SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
wat gebeurt er als je die filter bij kitty gebruikt van vrouw naar man en vice versa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neeeeeeee ik wil niet naar huis, zit ik weer alleen, ik hoef geen geld, laat me blijfuuuuuuuhhhhhhhhhhquote:
prima zo, doe geen nieuwe topics openen zelfquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:rinardo duurde erg lang. Heb hem maar geopend. Als je de TT wil wijzigen vraag Benny anders
Groetjes
ik stem voor Odiequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
neeeeeeee ik wil niet naar huis, zit ik weer alleen, ik hoef geen geld, laat me blijfuuuuuuuhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, meer Kitty fragmenten volgen zo ......![]()
Vera krijgt de immuniteit - 13 januari 2022.Thanx again ! :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet Kitty maar niet kiezen als moordenaar, die pak gewoon een mes uit de laquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef Poesjuh het volgende:
Kan die zanger Kristof stoppen met dat vals geknepen gezanggggg?
Ohhh jee, ze gaan nu Moordenaar cherrif spelen.
Kapot saai, maar ik kijk alleen nog even een paar minuutjes om de reactie van Eveline te zien.....................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrij weinig denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je die filter bij kitty gebruikt van vrouw naar man en vice versa?
Maat, die kan geen minuut stilzitten. Da's echt iemand die graag continu bezig isquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Mocht Kitty er zaterdag uit gaan ga ik proberen haar naar de COS te krijgen. Vorig jaar heeft ze fanatiek gekeken dus misschien kan ze hier ook meedoen. Lijkt me erg gezellig
Menneer worstenbrood?🤣quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:33 schreef nils7 het volgende:
Als Thomas de spellen bedenkt denk ik dat de stem ook een oud deelnemer is
Mike Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mis helaas de eerste paar minuten van haar tirade, maar ze gaat de volgende keer neuken om erin te blijven ....![]()
Kitty moet poppenkast gaan lopen spelen - 13 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ben al blij dat deze groep creatief is, we hebben in eerdere edities wel anders gezien. Nu doen ze zelf tenminste wat, en dat maakt de streams een stuk leukerquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld" van 06-12-2021 t/m 13-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 3790 greysbones
02 2362 mario390
03 1704 Whuzz
04 1216 engine
05 1089 utopia2.0
06 0964 Li0nHeart
07 0934 Hunter
08 0932 Benny
09 0885 capuchon_jongen
10 0795 freaky40
11 0786 zodeju
12 0768 suzi1
13 0729 odie22
14 0690 D.
klik hier voor meer stats
We gooien deze 14 users erin volgend jaar in het BB huis. De bewoners mogen dan COS'senIk ga in de regie met Fritsie als gamegenieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Niet voor Kitty denk ik zo....quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Mocht Kitty er zaterdag uit gaan ga ik proberen haar naar de COS te krijgen. Vorig jaar heeft ze fanatiek gekeken dus misschien kan ze hier ook meedoen. Lijkt me erg gezellig
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ben al blij dat deze groep creatief is, we hebben in eerdere edities wel anders gezien. Nu doen ze zelf tenminste wat, en dat maakt de streams een stuk leuker
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Ik zou er niet aan denken om hier te komen. Er is zoveel bagger over haar geschreven dat ik hier niet wilde zijn als ik haar wasquote:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld" van 06-12-2021 t/m 13-01-2022
01 3790 greysbones
02 2362 mario390
03 1704 Whuzz
04 1216 engine
05 1089 utopia2.0
06 0964 Li0nHeart
07 0934 Hunter
08 0932 Benny
09 0885 capuchon_jongen
10 0795 freaky40
11 0786 zodeju
12 0768 suzi1
13 0729 odie22
14 0690 D.
We gooien deze 14 users erin volgend jaar in het BB huis. De bewoners mogen dan COS'senIk stem Benny eruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
01 3790 greysbones
02 2362 mario390
03 1704 Whuzz
04 1216 engine
05 1089 utopia2.0
06 0964 Li0nHeart
07 0934 Hunter
08 0932 Benny
09 0885 capuchon_jongen
10 0795 freaky40
11 0786 zodeju
12 0768 suzi1
13 0729 odie22
14 0690 D.
We gooien deze 14 users erin volgend jaar in het BB huis. De bewoners mogen dan COS'senMmm ik moet meer mijn best doen🤣 geen idee hoeveel ik hier gepost heb, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plot twist incoming.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy zit er 1 dag in ... my goodness, dat wordt nog wat
das zo'n kruidvat pakquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat huispak is niet speciaal flatterend voor Amy
neeeeheeeequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Amy trekt het nu al niet,. lekker naar huis
Die kan niet zonder telefoon. Zei ze net al.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Flow3r het volgende:
34. 353 GayGuyquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mmm ik moet meer mijn best doen🤣 geen idee hoeveel ik hier gepost heb, lol
Pfew. Komt Emy weer goed weg, dat dat allemaal mag van Kittator.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:47 schreef Benny het volgende:
Kitty: "Voel je maar even hoe je je voelen wil"
Maar niet in de plaats van......quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Ramptoerisme is ook achter het hek een dingquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Iedereen er bij. Laat dat kind effe met rust
ramptoeristenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty begonquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is al snel. Ze is er net.quote:
ze belde 4 x per dag met haar moederquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ze had een gesprekje met Vera. Toen keek ze nog blij. Toen gingen ze dat stomme spel doen en toen liep ze weg. Rondje rond haar bed, weer naar de kamer en toen op de wc.
Volgens mij doet ze teveel haar best net zo druk en nepvrolijk te zijn als de anderen.
Da ga nie he..
Ze was ook de eerste die het opmerkte.quote:
stel je voor dat je er niet bij staat hequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus. Gebler door elkaar heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Kitty bedoelde het wel goed. TEAM Kittyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Beetje aanstellen. Die gaat wel door.quote:
Jij zou er ook bij staanquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat je er niet bij staat he
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kitty bedoelde het wel goed. TEAM Kitty
ik wilde hem er al bij pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar niet nodig dusThinking is difficult, that’s why most people judge
ik heb al lang geleden geleerd dat ik niet iedereen hoef te troostenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde hem er al bij pakken![]()
maar niet nodig dus
Zou je mij ook niet even willen troostenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al lang geleden geleerd dat ik niet iedereen hoef te troosten
wie is Lindy, niet van BB volgens mijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh Arme Lindy, die was veel te snel weg idd
jou altijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou je mij ook niet even willen troosten
En dingen roepen als "je mag je voelen zoals je je voelt!"quote:
Wow...dat is wel veelquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze belde 4 x per dag met haar moeder
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Benny het volgende:
Ik zit even te kijken, maar...
De onderlip van Kitty icm de bovenlip van Amy, is pas echt een goede duckface
Zat in de eerste Utopia.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie is Lindy, niet van BB volgens mijn
Vrouwen poepen niet eens joh. Drama om niks.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
jou altijd
jij bent mijn COS vriend
@mario390quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dingen roepen als "je mag je voelen zoals je je voelt!"
Oh, en @:mario : Amy kan niet kakken!
en ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
jou altijd
jij bent mijn COS vriend
Jij maakt het helemaal spannend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Benny het volgende:
Ik zit even te kijken, maar...
De onderlip van Kitty icm de bovenlip van Amy, is pas echt een goede duckface
Zou ze dan wel kunnen poepenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dingen roepen als "je mag je voelen zoals je je voelt!"
Oh, en @:mario : Amy kan niet kakken!
Oh ja. Ik vergeet altijd die 389 kloons die al gebanned warenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet eens joh. Drama om niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien woont hij op 390 meter hoogte?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh ja. Ik vergeet altijd die 389 kloons die al gebanned waren
Benny en spannendquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal spannend.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kitty na 5 maanden in dat rose pak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kitty na 5 maanden in dat rose pak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Kitty na 5 maanden in dat rose pak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
WTF.. moet je niet gaan lachen, janken krengquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef Benny het volgende:
Kijk Kitty's hoofd. Ze heeft geen idee waar het over gaat en raak geheel gefrustreerd
teveelquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Ik geloof dat er inmiddels wel voldoende vrouwen in het huis zitten
Dat had ik al na 5 minuten en Grees d'r keel opzettequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Ja klopt. 4rde vrouwen hebben dat nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef mario390 het volgende:
e
[..]
elke 3rde vrouw heeft dat in huis
Veel te veel inderdaad. De samenstelling is nog wat eenzijdig qua leeftijd en type persoon.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
koekoekquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:57 schreef Benny het volgende:
Amy: "Normaal gesproken kan ik mij even terugtrekken. Nu denk ik de hele tijd... Waar is mijn GSM?"
BB is Amy's afkickkliniek
Daarom bijn Tinder altijd 3x links, 1x rechts.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja klopt. 4rde vrouwen hebben dat niet
Kitty na 5 maanden in dat rose pak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die gaat dit niet tot dag 100 volhoudenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:57 schreef Benny het volgende:
Amy: "Normaal gesproken kan ik mij even terugtrekken. Nu denk ik de hele tijd... Waar is mijn GSM?"
BB is Amy's afkickkliniek
Geheel terecht. Die hele mythe dat mannen slordig zijn en vrouwen netjes is echt op niets gebaseerd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:57 schreef zodeju het volgende:
De mannen mopperen dat ze zich gaan irriteren aan de slordigheid van de vrouwen....Badkamer onder de lange haren, overal ligt wat ruimen niks op en nemen alles in beslag. Dimi begon met klagen en de rest volgt.
Ze lijkt op een maat van me die bij de Satudarah zat/zit. Ze lijkt idd op een molukse manquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dat er tieten aan zitten, maar Eef zou ook een prima vent kunnen spelen..![]()
[ afbeelding ]
jou hebben ze nodig daarquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:58 schreef suzi1 het volgende:
mama kan troosten als de beste. ze hebben haar daar nodig
Daarom moet er zaterdag één uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Begin je echt te geloven....dat zeggen zo ook bij toiletten dat dames viezer zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geheel terecht. Die hele mythe dat mannen slordig zijn en vrouwen netjes is echt op niets gebaseerd.
nou ik ben niet van het in mn armen nemen en naar gejank luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jou hebben ze nodig daar![]()
maar Kitty niet
Kitty na 5 maanden in dat rose pak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
Op TV wordt Kitty echt als zielig neergezet![]()
Peter is echt amper te zien. Uitgemaakte zaak. Kitty blijft.
Zo is dat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ik ben niet van het in mn armen nemen en naar gejank luisteren
even een oppepper en je mag weer door
daar heb je ook meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ik ben niet van het in mn armen nemen en naar gejank luisteren
even een oppepper en je mag weer door
Virgil van Dijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is dat er tieten aan zitten, maar Eef zou ook een prima vent kunnen spelen..![]()
[ afbeelding ]
neeeeiinnnquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Amy gaat dat nooit lang volhouden. Laat Kitty maar blijven en Amy naar huis.
nooooooooquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Amy gaat dat nooit lang volhouden. Laat Kitty maar blijven en Amy naar huis.
zieltjes winnen zodat hun groepje groter wordtquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Nawel er weer bij, leuk moment voorbij
In mijn studententijd de nodige studentenhuizen van binnen gezien. Zonder uitzondering waren de smerigste die waar alleen dames woonden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begin je echt te geloven....dat zeggen zo ook bij toiletten dat dames viezer zijn.
Kitty heeft een hoog irritatie gehalte, die moet blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
noooooooo
gewoon Kitty bye bye
nawel babbelt zo schnell ik snapquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Laat die twee dames nou samen even. Echt plaat voor de kop nouch en nawel
We hebben morgen ook nog. Die reactie van vanmorgen kan niemand toch positief neerzetten?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
dan gaat ze maar lekker de buurman irriterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kitty heeft een hoog irritatie gehalte, die moet blijven
Kitty heeft 0 humor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kitty heeft een hoog irritatie gehalte, die moet blijven
Dan heb je geluk! Ik wil dat mens niet begrijpen en het liefst gewoon helemaal niet horen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
nawel babbelt zo schnell ik snap
geen word
Ze doucht gewoon altijd hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:02 schreef quirina het volgende:
Kitty heeft een keer gedouched! Kleverige Kitty!
Ze kluift ook haar nagellak er af.quote:
Wie is die mooie dame op je avatarquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:02 schreef quirina het volgende:
ja kan daar echt slecht tegenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kluift ook haar nagellak er af.
Een jonge Kitty. Foto circa 1856.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie is die mooie dame op je avatar
Klopt mss wat je zegt. Maar Peter valt ook niet erg op hequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
quote:
Sorry Kitty. Zal niet meer in je keuken komen!quote:
BB brengt dit de hele tijd in beeld brrrrrrrquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
vera zit ook vanaf dag 1 continu nagels te bijten
huh?? die douched elke dag hoor net als de anderenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:02 schreef quirina het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow ow
geen ruzie maken om knappe dames he
Als hij te zien is, dan slaat hij vaak echt een flinke spijker op de kopquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt mss wat je zegt. Maar Peter valt ook niet erg op he
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry Kitty. Zal niet meer in je keuken komen!
En toch vind ik het wel een mooie hippe meid om te zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Die lippen van Amy puilen wel heel ver naar voren. Donald duck is er niets bij
zo weinig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:04 schreef engine het volgende:
Amy en Eveline 5 dagen quarantaine gehad.
Doen wij noo... UTOPIA! STEP AWAY FROM THE GREYSBONES!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow ow
geen ruzie maken om knappe dames he
Ze heeft prachtige ogen, maar die lippen verpesten wel veel hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En toch vind ik het wel een mooie hippe meid om te zien
Welk risicoquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zo weinig.
best een risico
The girl is mine, mine, MINEquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doen wij noo... UTOPIA! STEP AWAY FROM THE GREYSBONES!![]()
Volgespoten met botox. En dat op je 25e erg jammer vind ik dit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft prachtige ogen, maar die lippen verpesten wel veel hoor.
Zet nog 2 Limburgers bij Evelien en je snapt daar ook niks meer van...quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zullen we er niet meer 3 gentenaren (gentenaars?) inzetten... niet te verstaan. We zetten er toch ook geen 3 Tukkers in.
Amper 5 dagen quarantaine. Meestal is het toch 10 dagen?quote:
Geeft botox later rimpels?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgespoten met botox. En dat op je 25e erg jammer vind ik dit.
Moest je 50 zijn en zo gerimpeld zijn als een 80'er dan zou ik dit nog kunnen begrijpen dat je jezelf volspuit met botox.
ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgespoten met botox. En dat op je 25e erg jammer vind ik dit.
Moest je 50 zijn en zo gerimpeld zijn als een 80'er dan zou ik dit nog kunnen begrijpen dat je jezelf volspuit met botox.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Doen ze wel goed. Redelijk overdreven en tijdrovend, maar wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Hahaha, die TV show over Dimi en Vera... die opbouw naar de zoen
Niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Amper 5 dagen quarantaine. Meestal is het toch 10 dagen?
vera smile van oor tot oor hahahhaquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Hahaha, die TV show over Dimi en Vera... die opbouw naar de zoen
romanticusquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
Haha, en die Vera daarna, helemaal glunderen en gniffelen.
...
Sterk spul man, dat fisherman's friend
En komt het over als Vera Dimi gebruikt. Zoals op veel plekken wordt gesuggereerd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Doen ze wel goed. Redelijk overdreven en tijdrovend, maar wel goed
Mooie capquote:
Zeker. En ze is zo knap, vandaag ziet ze er echt fantastisch uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Vera de meest normale en rustigste vrouw daar. Straalt rust uit.
popcornquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat verstoppen ze daar achter de kussen?
Shhhhhhtggrrrpfffprfpp.quote:
wooow die lippenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Jankmuiltje daar gaan we nog een hoop ( gejank) van horen![]()
[ afbeelding ]
wtf? Dat gaat wel een beetje van kinderachtig naar ronduit asosciaal.quote:
Heeft ook 15 uur per dag nodigquote:
leuk hequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wtf? Dat gaat wel een beetje van kinderachtig naar ronduit asosciaal.
Ik vind het een beetje een saaie doos. Zit niet zoveel in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Vera de meest normale en rustigste vrouw daar. Straalt rust uit.
In dat van dat lieve aardige kleintje...gewoon gejat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
is wel een internationale tiktok ster hequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot Kitty vanuit haar mamahart iedereen een handje popcorn wil gunnen en ze er achter komt dat de ratten alles hebben opgevreten!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk he
maar volgens kitty zijn andere mensen ego
Niet alleen die lippen, maar ook d'r stem klink al naar jaren janken, roken en zuipen .. Ohhnee dat heet FeestBeest tegenwoordig geloof ikquote:
Ja!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komop Evyline gooi het in de groep dat je weerwolven een kutspel vind en dat het niet leuk is voor de streamers.
quote:
je benz en whuzzz zonder schniedelquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Shhhhhhtggrrrpfffprfpp.
*AHEM*
Zo hee die Dimi, hoop dat die d'r keihard neukt man!
Ben wel stoer!![]()
<Insert Titanic kalkoen geluid>quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja!
Eveline en Amy waren ook duidelijk dat ze de humor en dingen van de groep soms niet snappen of niet leuk vinden. Maar toen kwam Nawel en Nouch er weer bij en durfden ze er niet over door te gaan.
Geen idee wat je nou weer allemaal bedoelt, gulpenruiker.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
je benz en whuzzz zonder schniedel
Wat???quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
je benz en whuzzz zonder schniedel
Met die make-up: bloedlelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeker. En ze is zo knap, vandaag ziet ze er echt fantastisch uit.
wie zet er even Huh boven haar hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
emi snapt het nog niet helemaal
die sabbelt en knabbelt aan haar rietjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
emi snapt het nog niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |