SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Resultaten bitterbal binnen;
55 % Mummie
30 % Helga
10 % Ratelslang
3 % Italiaanse paling
2 % Afrikaanse olifant
Misschien heb je wel iets Scandinavisch of brits of Oostbloks.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker
[..]
100% kaas uitslag is ook zo kaas
FaalChinees.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
12 MINUTEN GELEDEN
Chinese vrouw komt bij plotselinge lockdown vast te zitten bij blind date
Een vrouw die zaterdag een date had in de Chinese stad Zhengzhou, kwam vast te zitten in het huis van haar blind date vanwege een plotselinge lockdown. In China zijn de laatste weken meerdere strenge lockdowns ingevoerd, en het verhaal van de vrouw laat zien hoe plotseling die soms in kunnen gaan.
De vrouw, die zelf uit de zuidelijke provincie Guangdon komt, was voor een week naar Zhenzhou gegaan omdat haar ouders daar meerdere blind dates voor haar hadden geregeld. De man bij wie ze vast kwam te zitten, was een van die dates. Hij had haar uitgenodigd om een hapje te komen eten.
Maar tijdens hun maaltijd ging het stadsdeel in lockdown. Ze moesten samen binnenblijven. Op het Chinese sociale medium Weibo deelde de vrouw filmpjes van de situatie, die viraal gingen. De vrouw heeft minstens vier dagen bij de man doorgebracht.
Miljoenensteden in lockdown
Zhenzhou is niet de enige stad in China waar coronabesmettingen hebben geleid tot acute lockdowns. Vorige week ging miljoenenstad Yuzhou op slot nadat drie inwoners positief waren getest op het coronavirus. Xi'an, waar 13 miljoen mensen wonen, is al sinds 23 december in totale lockdown.
De lockdowndate is overigens niet uitgelopen op een romantische relatie.
En 100% snackquote:
Duits en Zwitsers is waarschijnlijker, maar who knowsquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heb je wel iets Scandinavisch of brits of Oostbloks.
Nee dat is een afhaalchinees die geen babi pangang heeftquote:
aha, we zijn familiequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Duits en Zwitsers is waarschijnlijker, maar who knows
betaalt grmbl welquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ben nu wel nieuwsgierig naar die test maar vind het wat te duur
Zwitsers zijn raar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Duits en Zwitsers is waarschijnlijker, maar who knows
Pleeg een moord en laat wat DNA achter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ben nu wel nieuwsgierig naar die test maar vind het wat te duur
quote:
gaan ze echt niet je afkomst uitpluizenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pleeg een moord en laat wat DNA achter.
Dan kun je daarna het politierapport teruglezen
Wel lekker makkelijk, ik ga nu mijn moeder bellenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even he… meerder blind-dates die door je ouders geregeld worden…. HELL NO
Ik ga maar alvast onderduikenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pleeg een moord en laat wat DNA achter.
Dan kun je daarna het politierapport teruglezen
Wel je DNA profielquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan ze echt niet je afkomst uitpluizen
Als je iemand helemaal aan stukken bijt wel denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
idk ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar om je afkomst tot ver terug er uit te halen is toch meer onderzoek nodig?
Wegens de bloederige, lugubere, hemeltergende onthoofding van GRMBL alias LTVDK legt de rechtbank u een straf van 6 jaar op en dwangverpleging. Overigens, uw voorouders stammen uit Nubië.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze bij die test maar 2 of 3 generaties terug het echt accuraat doen en vanaf daar wordt het maar gewoon een random mengelmoesje. Denk dat je meer hebt aan een stamboomonderzoekquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar om je afkomst tot ver terug er uit te halen is toch meer onderzoek nodig?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wegens de bloederige, lugubere, hemeltergende onthoofding van GRMBL alias LTVDK legt de rechtbank u een straf van 6 jaar op en dwangverpleging. Overigens, uw voorouders stammen uit Nubië.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wegens de bloederige, lugubere, hemeltergende onthoofding van GRMBL alias LTVDK legt de rechtbank u een straf van 6 jaar op en dwangverpleging. Overigens, uw voorouders stammen uit Nubië.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dat ik dan zo tevreden zeg ; horen jullie dat jongens
quote:
En dwangverpleging voor onbepaalde tijd zonder kans op vervroegde vrijlatingquote:
hoor je dat GRMBL?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijspraak want Nubië en dat is al straf genoeg.
in een roze dwangbuis dan wel tochquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dwangverpleging voor onbepaalde tijd zonder kans op vervroegde vrijlating
Ja die enge serpent wil ook al mijn vingers friturenquote:
Crunchyquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die enge serpent wil ook al mijn vingers frituren
TBS kliniek wel verwacht ik zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Zouden ze sushi serveren in de gevangenis en de TBS kliniek?
Pardon?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TBS kliniek wel verwacht ik zo.
Denk het niet als je zonder mij moetquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in een roze dwangbuis dan wel toch
Taaie Bedorven Sushiquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TBS kliniek wel verwacht ik zo.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die enge serpent wil ook al mijn vingers frituren
Nee ik ga weg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoooo, ben je daar dan eindelijk
maar je had het beloofdquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet als je zonder mij moet
Gaat nogal lastig zonder hoofd hequote:
Da's Ricardo, die doet niksquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Ama het volgende:
Wil ik plassen.. zie ik een enorme spin in de wc. Jezus waarom nou weer.
Spoel hem doorquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Ama het volgende:
a peeping spiderquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Ama het volgende:
In plaats van een goedemorgen toewensen, wens ik iedereen prachtig stel borsten toequote:
Dat is wel lief van jequote:Op donderdag 13 januari 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van een goedemorgen toewensen, wens ik iedereen prachtig stel borsten toe
Dank, dank.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van een goedemorgen toewensen, wens ik iedereen prachtig stel borsten toe
Insgelijks!quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, weet niet of ik dat zo positief moet zien.. ik hoef geen moobs hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet? dat je 's ochtends wakker wordt en even lekker in je eigen tietjes kan knijpen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, weet niet of ik dat zo positief moet zien.. ik hoef geen moobs hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet? dat je 's ochtends wakker wordt en even lekker in je eigen tietjes kan knijpen?
hoe langer, hoe beterquote:
Mooi liedjequote:Op donderdag 13 januari 2022 08:05 schreef Karzai het volgende:
Weer een mooie dag waarin we mooie dingen gaan doen
Ik voel met je meequote:Op donderdag 13 januari 2022 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet altijd aan die zielige aflevering van ER denken
Is dit reclame voor McDonalds?quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:05 schreef Karzai het volgende:
Weer een mooie dag waarin we mooie dingen gaan doen
Staat ook op Primequote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
ER is weer op TV dus dan kijk ik gewoon als ik er voorbij komgisteren was de aflevering na 1:00 afgelopen.
ERquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
ER is weer op TV dus dan kijk ik gewoon als ik er voorbij komgisteren was de aflevering na 1:00 afgelopen.
Die meneer is er niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit reclame voor McDonalds?
Godver.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet altijd aan die zielige aflevering van ER denken
Kijk dat is nog eens leuk en origineel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fu.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
Oeh, ik krijg een sms dat mijn hongaarse pakketje vanmiddag wordt bezorgd
bij mij thuis
terwijl ik op het werk ben
Ik dacht dat je z'n letterlijke broer opgezocht had.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Zijn Hawaiiaanse broertje Jason, die wat minder vaak Spam eet, is weer op de vrijgezellenmarkt las ik net, kom op dames van Foqueville
Gelijk in z'n DM glijden danquote:
ik ben vrij hoor en we zijn ook nog eens geslotenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik lust ook wel een espressootje, zonder koekje hup hup
Helaas wordt dit bezorgd door GLS.quote:
Dan betaal ik het driedubbele voor dat kopjequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben vrij hoor en we zijn ook nog eens gesloten
De verbinding is verbroken*quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan betaal ik het driedubbele voor dat kopje
nee, ik heb hier geen raam naar buiten toequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie alweer naar buiten kijken?
Nee ik heb de gordijnen nog dichtquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De verbinding is verbroken*
*tuur tuut*
Wij komen gewoon achterom bij je binnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huehuequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen gewoon achterom bij je binnen
GLS is wel de meest derde-wereld-pakketdienst van het moment..quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helaas wordt dit bezorgd door GLS.
In de app van postnl of dhl kun je zelf een alternatief invullen, maar dat gaat hierbij helaas niet.
DPD vind ik nog ergerquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
GLS is wel de meest derde-wereld-pakketdienst van het moment..
quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen gewoon achterom bij je binnen
ik zie nu ook gewoon dat het GLS depot van waar de chauffeur vertrokken is nog geen km van mn kantoor af ligtquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
GLS is wel de meest derde-wereld-pakketdienst van het moment..
Daar heb ik nog nooit mee te maken gehad dus geen ideequote:
Niet eens afhaal.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Huuuquote:
Godver.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie nu ook gewoon dat het GLS depot van waar de chauffeur vertrokken is nog geen km van mn kantoor af ligt
Ik hoop het niet.quote:
Al sinds 2014 niet meer schijnbaarquote:
Oh, ik dacht dat je het over de Gestoofde Gerbil had.quote:
Dat had ik vorige week met m'n bloempotten. Kreeg de melding dat het bezorgd was. wat ik raar vond want ik had een paar minuten daarvoor nog voor het raam gestaan om te kijken of ik al wat zag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:26 schreef gianni61 het volgende:
al heb ik weinig slechte ervaring met pakketbezorgers.
Het is matige service, maar ze krijgen ook matig betaald.
Ik ben al lang blij dat ze niet zoals in de usa je pakketje voor je deur achterlaten waar iedereen het kan wegpakken
Komt er aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe mij maar een box met 38 crackers met hagelslag.
ja zag net weer op 9gag hoe een bezorgster het gewoon zo neergooidequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:26 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze niet zoals in de usa je pakketje voor je deur achterlaten waar iedereen het kan wegpakken
Mwah, je pakket op een random plek dumpen en zeggen dat het bij je afgeleverd is, is wel gewoon serieus kut.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:26 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aVxYzvv
moet elke keer weer lachen om deze
Amper mist hier hoor. Beetje dampig net.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
Mag die mist trouwens oprotten en de zon doorbreken vandaag en morgen?
Of moet ik daarvoor het KNMI weer een brief schrijven
Ja heb de gordijnen open gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Hier was en is het nog volop mistigquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Amper mist hier hoor. Beetje dampig net.
Jij zit dichter bij zeequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier werkt dat toch niet ama![]()
[ afbeelding ]
Alle winkels en kroegen gaan zaterdag gewoon open. Valt niet te handhaven en dan zijn we uit de lockdown.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
Is er al wat uitgelekt over de persconferentie van morgen?
Neequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
Is er al wat uitgelekt over de persconferentie van morgen?
We hebben in ieder geval qua zorg een redelijk uitgangspunt nu.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle winkels en kroegen gaan zaterdag gewoon open. Valt niet te handhaven en dan zijn we uit de lockdown.
Het zou mij niet verbazen als sport en winkels ook "gewoon" weer open mogen hoor. Het is gewoon niet houdbaar om ze dicht te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:04 schreef Karzai het volgende:
Denk dat eerst het hoger onderwijs weer open gaat
Daarna sport en winkels
Als laatste kroegen bioscopen restaurants en theaters
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega: kun jij vooruit werken om dingen af te ronden die in februari opgeleverd moeten worden?
Haha.
Nee.
Decoratief, die verfrollerquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier werkt dat toch niet ama![]()
[ afbeelding ]
Ja toen we om 8 dicht moesten was gewoon echt kut om te werkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:06 schreef Karzai het volgende:
Snel je dessert naar binnen schrokken omdat het restaurant om 7 uur dicht gaat
ja he. Beetje decoratie in het huis kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Decoratief, die verfroller
Nog even overwerkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega: kun jij vooruit werken om dingen af te ronden die in februari opgeleverd moeten worden?
Haha.
Nee.
Toch vind ik het wonderlijk dat het hier totaal niet mistig is. Heb ik als enige wind ofzo?quote:
Heeft wel wat. Beetje industrieelquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he. Beetje decoratie in het huis kan geen kwaad
Nu lijkt het bijna zo'n hippe loftwoningquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft wel wat. Beetje industrieel
Het is hier ook weg inmiddelsquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vind ik het wonderlijk dat het hier totaal niet mistig is. Heb ik als enige wind ofzo?
Echt een urban snack hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu lijkt het bijna zo'n hippe loftwoning
Ik had een beetje mist toen ik naar werk reed, maar dat was echt bijna niks.quote:
quote:Trump noemt politici die zwijgen over booster 'laf'
De Amerikaanse oud-president Trump noemt politici die niet voluit erkennen dat ze een boosterprik hebben gehad laf. In een interview met het rechtse One America News Network zei hij: "Ik heb de booster gehad. Veel politici die zijn gevaccineerd krijgen de vraag: heb je de booster gehad? En ze antwoorden dan zoiets als...het antwoord is 'ja', maar dat willen ze niet zeggen, omdat ze laf zijn. Je moet het zeggen, of je de booster gehad hebt of niet. Zeg het gewoon."
Hij noemde niemand bij naam, maar aangenomen wordt dat hij doelde op onder meer de Republikeinse gouverneur van Florida, Ron DeSantis, een potentiële rivaal van hem voor de Republikeinse nominatie voor de presidentsverkiezingen van 2024.
Als president bagatelliseerde Trump de corona-pandemie, totdat hij zelf ernstig ziek werd van corona. In januari vorig jaar liet hij zich vaccineren, zonder daar ruchtbaarheid aan te geven. Veel van zijn aanhangers zijn nog steeds antivaxers. Vorige maand werd Trump uitgejouwd toen hij bekendmaakte dat hij de boosterprik had gekregen.
Ik mis dat vermaak wel een beetje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een soap is die vent ook.
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt een urban snack hoor.
helemaal meegenomen uit egypte.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de staredown van de poezen ook wel mooi.
zal wel eerst op afspraak worden om de aantallen te beperken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als sport en winkels ook "gewoon" weer open mogen hoor. Het is gewoon niet houdbaar om ze dicht te houden.
Gewoon weer terug naar een max aantal per m2 of qr code bij de ingang.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal wel eerst op afspraak worden om de aantallen te beperken.
Sport sowieso, want dat was pre-lockdown officieel ook al zo, winkels denk ik meer aan weer strenger letten op hoeveel mensen er binnen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal wel eerst op afspraak worden om de aantallen te beperken.
ja dat was een stuk beter dan hutjemutje op elkaar te staanquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Vond ik op zich wel relaxed trouwens, x mensen maximaal binnen.
Is het volgens mij ook. Maandagavond was het nog erger.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Voor m'n gevoel is de mist dichter dan gisteren
Doordeweeks bij de gemiddelde kleding en schoenenwinkel zal er ook nooit een probleem zijn geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Vond ik op zich wel relaxed trouwens, x mensen maximaal binnen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs hier is mist. Straks even wat fietsers van hun sokken rijden.
Ging vorig jaar even schoenen passen bij een grote zaak hier. Ik was de enige in de tokoquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doordeweeks bij de gemiddelde kleding en schoenenwinkel zal er ook nooit een probleem zijn geweest.
vet drijft hequote:Op donderdag 13 januari 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk wel weer moeten gaan beginnen met zwemmen als dat kan. Zink volgens mij als een baksteen.
Het grote vermaak komt aanstaande zaterdag naar Nederland, dan worden winkeliers neergeschoten in hun illegaal geopende deuropeningen, hun pathetische winkeltjes daar gaat een sloopkogel doorheen, hun dochters aan Saudi-Arabië verkocht en hun lelijke middenstandsvrouwen krijsend op de brandstapel gegooid.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis dat vermaak wel een beetje.
dat had ik op vakantie ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk wel weer moeten gaan beginnen met zwemmen als dat kan. Zink volgens mij als een baksteen.
Neuh, als ik schoenen wil passen, doe ik dat het liefst direct uit werk, dus rond half vijf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doordeweeks bij de gemiddelde kleding en schoenenwinkel zal er ook nooit een probleem zijn geweest.
het blijft lastig natuurlijk. Je moet oplossingen hebben die voor een hele sector werken. je kunt niet zeggen de kleien schoenenwinkel mag open, maar bij de bouwmarkt komen te veel mensen dus die blijft dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, als ik schoenen wil passen, doe ik dat het liefst direct uit werk, dus rond half vijf.Enige nadeel daaraan is dat al het personeel je graag wil helpen.
Maar dat scheelt weer opruimen en maat zoeken ook.
![]()
Maar helemaal als er weinig anders te doen is, stromen die locaties vol natuurlijk. Misschien gooien ze de musea enzo ook weer open?
Die Ernst neemt zijn werk wel serieus he?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het grote vermaak komt aanstaande zaterdag naar Nederland, dan worden winkeliers neergeschoten in hun illegaal geopende deuropeningen, hun pathetische winkeltjes daar gaat een sloopkogel doorheen, hun dochters aan Saudi-Arabië verkocht en hun lelijke middenstandsvrouwen krijsend op de brandstapel gegooid.
quote:Gisteren heeft het Outbreak Management Team daarover een advies gegeven, maar wat dat advies is, is niet bekend
Mwah, op zich ging het met beperkte capaciteit en afstand/vaste zitplaatsen in de restaurants/bioscopen/theaters best goed, dus ik vermoed dat die niet heel lang op zich gaan laten wachten. Zelfde met musea, ik heb weinig gehoord over een museum als besmettingsbrandhaard.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft lastig natuurlijk. Je moet oplossingen hebben die voor een hele sector werken. je kunt niet zeggen de kleien schoenenwinkel mag open, maar bij de bouwmarkt komen te veel mensen dus die blijft dicht.
Of musea open en bioscopen dicht of zo iets raars.
Goede voornemens van het nieuwe kabinetquote:
Hugo bleek het lek te zijn.quote:
Ernst(ige) man maar hij heeft wel latente pretoogjes eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Ernst neemt zijn werk wel serieus he?
Hij schijnt een goed gevoel voor humor te hebben, aldus zijn ziekenhuiscollega’squote:Op donderdag 13 januari 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernst(ige) man maar hij heeft wel latente pretoogjes eigenlijk.
CDA dus ik denk eerder voor het kruis van een minderjarige.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaf alles weg voor een paar gram coke.
Werd wel steeds duurder, je zag aan dat hoofd dat 1 gram op een dag niet meer genoeg wasquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaf alles weg voor een paar gram coke.
Nee joh, kijk maar naar Urk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CDA dus ik denk eerder voor het kruis van een minderjarige.
Ja dat is duidelijk te zien in de sluimerende lichtjes in zijn ogen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij schijnt een goed gevoel voor humor te hebben, aldus zijn ziekenhuiscollega’s
ook die kan je kapper wel even onder handen nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom worden wenkbrauwen steeds onstuimiger naarmate je ouder wordt?
Heb je ook al last van stug rughaar?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet onwaar, niet onwaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar het gemiddelde Urkse brein is 250 cc minder van inhoud.
Vroeger gingen deftige heren wekelijks naar de kapper om hun snor bij te laten knippen, bakkenbaarden bij te werken en de wenkbrauwen in toom te houden. Misschien moeten we die traditie maar weer in ere herstellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook die kan je kapper wel even onder handen nemen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook al last van stug rughaar?
Hopelijk zijn er dan streamsquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het grote vermaak komt aanstaande zaterdag naar Nederland, dan worden winkeliers neergeschoten in hun illegaal geopende deuropeningen, hun pathetische winkeltjes daar gaat een sloopkogel doorheen, hun dochters aan Saudi-Arabië verkocht en hun lelijke middenstandsvrouwen krijsend op de brandstapel gegooid.
Die is er alquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef Karzai het volgende:
Misschien kan @:flory een darts emoji voor hem maken
kon altijd urenlang naar die van mijn vader kijken. Fascinerende dingen waren datquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Soms heb je er echt 1 tussen die dan een gigantische groeistuip heeft gehadquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft blijkbaar te maken met je hormoonhuishouding, niet alle haartjes krijgen netjes de voeding verdeeld, dus groeien ze onstuimiger.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kon altijd urenlang naar die van mijn vader kijken. Fascinerende dingen waren dat
die zat niet bij het omt overleg.quote:
En die witte krijgen geen voeding zeker?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft blijkbaar te maken met je hormoonhuishouding, niet alle haartjes krijgen netjes de voeding verdeeld, dus groeien ze onstuimiger.
Grijs is sowieso een verhaal apart.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:50 schreef Flory het volgende:
[..]
En die witte krijgen geen voeding zeker?
Vraag me af als ik ze blijf uittrekken of er op een gegeven moment nog wat overblijftquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grijs is sowieso een verhaal apart.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sphynx_(kattenras)quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Vraag me af als ik ze blijf uittrekken of er op een gegeven moment nog wat overblijft
Wenkbrauwen verven is tegenwoordig toch ook heel normaal?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Vraag me af als ik ze blijf uittrekken of er op een gegeven moment nog wat overblijft
Grote kans van niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Flory het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wenkbrauwen verven is tegenwoordig toch ook heel normaal?
Donkerblauw?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu al een tijdje niet meer laten doen (d'oh), maar het is wel echt superrelaxed, zichtbare wenkbrauwen hebben zonder extra moeite.
"Matchend bij m'n haar".quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar weinig fetisjen of afwijkingen maar harige wenkies zijn echt wel
Ben niet zo van het tutten dus geen idee hoe dat werkt, zou bij mij waarschijnlijk uitlopen in de regen enzoquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wenkbrauwen verven is tegenwoordig toch ook heel normaal?
Mijne zijn donker maar als de helft wit wordt zal ik wel moetenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu al een tijdje niet meer laten doen (d'oh), maar het is wel echt superrelaxed, zichtbare wenkbrauwen hebben zonder extra moeite.
Een keer laten doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben niet zo van het tutten dus geen idee hoe dat werkt, zou bij mij waarschijnlijk uitlopen in de regen enzo
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer laten doen.Is over het algemeen niet enorm duur (ik liet het doen voor ¤25 ofzo, inclusief in vorm brengen) en het bleef bij mij ongeveer 2-3 maanden acceptabel.
Maar het is permanente verf, dus dat loopt niet zomaar uit.Met henna kan overigens ook, maar daar ben ik van nature te askleurig voor.
* dud0r ziet nog steeds alleen maar mistquote:
Donkere wenkies met blond haar is ook wel een bijzondere combi.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar weinig fetisjen of afwijkingen maar harige wenkies zijn echt wel
Ik zal dat ook een keertje laten doen, klinkt wel als een prima oplossing.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer laten doen.Is over het algemeen niet enorm duur (ik liet het doen voor ¤25 ofzo, inclusief in vorm brengen) en het bleef bij mij ongeveer 2-3 maanden acceptabel.
Maar het is permanente verf, dus dat loopt niet zomaar uit.Met henna kan overigens ook, maar daar ben ik van nature te askleurig voor.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donkere wenkies met blond haar is ook wel een bijzondere combi.
Mijn grootste vrees is de verkeerde kleur, op zich is het niet heel moeilijk om te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zal dat ook een keertje laten doen, klinkt wel als een prima oplossing.
Beter dan zelf klooien![]()
Hier is gewoon alles open, maar toch maar even wachten tot het een beetje safe is.
Nee vind dat een raar programmaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft dit gisteren ook gezien?
https://www.ad.nl/show/ki(...)alle-geluk~ad0d2fb3/
Ja ik ook, schurft aan dat soort plebsshit, maar bleef voor de eerste keer hangen en het ontroerde me.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind dat een raar programma
Misschien moet je je ook aanmeldenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, schurft aan dat soort plebsshit, maar bleef voor de eerste keer hangen en het ontroerde me.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook aanmelden
Zou kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook aanmelden
Plankje sushi erbij op schoot en genieten maar.quote:
Ook dat nog jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn grootste vrees is de verkeerde kleur, op zich is het niet heel moeilijk om te doen.
Hoe staat het met de operatie ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn wenkbrauwen waren best donker maar ze worden nu steeds blonder
Als je donker haar hebt, zal het wel meevallen hoor, maar als redelijk lichtblond geval kan het verschil zo groot uitpakken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Ook dat nog ja![]()
Ik ga het wel laten doen
meer pauzes nemen, minder focussen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben soms zo gefocust aan het werk dat ik enorme hoofdpijn krijg zodra ik even stop
Dit is ongeldig want jij bent Haags niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Tijd voor boterhammen met rosbief
Misschien is het haags wel..quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is ongeldig want jij bent Haags niet.
Zou de 450kg verklaren?quote:
Mijn vriendje is nog een paar dagen van z'n vakantie aan het genieten en dan neem ik het voor hem overquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is ongeldig want jij bent Haags niet.
Ben nu aan het kijken naar opties en wil nog een paar second opinions.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe staat het met de operatie ?
Moet je ook zon afgietsel laten maken als nicky?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken naar opties en wil nog een paar second opinions.
Ben nu eerst aan het kijken naar haartransplantatie.
En daarna in gevecht met de verzekering
afgietsel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ook zon afgietsel laten maken als nicky?
Afgietsel van wat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag je nou wat ik denk dat je vraagt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag je nou wat ik denk dat je vraagt?
waarom is er overal zonquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:53 schreef gianni61 het volgende:
@:Bitterbal is het bij jou ook zo zonnig?
hahahahahahahahhahhaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |