Donkerblauw?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu al een tijdje niet meer laten doen (d'oh), maar het is wel echt superrelaxed, zichtbare wenkbrauwen hebben zonder extra moeite.
"Matchend bij m'n haar".quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar weinig fetisjen of afwijkingen maar harige wenkies zijn echt wel
Ben niet zo van het tutten dus geen idee hoe dat werkt, zou bij mij waarschijnlijk uitlopen in de regen enzoquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wenkbrauwen verven is tegenwoordig toch ook heel normaal?
Mijne zijn donker maar als de helft wit wordt zal ik wel moetenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu al een tijdje niet meer laten doen (d'oh), maar het is wel echt superrelaxed, zichtbare wenkbrauwen hebben zonder extra moeite.
Een keer laten doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben niet zo van het tutten dus geen idee hoe dat werkt, zou bij mij waarschijnlijk uitlopen in de regen enzo
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer laten doen.Is over het algemeen niet enorm duur (ik liet het doen voor ¤25 ofzo, inclusief in vorm brengen) en het bleef bij mij ongeveer 2-3 maanden acceptabel.
Maar het is permanente verf, dus dat loopt niet zomaar uit.Met henna kan overigens ook, maar daar ben ik van nature te askleurig voor.
* dud0r ziet nog steeds alleen maar mistquote:
Donkere wenkies met blond haar is ook wel een bijzondere combi.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar weinig fetisjen of afwijkingen maar harige wenkies zijn echt wel
Ik zal dat ook een keertje laten doen, klinkt wel als een prima oplossing.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer laten doen.Is over het algemeen niet enorm duur (ik liet het doen voor ¤25 ofzo, inclusief in vorm brengen) en het bleef bij mij ongeveer 2-3 maanden acceptabel.
Maar het is permanente verf, dus dat loopt niet zomaar uit.Met henna kan overigens ook, maar daar ben ik van nature te askleurig voor.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donkere wenkies met blond haar is ook wel een bijzondere combi.
Mijn grootste vrees is de verkeerde kleur, op zich is het niet heel moeilijk om te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zal dat ook een keertje laten doen, klinkt wel als een prima oplossing.
Beter dan zelf klooien![]()
Hier is gewoon alles open, maar toch maar even wachten tot het een beetje safe is.
Nee vind dat een raar programmaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft dit gisteren ook gezien?
https://www.ad.nl/show/ki(...)alle-geluk~ad0d2fb3/
Ja ik ook, schurft aan dat soort plebsshit, maar bleef voor de eerste keer hangen en het ontroerde me.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind dat een raar programma
Misschien moet je je ook aanmeldenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, schurft aan dat soort plebsshit, maar bleef voor de eerste keer hangen en het ontroerde me.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook aanmelden
Zou kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook aanmelden
Plankje sushi erbij op schoot en genieten maar.quote:
Ook dat nog jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn grootste vrees is de verkeerde kleur, op zich is het niet heel moeilijk om te doen.
Hoe staat het met de operatie ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn wenkbrauwen waren best donker maar ze worden nu steeds blonder
Als je donker haar hebt, zal het wel meevallen hoor, maar als redelijk lichtblond geval kan het verschil zo groot uitpakken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Ook dat nog ja![]()
Ik ga het wel laten doen
meer pauzes nemen, minder focussen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben soms zo gefocust aan het werk dat ik enorme hoofdpijn krijg zodra ik even stop
Dit is ongeldig want jij bent Haags niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Tijd voor boterhammen met rosbief
Misschien is het haags wel..quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is ongeldig want jij bent Haags niet.
Zou de 450kg verklaren?quote:
Mijn vriendje is nog een paar dagen van z'n vakantie aan het genieten en dan neem ik het voor hem overquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is ongeldig want jij bent Haags niet.
Ben nu aan het kijken naar opties en wil nog een paar second opinions.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe staat het met de operatie ?
Moet je ook zon afgietsel laten maken als nicky?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken naar opties en wil nog een paar second opinions.
Ben nu eerst aan het kijken naar haartransplantatie.
En daarna in gevecht met de verzekering
afgietsel?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ook zon afgietsel laten maken als nicky?
Afgietsel van wat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag je nou wat ik denk dat je vraagt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag je nou wat ik denk dat je vraagt?
waarom is er overal zonquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:53 schreef gianni61 het volgende:
@:Bitterbal is het bij jou ook zo zonnig?
hahahahahahahahhahhaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |