Zo slecht is die voorronde nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tja hopen dat het vals alarm is
Voor die deelnemers is dat wel triestquote:
Ja het is elders, maar ze willen nog niet zeggen waar. Ik gok Roemeni eigenlijk, daar deden ze dat ook wel vaker andere kandidaten uitnodigen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:18 schreef koffieleuk het volgende:
We Are Domi zou vandaag ook bij n van de voorrondes een live-optreden doen. Was wel mooi voor de traditie als dat hier was, maar meende ergens op twitter te lezen dat het elders is.
Als het geen weoste Jamala is, dan is het wel allemaal inzendingen die worden gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou niet hetzelfde zijn zonder drama.
Hier gaat ook niet elke show lukken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:18 schreef koffieleuk het volgende:
Probeer trouwens wel te kijken, maar moet vanavond wel af en toe sociaal zijn vrees ik.
Schijnbaar is Alina Pash nog in de Krim geweest na de annexatie in 2016 voor een bruiloft. Ben benieuwd of er nog uncomfortable questions komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het geen weoste Jamala is, dan is het wel allemaal inzendingen die worden gediskwalificeerd
Oefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar is Alina Pash nog in de Krim geweest na de annexatie in 2016 voor een bruiloft. Ben benieuwd of er nog uncomfortable questions komen.
Volgens mij ging het om optredens etc. inderdaad, maar dat ligt nu wel allemaal gevoelig natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OefDacht boven gelezen te hebben dat dit niet mocht, maar misschien wel als het voor priv gelegenheden is. Maar dat geeft wel kans op uncomfortable questions ja
Ik kijk WIDM altijd terug omdat je dat goed wil kijken en het is niet live.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:30 schreef Nexum het volgende:
4 NFs + WIDM, het is me ook niet gegund![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |