Sommige dingen in het leven zijn gewoon een feestje waardquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:53 schreef miss_sly het volgende:
En nu was ik vandaag heel goed bezig, en toen haalde dochter onverwacht in de toetsweek na lang en hard werken een mooie voldoende voor wiskunde....en vieren we dat met een gebakjeIk heb wel maar een klein kwarktaartje genomen.
Ja en zo gaat het mis he?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:53 schreef miss_sly het volgende:
En nu was ik vandaag heel goed bezig, en toen haalde dochter onverwacht in de toetsweek na lang en hard werken een mooie voldoende voor wiskunde....en vieren we dat met een gebakjeIk heb wel maar een klein kwarktaartje genomen.
Een keer een gebakje is ook helemaal niet erg natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Wij vieren ook echt niet altijd alles met een gebakje, hoor
Hij was wel erg lekker. We hebben hier een bakker die kuntstwerkjes maakt die ook nog eens lekker smaken. Maar dit was echt een megafeestje, want echt heel erg haar best gedaan, en zij wilde dit heel graag. En ik wilde het ook heel graag met haar vieren.
Gelukkig had ik al gesport, en verder netjes gegeten. Nog proberen een mooi aantal stappen te halen en dan ga ik me er verder niet schuldig over voelen.
Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel de valkuil om can alles te denken dat het een keer geen kwaad kan. Vul je week met allemaal dingetjes die voor een keer geen kwaad kunnen, en dan ben je toch niet zo lekker bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Nober het volgende:
Veel hardgelopen vorige maand en vanmorgen onder de 85 kilo.
[..]
Een keer een gebakje is ook helemaal niet erg natuurlijk.
Ik zag bij iemand op mijn Facebook-tijdlijn dat ze het ook deed en ook zo enthousiast was. Het klinkt ook echt wel prettig. Fijn dat je het ook zelf kunt doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:36 schreef BE het volgende:
Op naar powerwalking nu! Derde keer.En afgelopen vrijdag in m'n uppie een uur gepowerwalkt.
Een soort van snelwandelen met tussendoor spierversterkende oefeningen. Heel prettig, want hardlopen kan nog steeds niet en dit gaat dus wel.
Ha die van mij ook. Ik heb de laatste maanden zoveel gejojo'd dat hij nu geen voorspelling meer doet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:18 schreef SQ het volgende:
Het gaat hier met eten echt even heel lekker! Zie het ook terug op de weegschaal. Helaas ben ik nog steeds de decemberkilo's aan het bevechten, achteraf toch wel zonde van de energie maar goed, daar verander ik nu niets meer aan
Mijn weegschaalapp doet altijd een voorspelling gebaseerd op de laatste 3 maanden waar je naartoe gaat qua gewicht. De voorspel-lijn stijgt nu nog, en op 1 januari 2023 zou ik op 107 kilo uitkomen.
3 kg valt reuze mee. Zeker in 5 maanden! Maand tot anderhalve maand en het is weer wegquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Myraela het volgende:Dat viel gelukkig wel mee, ik ben maar 3 kilo zwaarder dan in augustus. Voel me al meteen een stuk minder moedeloos, dus dat is fijn.
Dit. Volgens mij zitten de meeste van ons hier al jaren. De een met minder gewicht dan waar ie mee begon en de ander met meer. Die cyclus kennen we allemaal. Helaas....quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:48 schreef SQ het volgende:
Er zijn maar bar weinig mensen in deze topics die een chronisch superstabiel gewicht hebben hoor.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zitten de meeste van ons hier al jaren. De een met minder gewicht dan waar ie mee begon en de ander met meer. Die cyclus kennen we allemaal. Helaas....
quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef SQ het volgende:
Check de 2 dagen dat ik "normaal" was de afgelopen 5 jaar
JIj bent iig 2 dagen normaal geweest de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef SQ het volgende:
Check de 2 dagen dat ik "normaal" was de afgelopen 5 jaar
Ja schommelen kan ik wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JIj bent iig 2 dagen normaal geweest de afgelopen 5 jaar.Mijn enige "troost" is dat ik de afgelopen 5 jaar niet zoveel geschommeld heb.
Oh hey dat is ook mijn top, about.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb helaas (of gelukkig) niet van die kekke grafiekjes van de afgelopen 8 jaar. De top is 132 (JANK) en het dal is 79.9.
Ik ben de koningin der JOJO
Lekker motiverend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:18 schreef SQ het volgende:
Mijn weegschaalapp doet altijd een voorspelling gebaseerd op de laatste 3 maanden waar je naartoe gaat qua gewicht. De voorspel-lijn stijgt nu nog, en op 1 januari 2023 zou ik op 107 kilo uitkomen.
Klinkt allemaal reuzeverstandig en totaal niet als een walk of shame.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier even weer met een walk of shame binnen waggelen.
Ik krijg het al tijden niet helemaal lekker onder controle. Ik liep weer rond met het gevoel dat ik weer helemaal terug bij af was. Stap 1 was daarom weer beginnen met wegen. Dat viel gelukkig wel mee, ik ben maar 3 kilo zwaarder dan in augustus. Voel me al meteen een stuk minder moedeloos, dus dat is fijn.
En nu gewoon de basis weer even op orde brengen. Weer IF, meer gezonde keuzes maken en meer bewegen.
Wel blij dat dit blijkbaar het punt is waarop ik denk 'dit gaat helemaal de verkeerde kant op', dat is nog altijd 35 kilo onder m'n hoogste gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |