Als ze 1x goud wint, mag ze in zo'n doldwaze sport als shorttrack al blij zijn, denk ik. Ik heb het gevoel dat Kim Boutin uit Canada haar dit toernooi sowieso een paar keer voor gaat blijven. Op de relay hoop ik echt dat de Nederlandse damesploeg geen rare dingen doet en gewoon twee keer volle bak vanaf kop gaat rijden, dan zouden ze echt goud moeten kunnen winnen. Geen enkel ander land heeft een betere relay in de breedte.quote:
Ingehaald door Xandra en Selma.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
Yara alleen maar relay? Wat is daar gebeurd?
Ja. Al kan ze dat deels in eigen hand houden door steeds van voren te rijden of hooguit alleen echt aan het begin dat niet te doen omdat dan het risico nog klein is. Ze is ook het meest succesvol als ze zelf de boel aan gort rijdt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Als ze 1x goud wint, mag ze in zo'n doldwaze sport als shorttrack al blij zijn, denk ik. Ik heb het gevoel dat Kim Boutin uit Canada haar dit toernooi sowieso een paar keer voor gaat blijven. Op de relay hoop ik echt dat de Nederlandse damesploeg geen rare dingen doet en gewoon twee keer volle bak vanaf kop gaat rijden, dan zouden ze echt goud moeten kunnen winnen. Geen enkel ander land heeft een betere relay in de breedte.
Breeuwsma dus niet eens reserve.quote:
1 van de beter sportdocumentaires en wat een mentaal beest die kerelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef borisz het volgende:
De docu over de laatste jaren van De Sjink nu op NL1
De betere Liu ookquote:
De positieve coronatest zijn nog geen definitieve streep door hun deelname aan de Winterspelen, maar het wordt wel een race tegen de klok. Zaterdag 5 februari staan de eerste shorttracknummers op het programma in Peking.quote:
Zelfde als de normale maar dan korter?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is het principe van de mixed relay? Het is maar 2.000 meter?
Een ieder (twee mannen en twee vrouwen) komt twee keer in actie lees ik nu en de mannen sluiten af.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfde als de normale maar dan korter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |