Dat schip is inmiddels afgeschreven overigens, de Russen hebben nu helemaal geen enkele carrier meerquote:
lijkt me sowieso beter voor het milieuquote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat schip is inmiddels afgeschreven overigens, de Russen hebben nu helemaal geen enkele carrier meer
EU’s Imports Of U.S. LNG Five Times Higher Than Russian Supplyquote:Op maandag 17 januari 2022 21:21 schreef kevinrsd het volgende:
Putin kan nu niet meer terug natuurlijk, NATO/US gaat niks toegeven.
Bij sancties gaat de gaskraan natuurlijk gewoon dicht. Rusland heeft een gigantische reserve in kas dus houdt dit langer vol.
Zeker, maar na feb-mrt gaan die gewoon richting Azië. Die van NL draait al op 100% dus hier is het een kwestie van weken.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
EU’s Imports Of U.S. LNG Five Times Higher Than Russian Supply
https://oilprice.com/Late(...)-Russian-Supply.html
Gelukkig is Europa verstandig geweest om genoeg LNG terminals te bouwen.
Link ? Er doen zich telkens dubbele verhalen de ronde over deze eventuele sanctie.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef byah het volgende:
Een eventuele Swift block van Rusland lijkt van tafel.
Jep op CNN ook daarnetquote:Op maandag 17 januari 2022 22:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Link ? Er doen zich telkens dubbele verhalen de ronde over deze eventuele sanctie.
dank je maar de positie is nog steeds het zelfde:quote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
https://www.bloomberg.com(...)-swift-paper-reports
Ik denk dat Putin gaat voor een korte bezetting om definitieve overdracht van bezette gebieden te krijgen. Gaskraan dicht en de reserves aanspreken tot NATO/usa opeens wel zaken op papier wil zetten.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dank je maar de positie is nog steeds het zelfde:
dat sommige landen er niet achter staan, maar het is nog steeds een optie die open staat.
Maar denk dat deze maatregel het westen op langer termijn buitenspel zal zetten.
ja, Rusland is oppermachtig en zal de hele wereld op zijn knieën dwingen. Vraag me wel af waarom nu ineens, waarom toelaten dat je zo veel disrespect krijgt toe geworden? (ps dacht dat Gazprom een onafhankelijk bedrijf was??),quote:Op maandag 17 januari 2022 22:52 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin gaat voor een korte bezetting om definitieve overdracht van bezette gebieden te krijgen. Gaskraan dicht en de reserves aanspreken tot NATO/usa opeens wel zaken op papier wil zetten.
Volgens mijn Russische vriendin; Putin is ziek en heeft nog een paar jaar, terugtrekking uit afghanistand heeft hem het laatste zetje gegeven. Het is nu of nooitquote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ja, Rusland is oppermachtig en zal de hele wereld op zijn knieën dwingen. Vraag me wel af waarom nu ineens, waarom toelaten dat je zo veel disrespect krijgt toe geworden? (ps dacht dat Gazprom een onafhankelijk bedrijf was??),
het laatste zetje gegeven voor wat en hoezo nu of nooit?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Volgens mijn Russische vriendin; Putin is ziek en heeft nog een paar jaar, terugtrekking uit afghanistand heeft hem het laatste zetje gegeven. Het is nu of nooit
https://www.farsnews.ir/e(...)r-Mscw-Warns-Tensinsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:03 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat precies?
Troepen aan de grens met Oekraïne?
Landingsschepen en drones in de Oostzee?
Een “gezamenlijke oefening met Belarus”?
Knul, haal die balk uit je ogen….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |