SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
wat gebeurt er als je die filter bij kitty gebruikt van vrouw naar man en vice versa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neeeeeeee ik wil niet naar huis, zit ik weer alleen, ik hoef geen geld, laat me blijfuuuuuuuhhhhhhhhhhquote:
prima zo, doe geen nieuwe topics openen zelfquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:rinardo duurde erg lang. Heb hem maar geopend. Als je de TT wil wijzigen vraag Benny anders
Groetjes
ik stem voor Odiequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
neeeeeeee ik wil niet naar huis, zit ik weer alleen, ik hoef geen geld, laat me blijfuuuuuuuhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, meer Kitty fragmenten volgen zo ......![]()
Vera krijgt de immuniteit - 13 januari 2022.Thanx again ! :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet Kitty maar niet kiezen als moordenaar, die pak gewoon een mes uit de laquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef Poesjuh het volgende:
Kan die zanger Kristof stoppen met dat vals geknepen gezanggggg?
Ohhh jee, ze gaan nu Moordenaar cherrif spelen.
Kapot saai, maar ik kijk alleen nog even een paar minuutjes om de reactie van Eveline te zien.....................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrij weinig denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je die filter bij kitty gebruikt van vrouw naar man en vice versa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |