abonnement Unibet Coolblue
pi_203255304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb 13 projecten bij KOM. Daarvan zijn er 9 afgerond, waarvan één definitief afgeboekt: -65,23%. Als ik zo vriendelijk ben de betaalde rente ook maar voor aflossing in te zetten. Van de andere vier projecten met een achterstand kan nog eens 15% worden afgeboekt. Volgens KOM is mijn netto rendement per jaar -0,70 %. Dat zou best 'ns kunnen. De conclusie is in elk geval dat ik met een spaarrekening betere rendementen zou hebben behaald.
Ik heb bij KoM in totaal aan 23 projecten meegedaan. KoM geeft een netto rendement per jaar van 4,79% aan. Zelf kom ik ongeveer een half procent lager uit maar dat zal wel komen dat ik de projecten met achterstand allemaal volledig heb afgeschreven. Mijn eerste project is uit 2014 en mijn laatste project is van januari 2017 dus ik doe al 5 jaar geen investeringen meer bij ze.
pi_203255494
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje reptielenhuis

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Staat nu officieel open.
Ondanks dat het volgens mij geen echt slecht project laat ik hem toch maar lopen.
pi_203255821
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Was dit in het begin van crowdfunding (GVE en misschien ook KOM, weet ik niet zeker want daar heb ik nooit in geinvesteerd) ook al niet het geval?

Niet aankondigen, open gaan en dan dezelfde bak stront als de vorige pagina over je heen krijgen omdat mensen de projecten missen. Reacties in de trant van "ik heb ook nog een baan" en "ik ga toch niet heel de dag zitten F5en". Er is gewoon teveel geld in de markt dat een plekje zoekt buiten de beurs om te renderen.

Als platform doe je het gewoon niet snel goed. Ik adviseer @:Max_Crowdfund dan ook om dezelfde communicatie aan te houden hier als de rest van de plaformen: Geen.
Bedankt voor je tip, maar wij zijn van mening dat communicatie transparantie geeft en kritiek hoort er nou eenmaal bij. Voor ons is het bovendien ook erg leerzaam om de reacties van mensen op zo'n manier te lezen en daarmee willen we onze diensten verbeteren.
pi_203255833
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:15 schreef Horsemen het volgende:
Vandaag ook mijn eerste "nieuwe" SiG betaalverzoek ontvangen.
[..]
De betaling meteen via de site met iDeal gedaan. Het verliep allemaal soepel en correct. Geen extra vragen of iets dergelijk gehad. De project naam staat ook netjes bij de omschrijving. Dat is een verbetering t.o.v. de oude situatie.

De betaalclub is trouwens de zelfde als in augustus j.l. toen het helemaal mis ging. Vooralsnog ben ik dit keer helemaal tevreden met de verhuizing.
Ik heb ook op die manier betaald.
Ging ook vlekkeloos (en inderdaad, zelfs met een verbetering).

Als nu ook nog de renteuitbetalingen op 1 februari goed gaan (ik heb er nu redelijk vertrouwen in dat het geval zal gaan), dan heeft SiG mij overtuigd dat ze toch van hun fouten kunnen leren.

Gelukkig maar, want ik zou het jammer vinden als ik me gedwongen zou zien om niet meer bij SiG te investeren.
pi_203256215
Zoals verwacht uitstel voor cafe zijw**ltje:

Beste investeerder,

De uitslag van de stemronde op basis van de ontvangen respons is als volgt:

Percentage eens: 98.96%
Percentage oneens: 1.04%
pi_203256233
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:15 schreef Horsemen het volgende:
Vandaag ook mijn eerste "nieuwe" SiG betaalverzoek ontvangen.
[..]
De betaling meteen via de site met iDeal gedaan. Het verliep allemaal soepel en correct. Geen extra vragen of iets dergelijk gehad. De project naam staat ook netjes bij de omschrijving. Dat is een verbetering t.o.v. de oude situatie.

De betaalclub is trouwens de zelfde als in augustus j.l. toen het helemaal mis ging. Vooralsnog ben ik dit keer helemaal tevreden met de verhuizing.
Gefeliciteerd, dan ging alles bij jou allemaal soepel en duidelijk zoals de bedoeling was.

Ik had gisteren ook zo'n betaalverzoek, maar de betaling met iDEAL lukte niet ivm nog ontbrekende goedkeuring voor re-identificatie door OPP, die al 5 dagen eerder was aangevraagd maar nog steeds niet was verwerkt. Na telefonisch contact met SIG (2x) en ticket door mij aangemeld bij OPP is dit gisteren alsnog opgelost.
Daarna heb ik alsnog de betaling bij SIG in orde kunnen maken. Daarna gisteravond nog een reactie van SIG via email dat zij een inhaalslag hadden weten te bewerkstelligen bij OPP.
Zo'n re-identificatie "hobbel" was imho helemaal niet nodig (exact hetzelfde document gebruikt als voor eerdere identificatie), maar dankzij vlotte communicatie met SIG en actie door OPP, wel binnen 1 dag opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Inductor op 18-01-2022 17:15:57 ]
pi_203256465
linkje S*bway
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_203256570
Nieuw GvE project (sporten voor vrouwen) helaas zonder echte zekerheden:

Curves Zwolle

Bedrag ¤ 80.000
Rente 7%
Looptijd 60 mnd.
Classificatie 5s
Projectnummer 25128
Product Groeilening
Leendoel Opstart onderneming
Zekerheden PR, DR, HA
G-PD percentage 0,03%
Creditsafe score 60

https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=25128
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:52:46 #160
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_203257615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:11 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dus als je niet reageert en niets doet, blijven de uitbetalingen wél gewoon doorlopen? (want dat is ook mij het enige dat me interesseert aan KOM)
Ik kreeg dit antwoord op mijn opmerking dat ik geen gebruik meer zal maken van de aanbiedingen van KOM en me daarom niet opnieuw zal registreren:
quote:
Beste ,

Bedankt voor uw bericht.

Indien u zich niet registreert kunt u beperkt gebruik maken van de functionaliteiten van het platform van Kapitaal op Maat. Dit houdt in dat u niet in de mogelijkheid bent om nieuwe investeringen te doen en reacties te plaatsen bij bestaande projecten.

Indien u niet volledig gebruik wil maken van de functionaliteiten van Kapitaal op Maat is de registratie niet noodzakelijk. Wij zullen uw huidige projecten zoals voorheen afgesproken verwerken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog verdere vragen heeft, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Reinier van Bergen
Team Kapitaal op Maat
Nu heb ik intussen geen projecten meer lopen bij KOM, maar wel aardig dat ze alles blijven verwerken "zoals voorheen afgesproken". De uitbetalingen blijven dus gewoon doorlopen.
pi_203257730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:34 schreef Jaco078 het volgende:
linkje S*bway
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Heel aardig project c_/
Bestaand winstgevend bedrijf, royaal dekkende zekerheid.

Ik schrok eerst van dat negatieve kapitaal maar dat blijkt anders te zijn. De langlopende schuld is een schuld aan hemzelf dus achtergesteld. Eigenlijk dus een positieve solvabiliteit van 24%.
Pecunia non olet
pi_203258551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:34 schreef Jaco078 het volgende:
linkje S*bway
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
WOZ Waarde 1-1-2020 is 288k, zal wel iets waardeverhoging inzitten, maar 410k lijkt me aan de hoge kant voor een tussenwoning in Lelystad.
pi_203258980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:39 schreef quepos het volgende:

[..]
WOZ Waarde 1-1-2020 is 288k, zal wel iets waardeverhoging inzitten, maar 410k lijkt me aan de hoge kant voor een tussenwoning in Lelystad.
Zou je wel zeggen ja. Maar zelfs met 20% stijging (in 2 jaar) heb je al ruim voldoende dekking en hij lost ook nog eens (na 4 mnd.) lineair af dus het risico loopt er vlot uit.

Dan is 6,5% op zich niet verkeerd. Ik heb zelf Cylco* doorgerold, die is risicovoller (met name op gebied van zekerheden) en levert maar een half procent méér op.
Pecunia non olet
pi_203259260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:39 schreef quepos het volgende:

[..]
WOZ Waarde 1-1-2020 is 288k, zal wel iets waardeverhoging inzitten, maar 410k lijkt me aan de hoge kant voor een tussenwoning in Lelystad.
https://www.funda.nl/koop(...)148-workumstraat-15/
pi_203260799
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:52 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]
Ik kreeg dit antwoord op mijn opmerking dat ik geen gebruik meer zal maken van de aanbiedingen van KOM en me daarom niet opnieuw zal registreren:
[..]
Nu heb ik intussen geen projecten meer lopen bij KOM, maar wel aardig dat ze alles blijven verwerken "zoals voorheen afgesproken". De uitbetalingen blijven dus gewoon doorlopen.
Dank voor het delen.
Ik heb zelf geen enkele reactie op mijn vragen gekregen...
(net als de andere vragen die ik het afgelopen jaar gesteld heb, komt nergens antwoord op)
pi_203261451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]
Dank voor het delen.
Ik heb zelf geen enkele reactie op mijn vragen gekregen...
(net als de andere vragen die ik het afgelopen jaar gesteld heb, komt nergens antwoord op)
Volgens mij krijgt niemand antwoorden op vragen over projecten. Ik zie het niet anders dan mijn plicht een melding te doen bij de AFM (die hebben tenslotte in hun onmetelijke wijsheid besloten deze malafide partij een vergunning te verstrekken en zouden die dus ook moeten kunnen intrekken) en een klacht bij het Kifid. Meer kan je niet doen, het is hopen dat mensen goed op internet zoeken naar ' ervaringen met Kapitaal op maat ' en dat ze dan hier uitkomen.

Overigens is het buitengewoon lachwekkend als je de laatste vijf positieve reacties leest op Google-reviews. Die zijn geschreven door mensen die bij Kapitaal op Maat werken of anderszins verbonden zijn. Ik hoop niet dat hier mensen intrappen.
pi_203262507
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:34 schreef Jaco078 het volgende:
linkje S*bway
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ik vind het resultaat tov de omzet wel erg mager voor een broodjeszaak.

Afgelopen jaar 709k omzet, maar slechts 32k resultaat. Waar gaat al dat geld heen? Die komkommer en sauzen zijn toch niet zo duur? Huur in Lelystad dan? Of dikke franchisekosten voor de Subway-bank?
gr gr
  dinsdag 18 januari 2022 @ 22:48:49 #168
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_203262566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:58 schreef mike79_n het volgende:

[..]
Volgens mij krijgt niemand antwoorden op vragen over projecten.
Ik verwacht dat ik vanaf nu ook op de zwarte lijst sta.... Maar dat geeft niet. Zoals gezegd: alle projecten zijn afgehandeld. Helaas heeft de bomenman nagenoeg al mijn rendement opgesnoept. Heb vandaag nog even het jaaroverzicht gedownload. En dat is het dan.
pi_203265196
Artikel FD 17jan22

Elfstedentochtmusical heeft grote moeite beleggers aan te trekken
Sonny Motké Jeroen Segenhout 17 jan 19:15

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ook, ff scrollen
https://www.quotenet.nl/z(...)e-mol-is-laffe-hond/
pi_203265258
quote:
12s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:50 schreef peterc het volgende:
Dat de beleggersanimo tot dusver tegenvalt, is opmerkelijk gezien de hoeveelheid media-aandacht die het musicalplan kreeg.
Haha, ja, want beleggers zijn zo dom, die kijken niet eens naar of de propositie interessant is en voldoende zekerheden biedt. Als je maar genoeg media-aandacht genereert, dan stappen ze vanzelf in :W
pi_203265754
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 21:58 schreef mike79_n het volgende:

[..]
Overigens is het buitengewoon lachwekkend als je de laatste vijf positieve reacties leest op Google-reviews. Die zijn geschreven door mensen die bij Kapitaal op Maat werken of anderszins verbonden zijn. Ik hoop niet dat hier mensen intrappen.
Ze hebben zo te zien hun klanten (ondernemers) gevraagd om allemaal een positieve review achter te laten.
Ik herken niet direct medewerkers tussen de reviews.

Maar inderdaad wel degelijk een bewuste actie van KOM om hun review score op te krikken.
pi_203265803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]
Ze hebben zo te zien hun klanten (ondernemers) gevraagd om allemaal een positieve review achter te laten.
Ik herken niet direct medewerkers tussen de reviews.

Maar inderdaad wel degelijk een bewuste actie van KOM om hun review score op te krikken.
Misschien moeten wij ook maar eens een review schrijven ✍
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:12:43 #173
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_203265904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:02 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Misschien moeten wij ook maar eens een review schrijven ✍
Dat is wel net zo eerlijk.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_203266470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:12 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Dat is wel net zo eerlijk.
Gewoon een eerlijke review. Overdrijven is hier ook niet nodig, pfff.
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:11:59 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203266785
H. Kap Beheer B.V.
https://www.collincrowdfund.nl/h-kap-beheer-b-v/

Ziet er niet verkeerd uit.
pi_203266805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:11 schreef leolinedance het volgende:
H. Kap Beheer B.V.
https://www.collincrowdfund.nl/h-kap-beheer-b-v/

Ziet er niet verkeerd uit.
Deze en de andere 2 aanverwante pitches zijn reeds besproken;)
Ik zit er ook in
pi_203267001
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:11 schreef leolinedance het volgende:
H. Kap Beheer B.V.
https://www.collincrowdfund.nl/h-kap-beheer-b-v/Ziet er niet verkeerd uit.
Van de 3 gastoko's is dit nog de minst interessante lijkt me....
Pecunia non olet
pi_203267109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]
Ze hebben zo te zien hun klanten (ondernemers) gevraagd om allemaal een positieve review achter te laten.
Ik herken niet direct medewerkers tussen de reviews.

Maar inderdaad wel degelijk een bewuste actie van KOM om hun review score op te krikken.
Joël Prat werkt sinds juli 2021 bij Kapitaal op Maat als Manager Marketingcommunicatie. Deze heer werkt of is eigenaar van We Build Your Brand welke ook een positieve review heeft achtergelaten. Als dit de werkwijze is om een brand te boosten, dan lijkt mij die op zijn minst bedenkelijk.

Jermaine Maaijen is een klant (lener) van Kapitaal op Maat net als Youmalou BV. Ik snap op zich dat de leners best tevreden zijn. Je hoeft namelijk niet echt heel veel te vrezen van een debiteurenbeheerder en als je niet of een periode niet wilt terugbetalen, dan is dat geen probleem.
pi_203267252
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:00 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
Dat perceel heeft geen huisnummer dus ik veronderstel dat H683 er ook bij hoort, maar ik heb het even nagevraagd bij CCF.
Antwoord CCF: U heeft volkomen gelijk dat het perceel 683 ook tot de hypothecaire inschrijving behoort, alsook perceel 1350.

Ging over pitch Huisman.
pi_203267279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:38 schreef mike79_n het volgende:

[..]
Joël Prat werkt sinds juli 2021 bij Kapitaal op Maat als Manager Marketingcommunicatie. Deze heer werkt of is eigenaar van We Build Your Brand welke ook een positieve review heeft achtergelaten. Als dit de werkwijze is om een brand te boosten, dan lijkt mij die op zijn minst bedenkelijk.

Jermaine Maaijen is een klant (lener) van Kapitaal op Maat net als Youmalou BV. Ik snap op zich dat de leners best tevreden zijn. Je hoeft namelijk niet echt heel veel te vrezen van een debiteurenbeheerder en als je niet of een periode niet wilt terugbetalen, dan is dat geen probleem.
Bij de review van Joel Prat kun je aan google melden dat het een "Conflict of interest" betreft.
En ook de bovenste review van "We Build Your Brand" lijkt dus van Joel Prat afkomstig.
Ik heb beide gemeld aan google. Als meer mensen dat doen...

https://www.google.com/search?q=kapitaal+op+maat
pi_203267480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:31 schreef obligataire het volgende:

[..]
Van de 3 gastoko's is dit nog de minst interessante lijkt me....
De meest interessante bedoel je?
pi_203267925
Nieuwe HCN ****
Double FF Haarlem
7.5%
48mnd + 2mnd.
https://horecacrowdfunding.nl/projects/double-ff-haarlem-6p3jjx94
pi_203268981
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:04 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
De meest interessante bedoel je?
Nee ik vind die Huisman de aantrekkelijkste. Die andere 2 zijn op zich zeker te overwegen maar Huisman springt er wel uit.

Grootste nadeel van die Kap is de herfinanciering huisbankier (welk verhaal steekt daarachter?) en het gegeven van 3 panden, waarvan 2 BP. Probeer die maar eens alle drie in korte tijd te verkopen.

Cylcon heeft maar 1 pand maar met hoge LTV en minder courant uiteraard dan een woonhuis.
Pecunia non olet
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:08:59 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203269242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:52 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nee ik vind die Huisman de aantrekkelijkste. Die andere 2 zijn op zich zeker te overwegen maar Huisman springt er wel uit.

Grootste nadeel van die Kap is de herfinanciering huisbankier (welk verhaal steekt daarachter?) en het gegeven van 3 panden, waarvan 2 BP. Probeer die maar eens alle drie in korte tijd te verkopen.

Cylcon heeft maar 1 pand maar met hoge LTV en minder courant uiteraard dan een woonhuis.
Huisman ook meegepakt.
pi_203271691
Nieuw Nederlands (recreatief) Max Crowdfund project met pré investeringslinkje :) :

Loan #731686 Den Oever, 1779 GJ, Netherlands

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van dit project, ook in combinatie met de geboden netto rente?
pi_203271863


[ Bericht 100% gewijzigd door Cernydul op 19-01-2022 17:12:15 (Dubbel) ]
pi_203271920
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:55 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Nederlands (recreatief) Max Crowdfund project met pré investeringslinkje :) :

Loan #731686 Den Oever, 1779 GJ, Netherlands

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van dit project, ook in combinatie met de geboden netto rente?
828.000 nodig voor bouw 4 vakantiewoningen welke te koop staan vanaf ca 187.000

Volgens mij past dat niet helemaal
pi_203272056
Pff, dit gaat "aanslepen", het L'vnda traject...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203272069
Nieuwe aanvullende lening bij een Collin project:
Nilian Beheer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.collincrowdfund.nl/nilian-beheer/
pi_203272141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:27 schreef lykkefund het volgende:
Pff, dit gaat "aanslepen", het L'vnda traject...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij welke platform loopt dit project?

Ik snap ook niet dat je als verkoper iemand de beschikking over een woning of in dit geval een schip geeft voor de overdracht heeft plaatsgevonden 8)7
Hoe dom kan je zijn :R
pi_203272514
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:34 schreef Horsemen het volgende:
De eigenaar heeft de koop ontbonden en de koper aansprakelijk gesteld voor geleden schade.
Raar verhaal: "De eigenaar heeft de koop ontbonden en de koper aansprakelijk gesteld voor geleden schade"
De verkoper had niet moeten ontbinden, maar gewoon nakoming en betaling moeten eisen. Alle voorbehouden waren immers kennelijk verlopen. Maar ja, het zal wel weer het halve verhaal zijn...

Ik zit er overigens niet in, ik blijf weg bij al die oude schuiten.
pi_203272925
Einde wsnp met nog een kleine nabetaling van kom. Betreft fitness project
quote:
Het is alweer enige tijd geleden dat de ondernemer is toegelaten tot de WSNP. Dit traject duurt drie jaren en hebben wij moeten afwachten om te monitoren of er uitkeringen zouden volgen. Eind 2021 is het traject beëindigd, waarbij de betrokkenen een schone lei is verleend. Dat wil zeggen dat zij nu schuldenvrij zijn.

Concreet betekent dit dat er bedrag als verlies afgeboekt zal moeten worden. Wat het exact af te boeken bedrag is, vindt u terug in uw inlogomgeving. Wel volgt er nog een kleine slotbetaling. Dit betreft de betaling die wij na afloop van het schuldsaneringstraject hebben ontvangen via Rijnland Gerechtsdeurwaarder.

Wij werken de leningadministratie bij en betalen de bruto slotuitkering binnen enkele werkdagen aan u door. De gemaakte incassokosten nemen wij voor eigen rekening en houden wij dus niet in. Daarmee is het project ten einde. Wij zullen het project over een week of twee de status ‘afgerond’ geven.
pi_203273041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:27 schreef lykkefund het volgende:
Pff, dit gaat "aanslepen", het L'vnda traject...
Wat een bizar verhaal.

quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:34 schreef Horsemen het volgende:
Bij welke platform loopt dit project?
GVE.

Na KOM zakt nu ook GVE bij mij weg in de rode cijfers.
pi_203273084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:27 schreef lykkefund het volgende:
Pff, dit gaat "aanslepen", het L'vnda traject...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer was dit project gepubliceerd? Aan het projectnummer te zien alweer een flinke tijd geleden.
Zou de koper nu gedacht hebben "als ik aan deze knopjes draai haal ik wat meer pk's uit dit oude beestje" of zou er gewoon een steeksleutel in de carter pan zijn blijven liggen?
pi_203273176
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:45 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Wanneer was dit project gepubliceerd? Aan het projectnummer te zien alweer een flinke tijd geleden.
Zou de koper nu gedacht hebben "als ik aan deze knopjes draai haal ik wat meer pk's uit dit oude beestje" of zou er gewoon een steeksleutel in de carter pan zijn blijven liggen?
Het is een project uit augustus 2019.
Er is nog geen 20% van die lening terugbetaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 19-01-2022 21:38:13 ]
pi_203274063
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:55 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Nederlands (recreatief) Max Crowdfund project met pré investeringslinkje :) :

Loan #731686 Den Oever, 1779 GJ, Netherlands

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van dit project, ook in combinatie met de geboden netto rente?
Doet me een beetje denken aan SIG projecten. Iemand die recent vastgoed ontdekt heeft en met een minimale eigen inbreng (rente gedurende de looptijd) de crowd zijn project laat financieren. Tweede SIG link is dat er ook in dit verhaal met bijgeleverde documentatie de nodige foutjes / tegenstrijdigheden zitten.

Puur zakelijk gezien zijn vakantiehuisjes op dit moment 'big business' omdat het geld tegen de plinten klotst en, met dank aan Corona, vakantie in Nederland weer ongekend populair is. Hoe lang dat aanhoud is de vraag maar het project loopt maar kort en dat zie ik als een voordeel in dit geval. Risico zit er wel aan maar al zou het fout lopen dan verwacht ik wel dat het overgrote deel van het geld terug zal komen.

De genoemde prijzen op de website zijn kaal dus zonder inventaris (nodig voor verhuur), BTW en eventuele zaken als zonnepanelen, airco etc. Ik weet niet of die er nog bij komen maar het bedrag kan wel kloppen. Voor mij komt de verhouding rente en risico realistisch over maar daarin maakt ieder zijn eigen afweging in.

Wel slim van Max Crowdfund om dit project aan te bieden voor de mensen die er eerder niet doorgekomen zijn. De omvang van het project is met ruim 8 ton voor Max dusdanig dat deze niet zo snel zal gaan als de andere projecten van rond de anderhalve ton. Ik schat in dat hun klantenkring nog niet zo groot is dat je hier bij publicatie direct achter de knoppen moet zitten omdat je anders achter het net vist. De eerste 24 investeerder hebben circa 45k ingelegd.
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:46:21 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203275172
Hebben jullie die nieuwe identificatie- en verificatieprocedure van KOM doorlopen? Vind het maar een gedoe. De rest zal wel volgen binnenkort.
pi_203275371
SIG aflossing Valutablvd ontvangen, keurig op de vervaldatum, PRIMADELUX SIG
pi_203275557
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:46 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie die nieuwe identificatie- en verificatieprocedure van KOM doorlopen? Vind het maar een gedoe. De rest zal wel volgen binnenkort.
nee, dit heb ik niet gedaan.
Ik wil de nieuwe voorwaarden van KoM niet accepteren, dus kan dit proces niet doorlopen.

Ben wel benieuwd naar jouw ervaring. Hoe verliep het proces? En waar liep je tegenaan?
pi_203275568
hoe d
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:27 schreef lykkefund het volgende:
Pff, dit gaat "aanslepen", het L'vnda traject...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om kun je als eigenaar zijn voor de koop een potentiele koper aan je motor te laten sleutelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')