abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203484512
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:08 schreef SQ het volgende:
Check de 2 dagen dat ik "normaal" was de afgelopen 5 jaar _O_
JIj bent iig 2 dagen normaal geweest de afgelopen 5 jaar. :') Mijn enige "troost" is dat ik de afgelopen 5 jaar niet zoveel geschommeld heb. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203484568
Meh. :')

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:27:34 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_203484570
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]
JIj bent iig 2 dagen normaal geweest de afgelopen 5 jaar. :') Mijn enige "troost" is dat ik de afgelopen 5 jaar niet zoveel geschommeld heb. :')
Ja schommelen kan ik wel.
Wel met kanttekening dat mijn startgewicht na een zwangerschap was en die tweede mount everest ook. Anders zou het niet zo erg zijn geweest hoor. _O-
disclaimer
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:28:03 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_203484577
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[ afbeelding ]
Oh nee daar gaat ook iets niet helemaal goed _O-
disclaimer
pi_203484638
Ik vind uploaden teveel gedoe maar ik schommel dus al een half jaar tussen >97 en +/-100 kg.
4 dagen normaal eten en drinken: 97,2.
alcohol en bitterballen op zaterdagavond en dan op maandagochtend 100,1.

Top.
pi_203484647
Ik heb helaas (of gelukkig) niet van die kekke grafiekjes van de afgelopen 8 jaar. De top is 132 (JANK) en het dal is 79.9.

Ik ben de koningin der JOJO :')
pi_203484707
Oh, ik heb ook nog een all-time overzichtje:

Dus mja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203484722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb helaas (of gelukkig) niet van die kekke grafiekjes van de afgelopen 8 jaar. De top is 132 (JANK) en het dal is 79.9.

Ik ben de koningin der JOJO :')
Oh hey dat is ook mijn top, about.

Dat was 7 of 8 jaar geleden. Toen woog ik na een jaar keihard bikkelen nog 89 kg. 3 jaar geleden na het overlijden van de hond langzaam de huidige kg's eraan gevreten en sindsdien dus wel redelijk stabiel dik. :')

Maar goed, ik train wel veel, dus ik word wel steeds fitter en sterker. Which is nice.
pi_203484738
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:18 schreef SQ het volgende:

Mijn weegschaalapp doet altijd een voorspelling gebaseerd op de laatste 3 maanden waar je naartoe gaat qua gewicht. De voorspel-lijn stijgt nu nog, en op 1 januari 2023 zou ik op 107 kilo uitkomen. :')
Lekker motiverend. _O-

Fijn dat het zo lekker gaat nu!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203484742
Oh, ja, die wil ik ook even aanstippen: m'n gewicht is dan wel weer omhooggegaan, maar ik ben serieus veel fitter dan tijdens de vorige piek en de relatie met m'n spiegelbeeld is ook een stuk beter. :Y Ik zie het ook absoluut niet als een zonde van de moeite.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203484766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier even weer met een walk of shame binnen waggelen.

Ik krijg het al tijden niet helemaal lekker onder controle. Ik liep weer rond met het gevoel dat ik weer helemaal terug bij af was. Stap 1 was daarom weer beginnen met wegen. Dat viel gelukkig wel mee, ik ben maar 3 kilo zwaarder dan in augustus. Voel me al meteen een stuk minder moedeloos, dus dat is fijn.

En nu gewoon de basis weer even op orde brengen. Weer IF, meer gezonde keuzes maken en meer bewegen.

Wel blij dat dit blijkbaar het punt is waarop ik denk 'dit gaat helemaal de verkeerde kant op', dat is nog altijd 35 kilo onder m'n hoogste gewicht.
Klinkt allemaal reuzeverstandig en totaal niet als een walk of shame.
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:47:10 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_203484769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik heb ook nog een all-time overzichtje:
[ afbeelding ]

Dus mja.
Wat een interessant dalletje daar!
disclaimer
pi_203484781
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:47 schreef SQ het volgende:

[..]
Wat een interessant dalletje daar!
Die dip naar 75 bedoel je? :D Volgens mij was ik toen net een week ziek geweest ofzo, met niets binnen kunnen houden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203484786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ja, die wil ik ook even aanstippen: m'n gewicht is dan wel weer omhooggegaan, maar ik ben serieus veel fitter dan tijdens de vorige piek en de relatie met m'n spiegelbeeld is ook een stuk beter. :Y Ik zie het ook absoluut niet als een zonde van de moeite.
Goed zo. O+

Hier net zo, trouwens. Fitter, sterker en trotser dan ooit. :Y
pi_203484820
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar helaas nog niet fitter dan ooit. Maar hé, work in progress. Vanavond staat er weer een hardlooptraining op het programma oO<
pi_203484821
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[ afbeelding ]
't Lijkt minder erg als je de verticale as even aanpast en een hoger maximum instelt.
pi_203484828
Ik zag vandaag voor de tweede keer 75 rond op de weegschaal. Nog maar even een paar dagen afwachten of dat ook zo blijft. Al 2 dagen geen chocola of koekjes gehad, door verkeerd inkoopbeleid.
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:53:23 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_203484868
Ja ik ben vorig jaar 40 geworden dus hier is het verval wel echt aan het intreden. (Ja echt. ;( ) Maar goed, des te meer reden om er scherp op te zijn.
Denk dat ik qua fitness wel piekte eind 2018. Nu ben ik vooral altijd moe. En mijn leven is ook gewoon fokking saai nu, dat helpt niet mee.
disclaimer
pi_203484885
Oh wacht even: fit zijn en alitjd moe zijn zijn 2 verschillende dingen en kunnen ook prima naast elkaar bestaan.
Ik ben dan wel fitter dan ooit en mijn lijf kan meer, maar ik ben ook altijd moe.
pi_203484926
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
't Lijkt minder erg als je de verticale as even aanpast en een hoger maximum instelt.
Ja, het is ook "maar" 10kg in twee jaar, op zich valt dat wel te overzien. Helemaal omdat ik dondersgoed weet waarom ik dat 2019-gewicht niet vast kon houden. |:) (Je instellen op een bepaald dieet en dat dan 2/3 van je trainingen wegvalt, nog los van alle coronahindernissen :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203484951
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:53 schreef SQ het volgende:
Ja ik ben vorig jaar 40 geworden dus hier is het verval wel echt aan het intreden. (Ja echt. ;( ) Maar goed, des te meer reden om er scherp op te zijn.
Denk dat ik qua fitness wel piekte eind 2018. Nu ben ik vooral altijd moe. En mijn leven is ook gewoon fokking saai nu, dat helpt niet mee.
Saai en moe, check. Ik heb ook echt geen idee waar de afgelopen twee jaar heen zijn, teveel hetzelfde allemaal. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203485114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, het is ook "maar" 10kg in twee jaar, op zich valt dat wel te overzien. Helemaal omdat ik dondersgoed weet waarom ik dat 2019-gewicht niet vast kon houden. |:) (Je instellen op een bepaald dieet en dat dan 2/3 van je trainingen wegvalt, nog los van alle coronahindernissen :'))
Jouw marge van 10 kg valt inderdaad best mee!

Wat ik me trouwens afvraag (vraag aan iedereen): hoeveel kg moeten jullie aankomen of afvallen om een kledingmaat groter of kleiner te moeten/kunnen dragen?
pi_203485151
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:53 schreef SQ het volgende:
Voor wat het waard is: nu de kinderen ouder zijn voel ik me weer topfit, ondanks het feit dat ik net 41 ben geworden. Ik heb wel het idee dat het bereiken en behouden van m'n ideale gewicht nú moet gebeuren omdat het anders steeds moeilijker wordt. Da's niet gebaseerd op eigen ervaring, maar als ik om me heen kijk zie ik dat veel mensen in de leeftijd van 45-55 jaar gaandeweg zwaarder worden.
pi_203485199
Ik kan uit ervaring zeggen dat het echt niet gemakkelijker wordt. Ik ben nu 53. En ik ben klein en lijkdaardoor ook al sneller bol. En ik heb een flubberbuik en dikke bovenarmen.

Ik ben nu wel redeiljk stabiel op een bmi van tussen 26 en 27, maar ik zou het gezondheidstechnisch zo fijn vinden als het hooguit 25 is, of net iets eronder. Soms heb ik wel het gevoel dat ik echt gewoon moet stoppen met eten om een gram te verliezen :')

Van de andere kant las ik laatst ook dat met het ouder worden het ideale bmi niet meer tussen 20-25 zit, maar tussen 22-27 en nog iets ouder zelfs tot 28. Dus misschien ben ik gewoon nog te jong voor mijn bmi :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203485247
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Dus misschien ben ik gewoon nog te jong voor mijn bmi :P
Die houd ik erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')