Eveline heeft veel gezien en toch doet ze mee met Salar, zegt ook veel over haar IQ danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
amy heeft weinig gezien, eveline 'veel'
Ze worden 'zorgvuldig' uitgekozen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
waar ik me over verbaas dat een man van 56 en een vrouw van 38 zich bezig houden met dit gedrag van mensen opstoken tegen een ander. Wat voor lui zijn dat dan .
Ze heeft het niet over Salar ook al dacht ik dat eerst ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Eveline heeft veel gezien en toch doet ze mee met Salar, zegt ook veel over haar IQ dan
Klopt wel. Maar heb echt al een paar keer zo'n blik gezien. Maar misschien kijkt ze gewoon zo. Kan het mis hebben hoor. Nog maar even afwachten maar dit is mijn eerste indruk. En Amy inderdaad lekker labiel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Ze is nog bijna niet te zien geweest. Ik geef haar wel een kans. Vind haar tot nu toe wel leuk. Amy ook trouwens....lekker labiel
aan het einde van de gang tegenover de groene kamerquote:
nee de mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
aan het einde van de gang tegenover de groene kamer
Die zijn gemaakt voor elkaar. Beiden rot vanbinnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty en Salar vind ik zo’n rare combinatie.
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb vera nog niet echt zien kwaadspreken over anderen, gewoon eerlijk dat ze kitty niet leuk vind en dat het andersom ook zo is. Dit wat net buiten gebeurde is gewoon een hetze beginnen tegen 1 persoon.
hij zoekt iemand op die volgens hem de meeste macht in het huis heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Salar heeft ook een hele goede band met zijn moeder. Zijn moeder is zijn alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
ikhoudervanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Ik zette (gisteren zelfs nog) ook mijn twijfels bij het Vera-Dimi verhaal, maar dit is gewoon onder de gordel. Dit is heel laag.
Salar is een mamaboy dus niet zo heel raar. Ziet Kitty vooral als wandelende schoonmaakster/kok/mamafiguur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, nogalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Weet ook niet wat ik daar van denken moet, weet dat hij het spel hard speelt maar bij Kitty kan hij nooit zolang luisteren als het hem alleen daar om te doen is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |