Daria, Unmute en Ochman top3?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik meende top 3
Niet verwacht om Unmute daar te zien, zou wat zijn zeg.
quote:
Er is een reden dat de conservatieve regering het liefste van TVP af wil.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef usagi414 het volgende:
Rise like a phoenix is niet echt een nummer dat ik in Polen had verwacht te horen.
Ja, het is ook even afwachten of het publiek na Arcade en Tout l’Univers nog trek heeft in een man met een liedje dat in dezelfde vijver vist.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Net live performance gezien, het komt niet helemaal over inderdaad, het mist nog wel dat stukje extra connectie en gevoel wat een Arcade wel had. Desalniettemin lijkt me dit wel een kandidaat voor minimaal een top 10.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is ook even afwachten of het publiek na Arcade en Tout l’Univers nog trek heeft in een man met een liedje dat in dezelfde vijver vist.
Lijkt me vooral een lekkere jury trekker en ik heb het idee dat de Poolse diaspora wel graag mee wil stemmen als het een goed lied is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is ook even afwachten of het publiek na Arcade en Tout l’Univers nog trek heeft in een man met een liedje dat in dezelfde vijver vist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |