abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203459358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:53 schreef miss_sly het volgende:
En nu was ik vandaag heel goed bezig, en toen haalde dochter onverwacht in de toetsweek na lang en hard werken een mooie voldoende voor wiskunde....en vieren we dat met een gebakje :@ Ik heb wel maar een klein kwarktaartje genomen.
Sommige dingen in het leven zijn gewoon een feestje waard :)
pi_203459441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:53 schreef miss_sly het volgende:
En nu was ik vandaag heel goed bezig, en toen haalde dochter onverwacht in de toetsweek na lang en hard werken een mooie voldoende voor wiskunde....en vieren we dat met een gebakje :@ Ik heb wel maar een klein kwarktaartje genomen.
Ja en zo gaat het mis he?
Nee gekheid natuurlijk, was hij wel lekker?

Ik vier eigenlijk nooit iets met een gebakje. Niet omdat ik op dieet ben ofzo, maar het is gewoon niet iets dat in me opkomt. Mijn schoonmoeder had echt altijd taart, bijvoorbeeld kerst begon met taart en daarna de hele dag door chocolaatjes en borrelhapjes enzo, voor mijn gevoel stond er altijd wel taart in haar koelkast. Symph was ook echt gewend om allerlei dingen te vieren met taart en uitgebreid uit eten gaan, hij vindt het nog steeds raar dat ik die behoefte totaal niet heb.
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 15:13:20 #158
5428 crew  miss_sly
pi_203459500
Wij vieren ook echt niet altijd alles met een gebakje, hoor ;)

Hij was wel erg lekker. We hebben hier een bakker die kuntstwerkjes maakt die ook nog eens lekker smaken. Maar dit was echt een megafeestje, want echt heel erg haar best gedaan, en zij wilde dit heel graag. En ik wilde het ook heel graag met haar vieren.

Gelukkig had ik al gesport, en verder netjes gegeten. Nog proberen een mooi aantal stappen te halen en dan ga ik me er verder niet schuldig over voelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203461380
Veel hardgelopen vorige maand en vanmorgen onder de 85 kilo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Wij vieren ook echt niet altijd alles met een gebakje, hoor ;)

Hij was wel erg lekker. We hebben hier een bakker die kuntstwerkjes maakt die ook nog eens lekker smaken. Maar dit was echt een megafeestje, want echt heel erg haar best gedaan, en zij wilde dit heel graag. En ik wilde het ook heel graag met haar vieren.

Gelukkig had ik al gesport, en verder netjes gegeten. Nog proberen een mooi aantal stappen te halen en dan ga ik me er verder niet schuldig over voelen.
Een keer een gebakje is ook helemaal niet erg natuurlijk.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:36:27 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203461783
Op naar powerwalking nu! Derde keer. *O* En afgelopen vrijdag in m'n uppie een uur gepowerwalkt.
Een soort van snelwandelen met tussendoor spierversterkende oefeningen. Heel prettig, want hardlopen kan nog steeds niet en dit gaat dus wel. *O*
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 18:58:22 #161
5428 crew  miss_sly
pi_203462152
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Nober het volgende:
Veel hardgelopen vorige maand en vanmorgen onder de 85 kilo.
[..]
Een keer een gebakje is ook helemaal niet erg natuurlijk.
Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel de valkuil om can alles te denken dat het een keer geen kwaad kan. Vul je week met allemaal dingetjes die voor een keer geen kwaad kunnen, en dan ben je toch niet zo lekker bezig :)
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 18:59:17 #162
5428 crew  miss_sly
pi_203462169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:36 schreef BE het volgende:
Op naar powerwalking nu! Derde keer. *O* En afgelopen vrijdag in m'n uppie een uur gepowerwalkt.
Een soort van snelwandelen met tussendoor spierversterkende oefeningen. Heel prettig, want hardlopen kan nog steeds niet en dit gaat dus wel. *O*
Ik zag bij iemand op mijn Facebook-tijdlijn dat ze het ook deed en ook zo enthousiast was. Het klinkt ook echt wel prettig. Fijn dat je het ook zelf kunt doen.

Veel plezier.
pi_203469416
Ze maand heb ik als persoonlijke uitdaging om iedere dag min 7000 stappen te zetten. Ik merk dat sinds ik thuis werk ik soms maar 2000 stappen op een dag zet.
Gisteren toen het echt de hele dag regende heb ik de wandeling maar naar de sportschool verplaatst en daar 45 minuutjes al wandelend mijn serie gekeken.
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:18:28 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_203483786
Het gaat hier met eten echt even heel lekker! Zie het ook terug op de weegschaal. Helaas ben ik nog steeds de decemberkilo's aan het bevechten, achteraf toch wel zonde van de energie maar goed, daar verander ik nu niets meer aan :P

Mijn weegschaalapp doet altijd een voorspelling gebaseerd op de laatste 3 maanden waar je naartoe gaat qua gewicht. De voorspel-lijn stijgt nu nog, en op 1 januari 2023 zou ik op 107 kilo uitkomen. :')
disclaimer
pi_203483935
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:18 schreef SQ het volgende:
Het gaat hier met eten echt even heel lekker! Zie het ook terug op de weegschaal. Helaas ben ik nog steeds de decemberkilo's aan het bevechten, achteraf toch wel zonde van de energie maar goed, daar verander ik nu niets meer aan :P

Mijn weegschaalapp doet altijd een voorspelling gebaseerd op de laatste 3 maanden waar je naartoe gaat qua gewicht. De voorspel-lijn stijgt nu nog, en op 1 januari 2023 zou ik op 107 kilo uitkomen. :')
Ha die van mij ook. Ik heb de laatste maanden zoveel gejojo'd dat hij nu geen voorspelling meer doet.

Hier gaat het met eten prima, gewicht wat minder, maar gok dat het door menstruatie komt. Hele week was ik +600 gram t.o.v. afgelopen vrijdag, en vanochtend was er weer wat af. Deze lijn gaan we voortzetten :)
pi_203484072
Ik kom hier even weer met een walk of shame binnen waggelen.

Ik krijg het al tijden niet helemaal lekker onder controle. Ik liep weer rond met het gevoel dat ik weer helemaal terug bij af was. Stap 1 was daarom weer beginnen met wegen. Dat viel gelukkig wel mee, ik ben maar 3 kilo zwaarder dan in augustus. Voel me al meteen een stuk minder moedeloos, dus dat is fijn.

En nu gewoon de basis weer even op orde brengen. Weer IF, meer gezonde keuzes maken en meer bewegen.

Wel blij dat dit blijkbaar het punt is waarop ik denk 'dit gaat helemaal de verkeerde kant op', dat is nog altijd 35 kilo onder m'n hoogste gewicht.
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:48:05 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_203484092
Fijn dat je dat zo snel aanvoelt Myraela! 3 kilo is echt nog prima te overzien :) walk of shame is echt niet nodig. Er zijn maar bar weinig mensen in deze topics die een chronisch superstabiel gewicht hebben hoor. En 3 kilo heb ik wel eens geschommeld tussen vrijdag en maandag :D
disclaimer
pi_203484138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Myraela het volgende:Dat viel gelukkig wel mee, ik ben maar 3 kilo zwaarder dan in augustus. Voel me al meteen een stuk minder moedeloos, dus dat is fijn.
3 kg valt reuze mee. Zeker in 5 maanden! Maand tot anderhalve maand en het is weer weg :Y

Weegschaal is deze week bijzonder lief. Zo veel zelfs dat ik wel ging twijfelen of het niet te hard ging. Deze week drop van 0.9 kg. Maar goed, dan bedenk ik me maar altijd gewoon dat er dadelijk ook weer tijden aan gaan komen dat de weegschaal stilstaat. Doel was om 6 kg af gevallen te zijn op 31 maart, wat 2kg per maand zou zijn. En met nog 3 kg te gaan heb ik goede hoop :)
pi_203484151
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:48 schreef SQ het volgende:
Er zijn maar bar weinig mensen in deze topics die een chronisch superstabiel gewicht hebben hoor.
Dit. Volgens mij zitten de meeste van ons hier al jaren. De een met minder gewicht dan waar ie mee begon en de ander met meer. Die cyclus kennen we allemaal. Helaas....
pi_203484313
Gisteren ging er veel mijn mond in. De bedoeling is dat dat vandaag minder is.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:08:04 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_203484320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:53 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dit. Volgens mij zitten de meeste van ons hier al jaren. De een met minder gewicht dan waar ie mee begon en de ander met meer. Die cyclus kennen we allemaal. Helaas....
disclaimer
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:08:46 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_203484327
Check de 2 dagen dat ik "normaal" was de afgelopen 5 jaar _O_
disclaimer
pi_203484334
Ik weet ook wel dat het er zo weer af is. Maar het is altijd zo stom dat je je ritme helemaal gevonden lijkt te hebben, een manier die prima vol te houden is en dat die slechte gewoontes er dan ineens weer invliegen. Het is zo'n vreemd principe. Je weet dat je het beter voelt om lekker bezig te blijven, maar toch ren je ineens weer naar de keuken voor een tweede bord pasta om te eten tot je letterlijk geen hap meer door je keel krijgt. :')
pi_203484440
Hier is Corona weer weg, dus we gaan weer aan de slag! Ik heb er gelukkig weinig last van gehad. Was vooral verkouden, dan gaat sporten niet bij bij mij met een snothoofd :D

Maar sinds maandag mag ik weer naar buiten, dus meteen alweer 2 dagen 1 uur per keer gewandeld (ik moet mijn ASR punten weer halen ;) ). Wil ook weer gaan hardlopen maar merk dat ik nog net iets sneller buiten adem ben dus ik hou het deze week even bij wandelen, fietsen en misschien zwemmen vrijdag.

Qua eten dus ook weer even in het gareel, als ik niet lekker ben dan eet ik toch wat meer en wat ongezonder.

Planning vandaag:
O: 3 crackers met roomboter en nep paté
T: peer
L: havermout met rozijnen
T: druiven
D: zelfgemaakte pizza met paprika, champignons, en kaas
B: 1 uur wandelen

Mijn plan is om iedere maand ongeveer 1 kg af te vallen tot (eerste doel) 68 kg. Nu 72,3 kg vanmorgen (voor Corona zal ik al onder de 72 ...), begonnen op 73 kg op 1 januari.
pi_203484497
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef SQ het volgende:
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203484512
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef SQ het volgende:
JIj bent iig 2 dagen normaal geweest de afgelopen 5 jaar. :') Mijn enige "troost" is dat ik de afgelopen 5 jaar niet zoveel geschommeld heb. :')
pi_203484568
Meh. :')

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:27:34 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_203484570
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]
JIj bent iig 2 dagen normaal geweest de afgelopen 5 jaar. :') Mijn enige "troost" is dat ik de afgelopen 5 jaar niet zoveel geschommeld heb. :')
Ja schommelen kan ik wel.
Wel met kanttekening dat mijn startgewicht na een zwangerschap was en die tweede mount everest ook. Anders zou het niet zo erg zijn geweest hoor. _O-
disclaimer
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:28:03 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_203484577
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. :')

[ afbeelding ]
Oh nee daar gaat ook iets niet helemaal goed _O-
disclaimer
pi_203484638
Ik vind uploaden teveel gedoe maar ik schommel dus al een half jaar tussen >97 en +/-100 kg.
4 dagen normaal eten en drinken: 97,2.
alcohol en bitterballen op zaterdagavond en dan op maandagochtend 100,1.

Top.
pi_203484647
Ik heb helaas (of gelukkig) niet van die kekke grafiekjes van de afgelopen 8 jaar. De top is 132 (JANK) en het dal is 79.9.

Ik ben de koningin der JOJO :')
pi_203484707
Oh, ik heb ook nog een all-time overzichtje:

Dus mja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203484722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb helaas (of gelukkig) niet van die kekke grafiekjes van de afgelopen 8 jaar. De top is 132 (JANK) en het dal is 79.9.

Ik ben de koningin der JOJO :')
Oh hey dat is ook mijn top, about.

Dat was 7 of 8 jaar geleden. Toen woog ik na een jaar keihard bikkelen nog 89 kg. 3 jaar geleden na het overlijden van de hond langzaam de huidige kg's eraan gevreten en sindsdien dus wel redelijk stabiel dik. :')

Maar goed, ik train wel veel, dus ik word wel steeds fitter en sterker. Which is nice.
pi_203484738
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:18 schreef SQ het volgende:

Lekker motiverend. _O-

Fijn dat het zo lekker gaat nu!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203484742
Oh, ja, die wil ik ook even aanstippen: m'n gewicht is dan wel weer omhooggegaan, maar ik ben serieus veel fitter dan tijdens de vorige piek en de relatie met m'n spiegelbeeld is ook een stuk beter. :Y Ik zie het ook absoluut niet als een zonde van de moeite.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203484766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier even weer met een walk of shame binnen waggelen.

Ik krijg het al tijden niet helemaal lekker onder controle. Ik liep weer rond met het gevoel dat ik weer helemaal terug bij af was. Stap 1 was daarom weer beginnen met wegen. Dat viel gelukkig wel mee, ik ben maar 3 kilo zwaarder dan in augustus. Voel me al meteen een stuk minder moedeloos, dus dat is fijn.

En nu gewoon de basis weer even op orde brengen. Weer IF, meer gezonde keuzes maken en meer bewegen.

Wel blij dat dit blijkbaar het punt is waarop ik denk 'dit gaat helemaal de verkeerde kant op', dat is nog altijd 35 kilo onder m'n hoogste gewicht.
Klinkt allemaal reuzeverstandig en totaal niet als een walk of shame.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')