voor nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Dat wil zeggen dat Peter zowat iedereen van vorig jaar(die ver geraakt is) achter zich heeft.
zowel de Fab5 als Jill steunen Peter
Dat wel, Jill is ook voor Grace allesinds heb ik gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor nu
dat kan ook zo weer veranderen als hij tegenover een ander staat
Jerrel ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Dat wil zeggen dat Peter zowat iedereen van vorig jaar(die ver geraakt is) achter zich heeft.
Heb helemaal niks met het meisje, maar het is geen meeloopster met de rest waar alleen rottigheid uitkomt dus........team Vera.quote:
Klopt, volgens mij was Liese niet zo te spreken over Kristof, qua bepaalde opmerkingen (en vooral het ontbreken van een zendercheck)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
wat fout loopt? haar 'relatie' met dimitri?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef engine het volgende:
Dit gaat zo grappig worden later als het fout loopt. Dat gaat wel leuk zijn om te zien.
Benieuwd of Veertje dan zo koel is als ze vanmiddag beweerde
Of ze laten de bewoners wegstemmen Kan ook he BB zou hard zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Ze denken dat de kijker mensen gaan nomineren. Maar eigenlijk is dat niet logisch toch? Dan zouden we mensen moeten nomineren en daarna wegstemmen?
nou exact datquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met het meisje, maar het is geen meeloopster met de rest waar alleen rottigheid uitkomt dus........team Vera.
het zelfdequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met het meisje, maar het is geen meeloopster met de rest waar alleen rottigheid uitkomt dus........team Vera.
Ik merk dat echt vaak, is waarschijnlijk weer een van Salars opmerkingen. Iedere keer dat iets niet in hun voordeel keert denkt de groene kamer dat er nog een plottwist komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef engine het volgende:
Ze denken dat de kijker mensen gaan nomineren. Maar eigenlijk is dat niet logisch toch? Dan zouden we mensen moeten nomineren en daarna wegstemmen?
Kristof kan soms heel vrouwonvriendelijke opmerkingen maken die net op het randje zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij was Liese niet zo te spreken over Kristof, qua bepaalde opmerkingen (en vooral het ontbreken van een zendercheck)
Ze heeft wel recht van spreken want zij heeft er veel gehad vorig jaarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij was Liese niet zo te spreken over Kristof, qua bepaalde opmerkingen (en vooral het ontbreken van een zendercheck)
Ja. Ik geloof nog niet echt dat dit een succes gaat worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat fout loopt? haar 'relatie' met dimitri?
Het is denk ik niet de vraag òf het fout loopt maar wanneer het fout loopt en ik verwacht dat Vera dan O vertrokken is, dat trekt ze nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat fout loopt? haar 'relatie' met dimitri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |