Maar daarom ook wel weer mooi. Dat zou je niet voorspellen en toch kunnen ze het goed vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty en Salar vind ik zo’n rare combinatie.
Amy heeft een stevige containerquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
Peter doet dit alleen voor de stemmen![]()
Jij doet dat nooit?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind dat trillen met die billen zo mal.
tuurlijk kerelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef Thaidg het volgende:
Team groen is beste. Lekker dat Eveline bij team groen komt. Kitty of Salar mag van mij bb winnen. Allemaal meelopers hier die elkaar napraten
Ja ik heb er spijt van dat ik hem mijn stem heb gegeven na zijn kwaadsprekerij en gestook van vanavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
zou het werken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.
En Dimi komt ermee weg.......quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou er liggen er alvast 2 naast nu
Peter kan de volgende keerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik heb er spijt van dat ik hem mijn stem heb gegeven na zijn kwaadsprekerij en gestook van vanavond.
het beste is om vlak voor de nominatie te stemmen om dit soort situaties te vermijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik heb er spijt van dat ik hem mijn stem heb gegeven na zijn kwaadsprekerij en gestook van vanavond.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |