Ja sluit ik niet uit. Toch heb ik het gevoel dat ze zich graag aanstelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat Amy gaat en die andere twee mogen blijven.
Dan komt er denk ik een nieuwe in en gaat de stemming gewoon door. Of ze doen zoals vorig jaar de nominatie doorschuiven naar volgende week.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Benny het volgende:
Er werd al gesuggereerd - voordat ze in het huis kwam - dat ze zich zo zou gedragen
Jawel 100% zekerquote:
Ik eigenlijk niet. Ik vind dat een van de genomineerde naar huis moeten en niet iemand die graag wilquote:
Kitty moet weg. Dan maar samen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:36 schreef Krambo het volgende:
Laat Amy maar een vrijwillige exit nemen en Kitty en Peter blijven
24 uur aanvragen.quote:
dat dus, je bent niet voor niets genomineerdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Ik vind dat een van de genomineerde naar huis moeten en niet iemand die graag wil
Sneupke.quote:
Heb ik niet gekeken, was ze daar ook zo labiel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:38 schreef Juan_Roman het volgende:
Dat was al vrij duidelijk bij het programma "Vakantiehuis for life", waar ze afgelopen zomer bij meedeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |