quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook al last van stug rughaar?
Hopelijk zijn er dan streamsquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het grote vermaak komt aanstaande zaterdag naar Nederland, dan worden winkeliers neergeschoten in hun illegaal geopende deuropeningen, hun pathetische winkeltjes daar gaat een sloopkogel doorheen, hun dochters aan Saudi-Arabië verkocht en hun lelijke middenstandsvrouwen krijsend op de brandstapel gegooid.
Die is er alquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:36 schreef Karzai het volgende:
Misschien kan @:flory een darts emoji voor hem maken
kon altijd urenlang naar die van mijn vader kijken. Fascinerende dingen waren datquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom worden wenkbrauwen steeds onstuimiger naarmate je ouder wordt?
Soms heb je er echt 1 tussen die dan een gigantische groeistuip heeft gehadquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft blijkbaar te maken met je hormoonhuishouding, niet alle haartjes krijgen netjes de voeding verdeeld, dus groeien ze onstuimiger.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kon altijd urenlang naar die van mijn vader kijken. Fascinerende dingen waren dat
die zat niet bij het omt overleg.quote:
En die witte krijgen geen voeding zeker?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft blijkbaar te maken met je hormoonhuishouding, niet alle haartjes krijgen netjes de voeding verdeeld, dus groeien ze onstuimiger.
Grijs is sowieso een verhaal apart.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:50 schreef Flory het volgende:
[..]
En die witte krijgen geen voeding zeker?
Vraag me af als ik ze blijf uittrekken of er op een gegeven moment nog wat overblijftquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grijs is sowieso een verhaal apart.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sphynx_(kattenras)quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Vraag me af als ik ze blijf uittrekken of er op een gegeven moment nog wat overblijft
Wenkbrauwen verven is tegenwoordig toch ook heel normaal?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Vraag me af als ik ze blijf uittrekken of er op een gegeven moment nog wat overblijft
Grote kans van niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef Flory het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wenkbrauwen verven is tegenwoordig toch ook heel normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |