SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
wat gebeurt er als je die filter bij kitty gebruikt van vrouw naar man en vice versa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neeeeeeee ik wil niet naar huis, zit ik weer alleen, ik hoef geen geld, laat me blijfuuuuuuuhhhhhhhhhhquote:
prima zo, doe geen nieuwe topics openen zelfquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:rinardo duurde erg lang. Heb hem maar geopend. Als je de TT wil wijzigen vraag Benny anders
Groetjes
ik stem voor Odiequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
neeeeeeee ik wil niet naar huis, zit ik weer alleen, ik hoef geen geld, laat me blijfuuuuuuuhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, meer Kitty fragmenten volgen zo ......![]()
Vera krijgt de immuniteit - 13 januari 2022.Thanx again ! :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet Kitty maar niet kiezen als moordenaar, die pak gewoon een mes uit de laquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef Poesjuh het volgende:
Kan die zanger Kristof stoppen met dat vals geknepen gezanggggg?
Ohhh jee, ze gaan nu Moordenaar cherrif spelen.
Kapot saai, maar ik kijk alleen nog even een paar minuutjes om de reactie van Eveline te zien.....................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrij weinig denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je die filter bij kitty gebruikt van vrouw naar man en vice versa?
Maat, die kan geen minuut stilzitten. Da's echt iemand die graag continu bezig isquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Mocht Kitty er zaterdag uit gaan ga ik proberen haar naar de COS te krijgen. Vorig jaar heeft ze fanatiek gekeken dus misschien kan ze hier ook meedoen. Lijkt me erg gezellig
Menneer worstenbrood?🤣quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:33 schreef nils7 het volgende:
Als Thomas de spellen bedenkt denk ik dat de stem ook een oud deelnemer is
Mike Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mis helaas de eerste paar minuten van haar tirade, maar ze gaat de volgende keer neuken om erin te blijven ....![]()
Kitty moet poppenkast gaan lopen spelen - 13 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ben al blij dat deze groep creatief is, we hebben in eerdere edities wel anders gezien. Nu doen ze zelf tenminste wat, en dat maakt de streams een stuk leukerquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld" van 06-12-2021 t/m 13-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 3790 greysbones
02 2362 mario390
03 1704 Whuzz
04 1216 engine
05 1089 utopia2.0
06 0964 Li0nHeart
07 0934 Hunter
08 0932 Benny
09 0885 capuchon_jongen
10 0795 freaky40
11 0786 zodeju
12 0768 suzi1
13 0729 odie22
14 0690 D.
klik hier voor meer stats
We gooien deze 14 users erin volgend jaar in het BB huis. De bewoners mogen dan COS'senIk ga in de regie met Fritsie als gamegenieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Niet voor Kitty denk ik zo....quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Mocht Kitty er zaterdag uit gaan ga ik proberen haar naar de COS te krijgen. Vorig jaar heeft ze fanatiek gekeken dus misschien kan ze hier ook meedoen. Lijkt me erg gezellig
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ben al blij dat deze groep creatief is, we hebben in eerdere edities wel anders gezien. Nu doen ze zelf tenminste wat, en dat maakt de streams een stuk leuker
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Ik zou er niet aan denken om hier te komen. Er is zoveel bagger over haar geschreven dat ik hier niet wilde zijn als ik haar wasquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld" van 06-12-2021 t/m 13-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 3790 greysbones
02 2362 mario390
03 1704 Whuzz
04 1216 engine
05 1089 utopia2.0
06 0964 Li0nHeart
07 0934 Hunter
08 0932 Benny
09 0885 capuchon_jongen
10 0795 freaky40
11 0786 zodeju
12 0768 suzi1
13 0729 odie22
14 0690 D.
klik hier voor meer stats
We gooien deze 14 users erin volgend jaar in het BB huis. De bewoners mogen dan COS'senIk stem Benny eruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |