Pure verspilling van wasmiddel, Ze had dat pak best nog drie maanden kunnen gebruiken, dag en nacht, thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
*BREAKING*
Kittypak zit in de wasmachine!![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet hoor, zo lelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap er niks van dat die meiden een duckface zo mooi vinden. Vaak zijn ze vooraf veel mooier dan na die opvulling.
ja dat is ook een grote minpunt hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is weer thuis bij z'n moeder gaan wonen ... er kunnen redenen zijn, dus niet te snel oordelen. Het is idd wel een groot kind.
Vanwege het eindigen van een relatiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is ook een grote minpunt hoor
waar staat hij an?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:55 schreef Benny het volgende:
Amy: "Niet lullig bedoelt, maar jij staat altijd aan"
Kristof: "Alee, nu sta ik ook uit he"
misschien wat voor de Kitty types.....doen alles voor andere.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, dan zou ik dat soort mannen meteen van de lijst schrappen. Da's toch een énorme rode vlag
En toch worden ze door mongolen gemindfucked. Niet eerlijk allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien wat voor de Kitty types.....doen alles voor andere.
welke foto ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : die foto van mij had nooit mogen uitlekken.
Ja @:Benny
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wat bedoelte amy : je staat altijd an?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
betekent : altijd bezig met het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |