abonnement Unibet Coolblue
pi_203255304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb 13 projecten bij KOM. Daarvan zijn er 9 afgerond, waarvan één definitief afgeboekt: -65,23%. Als ik zo vriendelijk ben de betaalde rente ook maar voor aflossing in te zetten. Van de andere vier projecten met een achterstand kan nog eens 15% worden afgeboekt. Volgens KOM is mijn netto rendement per jaar -0,70 %. Dat zou best 'ns kunnen. De conclusie is in elk geval dat ik met een spaarrekening betere rendementen zou hebben behaald.
Ik heb bij KoM in totaal aan 23 projecten meegedaan. KoM geeft een netto rendement per jaar van 4,79% aan. Zelf kom ik ongeveer een half procent lager uit maar dat zal wel komen dat ik de projecten met achterstand allemaal volledig heb afgeschreven. Mijn eerste project is uit 2014 en mijn laatste project is van januari 2017 dus ik doe al 5 jaar geen investeringen meer bij ze.
pi_203255494
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje reptielenhuis

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Staat nu officieel open.
Ondanks dat het volgens mij geen echt slecht project laat ik hem toch maar lopen.
pi_203255821
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Was dit in het begin van crowdfunding (GVE en misschien ook KOM, weet ik niet zeker want daar heb ik nooit in geinvesteerd) ook al niet het geval?

Niet aankondigen, open gaan en dan dezelfde bak stront als de vorige pagina over je heen krijgen omdat mensen de projecten missen. Reacties in de trant van "ik heb ook nog een baan" en "ik ga toch niet heel de dag zitten F5en". Er is gewoon teveel geld in de markt dat een plekje zoekt buiten de beurs om te renderen.