quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu Tobias en Dimitri in de keuken. Beter?
Ze heeft wel een beetje evil wenkbrauwen. Zoals Bert uit Sesamstraat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
daarom vind ik vera wel een van de mooiste, die heeft niets aan zichzelf verbouwd en ook geen nephaar
3 tot 6 maand.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fillers zijn ook maar tijdelijk toch? Kan niemand even zeggen dat ze die zooi niet moet bijspuiten
Het is natuurlijk ook nog steeds een reuze kleuter...in alle opzichten...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
kristof woont nog thuis..... nou zo kerel hoeft voor mijn niet dan
Tuurlijk doet hij niets, dan worden zijn nagels vies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hehe... nu over Salar dat onder iedere taak probeert uit te komen. Peter vroeg hem : 'Doe je wel eens iets thuis.. maar nee, z'n moeder doet alles thuis'
Hij is weer thuis bij z'n moeder gaan wonen ... er kunnen redenen zijn, dus niet te snel oordelen. Het is idd wel een groot kind.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
kristof woont nog thuis..... nou zo kerel hoeft voor mijn niet dan
Of erger, zijn haarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij niets, dan worden zijn nagels vies.
Klik eens op livequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:
dimi had bij de poepgymnastik
open mond
... en er staat geen spiegel in de keukenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij niets, dan worden zijn nagels vies.
Als ik een vrouw was, dan zou ik dat soort mannen meteen van de lijst schrappen. Da's toch een énorme rode vlagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hehe... nu over Salar dat onder iedere taak probeert uit te komen. Peter vroeg hem : 'Doe je wel eens iets thuis.. maar nee, z'n moeder doet alles thuis'
Ja hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, dan zou ik dat soort mannen meteen van de lijst schrappen. Da's toch een énorme rode vlag
Zo direct is het Nawel en Grace die zingen ... kun je skippen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ben ik bijna maar ik was erder eingeslapen
Als man bij zulk soort vrouwen net zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, dan zou ik dat soort mannen meteen van de lijst schrappen. Da's toch een énorme rode vlag
Pure verspilling van wasmiddel, Ze had dat pak best nog drie maanden kunnen gebruiken, dag en nacht, thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
*BREAKING*
Kittypak zit in de wasmachine!![]()
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet hoor, zo lelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap er niks van dat die meiden een duckface zo mooi vinden. Vaak zijn ze vooraf veel mooier dan na die opvulling.
ja dat is ook een grote minpunt hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is weer thuis bij z'n moeder gaan wonen ... er kunnen redenen zijn, dus niet te snel oordelen. Het is idd wel een groot kind.
Vanwege het eindigen van een relatiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is ook een grote minpunt hoor
waar staat hij an?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:55 schreef Benny het volgende:
Amy: "Niet lullig bedoelt, maar jij staat altijd aan"
Kristof: "Alee, nu sta ik ook uit he"
misschien wat voor de Kitty types.....doen alles voor andere.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En toch worden ze door mongolen gemindfucked. Niet eerlijk allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien wat voor de Kitty types.....doen alles voor andere.
welke foto ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : die foto van mij had nooit mogen uitlekken.
Ja @:Benny
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wat bedoelte amy : je staat altijd an?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
betekent : altijd bezig met het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |