okequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
betekent : altijd bezig met het spel
gedragen als een grote kleuterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanwege het eindigen van een relatie
links mist ze een oorbel hhahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Benny het volgende:
HQ versie van Amy's foto
https://redactie.rtl.nl/s(...)BB2022_Amy_Close.jpg
Bij Kitty kan je opzich wel je ei kwijt hoor. Het is alleen wel anything that you say can and will be used against you.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera tegen Amy : 'Je kunt altijd alles tegen iedereen zeggen hier .. iedereen is relaxed'
Is Vera vergeten dat Kitty in het huis rondloopt?
vera beacht zij al niet meer denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera tegen Amy : 'Je kunt altijd alles tegen iedereen zeggen hier .. iedereen is relaxed'
Is Vera vergeten dat Kitty in het huis rondloopt?
Laat me raden, afgeblazen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Tourniquet het volgende:
Oei, Peter doet een voorstel de taken in het huis te verdelen. Het bestaansrecht van Kitty is in gevaar.
Is altijd pas nadat het gezegd is in de uitzending, dus waarschijnlijk vanavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
raar er kan nog steeds niet gestemd worden.
Oh, ik dacht eigenlijk altijd druk en alert.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
betekent : altijd bezig met het spel
Er komt nog ietsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:03 schreef Dotteke het volgende:
raar er kan nog steeds niet gestemd worden.
OJaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is altijd pas nadat het gezegd is in de uitzending, dus waarschijnlijk vanavond.
Hij heeft nog geen verkering gevraagd, neequote:
En... Goedgekeurd ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Die was een klein half uur geleden haar kont nog aan het inspecteren
Alles op zijn tijd, dat script hebben ze nog niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen verkering gevraagd, nee
maar de blik was toch niet normal he?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Die was een klein half uur geleden haar kont nog aan het inspecteren
Vooral op zoek naar bevestigingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:09 schreef Jockari het volgende:
Amy lijkt me een meisje dat aandacht nodig heeft.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : 'Het belangrijkste is niet WAT mensen over u zeggen, maar WELKE mensen iets over u zeggen.'
Moet op een tegeltje.
FwBquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:10 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Gezien zijn ontwijkend gedrag beviel het hem niet Vera wordt gedegradeerd tot FwB
Ahaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:16 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
FwB - friend with benefits.
Ofwel: wel de lusten, niet de lasten
Dan zijn ze dat script al wel vast verkeerd begonnen dan...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:16 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
FwB - friend with benefits.
Ofwel: wel de lusten, niet de lasten
Ik heb het idee dat er sinds gisteravond enige twijfel tussen beide heerst. Lijken elkaar ook een beetje te ontwijken ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : 'Je wilt graag een maatje .. wat jij hebt met Dimi .. jij vertrouwt hem toch?'
Vera : 'Jawel...'
Hmm... die jawel was geen jawel van compleet vertrouwen.
Nouch is een uitstekende mol voor kamp groen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:21 schreef zodeju het volgende:
Nouchine weer aan het werk. Gezellig mee kletsen en dan naar de groene slaapkamer verslag uitbrengen.
Vanmorgen stonden ze te knuffelen samenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er sinds gisteravond enige twijfel tussen beide heerst. Lijken elkaar ook een beetje te ontwijken ofzo
Ik denk dat Dimi het niet echt leuk vond dat Vera zo lang met Grace ging kletsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera weet nog niet hoe het gaat lopen met Dimi : 'Ik ga niet te veel verwachtingen hebben'
'Wie weet zijn we na BB nog samen, dat zou ik wel superleuk vinden'
nee het was niet uitgemakt samen slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dimi het niet echt leuk vond dat Vera zo lang met Grace ging kletsen.
Ze zouden samen slapen, maar ze kwam pas heel laat terug toen iedereen sliep.
Vond het ook een beetje vreemd.
Daarvoor hadden ze gesprek om het wat rustig op te bouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dimi het niet echt leuk vond dat Vera zo lang met Grace ging kletsen.
Ze zouden samen slapen, maar ze kwam pas heel laat terug toen iedereen sliep.
Vond het ook een beetje vreemd.
Deed me even aan Vannes denken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kitty briketten maken voor de openhaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |