Kijk dat is nog eens leuk en origineel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van een goedemorgen toewensen, wens ik iedereen prachtig stel borsten toe
Fu.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
Oeh, ik krijg een sms dat mijn hongaarse pakketje vanmiddag wordt bezorgd
bij mij thuis
terwijl ik op het werk ben
Ik dacht dat je z'n letterlijke broer opgezocht had.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Zijn Hawaiiaanse broertje Jason, die wat minder vaak Spam eet, is weer op de vrijgezellenmarkt las ik net, kom op dames van Foqueville
Gelijk in z'n DM glijden danquote:
ik ben vrij hoor en we zijn ook nog eens geslotenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik lust ook wel een espressootje, zonder koekje hup hup
Helaas wordt dit bezorgd door GLS.quote:
Dan betaal ik het driedubbele voor dat kopjequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben vrij hoor en we zijn ook nog eens gesloten
De verbinding is verbroken*quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan betaal ik het driedubbele voor dat kopje
nee, ik heb hier geen raam naar buiten toequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie alweer naar buiten kijken?
Nee ik heb de gordijnen nog dichtquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
kunnen jullie alweer naar buiten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |