen?
Hier gaat het ook hard: NWS / RTL legt 'The voice' stil na aantijgingen seksueel overschrijdend gedr
pi_203201373
Wooow. Zal ome John leuk vinden dit
Alius aliud dicit
pi_203201375
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:30 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ja, waar past het beter? Een eigen topic? Hier? Of toch in SHO / Ali de schuinsmarcheerder ?
Eigen topic lijkt me.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jubileum moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:31:28 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_203201377
Edit: Al gezegd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_203201382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een sukkels zijn die kerels ook. Pats alles kapot, dag carrière.
Die hebben een dikke bang gang gehad met de kandidaten
pi_203201389
quote:
Volg ik ook maar SHO is leuker natuurlijk O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:32:02 #83
184769 crew  Deisyy
pi_203201390
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:30 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ja, waar past het beter? Een eigen topic? Hier? Of toch in SHO / Ali de schuinsmarcheerder ?
Ik denk een eigen topic, en snel! *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:32:31 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203201402
Hiermee is deze gate een familieaffaire geworden voor John de Mol.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203201407
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:31 schreef Lois het volgende:
Edit: Al gezegd
Waarschijnlijk slaapt hij daar al :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203201419
Volgende is denk ik Linda die wordt ontmaskerd als de Nederlandse Ghislaine Maxwell :)
pi_203201426
Wait what? Jeroen Rietbergen :D Hij zat trouwens ook in de band van Marco :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_203201435
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:32 schreef Perrin het volgende:
Hiermee is deze gate een familieaffaire geworden voor John de Mol.
Vandaar ook dat alles vrij stil werd gehouden na de aantijgingen richting Marco. Hangt blijkbaar nog meer samen dan gedacht
pi_203201445
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Voor die tijd komt er vast meer info, zie Jeroen :7
Ik neem het terug!
pi_203201462
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik neem het terug!
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:35:49 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203201479
Nu die Ewbank er viavia nog bij en het Genot is compleet! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_203201489
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef MissJ het volgende:
Wait what? Jeroen Rietbergen :D Hij zat trouwens ook in de band van Marco :D
Hij is sowieso een vreemdganger, is alom bekend in het wereldje.
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 12:36:26 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203201490
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onthulling is donderdag. Beter zet je nu die tafel in elkaar.
Met ruimte voor een grote grote bak popcorn, een biertje en gebloemde schoenen #HugodeJonge
pi_203201491
Dat b
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Voor die tijd komt er vast meer info, zie Jeroen :7
Dat bedoel ik nou lol. Ik dacht net dat het wat rustiger werd.. Dacht ik ga even eten en dan snel verder... En dan komt inderdaad dat nieuws van die Jeroen weer...
Ik ga de telefoon wel naast me neer leggen 😂😂
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203201505
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu die Ewbank er viavia nog bij en het Genot is compleet! *O*
Dan wordt het bank(d)ruk-gate
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 12:37:11 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203201508
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef 297534 het volgende:
Volgende is denk ik Linda die wordt ontmaskerd als de Nederlandse Ghislaine Maxwell :)
The Masked Maxwell?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:37:30 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203201518
Nu ik iets over 'Ewbank' lees: Zou dat programma laat op de avond met al die onsuccesvolle oud-talentenjacht-kandidaten nog wel gewoon doorgaan? Er zitten veel Voice-mensen tussen.
pi_203201527
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu die Ewbank er viavia nog bij en het Genot is compleet! *O*
Ewbank zal inderdaad ook nog wel wat modder aan de voeten hebben
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 12:38:47 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203201544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:37 schreef Eightyone het volgende:
Zou dat programma laat op de avond met al die onsuccesvolle oud-talentenjacht-kandidaten nog wel gewoon doorgaan? Er zitten veel Voice-mensen tussen.
Al die voice-meuk maar cancelen.

Terug Friends uitzenden ofzo.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:38:59 #100
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203201550
Beerput waarschijnlijk. :r
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:39:50 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201563
Bah sowieso dus de man van Linda de Mol. Kon die gewoon zijn gang gaan omdat hij letterlijk in De Mol familie zit?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:39:53 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203201566
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:37 schreef Eightyone het volgende:
Nu ik iets over 'Ewbank' lees: Zou dat programma laat op de avond met al die onsuccesvolle oud-talentenjacht-kandidaten nog wel gewoon doorgaan? Er zitten veel Voice-mensen tussen.

Ze zouden daar eens wat dieper moeten ingaan op alles wat ze gehoord, gezien of meegemaakt hebben achter de schermen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:40:15 #103
184769 crew  Deisyy
pi_203201576
Zal ik een Voice-gate topic openen waar alle vuiligheid in gepost kan worden?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203201582
Rtl moet niet jokken.
quote:
"De beschuldigingen zijn zeer ernstig en schokkend en waren niet bekend bij RTL", aldus de zender in een verklaring.
Ze weten dit echt al veel langer, alleen kunnen ze er nu niet meer omheen.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:40:37 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203201584
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:39 schreef Momo het volgende:
Bah sowieso dus de man van Linda de Mol. Kon die gewoon zijn gang gaan omdat hij letterlijk in De Mol familie zit?
Ja dat vraag je je af. Hoe diep gaat de rot precies?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203201585
Here we go!
twitter
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:41:01 #107
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201595
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Zal ik een Voice-gate topic openen waar alle vuiligheid in gepost kan worden?
Ja het is echt een chaos nu, Ali, Marco, Jeroen Rietbergen etc., wie wel of wie niet?
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:41:10 #108
388664 crew  Dotteke
pi_203201601
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:23 schreef shomila het volgende:
De man van Linda stapt per direct op die erkent de beschuldigingen. Ik krijg de foto’s niet hier.
Is dat de man van Linda de Mol?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:41:26 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203201608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Rtl moet niet jokken.
[..]
Ze weten dit echt al veel langer, alleen kunnen ze er nu niet meer omheen.
Na zo ver mogelijk de kop in het zand te hebben gestoken, kunnen we er nu echt niet meer omheen. Sorry, John.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203201617
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:38 schreef maily het volgende:

[..]
Al die voice-meuk maar cancelen.

Terug Friends uitzenden ofzo.
Je gaat nu erg ver. Maar ja, dan liever die ultieme anti-humor inderdaad.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2022 @ 12:42:26 #111
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203201629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Zal ik een Voice-gate topic openen waar alle vuiligheid in gepost kan worden?
Dit lijkt mij een potentiële reeks.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203201631
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is dat de man van Linda de Mol?
Nee, vriend.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:42:53 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203201642
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:22 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
WTF :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:43:52 #114
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201661
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee, vriend.

Ja het is wel de man van Linda de Mol
pi_203201674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja het is wel de man van Linda de Mol
Ze zijn niet getrouwd toch?
SOONY
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:44:52 #116
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203201679
Deze etterende buil vol met pus moet helemaal open, de onderste steen moet boven. Aan de schandpaal met deze smerige vieze klerelijers, en John en Linda mogen er ook aan geloven met hun doofpotterij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203201682
Volgens mij is Jeroen ook de ex van Lieke van Lexmond toch?
pi_203201689
Die Linda toch. Dat vreemdgaan kon ze nog een beetje wegmoffelen en scharen onder "hoge bomen vangen veel wind", maar dit...
pi_203201693
twitter
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:46:35 #120
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203201707
Yesssss
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Zal ik een Voice-gate topic openen waar alle vuiligheid in gepost kan worden?
:Y *O*
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:46:46 #121
388664 crew  Dotteke
pi_203201713
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee, vriend.
Wauw. Wat een wereld daar zeg. Marco Ali b en nu deze wie volgt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:46:52 #122
184769 crew  Deisyy
pi_203201717
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203201726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij is Jeroen ook de ex van Lieke van Lexmond toch?
Ja, en Lieke meende dat Linda hem van haar heeft afgepakt. Van een maanmeisje naar een gebotoxte mol, weet niet of het een verbetering is. En hij is imo echt ultiem onaantrekkelijk, echt een stripfiguur-hoofd.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:48:38 #124
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203201743
Erg!!! Jeroen Rietbergen!! Erg voor Linda. De tweede vreemdgaander. Bah. Varkens.

Maar het allerergste voor de slachtoffers natuurlijk. Wat een béérput!!! :o :o :o :o
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:48:44 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201745
twitter

Geen Marco dus hier verder

SHO / [Voice-gate #1] Op zoek naar jong talent
pi_203201790
Volgens Yvonne gaat het in de uitzending Over Marco, Ali B en Jeroen Rietbergen
ze heeft het uit de eerste hand
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:52:30 #127
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201822
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:50 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne gaat het in de uitzending Over Marco, Ali B en Jeroen Rietbergen
ze heeft het uit de eerste hand
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:52:47 #128
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203201834
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja het is wel de man van Linda de Mol
Heeft ze niet meer met Martin Moreiro?
pi_203201854
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Heeft ze niet meer met Martin Moreiro?
_O- _O-
Twinning = boring
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:54:01 #130
184769 crew  Deisyy
pi_203201859
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:46 schreef Dazalbest het volgende:
Yesssss
[..]
:Y *O*
Goed idee van je ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:55:23 #131
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203201884
Voor Marco is het dubbel want het eerdere verhaal was zijn soort stiefdochter... maar blijkbaar hield hij zijn handjes bij tvoh ook niet thuis...

Denk dat het eerste meiske hier wel veel steun in kan krijgen voor haar zaak!!! *O*
pi_203201887
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Wat??? men beweerd dat ze op haar knieën is gegaan voor Marco, ten eerste is dat geen misbruik, ten tweede is er nooit enig serieus bewijs gekomen voor deze roddel.

De roddel is gebaseerd op het feit dat maan een van de weinig voice winnaar is die populair is geworden,
speak only if it improves the silence.
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 12:55:27 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203201893
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja het is wel de man van Linda de Mol
Sinds wanneer zijn ze getrouwd?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:56:09 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203201904
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat??? men beweerd dat ze op haar knieën is gegaan voor Marco, ten eerste is dat geen misbruik, ten tweede is er nooit enig serieus bewijs gekomen voor deze roddel.

De roddel is gebaseerd op het feit dat maan een van de weinig voice winnaar is die populair is geworden,
Dat lijkt mij een schoolvoorbeeld van machtsmisbruik maar dit geheel terzijde.
pi_203201933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:31 schreef Mrmime het volgende:
Wooow. Zal ome John leuk vinden dit
Zeker kan hij hierom keihard lachen, hij heeft zijn bedrijf voor miljarden verkocht en het wegvallen van the voice is goed voor sbs, waar hij nu eigenaar van is.
speak only if it improves the silence.
pi_203201952
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen Marco dus hier verder

SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
Er is toch ook al die reeks in NWS? Nu heb je deze, de Voice gate in SHO en de reeks in NWS
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:58:54 #138
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201957
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Sinds wanneer zijn ze getrouwd?
Oh ze zijn wel vanaf 2007 samen.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 12:59:38 #139
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203201969
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:58 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Er is toch ook al die reeks in NWS? Nu heb je deze, de Voice gate in SHO en de reeks in NWS
Ik denk dat niemand het meer weet _O-
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:59:44 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203201973
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:58 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Er is toch ook al die reeks in NWS? Nu heb je deze, de Voice gate in SHO en de reeks in NWS
NWS is een shithole.
pi_203201990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
NWS is een shithole.
SHO ook toch? :D
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:00:56 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203202000
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef Mansjester het volgende:

[..]
SHO ook toch? :D
Nee joh, hier zitten allemaal lekkere wijven. _O_
pi_203202010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee joh, hier zitten allemaal lekkere wijven. _O_
@Momo
pi_203202036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:52 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wie is dit nou weer? (Niet lullig bedoeld, maar een serieuze vraag)
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 13:03:44 #145
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203202047
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:03 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Wie is dit nou weer? (Niet lullig bedoeld, maar een serieuze vraag)
Iemand die ook eerder met verhalen over Marco kwam. YouTuber.
pi_203202076
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:52 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ze post haar bericht na het bericht dat jeroen opstapt, vervolgens vult ze het aan met twee mensen die al onder vuur liggen, knap hoor.
speak only if it improves the silence.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 13:06:26 #147
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203202096
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ze post haar bericht nadat het bericht dat jeroen opstapt, vervolgens vult ze het aan met twee mensen die al onder vuur liggen, knap hoor.
Ze wist bij die Marco zaak ook hoe het zat precies, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
pi_203202112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze wist bij die Marco zaak ook hoe het zat precies, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
Het is een wilde gok gebaseerd op een persbericht en een beetje naar het nieuws van de afgelopen weken kijken.
speak only if it improves the silence.
pi_203202113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Iemand die ook eerder met verhalen over Marco kwam. YouTuber.
Een nobody dus. Ik vind het altijd een beetje eng als mensen zomaar met beschuldigingen gaat strooien en er gelijk een tribunaala htige sfeer ontstaat. Natuurlijk moet dit tot op de bodem worden uitgezocht, zondermeer, maar vooraf iedereen al veroordelen heb ik nogal moeite mee.
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 13:08:13 #150
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203202121
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:07 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Een nobody dus. Ik vind het altijd een beetje eng als mensen zomaar met beschuldigingen gaat strooien en er gelijk een tribunaala htige sfeer ontstaat. Natuurlijk moet dit tot op de bodem worden uitgezocht, zondermeer, maar vooraf iedereen al veroordelen heb ik nogal moeite mee.
Die uitzending van Boos zal wel meer duidelijk maken.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 13:08:37 #151
206731 Mortaxx
Doomer
pi_203202130
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee joh, hier zitten allemaal lekkere wijven. _O_
Nou nou gedraag je een beetje
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_203202133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee joh, hier zitten allemaal lekkere wijven. _O_
Namen en rugnummers
-nee-
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 13:08:54 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203202137
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:07 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Het is een wilde gok gebaseerd op een persbericht en een beetje naar het nieuws van de afgelopen weken kijken.
Ze zegt dat ze bronnen intern heeft daar. Maar we zullen het wel snel weten denk ik of Marco en Ali ook beschuldigd worden.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:09:22 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203202145
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nou nou gedraag je een beetje
Sorry.
pi_203202151
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh ze zijn wel vanaf 2007 samen.
Vandaar dat ik "vriend" zei.
pi_203202164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:07 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Een nobody dus. Ik vind het altijd een beetje eng als mensen zomaar met beschuldigingen gaat strooien en er gelijk een tribunaala htige sfeer ontstaat. Natuurlijk moet dit tot op de bodem worden uitgezocht, zondermeer, maar vooraf iedereen al veroordelen heb ik nogal moeite mee.
Mwah, van eentje staat het dus al vast.
pi_203202194
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Mwah, van eentje staat het dus al vast.
We moeten maar afwachten wat hij precies heeft gedaan en of hij iets gedaan heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_203202241
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:07 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Het is een wilde gok gebaseerd op een persbericht en een beetje naar het nieuws van de afgelopen weken kijken.
Ze kan zich niet veroorloven om er nu naast te zitten. Dan is ze haar imago kwijt als bron, denk ik.
pi_203202243
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]
We moeten maar afwachten wat hij precies heeft gedaan en of hij iets gedaan heeft.
Of hij iets gedaan heeft? Je gelooft zijn eigen verklaring niet?
pi_203202273
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:16 schreef viceversa het volgende:

[..]
Ze kan zich niet veroorloven om er nu naast te zitten. Dan is ze haar imago kwijt als bron, denk ik.
De kans dat ze er naast zit is 0%, de laatste twee mannen zijn een open deur icm het persbericht heb je dan alles. Het is gewoon gokken zonder enige bron.
speak only if it improves the silence.
pi_203202293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Of hij iets gedaan heeft? Je gelooft zijn eigen verklaring niet?
Ik geloof inderdaad dat je beter een bandlid kan offeren dan een prominent lid van de show, dat is voor iedereen de beste oplossing, itv, rtl en alle medewerkers.

Er zal vast iets zijn voorgevallen met jeroen maar ik ben er niet verbaasd over als dat ernstig tegen valt.
speak only if it improves the silence.
pi_203202372
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik geloof inderdaad dat je beter een bandlid kan offeren dan een prominent lid van de show, dat is voor iedereen de beste oplossing, itv, rtl en alle medewerkers.

Er zal vast iets zijn voorgevallen met jeroen maar ik ben er niet verbaasd over als dat ernstig tegen valt.
Dus je houdt rekening met de mogelijkheid dat hij een belastende verklaring over zichzelf aflegt om anderen uit de wind te houden?

Dat geloof ik echt niet. En hij is natuurlijk meer dan alleen een bandlid.
pi_203202393
Edit
pi_203202404
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik geloof inderdaad dat je beter een bandlid kan offeren dan een prominent lid van de show, dat is voor iedereen de beste oplossing, itv, rtl en alle medewerkers.

Er zal vast iets zijn voorgevallen met jeroen maar ik ben er niet verbaasd over als dat ernstig tegen valt.
Hij gaat natuurlijk wel met een De Mol
Twinning = boring
pi_203202425
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dus je houdt rekening met de mogelijkheid dat hij een belastende verklaring over zichzelf aflegt om anderen uit de wind te houden?

Dat geloof ik echt niet. En hij is natuurlijk meer dan alleen een bandlid.
Je leest niet, ik zeg dat een kleinigheid is opgeblazen en tot een groot drama is gemaakt is om andere uit de wind te houden.

Juist zijn partner zorgt ervoor dat hij kwetsbaar is en makkelijk onder druk gezet kan worden door itv/rtl. Zoals ik al zei er is wel iets gebeurd maar dat gaat ernstig tegenvallen.
speak only if it improves the silence.
pi_203202441
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Je leest niet, ik zeg dat een kleinigheid is opgeblazen en tot een groot drama is gemaakt is om andere uit de wind te houden.

Juist zijn partner zorgt ervoor dat hij kwetsbaar is en makkelijk onder druk gezet kan worden door itv/rtl. Zoals ik al zei er is wel iets gebeurd maar dat gaat ernstig tegenvallen.
Ik lees prima. Je schrijft letterlijk dat je niet weet OF hij iets heeft gedaan.
pi_203202452
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:28 schreef Inca het volgende:

[..]
Hij gaat natuurlijk wel met een De Mol
Precies dat maakt hem kwetsbaar. Stel je voor dat je het huidige seizoen moet restarten met een 1 coach minder, dan moet je die coach gaan blurren plus iets gaan regelen voor de liveshows.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:31:29 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203202461
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik lees prima. Je schrijft letterlijk dat je niet weet OF hij iets heeft gedaan.
Laat gaan joh, die user is altijd enorm dwars aan het doen.
pi_203202501
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:31 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Precies dat maakt hem kwetsbaar. Stel je voor dat je het huidige seizoen moet restarten met een 1 coach minder, dan moet je die coach gaan blurren plus iets gaan regelen voor de liveshows.
Gewoon gelijk door naar de Live shows :7
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203202698
Mooie gate om het weekend mee te beginnen.

Heeft Linda de mol al een reactie gegeven?

Zijn we definitief verlost van Klennis Krijs?

Gaat familieman Ali B vluchten naar Dubai?

Zoveel vragen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203203128
Zou het dan toch waar zijn van die bunga bunga barbecue feestjes 🍗 🍖 🥩
pi_203203234
Denken jullie dat Waylon ook schuldig heeft gemaakt aan seksueel wangedrag?
pi_203203242
Die scheinheilige betrokkenheid van Chantal Janzen op haar instagram stories :’)

Ze is nog rustig bevriend met marco borsato en Ali B. En doen alsof ze niks ervanaf weet.
pi_203203251
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:20 schreef Medusa666 het volgende:
Denken jullie dat Waylon ook schuldig heeft gemaakt aan seksueel wangedrag?
Nee, weet niet waarom.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:21:38 #176
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203203258
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:20 schreef Medusa666 het volgende:
Denken jullie dat Waylon ook schuldig heeft gemaakt aan seksueel wangedrag?
Nee, is al ontkend door Waylon en RTL.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:26:44 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203318
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:17 schreef loveli het volgende:
Marco B, Mocro B. Gaan ze verder als duo?
:N Marco B. gaat zelfs naar andere gevangenis als Jos B. :P _O- _O-
pi_203203325
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:21 schreef Andromache het volgende:

[..]
Nee, is al ontkend door Waylon en RTL.
Ali ontkent ook....
pi_203203337
Waylon kan Mocro B z’n bloed wel drinken. Geen matties heb ik gehoord..
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:28:24 #181
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203203339
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ali ontkent ook....
Maar RTL zegt over hem niets. 8-) :7
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203203355
Ali gaat vreemd geeft dan geld en gaat dan drukkks bestellen. ( roddelpraat)
  FOK!fotograaf zaterdag 15 januari 2022 @ 14:30:41 #183
842 Zorro
Z
pi_203203372
quote:
quote:
De coaches behoren tot de grootste artiesten van Nederland
Ja dan kan je de rest van zijn verhaal ook niet meer serieus nemen natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203203528

Toen nam ik de voice al niet serieus. Maan heeft hier amper een zin gezongen en Marco draaide z’n stoeltje al.
pi_203203567
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:42 schreef quirina het volgende:

Toen nam ik de voice al niet serieus. Maan heeft hier amper een zin gezongen en Marco draaide z’n stoeltje al.
Dat viel me toen ook al op inderdaad. En die paar woorden die ze song voor er omgedraaid weird door Marco B. klonken echt niet hoogstaand.
pi_203203605
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu die Ewbank er viavia nog bij en het Genot is compleet! *O*
En Edwin Smulders, _O_
pi_203203631
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:28 schreef quirina het volgende:
Waylon kan Mocro B z’n bloed wel drinken. Geen matties heb ik gehoord..
Gehoord van mensen uit dat wereldje?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:52:42 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is het al bijna donderdag? :7
:? Maandag 19.30 hlf8 met Johnny :+
Ja Nee vragen met Jeroen
Dinsdag Linda
Woensdag John
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:53:58 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
En Edwin Smulders, _O_
En Anouk weer alles recht lullen bij shownieuws :') _O- _O- _O- _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2022 @ 14:55:20 #190
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203203710
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En Anouk weer alles recht lullen bij shownieuws :') _O- _O- _O- _O-
D'r wordt ongetwijfeld een media plannetje gemaakt ja.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:56:35 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203730
John de Mol, bedenker van het format en met Talpa producent van de shows, ontkent bij monde van Talpa-pr-manager Hester van den Berg van Saparoea dat The Voice doorgestoken kaart is.
quote:
'The Voice of Holland is een van A tot Z integere muzikale zoektocht naar de beste nieuwe zangstem van Nederland.
Alle talenten die in het programma de strijd aangaan, hebben gelijke kansen om winnaar van The Voice te worden.

https://revu.nl/artikel/1(...)esten-denken-van-wel

:( Koffie over toetsenbord en buikpijn van het lachen nu :D
pi_203203743
Waylon heeft een andere reputatie dan Marco en Ali. Beetje zoals Douwe Bob.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:58:04 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203757
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef D_A het volgende:
D'r wordt ongetwijfeld een media plannetje gemaakt ja.
Waar Anouk dan weer een paar dagen van slag is omdat het niet lukte en op social media met de grond gelijk wordt gemaakt _O- _O- _O-
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:00:04 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203203783
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:20 schreef Medusa666 het volgende:
Die scheinheilige betrokkenheid van Chantal Janzen op haar instagram stories :’)

Ze is nog rustig bevriend met marco borsato en Ali B. En doen alsof ze niks ervanaf weet.
Die is erg handig in overal tussendoor glibberen en natuurlijk niemand uit haar netwerk gooien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:01:46 #195
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203798
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:20 schreef Medusa666 het volgende:
Die scheinheilige betrokkenheid van Chantal Janzen op haar instagram stories :’)
Ze is nog rustig bevriend met marco borsato en Ali B. En doen alsof ze niks ervanaf weet.
:N :N :N

The Voice-presentatrice Chantal: 'Onderste steen moet boven'

Chantal Janzen (42) is geschrokken van de berichten over ongepast gedrag achter de schermen van het RTL-programma 'The voice of Holland'. Ze wenst alle betrokkenen via Instagram veel sterkte.

'Geschokt over de berichten omtrent The Voice', schrijft Chantal in haar Instagram Stories. 'Schande voor de hardwerkende mensen aan en in dit programma die hier niets van weten en niets mee te maken hebben. Onderste steen moet boven.'

https://www.rtlboulevard.(...)ste-steen-moet-boven

Ze is nogal dik bevriend met Linda :+ |:)
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:02:22 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203203812
Chantal is echt walgelijk, wat een act.
pi_203203820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die is erg handig in overal tussendoor glibberen en natuurlijk niemand uit haar netwerk gooien.
Nou inderdaad
pi_203203848
Vooral dat ze keihard staat te liegen dat het komt als een shock. Geldt ook voor Waylon. Al die mensen die staan te liegen alsof het komt als een enorme shock en verrassing. Ze wisten dit al rustig veel langer, al dan niet met eigen ogen gezien.

Als de cameraman ed ervanaf weet, laat staan zij.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:05:07 #199
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203850
Therapie
Rietbergen schrijft ook dat hij zijn partner Linda de Mol destijds op de hoogte heeft gebracht van het seksuele contact met vrouwen.
quote:
Het stel is toen enige tijd uit elkaar geweest, Rietbergen heeft therapie gevolgd om zijn gedrag "drastisch en permanent" te veranderen, zo schrijft hij in de brief. Ze zijn inmiddels weer bij elkaar
.

https://nos.nl/artikel/24(...)-terug-aan-op-gedrag

Zoek de verschillen met Marco en Leontien _O- _O- _O-
pi_203203855
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
John de Mol, bedenker van het format en met Talpa producent van de shows, ontkent bij monde van Talpa-pr-manager Hester van den Berg van Saparoea dat The Voice doorgestoken kaart is.
[..]
Alle talenten die in het programma de strijd aangaan, hebben gelijke kansen om winnaar van The Voice te worden.

https://revu.nl/artikel/1(...)esten-denken-van-wel

:( Koffie over toetsenbord en buikpijn van het lachen nu :D
Maar met dit concept móet de productie toch enigszins sturen? Heb het nooit echt goed bekeken, maar het lijkt me dat de deelnemers niet allemaal echt hun coach mogen kiezen omdat je dan ongelijke groepjes krijgt.

En er zijn echt meerdere verhalen van mensen die al een beetje bekend waren en zijn benaderd voor TVOH waarbij hen bepaalde beloftes zijn gedaan.
pi_203203868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:05 schreef Medusa666 het volgende:
Vooral dat ze keihard staat te liegen dat het komt als een shock. Geldt ook voor Waylon. Al die mensen die staan te liegen alsof het komt als een enorme shock en verrassing. Ze wisten dit al rustig veel langer, al dan niet met eigen ogen gezien.

Als de cameraman ed ervanaf weet, laat staan zij.
Ze kunnen soms (of nou ja nagenoeg altijd) beter hun mond houden, denk ik. Dit is zo'n moment.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:10:27 #202
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203914
Beschuldigingen leggen bom onder vlaggenschip RTL

Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Oud-zenderbaas Fons van Westerloo noemt het moedig dat RTL besloten heeft per direct The Voice of Holland (TVoH) van de buis te halen. Een besluit dat niet licht genomen zal zijn, want nog los van de imagoschade, zijn de financiële consequenties groot. De vraag is of het succesvolle familieprogramma nog te redden is.

„Dit betekent echt een flinke schade. The Voice is nog altijd een van de best scorende programma’s”, zegt Van Westerloo. ,,Per uitzending verlies je, schat ik, zeker een tot anderhalve ton aan reclame-inkomsten.” Maar volgens de omroepman is de beslissing gezien de ernst van de aantijgingen hoe dan ook verstandig. ,,Dit heb ik in mijn loopbaan nog nooit meegemaakt. Als er zulke zware aantijgingen worden geuit, kan je niet anders. Zo’n #metoo kwestie moet tot de bodem uitgezocht worden. Terecht dat er een extern onderzoek is aangekondigd. Het is in zulke precaire zaken altijd het beste om experts van buitenaf de boel te laten onderzoeken. Je mag geen slager zijn die zijn eigen vlees keurt.”

’Jonge mensen’
De situatie is volgens Van Westerloo in elk geval uniek. „Natuurlijk worden er wel eens halsoverkop programma’s van de tv afgehaald, maar dat is dan vrijwel altijd omdat de kijkcijfers tegenvallen. Maar dat de uitzendingen van een populaire talentenshow opgeschort worden, vanwege seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen, heb ik in mijn loopbaan nog nooit meegemaakt. Dit is echt groot omroepnieuws.”

De mediazakenman vraagt zich af of de producent ITV wel genoeg opgelet heeft. „Een producer zou er toch bovenop moeten zitten, wat er allemaal gebeurt met de kandidaten, de coaches en andere medewerkers. Bij een talentenjacht, waaraan jonge mensen meedoen die gretig zijn om een zangcarrière op te bouwen, ligt het gevaar van machtsmisbruik en over de eigen grenzen gaan om de top te bereiken altijd op de loer. Als je je fantasie laat gaan, kunnen we daar ons allemaal wel iets bij voorstellen. Maar het mag natuurlijk absoluut niet gebeuren.”

RTL en producent ITV lieten zaterdag weten dat zij niet eerder op de hoogte waren van de aantijgingen.

Er staat behoorlijk wat op het spel. De beschuldigingen schaden de naam van de kijkcijferhit potentieel enorm. Er ligt een aangifte bij het OM van seksueel overschrijdend gedrag bij het programma, meldt het OM zaterdag. Voice-coach Ali B. laat desgevraagd weten dat de aangifte tegen hem is gericht. Hij ontkent de beschuldiging.

Jeroen Rietbergen
Jeroen Rietbergen, bandleider bij TVoH en man van Linda de Mol, is ondertussen opgestapt bij het programma. Hij deed dat nadat het BNNVARA tv-programma BOOS hem confronteerde met aantijgingen van seksueel overschrijdend gedrag achter de schermen van het RTL-programma.

De muzikant geeft toe dat hij tijdens zijn jaren als bandleider en pianist seksueel contact heeft gehad met meerdere bij het programma betrokken vrouwen en dat hij seksueel getinte appjes heeft verstuurd. Hij was zich op dat moment van geen kwaad bewust, schrijft hij in een verklaring.

Zijn advocaat Peter Plasman voegt daaraan toe: ,,Zoals blijkt heeft Jeroen Rietbergen de volledige verantwoordelijkheid voor zijn gedrag genomen en zijn conclusies getrokken. Voor de duidelijkheid, het betreft meerderjarige vrouwen en er zijn in de meldingen over Jeroen Rietbergen geen strafbare feiten aan de orde.

quote:
Op dit moment zit hij er volledig doorheen en om die reden voer ik namens hem het woord.”
De manager van Linda de Mol laat weten dat de presentatrice hier verder niets aan wil toevoegen en niet bereikbaar is voor commentaar.

Familieprogramma
quote:
Er liggen volgens BOOS, het programma van Tim Hofman, ’diverse aanklachten’ tegen ook ’andere hoofdpersonen’ binnen het programma.
:o :o

https://www.telegraaf.nl/(...)it-zoiets-meegemaakt

Pallet popcorn is besteld :7
pi_203203922
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ze kunnen soms (of nou ja nagenoeg altijd) beter hun mond houden, denk ik. Dit is zo'n moment.
Inderdaad. Houd gewoon je mond in plaats van het als moment van positieve reclame voor jezelf te gebruiken. Aub.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:14:42 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203203963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:08 schreef Mrmime het volgende:
Oh wauw jongens wat een gate. Wat een smeerpijperij dat wereldje. Respect voor Tim ^O^
Ben benieuwd wie hem nu weer op zijn bek gaat slaan :o
pi_203204016
Tijdens haar gesprek met Maeco B., was zij dus al bekend met wat haar eigen Jeroen had geflikt bij the voice? Dat verklaart wel het eea.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203204209
Wat heeft die Rietbergen dan precies gedaan? Ik lees hier alleen vaagtaal over.
pi_203204234
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat heeft die Rietbergen dan precies gedaan? Ik lees hier alleen vaagtaal over.
seksueel grensoverschrijdend gedrag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 15:43:38 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:46:05 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203204340
twitter
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:47:06 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203204353
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:43 schreef maily het volgende:
Heeft tante Angela al gereageerd? :7
Rond 17:00 uur bij Radio1!
pi_203204399
quote:
Dan werkt je 12 jaar bij dat programma en heb je nooit niks gehoord of gezien…
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:52:16 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203204412
quote:
Wat een schat is het toch. Zonde dat iemand als hij in zo'n wespennest verzeild is geraakt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:52:59 #213
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203204419
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan werkt je 12 jaar bij dat programma en heb je nooit niks gehoord of gezien…
Die heeft in die twaalf jaar zijn zakken gevuld, daar waar anderen die juist geleegd hebben :') _O- _O-
pi_203204424
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat een schat is het toch. Zonde dat iemand als hij in zo'n wespennest verzeild is geraakt.
Ben je sarcastisch?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:55:06 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203204446
twitter
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan werkt je 12 jaar bij dat programma en heb je nooit niks gehoord of gezien…
Ze geloven het meteen :') _O- _O-
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:57:44 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203204474
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ben je sarcastisch?
Nooit!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 16:00:29 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203204517
Natuurlijk is moeilijk te achterhalen wie precies wat wist. Maar het is wel duidelijk dat wel meer mensen hiervan geweten hebben.
pi_203204533
Ik ben inderdaad benieuwd wie er allemaal nog in deze beerput verdwijnen. De presentatoren komen nu met statements die toch impliceren dat ze van niets weten. Ik ben totaal niet bekend met het wereldje, maar als backstage alle crewleden ervan schijnen te hebben geweten, bij wijze van, dan moeten die werelden toch wel héél erg gescheiden zijn als de 'sterren' er geen lucht van zouden hebben gehad.

Ik wil niemand beschuldigen, maar nu zo'n statement brengen terwijl je misschien toch weleens dingen gehoord hebt ofzo, kan later toch allen maar als een boomerang in je gezicht terugslaan?
't Echte en 't ware!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 16:02:01 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203204536
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:00 schreef Momo het volgende:
Natuurlijk is moeilijk te achterhalen wie precies wat wist. Maar het is wel duidelijk dat wel weer mensen hiervan geweten hebben.
Chantal, Martijn, John de Mol, Anouk, Waylon. Ben erg benieuwd wie wat wanneer wist.

Laat de parlementaire enquête maar beginnen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 16:03:01 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203204544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:01 schreef Japepk het volgende:
Ik ben inderdaad benieuwd wie er allemaal nog in deze beerput verdwijnen. De presentatoren komen nu met statements die toch impliceren dat ze van niets weten. Ik ben totaal niet bekend met het wereldje, maar als backstage alle crewleden ervan schijnen te hebben geweten, bij wijze van, dan moeten die werelden toch wel héél erg gescheiden zijn als de 'sterren' er geen lucht van zouden hebben gehad.

Ik wil niemand beschuldigen, maar nu zo'n statement brengen terwijl je misschien toch weleens dingen gehoord hebt ofzo, kan later toch allen maar als een boomerang in je gezicht terugslaan?
Ja als deze doofpot vol openbarst kan dat in hun gezicht exploderen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203204578
quote:
Martijngod.
Koel en donker bewaren
pi_203204615
Om nou anderen meteen half medeplichtig te verklaren vind ik wat ver gaan. Weet jij veel hoe dat gaat met de opnames van zo'n programma. Die presentatoren en anderen komen opdraven voor de uitzendingen, voor de rest weten zij toch niet wat een Rietberger of een Ali B doen in hun eigen Whatsapp of met de kandidaten op een misschien wel andere locatie.
Koel en donker bewaren
pi_203204642
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:09 schreef Guanabana het volgende:
Om nou anderen meteen half medeplichtig te verklaren vind ik wat ver gaan. Weet jij veel hoe dat gaat met de opnames van zo'n programma. Die presentatoren en anderen komen opdraven voor de uitzendingen, voor de rest weten zij toch niet wat een Rietberger of een Ali B doen in hun eigen Whatsapp of met de kandidaten op een misschien wel andere locatie.
Volgens mij noemt niemand ze half/ookmaareenbeetje medeplichtig. Het gaat er vooral om dat het lastig voor te stellen dat ze deze verhalen voor het eerst horen, wat hun reacties wel lijken te impliceren.
pi_203204660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dan werkt je 12 jaar bij dat programma en heb je nooit niks gehoord of gezien…
Ja ook een beetje dubbel gevoel bij, maar goed zou kunnen dat die echt van niks weet; maar er zullen genoeg enablers zijn geweest en mensen die aan de doofpot mee hebben gewerkt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 16:13:00 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203204662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:09 schreef Guanabana het volgende:
Om nou anderen meteen half medeplichtig te verklaren vind ik wat ver gaan. Weet jij veel hoe dat gaat met de opnames van zo'n programma. Die presentatoren en anderen komen opdraven voor de uitzendingen, voor de rest weten zij toch niet wat een Rietberger of een Ali B doen in hun eigen Whatsapp of met de kandidaten op een misschien wel andere locatie.
Als mensen van de crew het wel wisten wat er gebeurde dan lijkt mij het sterk dat voor alle anderen dan ineens er niks van wisten.
pi_203204665
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Volgens mij noemt niemand ze half/ookmaareenbeetje medeplichtig. Het gaat er vooral om dat het lastig voor te stellen dat ze deze verhalen voor het eerst horen, wat hun reacties wel lijken te impliceren.
Medeplichtig is misschien een te groot woord.
Koel en donker bewaren
pi_203204687
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Dat zeg ik: vaagtaal.
pi_203204706
Maar goed van Linda staat het dus wel vast dat ze ervan wist...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Tettenkoning zaterdag 15 januari 2022 @ 16:17:58 #229
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203204711
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203204722
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat zeg ik: vaagtaal.
Valt wel mee eigenlijk...


Iig genoeg om direct toe te geven en op te stappen, dat zijn dus geen foute grappen geweest of iets soortgelijks.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 16:19:30 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203204732
Naaktfoto’s over de mail, dubbelzinnige grapjes en aandringende berichtjes: zo ging muzikant Jeroen Rietbergen te werk bij de vrouwen die hij benaderde, vertelt één van hen tegen deze site. ,,Hij liet mij weten dat hij me misschien wel tourmanager van Marco Borsato zou kunnen maken, maar dat hij dan wel een beloning in natura verwachtte. Ik weet niet of hij dit als grap bedoelde.’’

https://www.ad.nl/dossier(...)-in-natura~a98980f6/
pi_203204733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Als mensen van de crew het wel wisten wat er gebeurde dan lijkt mij het sterk dat voor alle anderen dan ineens er niks van wisten.
Of juist niet. Dat de daders er van uit gingen dat crew niets zou (durven) zeggen over wat ze zagen/wisten, maar dat mede-BN'ers er eerder tegen zouden optreden. En dat de daders dus bij mede-BN'ers veel voorzichtiger waren.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 16:20:06 #233
184769 crew  Deisyy
pi_203204739
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Tettenkoning zaterdag 15 januari 2022 @ 16:25:57 #235
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203204804
quote:
Oeps, verkeerde gate draadje idd :@
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 16:28:14 #236
184769 crew  Deisyy
pi_203204832
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:25 schreef Nine. het volgende:

[..]
Oeps, verkeerde gate draadje idd :@
Het is ook allemaal een hele shock :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 16:50:53 #237
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203205081
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is ook allemaal een hele shock :{
Wat een beerput :X
pi_203205115
Morgen verse juice van Yvonne met alle informatie over TVOH.
pi_203205234
quote:
Deze zin is zo dubbel:
quote:
De transparantie van Linda en Jeroen verraadt dat de twee elkaar vertrouwen.
Dat ze expliciet benoemt dat ze in elkaars telefoon (kunnen) kijken, komt op mij niet over alsof ze hem vertrouwt. Meer als iemand die zichzelf en anderen tegen beter weten in wil overtuigen.
pi_203205235
Facebook mensen heloven het allemaal niet, nemen het niet serieus en komen op voor ali b en bn’ers walgelijk :’)
pi_203205352
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Facebook mensen heloven het allemaal niet, nemen het niet serieus en komen op voor ali b en bn’ers walgelijk :’)
Facebook mensen kun je inmiddels niks meer wijsmaken. Alles wat nieuws is, is niet waar.
Facebook volk is woke af.
Go hard or go home
pi_203205418
Maar wat een heerlijke smerigheid allemaal. :P
Zeker nu er een dikke lijn met Linda de Mol is. Linda, de vrouw die begrijpend knikt wanneer iemand in een intimiteitsvacuüm zit en daardoor alles neukt met een hartslag en wat stemband(jes)

Geloof ook echt dat het zo werkt. Dat je wel laat vallen dat het eigenlijk viespeuken zijn die iets bij je proberen maar dat men eroverheen lult of het niet gelooft want als je meedoet aan zo'n talentenshow sta je sowieso al achter. Je hebt immers al bewezen dat je aandacht wil.
Hoop dat ze allemaal down gaan.
Go hard or go home
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 17:27:44 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203205561
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:14 schreef Noek het volgende:
Maar wat een heerlijke smerigheid allemaal. :P
Zeker nu er een dikke lijn met Linda de Mol is. Linda, de vrouw die begrijpend knikt wanneer iemand in een intimiteitsvacuüm zit en daardoor alles neukt met een hartslag en wat stemband(jes)

Geloof ook echt dat het zo werkt. Dat je wel laat vallen dat het eigenlijk viespeuken zijn die iets bij je proberen maar dat men eroverheen lult of het niet gelooft want als je meedoet aan zo'n talentenshow sta je sowieso al achter. Je hebt immers al bewezen dat je aandacht wil.
Hoop dat ze allemaal down gaan.
Boek: Over een Linda de Mol die niet wil weten dat haar man buiten de deur "gepoept" heeft _O-
pi_203205702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:14 schreef Noek het volgende:
Maar wat een heerlijke smerigheid allemaal. :P
Zeker nu er een dikke lijn met Linda de Mol is. Linda, de vrouw die begrijpend knikt wanneer iemand in een intimiteitsvacuüm zit en daardoor alles neukt met een hartslag en wat stemband(jes)

Geloof ook echt dat het zo werkt. Dat je wel laat vallen dat het eigenlijk viespeuken zijn die iets bij je proberen maar dat men eroverheen lult of het niet gelooft want als je meedoet aan zo'n talentenshow sta je sowieso al achter. Je hebt immers al bewezen dat je aandacht wil.
Hoop dat ze allemaal down gaan.
Iedereen beschermt weer iedereen..

Waarsch. is die Ronald Meulendijk ook zo schuldig aan dit soort zaken net als Erland Galjaard.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 januari 2022 @ 17:42:21 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203205729
Zit in een eettentje en zie al dit nieuws op NU.nl :o.

Kan nu niet alle topics langs, :'(. Ben wel ‘excited’ :9 (niet voor evt. slachtoffers).

En ein-de-lijk BOOS. Ben echt zo benieuwd naar die aflevering.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 17:43:57 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203205776
Een Rietbergertje doen. Zo komen we ook van een misselijk programma af.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 17:50:06 #248
22592 crew  Ole
pi_203205818
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit in een eettentje en zie al dit nieuws op NU.nl :o.

Kan nu niet alle topics langs, :'(. Ben wel ‘excited’ :9 (niet voor evt. slachtoffers).

En ein-de-lijk BOOS. Ben echt zo benieuwd naar die aflevering.
nou echt hé! Ze hebben ons zo lang aan het lijntje gehouden! Maar dat die eikel van een Rietbergen zelf is opgestapt zegt al heel veel! Doeiii familie De Mol! :W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 17:52:37 #249
22592 crew  Ole
pi_203205845
Ik vind 'intimiteitsvacuúm echt wel het SHO woord van 2021!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:53:11 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203205856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:39 schreef RipCity het volgende:

[..]
Iedereen beschermt weer iedereen..

Waarsch. is die Ronald Meulendijk ook zo schuldig aan dit soort zaken net als Erland Galjaard.
Ewbank, Molendijk, Galjaard. Oh als dit trio toch nu toch ook het afvoerputje door zou mogen zeg. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 17:54:39 #251
22592 crew  Ole
pi_203205872
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ewbank, Molendijk, Galjaard. Oh als dit trio toch nu toch ook het afvoerputje door zou mogen zeg. _O_
~O> Al die types die dachten onaantastbaar te zijn!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:55:13 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203205879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:54 schreef Ole het volgende:

[..]
~O> Al die types die dachten onaantastbaar te zijn!
Ja en ook gewoon geen kutmuziek meer van deze wannabees!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 17:56:29 #253
22592 crew  Ole
pi_203205894
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja en ook gewoon geen kutmuziek meer van deze wannabees!
jaaaaa!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 17:57:57 #254
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203205922
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja en ook gewoon geen kutmuziek meer van deze wannabees!
En weer eens leuke originele programma's uitzenden ....
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:59:35 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_203205939
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef maily het volgende:

[..]
En weer eens leuke originele programma's uitzenden ....
Nou, dan moet De Mol ook nog even iemand aanranden. Maar wie weet!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 18:06:58 #256
22592 crew  Ole
pi_203206020
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, dan moet De Mol ook nog even iemand aanranden. Maar wie weet!
Je weet het niet hé Tegenwoordig is iedereen verdacht!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 18:16:36 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203206139
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, dan moet De Mol ook nog even iemand aanranden. Maar wie weet!
Je vraagt je onderhand af wie DE mol is |:)
pi_203206152
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, dan moet De Mol ook nog even iemand aanranden. Maar wie weet!
Sorry maar hij heeft net zo’n vieze pedo kop als marco. Zou me niks verbazen iig.
pi_203206185
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef Ole het volgende:
Ik vind 'intimiteitsvacuúm echt wel het SHO woord van 2021!!!
Ik moet kotsen van dat woord!! :r
pi_203206334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
In Keizersvrouwen, een serie over escorts op NPO, zit een verhaallijn van een griezel die vrouwen graag door een hond geneukt ziet worden. Aaaaals ik De Mol met een pistool op mn hoofdje in een hokje zou moeten plaatsen...
Deze was eigenlijk voor dit topic bedoeld :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203206342
De Mol beschermt iedereen, daarom konden deze walgelijkheden jaren lang doorgaan.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 18:32:23 #262
184769 crew  Deisyy
pi_203206386
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:30 schreef quirina het volgende:
De Mol beschermt iedereen, daarom konden deze walgelijkheden jaren lang doorgaan.
Deze gaat ook niet over Borsato, dus mag hier Dazalbest in SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203206451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Deze gaat ook niet over Borsato, dus mag hier Dazalbest in SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent
Ik heb het over de MOL
De mol beschermt Marco ook.
pi_203206498
Wie appelen vaart die appelen eet.

Het is immers duidelijk dat de "talenten" in TVOH niet worden geselecteerd op basis van muzikale kwaliteiten maar vooral op neukbaarheid.
pi_203206595
Eigenlijk zit iedereen hier al jaren op te wachten. Op de ondergang van firma de Gooi. De niets dan nette mensen die elkaar maar aan het vreten houden, elkaars stoel warmhouden bij elke show, die via achterdeurtjes aan baantjes komen en daarnaast alles menen te kunnen doen bij mensen want zij zijn immers al BINNEN! Hoor je het Marco zingen? Dan kun je nog zoveel hartjes onder mekaars posts gaan plaatsen of schilderijtjes in mekaar gaan knoeien als steun, je gaat gewoon down en de rest van Nederland JUICHT!
Go hard or go home
  zaterdag 15 januari 2022 @ 19:56:20 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203207868
Daar komt me toch ineens een hoop derrie naar buiten. Borsato is besmettelijk denk ik. :')
pi_203207901
Borsatomikron
Go hard or go home
pi_203207937
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 19:58 schreef Noek het volgende:
Borsatomikron
Jij bent nu CORRED :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203208648
Wie is de Mol?????
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 21:31:04 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203210555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:29 schreef suzebol75 het volgende:
Oh man, ik ben nog bezig om in mijn eentje een tafel in elkaar te zetten...
Had dit niet een paar uur later kunnen komen? Nou moet ik van pure ellende steeds Fokken en F5 :-))

Ik ben benieuwd wat er allemaal speelt :-(
Hoe ver ben je?
pi_203212511
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef maily het volgende:

[..]
Hoe ver ben je?
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203212544
Gelukkig hoeft ze niet nog op het laatste moment een commode of een ladenkastje in elkaar te zetten omdat ze morgen gaat bevallen :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203212965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ewbank, Molendijk, Galjaard. Oh als dit trio toch nu toch ook het afvoerputje door zou mogen zeg. _O_
Het is wachten op dames die openbaren dat ze het megasuccesvolle *kuch* DJ-duo Kwaljaard en Molenkwijl af hebben gezogen in ruil voor comsumptiebonnen.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 23:21:31 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203213193
Verkeerde topic.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 23:57:43 #275
22592 crew  Ole
pi_203213833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Het is wachten op dames die openbaren dat ze het megasuccesvolle *kuch* DJ-duo Kwaljaard en Molenkwijl af hebben gezogen in ruil voor comsumptiebonnen.
Gatver!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203213917
wordt 2022 het jaar dat het Hilversumse imperium instort
pi_203214480
Veelzeggend dat de naam van de 3e persoon niet wordt genoemd en hij uit de wind gehouden wordt door Ali B en Jeroen Rietbergen dmv hun verhaal te doen.
Dan is het geen mysterie dat het iemand met ver reikende invloed betreft.
Of het moet iemand zijn van onbeduidende naam en faam uiteraard, dat kan ook.
pi_203214507
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef Za het volgende:
Veelzeggend dat de naam van de 3e persoon niet wordt genoemd en hij uit de wind gehouden wordt door Ali B en Jeroen Rietbergen dmv hun verhaal te doen.
Dan is het geen mysterie dat het iemand met ver reikende invloed betreft.
Of het moet iemand zijn van onbeduidende naam en faam uiteraard, dat kan ook.
Denk eerder het laatste.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203214560
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Denk eerder het laatste.
Nou vertel, waarom?
pi_203214607
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

Denk eerder het laatste.
Maar die zou dan Rietbergen, de man van de mol uit de wind kunnen houden met een bekentenis/ontkenning.

Gezien 2 prominenten als bliksemafleider dienen denk ik het eerste.
pi_203214634
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:02 schreef Za het volgende:

[..]
Maar die zou dan Rietbergen, de man van de mol uit de wind kunnen houden met een bekentenis/ontkenning.

Gezien 2 prominenten als bliksemafleider dienen denk ik het eerste.
Maar dat er iemand bliksemafleidt is ook maar een theorie toch? Wat hebben we nog aan grotere namen daar dan? Dan zou het om john de mol zelf moeten gaan? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203214679
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

Maar dat er iemand bliksemafleidt is ook maar een theorie toch? Wat hebben we nog aan grotere namen daar dan? Dan zou het om john de mol zelf moeten gaan? :o
Voor wie zou Rietbergen zichzelf zo snel onder de bus gooien, denk gewoon aan het zenderbelang.
  Moderator / Miss SHO zondag 16 januari 2022 @ 01:17:39 #283
22592 crew  Ole
pi_203214726
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:10 schreef Za het volgende:

[..]
Voor wie zou Rietbergen zichzelf zo snel onder de bus gooien, denk gewoon aan het zenderbelang.
Raarr
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203215528
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:04 schreef Cupfighter het volgende:
wordt 2022 het jaar dat het Hilversumse imperium instort
Het werd wel tijd voor een aantal nieuwe formats en programma’s met onbekende Nederlanders net als vroeger maar dit is allemaal wel heel drastisch. :')
pi_203215532
SHO / [VOICE-GATE #2] Hoe diep gaat deze gate?

Probeer een beetje de gates te scheiden
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_203215533
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Daar komt me toch ineens een hoop derrie naar buiten. Borsato is besmettelijk denk ik. :')
Dan kan je beter Douwe Bob zijn nu.
Wie had dat vorige week nog gedacht. :')
pi_203215536
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:15 schreef tombolafan het volgende:
SHO / [VOICE-GATE #2] Hoe diep gaat deze gate?

Probeer een beetje de gates te scheiden
Hoe dan!? :')
pi_203215543
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hoe dan!? :')
Al de verhalen over Jeroen/Ali/John horen daar, niet hier :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_203215599
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef Za het volgende:
Veelzeggend dat de naam van de 3e persoon niet wordt genoemd en hij uit de wind gehouden wordt door Ali B en Jeroen Rietbergen dmv hun verhaal te doen.
Dan is het geen mysterie dat het iemand met ver reikende invloed betreft.
Of het moet iemand zijn van onbeduidende naam en faam uiteraard, dat kan ook.
3e persoon? Hoe weet je dat?
pi_203215758
AD
Er volgden tal van reacties van mensen die zeggen slachtoffer of getuige te zijn van machtsmisbruik en seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice. Het gaat daarbij niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

Om wie het nog meer zou gaan, is niet bekend. Het OM doet daar geen mededelingen over. Wel zegt de woordvoerder dat het niet gaat om Marco Borsato. Tegen de voormalige coach bij het programma werd afgelopen december aangifte gedaan wegens vermeende onzedelijke betastingen.
pi_203215996
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef Za het volgende:
Veelzeggend dat de naam van de 3e persoon niet wordt genoemd en hij uit de wind gehouden wordt door Ali B en Jeroen Rietbergen dmv hun verhaal te doen.
Dan is het geen mysterie dat het iemand met ver reikende invloed betreft.
Of het moet iemand zijn van onbeduidende naam en faam uiteraard, dat kan ook.
Ik denk dat het de regisseur of zo betreft.
pi_203216019
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 01:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Maar dat er iemand bliksemafleidt is ook maar een theorie toch? Wat hebben we nog aan grotere namen daar dan? Dan zou het om john de mol zelf moeten gaan? :o
John is al heel wat jaren niet meer betrokken bij the voice, het bedrijf is verkocht en in 2018 is hij afgetreden als ceo. Het zou rtl misschien wel goed uitkomen als hij vieze handen heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_203216029
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:47 schreef Za het volgende:
Veelzeggend dat de naam van de 3e persoon niet wordt genoemd en hij uit de wind gehouden wordt door Ali B en Jeroen Rietbergen dmv hun verhaal te doen.
Dan is het geen mysterie dat het iemand met ver reikende invloed betreft.
Of het moet iemand zijn van onbeduidende naam en faam uiteraard, dat kan ook.
Toen ik dat gistermiddag zei kreeg ik een bak ellende over me heen.
speak only if it improves the silence.
pi_203216039
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

Ik denk dat het de regisseur of zo betreft.
Daar gooit John zijn zwager niet voor onder de bus.
De belangen zijn groter dan dat.
pi_203216099
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:31 schreef Za het volgende:

[..]
Daar gooit John zijn zwager niet voor onder de bus.
De belangen zijn groter dan dat.
Welk belang heeft john uberhaupt om iemand voor de bus te gooien?? Een grote rel bij the voice is juist in zijn voordeel.

Lijkt me eerder druk van rtl/itv.
speak only if it improves the silence.
pi_203216113
En de huidige ceo dan?
pi_203216122
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:01 schreef Za het volgende:
AD
Er volgden tal van reacties van mensen die zeggen slachtoffer of getuige te zijn van machtsmisbruik en seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice. Het gaat daarbij niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

Om wie het nog meer zou gaan, is niet bekend. Het OM doet daar geen mededelingen over. Wel zegt de woordvoerder dat het niet gaat om Marco Borsato. Tegen de voormalige coach bij het programma werd afgelopen december aangifte gedaan wegens vermeende onzedelijke betastingen.
Is die 3e persoon niet gewoon Ali B?
pi_203216169
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Gelukkig hoeft ze niet nog op het laatste moment een commode of een ladenkastje in elkaar te zetten omdat ze morgen gaat bevallen :+
Hahaha daar moet ik inderdaad ook niet aan denken nee 🤣🤣🤣

Sorry ik zat te veel in het andere topic te lezen :-)
Maar gisteravond 20:00 was het zover!


(ik blijf kutten met foto's toevoegen hier, sorry)

[ Bericht 5% gewijzigd door suzebol75 op 16-01-2022 09:48:22 ]
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203216180
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:36 schreef TjjWester het volgende:

Welk belang heeft john uberhaupt om iemand voor de bus te gooien?? Een grote rel bij the voice is juist in zijn voordeel.
Om de aandacht van iemand anders af te leiden en tijd te kopen om een strategie te kunnen bepalen.
pi_203216215
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:42 schreef Za het volgende:

[..]
Om de aandacht van iemand anders af te leiden en tijd te kopen om een strategie te kunnen bepalen.
Zoals ik al zei het bedrijf is verkocht, hij is afgetreden en alle juridische gevechten zijn afgelopen zomer tot een einde gekomen.

Ik heb werkelijk geen idee waarom hij iemand van the voice zou willen beschermen, een dikke rel is goed voor zijn eigen zenders.
speak only if it improves the silence.
pi_203216255
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zoals ik al zei het bedrijf is verkocht, hij is afgetreden en alle juridische gevechten zijn afgelopen zomer tot een einde gekomen.

Ik heb werkelijk geen idee waarom hij iemand van the voice zou willen beschermen, een dikke rel is goed voor zijn eigen zenders.
En toch zie je iets (iemand) over het hoofd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')