Volgens mij konden ze bij die test maar 2 of 3 generaties terug het echt accuraat doen en vanaf daar wordt het maar gewoon een random mengelmoesje. Denk dat je meer hebt aan een stamboomonderzoekquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar om je afkomst tot ver terug er uit te halen is toch meer onderzoek nodig?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wegens de bloederige, lugubere, hemeltergende onthoofding van GRMBL alias LTVDK legt de rechtbank u een straf van 6 jaar op en dwangverpleging. Overigens, uw voorouders stammen uit Nubië.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wegens de bloederige, lugubere, hemeltergende onthoofding van GRMBL alias LTVDK legt de rechtbank u een straf van 6 jaar op en dwangverpleging. Overigens, uw voorouders stammen uit Nubië.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dat ik dan zo tevreden zeg ; horen jullie dat jongens
quote:
En dwangverpleging voor onbepaalde tijd zonder kans op vervroegde vrijlatingquote:
hoor je dat GRMBL?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijspraak want Nubië en dat is al straf genoeg.
in een roze dwangbuis dan wel tochquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dwangverpleging voor onbepaalde tijd zonder kans op vervroegde vrijlating
Ja die enge serpent wil ook al mijn vingers friturenquote:
Crunchyquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die enge serpent wil ook al mijn vingers frituren
TBS kliniek wel verwacht ik zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Zouden ze sushi serveren in de gevangenis en de TBS kliniek?
Pardon?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TBS kliniek wel verwacht ik zo.
Denk het niet als je zonder mij moetquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in een roze dwangbuis dan wel toch
Taaie Bedorven Sushiquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TBS kliniek wel verwacht ik zo.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die enge serpent wil ook al mijn vingers frituren
Nee ik ga weg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoooo, ben je daar dan eindelijk
maar je had het beloofdquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet als je zonder mij moet
Gaat nogal lastig zonder hoofd hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |