Zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:36 schreef asco het volgende:
[..]
Nee hoor, 1992 en daarvoor oldskool house.
Genot is dan wel als het commentaar alsnog doet alsof het CLOSE isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd naar de streep en de rode/groene vlakjes die elke vorm van spanning weghalen
Herbert doet dat alleen maar voor de laatste race van KRAMERquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef franklop het volgende:
Maar Van Dijk doet dus de vrouwen en Herbert dan de mannen? Daar kan ik mee leven
Als de RUG van Herbert het maar houdt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef franklop het volgende:
Maar Van Dijk doet dus de vrouwen en Herbert dan de mannen? Daar kan ik mee leven
EN NU OPLETTEN BIJ DIE WISSELquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Herbert doet dat alleen maar voor de laatste race van KRAMER
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Irene in een wereldrecord kampioen worden is iets waar ik wel op hoop
Lijkt me op deze baan redelijk onmogelijk wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Daarvoor is de baan niet snel genoeg, denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
DE OUDE MEESTER, MET NOG EENMAAL ALLES UIT DE KAST. WAT EEN GROOTHEID, SLUIT AF MET EEN KNAPPE 13e PLEK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |