Eveline heeft veel gezien en toch doet ze mee met Salar, zegt ook veel over haar IQ danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
amy heeft weinig gezien, eveline 'veel'
Ze worden 'zorgvuldig' uitgekozen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
waar ik me over verbaas dat een man van 56 en een vrouw van 38 zich bezig houden met dit gedrag van mensen opstoken tegen een ander. Wat voor lui zijn dat dan .
Ze heeft het niet over Salar ook al dacht ik dat eerst ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Eveline heeft veel gezien en toch doet ze mee met Salar, zegt ook veel over haar IQ dan
Klopt wel. Maar heb echt al een paar keer zo'n blik gezien. Maar misschien kijkt ze gewoon zo. Kan het mis hebben hoor. Nog maar even afwachten maar dit is mijn eerste indruk. En Amy inderdaad lekker labiel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Ze is nog bijna niet te zien geweest. Ik geef haar wel een kans. Vind haar tot nu toe wel leuk. Amy ook trouwens....lekker labiel
aan het einde van de gang tegenover de groene kamerquote:
nee de mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
aan het einde van de gang tegenover de groene kamer
Die zijn gemaakt voor elkaar. Beiden rot vanbinnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty en Salar vind ik zo’n rare combinatie.
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb vera nog niet echt zien kwaadspreken over anderen, gewoon eerlijk dat ze kitty niet leuk vind en dat het andersom ook zo is. Dit wat net buiten gebeurde is gewoon een hetze beginnen tegen 1 persoon.
hij zoekt iemand op die volgens hem de meeste macht in het huis heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Salar heeft ook een hele goede band met zijn moeder. Zijn moeder is zijn alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
ikhoudervanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.
Salar is een mamaboy dus niet zo heel raar. Ziet Kitty vooral als wandelende schoonmaakster/kok/mamafiguur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, nogalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Weet ook niet wat ik daar van denken moet, weet dat hij het spel hard speelt maar bij Kitty kan hij nooit zolang luisteren als het hem alleen daar om te doen is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Maar daarom ook wel weer mooi. Dat zou je niet voorspellen en toch kunnen ze het goed vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Amy heeft een stevige containerquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
Peter doet dit alleen voor de stemmen![]()
Jij doet dat nooit?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind dat trillen met die billen zo mal.
tuurlijk kerelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Thaidg het volgende:
Team groen is beste. Lekker dat Eveline bij team groen komt. Kitty of Salar mag van mij bb winnen. Allemaal meelopers hier die elkaar napraten
Ja ik heb er spijt van dat ik hem mijn stem heb gegeven na zijn kwaadsprekerij en gestook van vanavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
zou het werken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.
En Dimi komt ermee weg.......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou er liggen er alvast 2 naast nu
Peter kan de volgende keerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik heb er spijt van dat ik hem mijn stem heb gegeven na zijn kwaadsprekerij en gestook van vanavond.
het beste is om vlak voor de nominatie te stemmen om dit soort situaties te vermijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik heb er spijt van dat ik hem mijn stem heb gegeven na zijn kwaadsprekerij en gestook van vanavond.
quote:
quote:
peter weg , geeft geen reuring, beter noes ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter kan de volgende keer
of random een ander van de groene kamer
Nou je hebt al vier achter je staan, dus je mag niet mopperen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Thaidg het volgende:
Team groen is beste. Lekker dat Eveline bij team groen komt. Kitty of Salar mag van mij bb winnen. Allemaal meelopers hier die elkaar napraten
oehquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
peter weg , geeft geen reuring, beter noes ofzo
laat die kinderen toch, ze geloven er zelf vast inquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:42 schreef danilel het volgende:
[..]
Jup, ik vind die 2 zo nep en kleurloos
Die roddelclub blaast zichzelf op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Thaidg het volgende:
dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef Koos1958 het volgende:
evelien kwam even afkeuren in de gele kamer kijken
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kleed zich uit voor de stemmen, nee dan hoor je niemand
evelien zou een schooljuf kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef Koos1958 het volgende:
evelien kwam even afkeuren in de gele kamer kijken
Oef...yammiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kleed zich uit voor de stemmen, nee dan hoor je niemand
Veel plezier, ik werk al sinds 6 maart vorig jaar thuis. Dat bevalt me heel goed hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wens iedereen een fijne avond.
Mag morgen weer werken na de lockdown
fijn voor je Lonneke, werkze morgen en welterustenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wens iedereen een fijne avond.
Mag morgen weer werken na de lockdown
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
evelien zou een schooljuf kunnen zijn
voor nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Dat wil zeggen dat Peter zowat iedereen van vorig jaar(die ver geraakt is) achter zich heeft.
zowel de Fab5 als Jill steunen Peter
Dat wel, Jill is ook voor Grace allesinds heb ik gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor nu
dat kan ook zo weer veranderen als hij tegenover een ander staat
Jerrel ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Dat wil zeggen dat Peter zowat iedereen van vorig jaar(die ver geraakt is) achter zich heeft.
Heb helemaal niks met het meisje, maar het is geen meeloopster met de rest waar alleen rottigheid uitkomt dus........team Vera.quote:
Klopt, volgens mij was Liese niet zo te spreken over Kristof, qua bepaalde opmerkingen (en vooral het ontbreken van een zendercheck)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
wat fout loopt? haar 'relatie' met dimitri?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Dit gaat zo grappig worden later als het fout loopt. Dat gaat wel leuk zijn om te zien.
Benieuwd of Veertje dan zo koel is als ze vanmiddag beweerde
Of ze laten de bewoners wegstemmen Kan ook he BB zou hard zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Ze denken dat de kijker mensen gaan nomineren. Maar eigenlijk is dat niet logisch toch? Dan zouden we mensen moeten nomineren en daarna wegstemmen?
nou exact datquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met het meisje, maar het is geen meeloopster met de rest waar alleen rottigheid uitkomt dus........team Vera.
het zelfdequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met het meisje, maar het is geen meeloopster met de rest waar alleen rottigheid uitkomt dus........team Vera.
Ik merk dat echt vaak, is waarschijnlijk weer een van Salars opmerkingen. Iedere keer dat iets niet in hun voordeel keert denkt de groene kamer dat er nog een plottwist komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Ze denken dat de kijker mensen gaan nomineren. Maar eigenlijk is dat niet logisch toch? Dan zouden we mensen moeten nomineren en daarna wegstemmen?
was je aan het liplezenquote:
Kristof kan soms heel vrouwonvriendelijke opmerkingen maken die net op het randje zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij was Liese niet zo te spreken over Kristof, qua bepaalde opmerkingen (en vooral het ontbreken van een zendercheck)
Ze heeft wel recht van spreken want zij heeft er veel gehad vorig jaarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij was Liese niet zo te spreken over Kristof, qua bepaalde opmerkingen (en vooral het ontbreken van een zendercheck)
Ja. Ik geloof nog niet echt dat dit een succes gaat worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat fout loopt? haar 'relatie' met dimitri?
Het is denk ik niet de vraag òf het fout loopt maar wanneer het fout loopt en ik verwacht dat Vera dan O vertrokken is, dat trekt ze nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat fout loopt? haar 'relatie' met dimitri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |