quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die speelt al 14 dagen "Mens Erger Je "
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:28 schreef rinardo het volgende:
Ondertussen in Aalten - Bredevoort
[ link | afbeelding ]
Ze zullen haar daar wel ook zo lang mogelijk inhouden om rust te hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:28 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:28 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dacht ik ook ja.quote:
Dat en een verwend poppetjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Onstabiel meisje, misser dat die door de casting is gekomen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:34 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Amy vrijwillig vertrekken en Kitty mag dan blijven als het zo doorgaat.
Ik zie nog wel gebeuren dat Amy gaat en die andere twee mogen blijven.quote:
ja wengen verkürztquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het echt... abfarht Wengen
DIe haat vera echt die draakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty gelijk naar buiten om Nouchine uit te horen over Amy en Vera.
Er is een risico dat ze vertrekt. Toch denk ik eigenlijk dat ze gewoon blijft en dat we haar nog heel gaan zien jankenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Onstabiel meisje, misser dat die door de casting is gekomen.
Die kans is wel aanwezig als ik dit zo zie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat Amy gaat en die andere twee mogen blijven.
Dat zou de kroon op "survival week" zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:34 schreef BB-King het volgende:
Ik zie Amy vrijwillig vertrekken en Kitty mag dan blijven als het zo doorgaat.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sluit ik niet uit. Toch heb ik het gevoel dat ze zich graag aanstelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan komt er denk ik een nieuwe in en gaat de stemming gewoon door. Of ze doen zoals vorig jaar de nominatie doorschuiven naar volgende week.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Benny het volgende:
Er werd al gesuggereerd - voordat ze in het huis kwam - dat ze zich zo zou gedragen
Jawel 100% zekerquote:
Ik eigenlijk niet. Ik vind dat een van de genomineerde naar huis moeten en niet iemand die graag wilquote:
Kitty moet weg. Dan maar samen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Krambo het volgende:
Laat Amy maar een vrijwillige exit nemen en Kitty en Peter blijven
24 uur aanvragen.quote:
dat dus, je bent niet voor niets genomineerdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Ik vind dat een van de genomineerde naar huis moeten en niet iemand die graag wil
Sneupke.quote:
Heb ik niet gekeken, was ze daar ook zo labiel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:38 schreef Juan_Roman het volgende:
Dat was al vrij duidelijk bij het programma "Vakantiehuis for life", waar ze afgelopen zomer bij meedeed.
Ja.. Theo .. Renequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Is er vorig jaar ook zo een situatie geweest. Dat er iemand vrijwillig is gegaan en dat een ander dan mocht blijven. Ik weet het niet meer.
Als je daar niet graag wil zijn, moet je vertrekken. Laat mensen die daar wel graag zijn, zitten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Benny het volgende:
En toch... Ik hoop niet dat Amy vertrekt
Theo -> Renequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Is er vorig jaar ook zo een situatie geweest. Dat er iemand vrijwillig is gegaan en dat een ander dan mocht blijven. Ik weet het niet meer.
Ja met die rene toen en theo die verdween "vrijwillig". Toen stonden els en rene genomineerd en die zaten toen die week erop gewoon weer op de bankquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Dat zou wel heel vroeg zijn, ze moet nog landen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Benny het volgende:
Dacht van wel. Maar dan was die de volgende week ook genomineerd. Stonden ze de keer erop met 3 op voor naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Ja veel tranen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb ik niet gekeken, was ze daar ook zo labiel?
Ik begin haar steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Benny het volgende:
Renee mocht toen blijven maar bleef genomineerd. Na Theo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Nieuwe omgeving, afkickverschijnselen (telefoongebruik / social media), graag bevestiging willen hebben en dat alles in een snelkookpanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vroeg zijn, ze moet nog landen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef mario390 het volgende:
de gaat toch samenvallen
wanneer zij altijd hyperventiliert
Wat zie je hier goed die lelijke verdikking van de bovenlip!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Benny het volgende:
HQ versie van Amy's foto
https://redactie.rtl.nl/s(...)BB2022_Amy_Close.jpg
Dat Nouch Kitty morgenavond maar niet vergeet los te laten, anders staat ze ook bij Vies Petertje en Geraldine in de studio.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gehang van nouchine aan kitty neemt ook steeds engere vormen aan, ze noemt haar een moedertje. Leuk voor haar eigen moeder als ze vergeleken wordt met kitty
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
Gewoon Kitty naar huis
nu beeld genoeg voor 4 weken
vast niet door het rokenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Kitty heeft nagenoeg geen schade aan haar hart door haar hartinfarct
Het was een gevolg van haar jarenlange shit zegt ze.
Verleden jaar vertrokken er 3 of 4 in één keer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan begrijp je niets van het begrip: trol
Bij haar nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast niet door het roken
en ietwat te zwaar
En ze verward dit ook nog met het is me niet gegund enz. En daardoor last???quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast niet door het roken
en ietwat te zwaar
heel bijzonderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En ze verward dit ook nog met het is me niet gegund enz. En daardoor last???
Wat heb ik gemist, waren ze 'uit' elkaar dan?quote:
ja en door de mindfuck, ze had het ballonnenspel gewonnen!!1quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:47 schreef zodeju het volgende:
Hart aanval komt door de shit die ze haar leven lang heeft gehad.
Bevestigd van de week met de ballonen spel toen kwam het nare gevoel weer terug.
Vindt het erg dat ze straks weer zo vergeten is.....raar dat ze niet bang is de haar familie haar straks vergeten is.
Oh, dat ze genomineerd is komt door goud....tactisch gestemd hebben ze.
Dat was van, als het je niet bevalt, sodemieter dan maar op (klonk iets anders door de zalvende BE stem)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verleden jaar vertrokken er 3 of 4 in één keer.
RTL blokkeert mijn Belgische IP. Die link doet het bij mij nu niet. Maar ongezien vind ik het ook lelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat zie je hier goed die lelijke verdikking van de bovenlip!
Dat was toen mer Rene zo toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan komt er denk ik een nieuwe in en gaat de stemming gewoon door. Of ze doen zoals vorig jaar de nominatie doorschuiven naar volgende week.
mi amorequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
RTL blokkeert mijn Belgische IP. Die link doet het bij mij nu niet. Maar ongezien vind ik het ook lelijk
Ik snap haar echt niet, ze word voor de 1e keer oma en kiest ervoor om eventueel 3 maanden in dat huis te gaan zitten boven het ontmoeten van je kleindochter. Pfff ik zou wel een watje zijn maar zou dat nooit kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:47 schreef zodeju het volgende:
Bevestigd van de week met de ballonen spel toen kwam het nare gevoel weer terug.
Vindt het erg dat ze straks weer zo vergeten is.....raar dat ze niet bang is de haar familie haar straks vergeten is.
Niet helemaal, René moest toen eigenlijk naar huis maar mocht toch blijven en kwam de week erna als 3e genomineerde erbij naast Liese en Naomi.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met die rene toen en theo die verdween "vrijwillig". Toen stonden els en rene genomineerd en die zaten toen die week erop gewoon weer op de bank
Dan had ze daar niet eens naar toe moeten gaan. Dus dat is achteraf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:47 schreef Angelflush het volgende:
Lekker naar huis Kitty. Voor je mama en papa gaan zorgen. Je zit te vertellen dat je mama alleen is nu je papa in een revalidatie zit. Zorg voor ze muts, je hebt ze nog. !!!
Er is ergens een aan en uitknopquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weer dat Kitty gezeik. Mogen we aub een keer iets anders zien.
Ik zou er niet gek van staan te kijken...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
Net thuis, waar is Amy.
Ze gaat toch niet echt weg?
kan er slecht tegen dat mensen iets wat ooit gebeurde gebruiken om onder eigen gedrag uit te komen of als excuus te gebruiken om dingen niet te hoeven doen. Roddelen en je ergeren veroorzaken hartkwalenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:47 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
Net thuis, waar is Amy.
Ze gaat toch niet echt weg?
En maar blijven zeggen dat ze alleen is thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:47 schreef Angelflush het volgende:
Lekker naar huis Kitty. Voor je mama en papa gaan zorgen. Je zit te vertellen dat je mama alleen is nu je papa in een revalidatie zit. Zorg voor ze muts, je hebt ze nog. !!!
ze zou door de stress die BB brengt helemaal niet mee moeten doenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
kan er slecht tegen dat mensen iets wat ooit gebeurde gebruiken om onder eigen gedrag uit te komen of als excuus te gebruiken om dingen niet te hoeven doen. Roddelen en je ergeren veroorzaken hartkwalen
Maar dat is ze na 100 dgn ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar blijven zeggen dat ze alleen is thuis.
Ze leken elkaar wat te vermijden. Dimi keek wat somber, Vera keek Dimi wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, waren ze 'uit' elkaar dan?
Wat een plasmevrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar blijven zeggen dat ze alleen is thuis.
En een zuur mensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:51 schreef zodeju het volgende:
Kitty kan zich gewoon niet voorstellen dat iemand haar nomineert omdat ze haar zat zijn. Nee ze is genomineerd omdat ze een rivaal is en een sterke speler.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Kitty heeft het programma wel door, en Theo had dat vorig jaar ook en moest wieberen...
Thnx, misschien ff een dipjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze leken elkaar wat te vermijden. Dimi keek wat somber, Vera keek Dimi weg
ga jij eens even bellen Bennyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:52 schreef Benny het volgende:
Wat zijn die streamlocks binnen telkens?
Ik snap haar ook niet, heb zelf een zwaar infarct gehad 7 jaar terug, en heb mijn levenswijze heel sterk moeten veranderen. Die stress die ze daar dus meemaakt met die nomatie's is helemaal niet goed voor je. Je moet juist veel bewegen en ontspannen blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zou door de stress die BB brengt helemaal niet mee moeten doen
als je haar eigen woorden zo hoort
Ze heeft het al tegen BB gezegd en die zullen het wel laten zien op tv het is niet echt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:52 schreef Angelflush het volgende:
Digitale en Vera en chistoff zijn weer de klos bij Kitty.
Ze zijn niet echt, bemoeien zich overal mee volgens Kitty.
Digitale en Vera moeten volgens Kitty meer zoenen, want volgens haar zijn ze niet verliefd.
Ze lezen hier wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij eens even bellen Benny
we kunnen zo niet eens fatsoenlijk cossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |