Nee dit nummer is gewoon in 2018 al eerder uitgebracht door een andere artiest, dit heeft niks met politiek te maken. Maar ga mij wel steeds meer afvragen of Vidbir doorgaat en we Oekraine op het songfestival gaan zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al lang blij als deze finale uberhaupt doorgaat, gezien de politieke shithole....
Is er ook een politieke reden waarom die gast uitgesloten wordt?
Voor de rest note to self: "Sabel de inzending niet meteen neer, aangezien de kans groot is dat het in mei ineens een van je favorieten is"
Waarom heb ik altijd het idee dat 75% van alle drama in het NF seizoen komt van de Oekraense voorronde?quote:
Omdat het klopt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd het idee dat 75% van alle drama in het NF seizoen komt van de Oekraense voorronde?
Eerste net geluisterd, klopt precies! Toch weer anders dan Moldavi.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:37 schreef Momo het volgende:
Stefania klinkt als een bop hoor, ben benieuwd over welke Stefania het gaat
Heel folky met hiphop. Al hebben we wel Zdob si Zdub uit Moldavie al en eventueel E-an-na met Malere uit Roemeni. Dit heeft wel echt nog een andere vibe. Meer duister, meer hiphop.
Shadows of Forgotten Ancestors is best een apart nummer, etnische invloeden van haar minderheidsgroep in Oekraine (Bitanga). Rapstukje/spoken word. Doet mij een beetje denken aan Manizha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje oude koeien uit de sloot halen maar wat was de reden dat Jamala die vraag stelde? Wat had dat met het songfestival te maken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef molloot200 het volgende:
Jamala zit weer in de jury om uncomfortable questions te stellen
Spanning tussen Oekrane en Rusland plus de hele Krim situatie.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is een beetje oude koeien uit de sloot halen maar wat was de reden dat Jamala die vraag stelde? Wat had dat met het songfestival te maken?![]()
Ik heb die finale in 2019 niet meegemaakt. Ik ken het vooral van de memes
In de woorden van Leonora: Don't get too political! *wijzende vingertje*quote:Op maandag 7 februari 2022 20:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Spanning tussen Oekrane en Rusland plus de hele Krim situatie.
Bij Maruv was het specifiek dat ze vooral in Rusland bekend was en daar veel optredens gaf (wat overigens nog steeds zo is geloof ik). De uitzender en Jamala waren bang dat Maruv heel pro-Russisch uit zou vallen als ze gevraagd werd naar de situatie met de Krim omdat ze lekker carrire aan het maken was in Rusland, wat natuurlijk niet echt kon voor iemand die Oekrane moet vertegenwoordigen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In de woorden van Leonora: Don't get too political! *wijzende vingertje*
Zo slecht is die voorronde nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tja hopen dat het vals alarm is
Voor die deelnemers is dat wel triestquote:
Ja het is elders, maar ze willen nog niet zeggen waar. Ik gok Roemeni eigenlijk, daar deden ze dat ook wel vaker andere kandidaten uitnodigen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:18 schreef koffieleuk het volgende:
We Are Domi zou vandaag ook bij n van de voorrondes een live-optreden doen. Was wel mooi voor de traditie als dat hier was, maar meende ergens op twitter te lezen dat het elders is.
Als het geen weoste Jamala is, dan is het wel allemaal inzendingen die worden gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou niet hetzelfde zijn zonder drama.
Hier gaat ook niet elke show lukken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:18 schreef koffieleuk het volgende:
Probeer trouwens wel te kijken, maar moet vanavond wel af en toe sociaal zijn vrees ik.
Schijnbaar is Alina Pash nog in de Krim geweest na de annexatie in 2016 voor een bruiloft. Ben benieuwd of er nog uncomfortable questions komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het geen weoste Jamala is, dan is het wel allemaal inzendingen die worden gediskwalificeerd
Oefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar is Alina Pash nog in de Krim geweest na de annexatie in 2016 voor een bruiloft. Ben benieuwd of er nog uncomfortable questions komen.
Volgens mij ging het om optredens etc. inderdaad, maar dat ligt nu wel allemaal gevoelig natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OefDacht boven gelezen te hebben dat dit niet mocht, maar misschien wel als het voor priv gelegenheden is. Maar dat geeft wel kans op uncomfortable questions ja
Ik kijk WIDM altijd terug omdat je dat goed wil kijken en het is niet live.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:30 schreef Nexum het volgende:
4 NFs + WIDM, het is me ook niet gegund![]()
![]()
Ik heb me er ook maar bij neergelegd dat ik m.u.v. de eerste twee weken ofzo, WIDM niet "live" kan zien elk jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:30 schreef Nexum het volgende:
4 NFs + WIDM, het is me ook niet gegund![]()
![]()
Ja moet dat eig ook doen maar ik zit altijd zoveel op Twitter en daar wordt alles al gespoiledquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kijk WIDM altijd terug omdat je dat goed wil kijken en het is niet live.
Ja ik heb ook mensen die tweeten of appen meteen, OMG Pietje ligt eruit, Ik dacht dat hij de mol was!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja moet dat eig ook doen maar ik zit altijd zoveel op Twitter en daar wordt alles al gespoiled
Anderhalf uur voor acht liedjes en dan een uur om de uitslag bekend te maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:20 schreef Momo het volgende:
Dit is het programma (Er zit 2 uur tijdsverschil tussen ons en Oekraine)
19.30 - 22.00 Eerste deel
22.00 -22.30 Pauze
22.30 - 23.30 Resultaten
Belarus afdankertje, dat belooft niet veel goedsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:37 schreef Momo het volgende:
Deze Michael Soul is die uit de voorronde van Belarus, die tweede werd achter Zena, die is Belarus ontvlucht.
Valt mee, z'n nummer was vele malen beter dan Like Itquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Belarus afdankertje, dat belooft niet veel goeds
Stefan voor de winst of we gooien onze laptop uit het raamquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk wel dat ik op een gegeven moment meer overga naar de Estse finale, dat heb ik toch meer gevolgd al die weken
Denk dat ik toch hier blijf, wellicht dat ik Elysa meepakquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk wel dat ik op een gegeven moment meer overga naar de Estse finale, dat heb ik toch meer gevolgd al die weken
Ik ook, en Roemeni duurt ruim anderhalf uur langer dan de rest. #teamMalerequote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sowieso ga ik denk ik vooral voor de finales vanavond, Litouwen en Letland dus ook
Maar echt hoor, dat steekt er zo bovenuitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Stefan voor de winst of we gooien onze laptop uit het raam
Wel rustiger; gewoon 1 NSF eruit pikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat ik toch hier blijf, wellicht dat ik Elysa meepak
Van die 3 andere hebben we de nummers al wel eerder live gezien, niet bij dezequote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel rustiger; gewoon 1 NSF eruit pikken
Moet ik er wel constant op letten dat ik hem niet misquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel rustiger; gewoon 1 NSF eruit pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |