Ja sluit ik niet uit. Toch heb ik het gevoel dat ze zich graag aanstelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat Amy gaat en die andere twee mogen blijven.
Dan komt er denk ik een nieuwe in en gaat de stemming gewoon door. Of ze doen zoals vorig jaar de nominatie doorschuiven naar volgende week.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Benny het volgende:
Er werd al gesuggereerd - voordat ze in het huis kwam - dat ze zich zo zou gedragen
Jawel 100% zekerquote:
Ik eigenlijk niet. Ik vind dat een van de genomineerde naar huis moeten en niet iemand die graag wilquote:
Kitty moet weg. Dan maar samen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Krambo het volgende:
Laat Amy maar een vrijwillige exit nemen en Kitty en Peter blijven
24 uur aanvragen.quote:
dat dus, je bent niet voor niets genomineerdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Ik vind dat een van de genomineerde naar huis moeten en niet iemand die graag wil
Sneupke.quote:
Heb ik niet gekeken, was ze daar ook zo labiel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:38 schreef Juan_Roman het volgende:
Dat was al vrij duidelijk bij het programma "Vakantiehuis for life", waar ze afgelopen zomer bij meedeed.
Ja.. Theo .. Renequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Is er vorig jaar ook zo een situatie geweest. Dat er iemand vrijwillig is gegaan en dat een ander dan mocht blijven. Ik weet het niet meer.
Als je daar niet graag wil zijn, moet je vertrekken. Laat mensen die daar wel graag zijn, zitten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Benny het volgende:
En toch... Ik hoop niet dat Amy vertrekt
Theo -> Renequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Is er vorig jaar ook zo een situatie geweest. Dat er iemand vrijwillig is gegaan en dat een ander dan mocht blijven. Ik weet het niet meer.
Ja met die rene toen en theo die verdween "vrijwillig". Toen stonden els en rene genomineerd en die zaten toen die week erop gewoon weer op de bankquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Dat zou wel heel vroeg zijn, ze moet nog landen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Benny het volgende:
Dacht van wel. Maar dan was die de volgende week ook genomineerd. Stonden ze de keer erop met 3 op voor naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Ja veel tranen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb ik niet gekeken, was ze daar ook zo labiel?
Ik begin haar steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Benny het volgende:
Renee mocht toen blijven maar bleef genomineerd. Na Theo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef Mjelleke het volgende:
Nieuwe omgeving, afkickverschijnselen (telefoongebruik / social media), graag bevestiging willen hebben en dat alles in een snelkookpanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vroeg zijn, ze moet nog landen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:40 schreef mario390 het volgende:
de gaat toch samenvallen
wanneer zij altijd hyperventiliert
Wat zie je hier goed die lelijke verdikking van de bovenlip!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Benny het volgende:
HQ versie van Amy's foto
https://redactie.rtl.nl/s(...)BB2022_Amy_Close.jpg
Dat Nouch Kitty morgenavond maar niet vergeet los te laten, anders staat ze ook bij Vies Petertje en Geraldine in de studio.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gehang van nouchine aan kitty neemt ook steeds engere vormen aan, ze noemt haar een moedertje. Leuk voor haar eigen moeder als ze vergeleken wordt met kitty
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
Gewoon Kitty naar huis
nu beeld genoeg voor 4 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |